Šta je novo?

Kružni tokovi

Реално, овај КТ функционише захваљујући прилично малом приливу аутомобила. Када код нас буде одос броја путника у аутомобилима према броју бициклиста упоредив са овим на клипу онда можемо размишљати о раскрсницама пројектованим по мери бициклиста са аутомобилима у скроз другом плану. За почетак је довољно да почнемо постепено да прилагођавамо саобраћајнице потребама бициклиста и тиме мотивишемо повећање обима овог вида саобраћаја.
 
Nema ovaj kruzni tok nista sto ne bi radilo kod nas, samo su prelazi bezbedniji. Jednostavno je najbolje resenje za manje raskrsnice.

Sent from my SM-G981U1 using Tapatalk
 
Има огроман број бициклиста. За мање раскрснице се слажем.
 
3077 sa 17ice. Sudar u kružnom toku kod GO Novi Beograd, u smeru ka Zemunu. Isekao ga ovaj crveni džip. Na Solarisu nema štete, na džipu uništena suvozačeva vrata.

PinSAx.jpg


Pin89j.jpg


Pink8b.jpg


izvor: gspbeograd.net
 
Та је раскрсница у питању, а то је у насељу Дудови.

Радови на изградњи кружног тока почињу крајем текућег месеца

Грађевински радови на изградњи кружног тока на уласку у Обреновац почињу у петак, 30. септембра. У сарадњи са Секретаријатом за саобраћај урађен је план привремене саобраћајне сигнализације, утврђена су аутобуска стајалишта, као и трасе којима ће се кретати возила.

Кружни ток биће изграђен у насељу Дудови, на раскрсници улица Краља Александра I и Краља Петра I.

– Радовима на овој раскрсници решићемо вишедеценијски проблем, како саобраћајни, тако и еколошки. Биће изграђена једна модерна кружна раскрсница по европским стандардима, пречника 42 метра. Коловозна раскрсница биће ширине 8,5 метара – рекао је директор Јавног предузећа за изградњу Обреновца Славко Берић.

С обзиром да се у делу града, где ће се изводити радови на изградњи кружног тока, налази и школа јасно су утврђене трасе којима ће се кретати пешаци.

– Пешацима ће бити омогућен пролаз преко канала Купинац, где ће прелаз бити проширен – навео је Берић и замолио грађане Обреновца за стрпљење и разумевање током извођења радова.

Радови на једној од најфреквентнијих саобраћајница требало би да буду завршени до краја текуће године.

https://obrenovac.rs/?p=28802#more-28802
 
Реално, овај КТ функционише захваљујући прилично малом приливу аутомобила. Када код нас буде одос броја путника у аутомобилима према броју бициклиста упоредив са овим на клипу онда можемо размишљати о раскрсницама пројектованим по мери бициклиста са аутомобилима у скроз другом плану. За почетак је довољно да почнемо постепено да прилагођавамо саобраћајнице потребама бициклиста и тиме мотивишемо повећање обима овог вида саобраћаја.
Bici staze su super kako za rekreaciju tako i za lokalni saobraćaj. Svakako treba prilagoditi infrastrukturu i tom vidu prevoza, mada uzevši u obzir konfiguraciju terena i veličinu Beograda može se reći da biciklistički saobraćaj može imati veći primat u manjim ravničarskim mestima (što već imamo u Vojvodini). To, međutim ne znači da ga treba zanemariti u prigradskim mestima, posebno u sistemu bike & ride sa železnicom. Dosta ljudi u Japanu putuje biciklom do obližnje železnićke stanice, samo što mi ovde baš i ne možemo da se pohvalimo krštenom frekventnom železnicom.
 
Sta mislite o kruznom toku umesto raskrsnice Ustanicka/V. Ilica? Nisam strucan da li je izvodljivo zbog terena, ali guzve su nesnosne postale, pogotovo iz pravca Ustanicke ka gradu.
 
Ja sam pričao za konkretnu raskrsnicu, ne ulazeći u to kako je pomenuto rešenje odrađeno na drugim raskrsnicama.
 
