Koliko puta si bio kod Doma Omladine za vreme ukinutog pešačkog na jednom delu? Ja sam tri puta video ljude da pretrčavaju ulicu tamo gde je pešački ukinut. Tako nešto nam svakako nije potrebno ponovo, zar ne?
Дакле, кретање инвалида у центру Београда се врши на заказивање?!Postoji rampa naravno, sa radnim vremenom samo radnim danima, i zakazivanjem transporta unapred. Dakle treba planirati u koje će vreme osoba sa invaliditetom proći kroz podzemni prolaz, zakazati unapred, i to sve do 20h. Nakon 20h nema kretanja do ujutru u 8h, toliko o postojanju rampi.
Има истине, али то није оправдање да се у делу града где нема паркирања успут - од ТЦ Ушће до Славије преко Бранковог моста, Бранкове улице, Призренске, Теразија и Краља Милана повлашћује аутомобилима који су ту у 90% случајева у транзиту. Треба направити обилазне правце а центар растеретити.Ljudi se pre svega opredeljuju za putnički automobil iz razloga komfora i vremena putovanja. Niko neće da ulazi na stajališta prigradske železnice koja su prljava i neobezbeđena. Ako imate nove železničke kompozicije, uređene i nadzorom obezbeđena stajališta, čuvara, onda ne biste imali problem sa odabirom tog vida prevoza. Komforan i relativno čist voz, presednete na metro vozlilo, itd... To je razlika između savremenih gradova i gradova koji su ostali u 19. veku.
Eto gde je trebalo ulagati novac, a ne u stadione i EXPO cirkus.
Kod nas, samo širi ulice, daj još automobila. Nervoza raste, baja iza tebe ne može da dostigne 80 na sat u gradu. Pešaci koji nisu sigurni da li mogu da pređu preko pešačkog prelaza zbog generalno loše kulture u saobraćaju.
Каква се "магистрала" прави на Теразијама? Магистрала иде кроз тунел.Проблем је што се од најстрожег центра прави магистрала са фаворизовањем аутомобила.
Ni besplatan prevoz nije dovoljan motiv za naseg coveka da ne ide kolima.
Tako da tih parametara kao da i nema.
Treba zaista ispitati zasto besplatan javni prevoz nije izazvao smanjenje guzvi.
Kao da nije uticao ni malo na guzve.
Zapravo izgleda da su se svi svercovali jos od ranije.
A ko kaže da besplatan javni prevoz nije smanjio gužve?Treba zaista ispitati zasto besplatan javni prevoz nije izazvao smanjenje guzvi.
Pa na ovom istom forumu, na ovoj temi se ljudi zale na guzve. Nekoliko stranica iznad. Zasto bi lagali.A ko kaže da besplatan javni prevoz nije smanjio gužve?
Ne kažem da mora da se priloži studija ili statistika ili bilo šta decidno. Ali ne znam zašto sebi daješ slobodu da tako olako kažeš "nisu se smanjile gužve".
Ja na primer mislim da jesu. Ali kažem - mislim. Ne tvrdim.