Šta je novo?

Kružni tokovi

Najtragičnije je što nije napravljen kružni tok kod glavne železničke (ukrštanje Nemanjine i Savske) umesto potpuno nefunkcionalnog rešenja koje je vraćeno i još pogoršano u odnosu na period pre rekonstrukcije.
 
Ja prosto ne mogu da verujem šta čitam! Dal' je moguće da neko zvanično priča o prednostima kružnih tokova. Saobraćajni mozgovi konačno dobijaju malo mozga.
 
Jeee, i ja nisam mogao da verujem šta čitam.
Off: Mada u istoj vesti se vidi da nije u planu gradnja pasarele kod Altine, što smatram skandaloznim...
 
GOJE":1vscfcp4 je napisao(la):
Ja prosto ne mogu da verujem šta čitam! Dal' je moguće da neko zvanično priča o prednostima kružnih tokova. Saobraćajni mozgovi konačno dobijaju malo mozga.
Poceli su da se bave svojim poslom,i mene to plasi.

A zanimljivo je da pominju pasarelu kod hale 14 a nema je na spisku?
 
SKUPA naravno kad ima puno onih koji traze IMT gdje god treba tender skupo je a ovako samo posalju ekipu beograd puta koja postavi stub sa semaforom
 
Najbolji je genije u komentarima koji kaze da kruzni tok usporava protok.

Pazi, skuplja gradnja, nesto vise asfalta - a zato su predpostavljam semafori dzabe?
 
Koji imbecil. Nalupetao se sranja.....
- skupa izgradnja
- nepotrebni Beogradu,
....i jos je direktor.....

Sta je skuplje? upotrebljava se ista kolicina asfalta, slican broj ivicnjaka, a nema preskupih Simensovih semafora.....da, bas je skupo.
 
Čekajte, šta je nelogično u izjavi da je kružni tok skup jer zahteva veću površinu zemljišta, koju treba otkupiti od nekog?
 
rekoše da ima na Ibarskoj samo kod Stepojevca. a zaboraviše onaj u Preljini pre Čačka koji je urađen mnogo pre tog kod Stopojevca. a da ne spominjem onaj drugi u Čačku u Konjevićima
 
hazard":v1qd3vh3 je napisao(la):
Najbolji je genije u komentarima koji kaze da kruzni tok usporava protok.
Usporava ako nije dovoljnog kapaciteta, nakon neke granice popunjenosti se jednostavno zaguši...mislim da bi se ovo desilo sa tokovima izgrađenim u "centralnijim" delovima grada. Nema dovoljno prostora da se izgrade dovoljno veliki.
Ove na periferiji, naravno, podržavam.
 
Cekajuci danas u domu zdravlja upoznah tri inzenjera drumskog saobracaja,jedan radi u auto skoli a dvojica su nezaposlena...Radise u CIP-u,energoprojektu i sekretarijatu za saobracaj.Ovaj koji sada radi,radi kao instruktor voznje... :bash:

Ovi balvani ko ovaj iz teksta im uzese posao...

Kao sto rekoh,radice kruzni tok gospodara vucica-bulevar cim roknu pod zemlju stanicu metroa(kojeg god)
 
Kružni tok saobracaja ima svoje prednosti i mane, trebalo bi posmatrati više u sklopu urbanističkog uređenja tj time se dobija neki vid trga-skvera, kao centralno mesto određenog dela grada-ili gradskog naselja. U mnogim gradovi su takvim rešenjima dobili ne samo funkcionalno, nego i prijatno rešenje koja su postala čak i nezaobilazne turističke tačke. Kod nas čak i postojeće su nekako zapuštene, ne uređene kao da su... ne znam kako bih to nazvao ali znam tamo ,,preko grane,, sam znao da dugo uz ekspreso posmatram i upijam tu vrevu baš na tim kružnim raskrsnicama.
 
lukpot":1hosucbo je napisao(la):
hazard":1hosucbo je napisao(la):
Najbolji je genije u komentarima koji kaze da kruzni tok usporava protok.
Usporava ako nije dovoljnog kapaciteta, nakon neke granice popunjenosti se jednostavno zaguši...mislim da bi se ovo desilo sa tokovima izgrađenim u "centralnijim" delovima grada. Nema dovoljno prostora da se izgrade dovoljno veliki.
Ove na periferiji, naravno, podržavam.
Zar isto ne vazi i za semaforizovanu raskrsnicu? I da, ne kaze niko da treba svaka raskrsnica da bude kruzni tok.
 
Када сам био у Барселони пре четири године, изнајмио ауто и возио се по граду за време боравка тамо. Са својих девет великих булевара, укопаним цестама са више трака на два нивоа, одвојеним тракама за градски превоз и сл.имају организован друмски саобраћај
Оно што сам тада први пут видео су семафоризовани огромни кружни токови, где без обзира које је доба дана никада нема гужве и уопште није проблем за саобраћај.
 
hazard":2syvx0fu je napisao(la):
lukpot":2syvx0fu je napisao(la):
hazard":2syvx0fu je napisao(la):
Najbolji je genije u komentarima koji kaze da kruzni tok usporava protok.
Usporava ako nije dovoljnog kapaciteta, nakon neke granice popunjenosti se jednostavno zaguši...mislim da bi se ovo desilo sa tokovima izgrađenim u "centralnijim" delovima grada. Nema dovoljno prostora da se izgrade dovoljno veliki.
Ove na periferiji, naravno, podržavam.
Zar isto ne vazi i za semaforizovanu raskrsnicu? I da, ne kaze niko da treba svaka raskrsnica da bude kruzni tok.
E pa ne znam sad da li je veća šteta od preopterećene raskrsnice ili kružnog toka...
Ne treba svaka, naravno, ali verovatno ne trebaju ni neke koje su često pominjane na ovoj temi - JG - Omladinskih brigada, na primer. Tu je pravac JG opterećeniji, a kružni tok najbolje funkcioniše sa izbalansiranim ulicama.
 
Ja sam to rekao ironicno jer mi nismo dovoljno bogati kao dubaji da jednu raskrsnicu prepravljamo po 10 puta u godini kako bi nasli pravo rjesenje .A pro po semafora resimo stare iz bulevara ce sigurno ugraditi ponovo negdje :kafa:
 
Slavija 2055e.

5395233111_09856f9222_b.jpg


Sangaj inace.
 
Za ovo ti treba fakultetsko obrazovanje da bi znao da voziš tu. Najbolja rešenja su uvek najjednostavnija. :kk:
 
Jbt jos oni voze naopako...tj levom stranom. Kuku majko moja, pa tacno bih ostavio kola na sred i nastavio put pesice...ili otvorio hamburgernicu da ne umrem od gladi :)
 
Vrh