Šta je novo?

Kružni tokovi

Mislim da su podzemni prolazi isto nesigurni koliko i nadvožnjaci, takođe, za nadvožnjak moraš više da se penješ gore-dole, nego za podzemni prolaz.
 
+U podzemnim prolazima imate ili trebaju imati pokretne stepenice...
 
Nije me bilo par dana, pa da odgovoim svim protivnicima kruznih tokova.
Ne treba koncept razvoja Beograda prilagodjavati recenici ``To kod nas tesko funkcionise`` vec treba nauciti stoku kako se koristi kruzni tok koji, kao tip raskrsnice ima mnogo vise prednosti nego mana.

@ smeksi Ne bih se nimalo slozio sa tobom da bi bilo glupo praviti veliki kruzni tok oko zeleznicke, prvenstveno zato sto je kruzni tok funkcionalniji ukoliko je veci. Sto se vise pravaca ukrsta, mora biti i veci precnik toka. Npr. problem Slavije nije u ukrstanju tramvaja i trola, vec u njenom premalom precniku. Kod Slavije je problem sto prebrzo moras da se iskljucis sa nje, a prakticno se nisi ni ukljucio.

@ homer jay Otkud sad to za taj kruzni tok na Bubanj potoku? Pa tu raskrsnicu su sravnili sa zemljom i napravili novu, malo drugaciju, ali od toka nema ni traga.

Sto se tice predloga o podzemnim prolazima, ili nadvoznjacima, apsolutno je svejedno, ali bi u slucaju kruznih tokova, pesacki prolaz trebao biti takodje kruzan, sa ``izlazima`` na sve trotoare.
 
Sorry, ja sam skroz zaboravio da sam postavio taj info o kruznom toku na ovoj temi (to je bilo davno, dok su radovi bili bas u ranoj fazi). Uglavnom, kao i sto sam znas, od kruznog toka na kraju nije bilo nista vec smo dobili novu zamrsenu raskrsnicu (u nekim elementima je bolja, ali u nekim i dosta losija od stare).

Opet sam ispao bu****, te iako sam na forumu napisao da je informacija nezvanicna, nisam se dovoljno ogradio. Zapravo, to sam bio cuo od vise ljudi koji rade na kruznom putu (ne radove na putu, vec rade u firmama na kruznom putu).

Inace, to je drugi kruzni tok nakruznom putu za koji sam se sje*******ao, jer sam isto tako pre dve-tri godine cuo da kod sadasnje ELP pumpe i Maxija (mislim da stf zna o kojoj raskrsnici pricam) treba da bude kruzni tok i da se probije jos jedan put ka Vinci, ali od kada je nikao objekat AMSS-a na tom mestu sumnjam da je to uopste fizicki moguce.
 
Што се тиче укрштања Кружног пута са аутопутем, најпаметније би било да се постојећи прикључак укине или да се искористи да се у комбинацији са подвожњаком према касарни направи нормалан прикључак без раскрсница. Наравно, тога се треба сетити.
 
Pa ta raskrnica kod Bubanj potoka je izmenjena, da bi se prioritet saobracaja na njoj dozvolio ``obilaznici``, odnosno tranzitu i ``fizicki`` usmeravao vozila sa autoputa na Kruzni put prema Orlovaci i obratno. To je uradjeno zbog rekonstrukcije Gazele i nisu lose zamislili, sem sto su sva ostala skretanja zakomplikovali (ili mi se to cini, zato sto godinama koristim tu raskrsnicu).
Za tu ideju o kruznom toku na ukrstanju Smederevskog i Kruznog puta sam cuo da je ``u planu`` da se radi, jer je ovo danas sramota na sta lici, a kruzni tok je savrsen, pogotovo sto je skretanje za Vincu preusko i nepregledno, i taj nastavak je resenje problema i potpuno je logicno, ali koliko se razmislja o buducnosti (pogotovu u Grockoj), govori i izgradnja amss na najdebilnijem mestu (koji paradoks).
Kada su izmestali one bandere, ja se ponadao da konacno rade raskrsnicu....nista.
Kada su srusili onu kucu kod skretanja za Vincu, ja se ponadao da prosiruju raskrsnicu......a oni prosiruju kucu!!!
Sve u svemu, i dalje moze da se reci ta raskrsnica ali je ideja o kruznom toku jednostavno ubijena izgradnjom amss (maxi i ELP ne smetaju)
Pa Homere, ostaje nam da se nadamo da ce jednog dana, spajanjem Bubanj potoka i mosta kod Vince da se odradi pristojna raskrsnica sa Smederevskim putem. Postoje li planovi?

Sto se tice ideje Wile-a da se denivelise podvoznjak kod kasarne, to podrzavam jer je prosto bolje, ali zaboravljas da je planirano da se obilaznica ukrsta sa autoputem u vidu neke ogromne petlje, poput one prema Sapcu. Trebalo bi da tada kvalitetno to rese.
 
