Šta je novo?

Kružni tokovi

Da, i naročito što je tu jasno rečeno da se 50% svih sudara dešava na raskrsnicama, pri čemu kružni tok koji menja semafor smanjuje smrtnost za 90%!!!!!!!!

+ naravno štedi vreme, gorivo i smanjuje buku.

Malo li je.
 
Archangel":jmuvew98 je napisao(la):
Mrzim autokomandu između 8 i 9 sati ujutru i oko 4 :p Dužinu zvezdinog stadiona 47 prelazi nekih 20 minuta...
A zamisli je tek sa semaforom?
 
Opustenooo":1p02jovx je napisao(la):
berekin":1p02jovx je napisao(la):
To mi u komsiluku :D
Пааа још не али у будучности ко зна ;) Него народе на овом кружном току се у просјеку сваки дан деси по неки удес. Није довољно што је кружни ток добро обележен знаковима , редовно се дешава да се не поштује првенство пролаза. У већини случајева које сам ја приметио се дешава да они што улазе у кружни ток ударе ове што излазе.
 
stf":2ry2km6t je napisao(la):
Archangel":2ry2km6t je napisao(la):
Mrzim autokomandu između 8 i 9 sati ujutru i oko 4 :p Dužinu zvezdinog stadiona 47 prelazi nekih 20 minuta...
A zamisli je tek sa semaforom?
А замисли кад би било регулисано да сва возила у кружном току имају предност?
 
Za balkanske vozače, ovakvi "turbo" kružni tokovi su zakon.

TurboKrozisce.JPG


Ali ovo funkcioniše samo sa bulevarima 1x1 i 2x2.
 
Мислим да би раскрсница улице Николе Добровића и улице Тошин бунар била право решење за кружни ток, пошто за нека друга решења нема ни пара ни места. А притом на тој раскрсници ће се градити и нови пут ка мосту преко Аде. Наравно, подразумева се да ће ширити Тошин бунар у правцу ка блоковима од те раскрснице. Иначе, град са пуно кружних токова који су једноставни и функционални је Сремска Митровица. Пут ме више не води тамо, тако да не могу да сликам, али ако је неко са форума из Митовице, нека слика и потврди мој став.
 
Zvezdan":2zgp8a46 je napisao(la):
Наравно, подразумева се да ће ширити Тошин бунар у правцу ка блоковима од те раскрснице.
Хоће, само не знам у ком веку... :violina:
Zvezdan":2zgp8a46 je napisao(la):
Иначе, град са пуно кружних токова који су једноставни и функционални је Сремска Митровица.
Улаз у Крагујевац са аутопута је такође у том смислу добро одрађен.
 
Ulaz u Zrenjanin iz NS i mislim iz Kikinde. Ka Beogradu obilaznica nije završena, ali verovatno će biti slično rešenje jednog dana..
 
Најбољи начин да се човек увери у то колико су кружни токови добро решење је тај да исту раскрсницу осети са семафором и после са кружним током. Скоро су у Бања Луци два семафора на транзиту заменили кружним током. Иначе се са тог транзита из правца Градишке у центар БЛ скреће лево, па је у тракама за скретање лево била невероватна гужва. Сада се саобраћај одвија без проблема.
 
Zvezdan":38ljipb3 je napisao(la):
Мислим да би раскрсница улице Николе Добровића и улице Тошин бунар била право решење за кружни ток, пошто за нека друга решења нема ни пара ни места. А притом на тој раскрсници ће се градити и нови пут ка мосту преко Аде. Наравно, подразумева се да ће ширити Тошин бунар у правцу ка блоковима од те раскрснице.
Ali...ali... to je deo brze magistrale kroz grad....:p
 
Neznam da li ste skorije bili u Bjeljini ali oni tamo su se ozbiljno navukli na kruzne tokove vec ih imaju 5 a uplanu je valjda jos toliko u pocetku je malo bilo guzve sad kad su se navikli saobracaj je ubrzan ljudi ukidaju semafore a da odvedemo ove nase iz sekreterijata za saobracaju u bn na pokaznu vjezbu :gobb:
 
U Rumuniji je gomila raskrsnica, praktično po svim većim gradovima prekopana i zaokružena. Doći će to i kod nas, samo je sumanuto da se toliko čeka, dok sadašnja garnitura saobraćajnih mozgovova ne odmozga.
 
