Šta je novo?

Kružni tokovi

@1111 upravo si im dao ideju za produženje trake za levo skretanje. :ROFLMAO:
Sve je bolje od ovoga sada :D

Inače, jedva čekam da se ovo završi i da vidimo kako će da funkcioniše. Pokušavam da napravim simulaciju u glavi, ali ne ide mi. Valjda toliko želim da se smanji gužva da ne mogu da dozvolim ni da zamislim krkljanac :D
 
Kružna raskrsnica nije kružni tok treba praviti razliku.Ovo iz Valensije, ali i iz Kotora, jesu kružne raskrsnice.Za kružni tok je potrebno da saobraćaj *teče* , u slučaju da nije dostignut nivo zasićenja.Ni stara Autokomanda pre rekonstrukcije 2014. nije bila kružni tok.
A tek što nije zvezda kod Trijumfalne kapije u Parizu.
Koja je promena napravljena na Autokomandi, osim tramvaja?
 
@Пиглет, добро си начуо да треба да се реконструише та раскрсница у кружни ток. Чак је и идеја да се и "Т" раскрсница Париске комуне и Тошиног бунара претвори у кружни ток. Али отом-потом, кад се буде радила реконструкција/проширење Тошиног бунара од једне до друге раскрснице.

Мала испрака за име једне од улица: у видеу кажеш на 0:24, "горе је Студентска улица". То није више та улица, то је од пре четири године улица Др. Жоржа Матеа, од те раскрснице па до окретнице градских линија 76-це, и 77-це.
 
Праве се нови прилази са супротне стране од укључења на ауто-пут за потребе новог магацина Делеза и других фирми у новом ВГП парку. Нисам сигуран да ће бити баш кружни ток. Мислим да ће бити и даље раскрсница, али подсећа на кружни ток.
 
@Пиглет, добро си начуо да треба да се реконструише та раскрсница у кружни ток. Чак је и идеја да се и "Т" раскрсница Париске комуне и Тошиног бунара претвори у кружни ток. Али отом-потом, кад се буде радила реконструкција/проширење Тошиног бунара од једне до друге раскрснице.

Мала испрака за име једне од улица: у видеу кажеш на 0:24, "горе је Студентска улица". То није више та улица, то је од пре четири године улица Др. Жоржа Матеа, од те раскрснице па до окретнице градских линија 76-це, и 77-це.
Hvala na ispravci, tako mi i treba kad gledam google mape...;)
 
Гледај само https://www.openstreetmap.org/#map=18/44.826710/20.395373 . Мада и они имају неколико погрешних имена улица, али није ништа страшно. Код њих су изузетно тачни кућни бројеви.
А чика гугла гледај само кад желиш да видиш зграде и/или слично. Или да урадиш неки ортофото!
 
Предложио сам ово Секретаријату за саобраћај и одговорили су ми ово:
Screenshot_20240902_100557_com.google.android.gm.jpg
 
Предложио сам ово Секретаријату за саобраћај и одговорили су ми ово:
Pogledajte prilog 210344
Oppa, pa ovo liči na pozitivan odgovor....:)
Ispade da samo treaba da budemo strpljivi i sačekamo...:)

Ako se ovo realizuje ima da se polijem šampanjcem u sred novoizgradjenog kružnog Toka!

PS: idem da stavim šampanjac da se ladi.... ;)
 
Праве се нови прилази са супротне стране од укључења на ауто-пут за потребе новог магацина Делеза и других фирми у новом ВГП парку. Нисам сигуран да ће бити баш кружни ток. Мислим да ће бити и даље раскрсница, али подсећа на кружни ток.
Изгледа да је ипак кружни ток
kruzni (1).jpg
 
мислим да су то већ добановци али нисам сигуран где је граница измедју угриноваца и добановаца
 
мислим да су то већ добановци али нисам сигуран где је граница измедју угриноваца и добановаца
Dobanovci levo, Ugrinovci desno (smer BG-ZG). Autoput je granica.
 
Припада Добановцима, општина Сурчин. Општина Сурчин је све до оне месаре кад се иде ка Угриновцима и Батајници, до оне кривине у десно.
 
Jel zna neko zašto se izvode ovi radovi prema bočnoj strani od dejtonke, uklanja se trotoar i ulazi na zelenu površinu
IMG_20240903_152457.jpg
 
Izgrađeni KT, produžetak BZĐ i blaga promena trase linija 35 i 27E kao i ovi KT u planu su mi doneli ideju kako semafori kod Hajata i Geneksa više nemaju neku poentu.
Žuta krenja je moguća i bez izgradnje KT na raskrsnici BZĐ, zelena malo teže bez KT.
2024-09-09_11h45_36.png
 
Jbga , svaku dobru ideju mora da upropaste....ovo baš nije bilo potrebno...jedina korist je da će biti moguće polukružno oktetanje...
Sa pumpe da izadjes na most? Moglo je na kvarnjaka :) Doduse,nisam svracao na Dejtonku skoro ali secam se da su horizontalna i vertikalna signalizacija bile u koliziji,jedno je dozvoljavalo a drugo ne.
 
Vrh