Da ne idemo u preterani off - samo ukratko, poslednje što sam čuo jeste da projektom nije planirana petlja Smederevskog puta i obilaznice, kao i da se radi na tome da se taj projekat izmeni. Problem je navodno što na tom mestu ima dosta objekata čije bi rušenje bilo neophodno da se napravi poštena petlja. U prevodu - skupo. Naravno, sve ovo je nezvanično.
 
stf":1yhxclst je napisao(la):
Sto se tice ideje Wile-a da se denivelise podvoznjak kod kasarne, to podrzavam jer je prosto bolje, ali zaboravljas da je planirano da se obilaznica ukrsta sa autoputem u vidu neke ogromne petlje, poput one prema Sapcu. Trebalo bi da tada kvalitetno to rese.
Пази, то би било привремено сређивање док се обилазница не заврши. Не би коштало много, а добило би се много, јер питај Бога кад ће тај део обилазнице да се ради. Осим тога, већ сам много пута напоменуо да је Кружни пут вероватно саобраћајница са најдебилнијим укрштањима у ближој и даљој околини.
Homer Jay":1yhxclst je napisao(la):
Da ne idemo u preterani off - samo ukratko, poslednje što sam čuo jeste da projektom nije planirana petlja Smederevskog puta i obilaznice, kao i da se radi na tome da se taj projekat izmeni. Problem je navodno što na tom mestu ima dosta objekata čije bi rušenje bilo neophodno da se napravi poštena petlja. U prevodu - skupo. Naravno, sve ovo je nezvanično.
Па да. Тако нису предвидели ни петљу за Сурчин, па су накнадно схватили колико су глупи. :rant:
 
Wile E. Coyote":1ppfffsq je napisao(la):
већ сам много пута напоменуо да је Кружни пут вероватно саобраћајница са најдебилнијим укрштањима у ближој и даљој околини.
Pa to je Kruzni put, on ........kruzi...... :p
 
Wile E. Coyote":3a4ct79v je napisao(la):
Па да. Тако нису предвидели ни петљу за Сурчин, па су накнадно схватили колико су глупи. :rant:
Јеси ли сигуран да су схватили? Ја мислим да и даље истрајавају на томе да им не треба излаз са обилазнице ка Сурчину. Волео бих да грешим, али...
 
Чекај, бре, мало. Зар нису нешто тамо ипак кренули да раде, или сам ја погрешно схватио? :/
 
Evo svezeg predloga od mene:
Svima nam je poznato da je ukrstanje Ustanicke i Juznog ulevara, jedan od tumora petlje autokomanda. Stajanje na crvenom i po vise minuta kao i kolicina vozila koja se ukrstaju na ovom mestu, vape za resenjem jednog od najgorih gradskih cepova.
Za potpuno denivelisanje ove raskrsnice, jednostavno nema mesta, a sadasnje stanje je horor.
Zapravo, resenje je i vise nego jednostavno, kruzni tok, za koji sam mislio da ni u ludilu nema mesta, a posle proucavanja google maps-a, pokazalo se da mesta itekako ima. Da iznenadjenje bude vece, ima komotno mesta za kruzni tok velicine Slavije. Jedino sto bi se rusilo su sadasnje dve jednospratnice na kraju Ustanicke ulice, i to je sve. Cak ni podzemno prolazi nemaju potrebe da se zatrpavaju, vec samo da se produze. Nijedna GSP stanica se ne izmesta.

biorx4.jpg


65aarn.jpg


Pa , sta mislite?
 
A to crveno sto se rusi cije je .Ideja nije losa sad koliko bi kostalo da li bi rijesilo problem :kafa:
 
problem je sto tu prolazi ump ako se ne varam pa je povezano i sa tim projektom...inace super ideja,kruzni tokovi su spas!
 
Ump prolazi dalje, ka Dušanovcu. Bio bi zanimljiv kružni tok tu, mada možda bi zagušenja bila prevelika zbog nemogućeg silaska na auto-put u vreme gužve, što može da paralizira i druge pravce? :/
 
Svidja mi se ideja o kruznom toku Ustanicke i Juznog bulevara.
 
Идеја делује ОК, само је питање да ли ћето стварати и даље чеп због изласка на аутопут. А УМП излази на аутопут, колико сам схватио, ниже према Коњарнику и ваљда не би сметао.
 
Dobra je ova ideja, samo milsim da je malo zakasnila jer su i Autocomanda i Južni bulevar skoro rekonstruisani pa čisto sumnjam da će nešto tu planirati da menjaju ali treba pritiskati vlast-nek plati bar neku studiju opravdanosti.
 
@ Direktor Tu se nalaze dve privatne dvospratnice, i jedno stovariste. Generalno, debelo bi se kruzni tok isplatio, jer se na tom bloku, mogu sazidati dva stambeno poslovna solitera, sa dosta stanova, a visina bi bila sasvim odgovarajuca, jer se na desnoj strani Juznog bulevara i nalazi par solitera. Jednostavno:
1. eksproprijacija
2. dva solitera sa dosta stanova
3. prvo dodeliti stanove vlasnicima porusenih objekata
4. od novca dobijenog prodajom ostalih stanova i lokala finansirati kruzni tok.

@ Wille Mislim da ne bi bilo cepa, cep je danas, a kruznim tokom bi se cep donekle otpusio
@ Piglet Jeste rekonstruisana, ali na pomenutom mestu su promenili ivicnjake i asfaltirali, a to i nije bilo neko ulaganje, a ovime bi se mnogo vise dobilo, nego izgubilo.
 
Vrh