Ja sam pričao za konkretnu raskrsnicu, ne ulazeći u to kako je pomenuto rešenje odrađeno na drugim raskrsnicama.
zapravo ne zna se koja je gora raskrsnica tu, ustanicka/VI, ili Mis Irbijeve/VI. U oba slucaja bi najbolje legao kruzni tok, ali mislim da konfiguracija terena ne dozvoljava po pitanju bezbednosti, pogotovo za drugu navedenu raskrsnicu. Ne znam koje bi bilo bolje resenje trenutno.
 
Мис Ирбијеве/ВИ је, мислим, гора. Превише је оптерећена ВИ, нема никакву испомоћ као попречна веза и спој са аутопутем све до Булевара ослобођења. Зато нпр. Мис Ирбијеве има прекратке зелене сигнале (Великоморавска није лоше решење, као алтернатива).
 
6A22B9E9-DB6C-430F-AF3E-26A9627B61F4.png
Kruzni tok na raskrsnici Svetolika Lazarevica Laze i Obrenovackog druma bi bio najidealnije resenje, ne znam koliko ste upuceni i koliko ljudi tu prolazi ali to je nocna mora i za veste vozace kamoli za pocetnike, cesto se desi da autobus zakloni jednu traku i onda je neprohodno
 
3077 sa 17ice. Sudar u kružnom toku kod GO Novi Beograd, u smeru ka Zemunu. Isekao ga ovaj crveni džip. Na Solarisu nema štete, na džipu uništena suvozačeva vrata.

PinSAx.jpg


izvor: gspbeograd.net
Neverovatno je koliko mnogo "vozača" pokušava na ovaj način da se isključi iz kružnog toka uopšte ne obraćajući pažnju na desnu traku.
Ne samo na ovom KT na NBGD, nego na svakom KT u BG
 
Na NB je iscrtano tako da może da se isključi i uđe u Pariske komune i iz srednje trake. Što je jedino normalno, jer u suprotnom bi se sve ulice koje ulaze u kružni tok svodile na saobraćajnice u profilu 1+1 i u tom slučaju bi kružni tokovi bili glupost. Ali onda bi krajnja desna trebalo da bude - obavezno desno na prvom izlazu, da bi se izbegao konflikt. Bez toga, mora da se vozi po konvenciji - kao što npr. vozači u Podgorici i u CG uopšte gotovo savršeno čine - gde se u ulicu sa dve trake isključuje iz dve trake kružnog toka. I mora ipak da se pomno prati da neko u desnoj traci ne obilazi pun krug, što je legalno (a ne bi trebalo da bude - uz obaveznu desnu strelicu koju pomenuh, što bi bio neki delimični turbo KT).
 
На НБ је искључење из средње траке ка свим правцима уобичајено и нормално. Чако толико уобичајено да возачи често и не гледају да ли секу некога ко иде крајњом траком и нема намеру да се искључи. У таквим ситуацијама по саобраћајним правилима овај што иде крајњом траком наравно има предност јер не напушта своју траку. Међутим таква вожња генерално јесте опасна и паметно би било, уколико је то могуће, обавезати возила која иду крајњом траком да се искључе на првом искључењу као што и предлаже @Пантограф. Пре неколико година сам присуствовао чукању где је, прилично сам сигуран, таксиста намерно ишао спољашњом траком и чекао жртву која се из средње искључивала ка Бранковом мосту. Могуће да је хтео да замени браник или нешто слично и ово му је било најисплативије.
 
U auto-školama i uče da se spoljna traka KT koristi isključivo ukoliko se planira izlazak iz KT na prvom sledećem izlazu. Ukoliko se kruži više od toga, onda se ulazi u unutrašnje trake i to ako sam KT ima više od dve trake, ide se u dubinu u zavisnosti od toga koliko se izlaza propušta.
Ako izlaziš na drugom izlazu uđeš u drugu traku, gledano spolja, ako izlaziš na trećem, onda u treću traku...

Naravno sve ovo sledi, nakon što se pozicioniraš ispravno pre kružnog toka.
 
код нас је доказано правило кружног тока, ко је безобразнији у датом тренутку, и то треба учити клинце у ауто школама - антиципирање следећег поступка те сорте, да их избегнеш, а за свеопште добро...
 
Vrh