Šta je novo?

Kružni tokovi

Samo nam još tramvaji fale tu. I 15 i 84 da se guraju i mrcvare okolo naokolo do Studentskog trga.
 
Samo nam još tramvaji fale tu. I 15 i 84 da se guraju i mrcvare okolo naokolo do Studentskog trga.
Доста би се растеретио јавни превоз ка центру да имамо трамвај преко Бранковог и Бранковом до Призренске до Теразија и даље ка Славији и Ташмајдану.
 
Ne bi se ništa posebno rasteretio a urnisao bi sve što prolazi ili ima dodira sa Brankovim mostom, Brankovom, tunelom, Dečanskom...

Uz to nema ni gde da se ugura u Brankovu. I ovako je tesno. A i Prizrenska bi bila tesna za to. Kao i ono malo pače između nje i Terazija.
 
Poslednja izmena:
Malopre sam prošao kolima ovuda. Pali se zeleno za automobile i nailazimo na bivši pešački prelaz koji je pun ljudi. Ljudi sada prelaze non-stop jer semafora za pešake nema i onda računaju da im je uvek dozvoljeno.

Šapiću al si ga opravio, svaka ti čast!

Sećam se da se ista stvar desila kad su pomerali svojevremeno one pešačke oko Slavije. S obzirom da su ih postavili previše udaljeno, ljudi su prosto počeli da pretrčavaju.

I ovde će morati da vrate pešački kad tad. Gangula možda do kraja mandata ukapira da postoje fenomeni koje su iznad njegove samovolje.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: wk_
Slažem se da možda i nije loše rešenje, ali ka Moskvi nema eskalatora, a ja kao osoba sa invaliditetom od 70% teško da mogu da se popnem uz onih 30ak stepenika iz podzemnog prolaza ka stajalištu Terazije, dok kod Igumanove palate postoje eskalatori za sve izlaze iz podzemnog.
IMG-cd15cd6e99b9416aed4dceaf01b333b5-V.jpg

IMG-76dcf83db7942aab58780eba930b1227-V.jpg


Postoje valjda rampe za invalide
Ne branim ukidanje pešačkog sad cu ga overim
 
Poslednja izmena:
Центар града је дехуманизован Шапићевим аутомобилизмом. То ће умањити и туристичку атрактивмост и лоше утицати на ЕХПО.
 
Центар града је дехуманизован Шапићевим аутомобилизмом. То ће умањити и туристичку атрактивмост и лоше утицати на ЕХПО.
mi smo turisticka atrakcija kinezima, turcima i odlazecim rusima, tako da nije neki problem.
 
Кнез ће остати како јесте, али ће око њега бити булеварски коридор.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: wk_
Центар града је дехуманизован Шапићевим аутомобилизмом. То ће умањити и туристичку атрактивмост и лоше утицати на ЕХПО.

U normalnim gradovima automobili se teraju iz centra, u Beogradu vlast gleda da eliminiše pešake
 
Доста би се растеретио јавни превоз ка центру да имамо трамвај преко Бранковог и Бранковом до Призренске до Теразија и даље ка Славији и Ташмајдану.
Једино трамвајски мост паралелан са бранковим мостом и подземне станице на Тргу републике, код Пионирског парка/Ташмајдана и веза са Булеваром краља Александра.
Идеално на другу страну трамвај до блока 8 или проширење Александра Дубчека и трамвај до пољопривредног факултета.
Пошто је ту планиран метро, тешко.
 
Тешко би правили оаралелни мост са Бранковим. Али би шине могле на Бранков мост.
 
Vrh