Šta je novo?

Kružni tokovi

Koji su oni debili, majmuni jedni. Ja ne verujem čime se oni bave. J***** fontane.

https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1382546

Beograd -- Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je da će Beograd dobiti 54 fontane i to, kako kaže, na inicijativu predsednika Srbije Aleksandra Vučića.

Kako prenosi Beo-info, Vesić je kazao da to neće biti fontane veličine poput one na Trgu Slavija, ali da će se graditi na mestima na kojima ih do sada nije bilo.

"Beogrаd će dobiti 54 fontаne nа inicijаtivu predsednikа Aleksаndrа Vučićа i to nа mestimа kojа sаdа izgledаju zаpušteno, poput kružnih tokovа nа Novom Beogrаdu i kod Bogoslovije, odnosno Topčiderske zvezde", kazao je Vesić.

On je rekаo dа će fontаne biti izgrаđene u nаrednih nekoliko godinа i nаglаsio dа je u pitаnju deo kontinuirаnih nаporа dа se ulepšа grаd, poput sređivаnjа fаsаdа i sаmog centrа grаdа.

"Vаžno je istаći dа će svаkа prigrаdskа opštinа tаkode dobiti po jednu fontаnu, jer grаđаni Obrenovcа, Lаzаrevcа, Grocke i ostаlih prigrаdskih opštinа zаslužuju dа im se ulepšа okruženje", rekаo je Vesić.
 
Imamo temu o fontanama gde sam postavio vest ;)
 
Evo kako izgleda kritično mesto kod opštine NBGD iz ugla krivaca za 90% udesa u ovom KT.



A sad zamislite ogradu fontane koja bi išla skoro do ivice ostrva (a verujem da će je napraviti što veću moguću) i time malo smanjila preglednost ka pravcu odakle dolazi najviše udarenih vozila na ovom KT.

Imajte u vidu da je realna situacija na ovom mestu da vozila ne poštuju trouglove na asfaltu, već često dođu do isprekidane linije, čime se vidno polje još više smanjuje
 
Generalno , fontane su loše rešenje na kružnim tokovima. I ovako se dešava da na pojedinim ima dosta "incidentnih" situacija , gde je gotovo sve pregledno , a tek će bude veselo kada ti maltene potpuno budu zaklonili vidik sa fontanama , pogotovu leti kada ih budfu pustili da rade u "full - u" sa sve vodoskocima od 2 - 3 m. Umesto da porade na još većoj bezbednosti na kritičnim kružnim tokovima , oni planiraju suprotno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=532767#p532767:21jtm35b je napisao(la):
solecar » Wed Apr 18, 2018 1:37 pm[/url]":21jtm35b]Generalno , fontane su loše rešenje na kružnim tokovima. I ovako se dešava da na pojedinim ima dosta "incidentnih" situacija , gde je gotovo sve pregledno , a tek će bude veselo kada ti maltene potpuno budu zaklonili vidik sa fontanama , pogotovu leti kada ih budfu pustili da rade u "full - u" sa sve vodoskocima od 2 - 3 m. Umesto da porade na još većoj bezbednosti na kritičnim kružnim tokovima , oni planiraju suprotno.

upravo tako! to je bio smisao i mog posta, oni se bave idiotskim fontanama i to baš biraju da njima ugoražavaju još i bezbednost u saobraćaju.

Ja ne vidim čime je kružni tok na nbg to zapušten, šta fali što je podšišana trava i cveće? Ništa mi nije jasno. Debili jedni.
 
Na mestima gde nije pregledno, normalni ljudi stanu ili smanje brzinu na minimum.
Prosta stvar (za normalne ljude).
 
u svajcarskoj na vozackom ispitu najvise gledaju psihologiju vozaca, vestina se lako nauci, al kad je neko toliko malouman da nece da uspori ni kad primeti da ne vidi dobro, njemu mogu da pomognu samo psiholog i/ili psihijatar
 
Искрено, на Богословији боље фонтана него онај Трипод који су прво замислили :D
 
nekianonimnilik":3uktfqap je napisao(la):
u svajcarskoj na vozackom ispitu najvise gledaju psihologiju vozaca, vestina se lako nauci, al kad je neko toliko malouman da nece da uspori ni kad primeti da ne vidi dobro, njemu mogu da pomognu samo psiholog i/ili psihijatar

Nažalost, takvima ne može da pomogne niko.

