Šta je novo?

Kružni tokovi

Tu čak nije problem u "kružnom toku", koliko je u uglu pod kojim ulice ulaze u njega.
Samo treba da se asfaltom "uštinu" razdelna ostrva, nađe novi centar kruga u prostoru koji oivičavaju ose četiri ulice, ponovo isctajti kolovozne trake... Prost geometriski problem u ravni...
Počinjem da mislim da je postojeći kružni tok projektovan jer je neko nekada u obzir uzimao brzine vozila na pravcima kojima je dodeljen prioritet (?!?) a ne bezbednost i protočnost...
Nema logičnog objašnjenja.
 
Novi bilbord niče oko kružnog toka kod opštine NBG. Kao da ovaj postojeći nije dovoljno blještao.

viber_image_2022-12-15_08-36-28-092.jpg


Mislim da je to 15. bilbord na ovoj raskrsnici.
 
ускоро ће правити билборде који ће уствари бити само мали самострели који ти пуцају игле у очи да ти потпуно окупирају 100% можданог сектора за слику и на сваку раскрсницу 50000 њих (неизбежно и унапред договорено)
 
ускоро ће правити билборде који ће уствари бити само мали самострели који ти пуцају игле у очи да ти потпуно окупирају 100% можданог сектора за слику и на сваку раскрсницу 50000 њих (неизбежно и унапред договорено)
Не морају. Постоје паметни телефони.
 
 
Kružni tok na Autokomandi sem uobičajenih problema sa zakrčenjima je postao pravi ruski rulet. Gomila vozača iz smera Franša uđe u levi unutrašnji prsten za skretanje ulevo i potom mrtvi ladni seku srednji kako bi produžili pravo ka Marakani. Sve lepo obeleženo na ulazu u tok ali ne gledaju ili ignorišu. Ko god dolazi u ovaj deo grada obratite pažnju jer je šansa za sudar na toj tački ogromna
Screen Shot 2023-02-12 at 6.19.08 PM.png
 
To je zato što ljudi misle da prvenstvo ima onaj bliži centru a zapravo na kt važe ista pravila kao i na drugim mestima tj. da svaka promena trake mora biti bezbedna i propisno urađena. Milion puta ljudi na kt samo iseku sve druge trake da bi se isključili jer veruju da pravo prvenstva prolaza. Za to treba da se povede medijska kampanja da se malo priča u medijima o tome jer drugog načina nema.
 
To je zato što ljudi misle da prvenstvo ima onaj bliži centru a zapravo na kt važe ista pravila kao i na drugim mestima tj. da svaka promena trake mora biti bezbedna i propisno urađena. Milion puta ljudi na kt samo iseku sve druge trake da bi se isključili jer veruju da pravo prvenstva prolaza. Za to treba da se povede medijska kampanja da se malo priča u medijima o tome jer drugog načina nema.
Sve je lepo obeleženo na ulazu u k. tok ali nema ko da gleda. Jedino rešenje je da podignu plastične barijere kao na pristupnim rampama na Gazeli i da iz unutrašnjeg prstena ne može da se seče ka Marakani

Screen Shot 2023-02-12 at 8.05.34 PM.png
 
To je zato što ljudi misle da prvenstvo ima onaj bliži centru a zapravo na kt važe ista pravila kao i na drugim mestima tj. da svaka promena trake mora biti bezbedna i propisno urađena. Milion puta ljudi na kt samo iseku sve druge trake da bi se isključili jer veruju da pravo prvenstva prolaza. Za to treba da se povede medijska kampanja da se malo priča u medijima o tome jer drugog načina nema.
Ne samo da nemaju pojma, već su i bezobrazni (mada to već i znamo). Milion puta sam zbog imbecila koji voze spoljnom trakom KT, morao da usporim i da ih propustim, kako bih se isključio iz KT, a onda mi kr**** iza trubi što usporavam u KT, jer eto ja sam trebao da izletim i presečem ovoga genijalca koji obrne pola KT u spoljnoj traci, pošto je poznato da kod nas važi pravilo da se u KT ne usporava, već gas do daske da se što pre izađe.
 
Mora da se radijus KT-a na Autokomandi proširi. Premali je em ima tramvaj kroz njega.
Plus što su i postavili semafor kod skretanja u Triše Kaclerovića, pa i to dodatno stvara gužve.

Ne samo da nemaju pojma, već su i bezobrazni (mada to već i znamo). Milion puta sam zbog imbecila koji voze spoljnom trakom KT, morao da usporim i da ih propustim, kako bih se isključio iz KT, a onda mi kr**** iza trubi što usporavam u KT, jer eto ja sam trebao da izletim i presečem ovoga genijalca koji obrne pola KT u spoljnoj traci, pošto je poznato da kod nas važi pravilo da se u KT ne usporava, već gas do daske da se što pre izađe.
A imas i slučajeva gde krenu pravo iz pravca Slavije i voze kroz kružni tok kao da je normalna ulica. Tako sam se jednom prilikom vraćao sa drugarom i trebalo je da me ostavi kod Benzinske pumpe, a da on produži pravo svojoj kući, kada je pored nas proleteo auto koji niti je usporavao, niti je pratio linije traka na kolovozu.​
 
Kružni tok na Autokomandi sem uobičajenih problema sa zakrčenjima je postao pravi ruski rulet. Gomila vozača iz smera Franša uđe u levi unutrašnji prsten za skretanje ulevo i potom mrtvi ladni seku srednji kako bi produžili pravo ka Marakani. Sve lepo obeleženo na ulazu u tok ali ne gledaju ili ignorišu. Ko god dolazi u ovaj deo grada obratite pažnju jer je šansa za sudar na toj tački ogromna
Slazem se. Zbog toga (a i zbog nepoznavanja pravila) automobili iz srednje trake cesto skrecu ka Marakani u pogresnu desnu traku i isto to tako ugrozavaju vozace koji su u krajnoj traci kruznog toga. Uz sve to skoro svi sahtovi su potonuli pa treba voziti i slalom.
 
Tačno, i to se dešava.

Kriva je i horizontalna signalizacija u samom KT, svuda su isprekidane linije umesto da budu pune gde treba i sa dodatnim strelicamakao na donjoj slici (render budućeg KT u Banjaluci)


Screen Shot 2023-02-14 at 4.40.29 PM.png
umesto punih i nema




Screen Shot 2023-02-14 at 11.08.35 AM.png
 
Vrh