Šta je novo?

Kružni tokovi

Koliko puta si bio kod Doma Omladine za vreme ukinutog pešačkog na jednom delu? Ja sam tri puta video ljude da pretrčavaju ulicu tamo gde je pešački ukinut. Tako nešto nam svakako nije potrebno ponovo, zar ne?​
 
Ali i sad pretrčavaju na crveno. Svaki put autobus zamalo nekog da omlati. Takav smo narod, šta da se radi.
 

Da ti popravim ovo:

1000051242.jpg
 
Postoji rampa naravno, sa radnim vremenom samo radnim danima, i zakazivanjem transporta unapred. Dakle treba planirati u koje će vreme osoba sa invaliditetom proći kroz podzemni prolaz, zakazati unapred, i to sve do 20h. Nakon 20h nema kretanja do ujutru u 8h, toliko o postojanju rampi.
Дакле, кретање инвалида у центру Београда се врши на заказивање?!

Ок, све подземне пролазе без класичног лифта по хитном поступку затворити и моментално обезбедити пешачку везу на улици у нивоу за све грађане на датим правцима а градњу таквих подземних пролаза у будућности законом забранити, пошто у овом облику они јесу неуставни, односно ограничавају Уставом загарантовано право слободног кретања за све грађане.
 
@Delija za staru infrastrukturu postoji period prilagođavanja veći problem je što se novim projektima prave bespotrebne stepenice i neupotrebljive rampe i prepreke
Npr svi trotari u bgh2o su uradjeni bez taktilnih ploca ,kao i ovo poplocavanje ispred skupštine...
 
Sve mere idu na vodenicu vozača, a protiv pešaka. Umesto da se restriktivnim merama destimulišu ljudi da koriste automobile, on im daje prednost. Cilj je unaprediti javni prevoz, unaprediti suburban rail, izgraditi metro. Šinski sistemi jesu skupi, ali su jedino rešenja za BG. Na taj način, imaćemo integrisan transportni sistem i više opcija za običnog čoveka. Ovih dana, busevi su relativno prazni, a ulice pune automobila. Gradska vlast ne zna gde udara.
 
Екстремна аутомобилизација. Ова проширења и кружни токови имају негативан утицај и на пешаке, и на јавни превоз, и на бициклисте.
 
Ljudi se pre svega opredeljuju za putnički automobil iz razloga komfora i vremena putovanja. Niko neće da ulazi na stajališta prigradske železnice koja su prljava i neobezbeđena. Ako imate nove železničke kompozicije, uređene i nadzorom obezbeđena stajališta, čuvara, onda ne biste imali problem sa odabirom tog vida prevoza. Komforan i relativno čist voz, presednete na metro vozlilo, itd... To je razlika između savremenih gradova i gradova koji su ostali u 19. veku.
Eto gde je trebalo ulagati novac, a ne u stadione i EXPO cirkus.

Kod nas, samo širi ulice, daj još automobila. Nervoza raste, baja iza tebe ne može da dostigne 80 na sat u gradu. Pešaci koji nisu sigurni da li mogu da pređu preko pešačkog prelaza zbog generalno loše kulture u saobraćaju.
 
Vrh