U stvari, najdelotvornija pomoć za njih (i za sve oko njih) je da se učini sve da se nikako ne dokopaju vozačkih dozvola.
 
Taman bi smo onda imali saobraćaj na nivou s početka prošlog veka.
 
file.php


Pre neki dan sam vozio ovuda i pokušao da sagledam problem.

Preglednost na prilazu je odlična, vozila koja dolaze iz kružnog toka se savršeno vide.

Jedini problem je kada se stane na liniju preglednosti, a ako nekoga ima levo od tebe, i taj pregazi liniju preglednosti, onda ja ne vidim ništa, pa kapiram da neko nestrpljiv krene, a da ne vidi vozila u kružnom toku i eto nezgode.
 
Sto puta predloženo najjeftinije i izuzetno efikasno rešenje je niz taktilnih oznaka na kolovozu, od kojih je poslednja na samoj liniji preglednosti, u vidu blagog ležećeg policajca.
 
Ma nije tu do preglednosti, vec do mehanizma kako se kod nas prolazi kroz kruzni tok "malo na foru, izletis, pa moraju da te puste".
Bojim se da bi lezeci tu samo ohrabrio ljude da izlecu, posto se sa njime vreme potrebno da se u kt udje produzava (ako stojis ispred lezeceg i kreces, sporiji si nego da lezeceg nema), time se "prozor" u koji vozaci mogu da se ubace smanjuje, sto za posledicu ima agresivnije oslanjenje na "foru".
Mozda lezeci u kombinaciji sa policajcem ili kamerom i urednim kaznjavanjem moze da pomogne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539578#p539578:3kfhvudc je napisao(la):
Nurko7000 » 54 minutes ago[/url]":3kfhvudc]Пробао сам да укрстим податке о незгодама са овог сајта отворених података:
https://data.gov.rs/sr/datasets/podatsi-o-saobratshajnim-nezgodama-za-teritoriju-grada-beograda/


file.php

Vrlo korisni podaci. Nisam znao da postoje. Dušu dalo da radim u nekom komitetu za bezbednost saobraćaja i da ih analiziram i da primam platu za to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539578#p539578:gimg258z je napisao(la):
Nurko7000 » Уто Мај 22, 2018 12:07 pm[/url]":gimg258z]Пробао сам да укрстим податке о незгодама са овог сајта отворених података:
https://data.gov.rs/sr/datasets/podatsi-o-saobratshajnim-nezgodama-za-teritoriju-grada-beograda/


file.php
Све похвале за пост. Ово на неки начин потврђује моје сумње да је највећи узрок незгода на овом КТ залетање појединих возила из правца Бранковог моста и Булевара МП са жељом да наставе ка Париске комуне или Омладинских Бригада. У том случају заиста није лако проценити да ли имамо времена да уђемо у КТ ако идемо из правца Земуна. Мислим да у тим сударима подједнаку кривицу сносе и они што нису добро проценили из правца Земуна као и возила која су имала предност али су ушла превеликом брзином и дрско доказивали да они имају предност.
Већ предложено постављање лежећих полицајаца свакако би имало ефекта, али мислим да је много боље да поставе камере и радаре на уласку у КТ. Превише лежећих по граду је стварно иритирајуће, и поред позитивних ефеката има и доста негативних, некад се превише успорава саобраћај а о утицају на стање аутомобила да не причамо.
 
Сигурно да се све то деценијама помно прати и анализира, постоје управе које заслужују сваку похвалу.

Само пре доношења закључака узмите у обзир да су ове две карте само прост приказ бачен на гомилу, свака незгода је посебно класификована и описана према ономе шта се догодило, а то није приказано. Такође треба узети и друге податке, нпр. временске услове или податке какво је саобраћајно решење било на терену у време незгоде. Фин је то посао за саобраћајне инжењере...