GOJE":2j6e651r je napisao(la):
U Rumuniji je gomila raskrsnica, praktično po svim većim gradovima prekopana i zaokružena. Doći će to i kod nas, samo je sumanuto da se toliko čeka, dok sadašnja garnitura saobraćajnih mozgovova ne odmozga.
Well said!!!!

Čini mi se da su ovi naši više okreniti politici nego struci, za razliku od kolega preko Drine.
 
Za 10 dana u tunisu i pređenih 1500 kilometara, van centralne gradske zone grada Tunisa video sam jedan jedini semafor. I milion kružnih tokova i na drugi način fizički odvajanih ulica..
 
kao sto rece direktor u bijeljini su se stvarno navukli na kruzne tokove. sada je tamo najvise kruznih tokova u BiH(sto i nije bilo tesko dostici), ali je napredak s obzirom da do pre 4 godine nije bilo ni jednog. Pet je zavrsenih, a uskoro pocinje gradnja sledeca dva. Osnovan je savet za bezbednost saobracaja pri upravi i oni aktivno ucestvuju u planiranju saobracajne infrastrukture i uticu da se prave kruzne raskrsnice i bezbedniji prelazi za pesake(uskoro planiraju pothodnici).
stvarno je zalosno sto u bg nikome od toliko "strucnih" ljudi koji planiraju i rade u administraciji ne pada da pravi kruzne tokove, pa ko da oni nikada ne voze raksrsnicom kod NBG opstine i ne vide pozitivne strane takvog resenja saobracaja(zamislite semafor tu :D). Imam utisak da su oni potpuno za tu mogucnost zaboravili. Kada bi ih nekako primorali da naprave prvu mislim da bi kasnije islo glatko, kada uvide koliko je to korisno... i ne mislim da to ima neke veze sa procentima od semafora :D

evo najnovijeg, nedavno otvorenog u bijeljini:
Novi%20kolovoz%20i%20kruzni%20tok%20u%20Ulici%20neznanih%20junaka%201.JPG

35118_447695646279_32096496279_6429311_7558907_n.jpg

35118_447695656279_32096496279_6429313_2446637_n.jpg


guzve na toj raskrsnici su nestale...
 
Šta mislite o kružnom toku na ulasku u Borču sa Zrenjaninskog puta? Semafor sa standardnom gužvom.. Zbog čudnog ugla raskrsnice, komotno bi mogao da se izvede kružni tok sa rušenjem samo jednog ćoška..
 
Ma bombona. Dušu dalo za kružni tok. Jedino gde može da ima problema su uske gradske ulice, ili gde se ukršta prioritetan pravac sa nekim sokačetom.
 
Wile E. Coyote":npog4x2j je napisao(la):
Где год може да се семафор замени кружним током, добродошло је.
He, pa nama je dobrodošlo, ali ima kome nije, tako da.....:bash:
 
Kružni tok
Zrenjaninski put već dugo je jedna od najopasnijih saobraćajnica na prilazu gradu. Zato je u planu izrada projekta za izmenu režima saobraćaja na ovom delu saobraćajne mreže grada. Ideja je da se izgradi nekoliko kružnih tokova po uzoru na prilaze mnogim evropskim gradovima, jer kružni tokovi imaju nekoliko prednosti. Smanjuju brzinu kretanja vozila, smanjuju potrebu za postojanjem semafora, i povećavaju opreznost vozača.

http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/214285/Novih-11-pasarela-na-prilazima-gradu
 
Vrh