 
@Paradox polje - saobraćaj (i mnoge druge oblasti) se zasnivaju na principu očekivanosti, a to znači da očekujem da na crveno neće neko da prođe, da na auto-putu neće niko da vozi u suprotnom smeru. U takvim situacijama uopšte ne smeju da snose odgovornost oni koji su vozili po propisima.

Treba uvek otvoriti četvore oči, ali ako bih unapred usporovao na svakoj raskrsnici više nego što treba, činimo samo lošu stvar za protok saobraćaja.

Loša nam je kaznena politika. Neke kazne su premale, a neke previsoke, a i zakon se sprovodi selektivno, pa zato imamo situaciju koju imamo (uz nadležne službe koje ne rade svoj posao, a njihov posao je i analiziranje i prevencija).
 
Da je tačno da nije do samog kružnog toka ne bi nezgode bile toliko grupisane na jednom mestu ili na dva već bi bile više raspoređene. E sad, ima i uticaja taj neki glavni tok vozila. Mislim da većina vozila ide iz zemuna ka NBG i iz Nemanjine ka autokomandi. Ali ima i do samog dizajna kružnog toka. Na nbg je velika šteta što se to ne ispravi konačno!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539617#p539617:3leqs2ne je napisao(la):
astrodule » Уто Мај 22, 2018 3:16 pm[/url]":3leqs2ne]@Paradox polje - saobraćaj (i mnoge druge oblasti) se zasnivaju na principu očekivanosti, a to znači da očekujem da na crveno neće neko da prođe, da na auto-putu neće niko da vozi u suprotnom smeru. U takvim situacijama uopšte ne smeju da snose odgovornost oni koji su vozili po propisima.

Treba uvek otvoriti četvore oči, ali ako bih unapred usporovao na svakoj raskrsnici više nego što treba, činimo samo lošu stvar za protok saobraćaja.

Loša nam je kaznena politika. Neke kazne su premale, a neke previsoke, a i zakon se sprovodi selektivno, pa zato imamo situaciju koju imamo (uz nadležne službe koje ne rade svoj posao, a njihov posao je i analiziranje i prevencija).
Можда нисам био прецизан, мислио сам на оне који возе преко 70 км/х и ако је ограничење на КТ 40. Сматрам да када би поставили радар и кажњавали све који возе кроз КТ преко 60 да би се драстично смањио број удеса.
Идем овим КТ готово сваки дан и сведок сам да појединици јако брзо возе. Уосталом колико смо имали сликда где видимо ауто окренут на кров, то не може да се деси ако оба учесника возе 50-60.
 
За те који јуре кроз КТ најбоље решење су лежећи полицајци на улазу у КТ.
 
paradox polje":3eu28enw je napisao(la):
Уосталом колико смо имали сликда где видимо ауто окренут на кров, то не може да се деси ако оба учесника возе 50-60.

Auto prevrnut na krov, na istom mestu, je bio prizor jednog ranog popodneva prethodne sedmice.
 
nema ništa od kružnih tokova u beogradu.dosadašnje gradske vlasti su potpuno nesposobne što se tiče saobraćaja.mrzime više i da kucam.
 
Vrlo ,,teška,, raskrsnica za semafor koj treba da rasporedjuje saobracaj iz buduceg tunela i sa mosta
praktično sa svake pristpne strane morao bi imati uslovno zeleno, kako ne bi nikada dolazilo do ikakvog zastoja
mozda je daleko bolje , prostije , brže, jeftinije i praktičnije postaviti kružni tok kad vec ima mesta :roll:
 
Nisam gradjevinac ali volim da pratim forum. Zbog očiglednog povećanja stanovništva u južnom delu grada jutarnji transport kroz Žarkovo postao je noćna mora. Gužve su ogromne. Kako napraviti neku peticiju za izgradnju kružnog toka umesto raskrsnice i da li to ima neku poentu uopšte.
Dole su predlozi za Raskrsnicu u Žarkovu i na Julinom brdu. Predpostavljam da kad može da se uradi u paint-u lako je izvodljivo u stvarnosti.

Žarkovo:



Julino Brdo:
 
Vrh