Šta je novo?

Kružni tokovi

Dobili smo novi kružni tok kod mosta na adi.Ko ume da sa teme "most na adi" prebaci jednu sliku kružnog toka na ovu temu,da malo probudimo ovu temu.Kružni tokovi su izgleda zadnja rupa na svirali,u ovom gradu.Izgleda da još niko iz odlučujućih struktura ne shvata potencijale kružnih tokova i uporno se drže klasičnih raskrsnica na štetu svih nas.
 
clip2.jpg
 
Još jednom: šta sve povezuje ovaj kružni tok?
 
Preko kruznog toka je moguce kao i ranije vratiti se na pravac prema sajmu. Nova mogucnost je da se iz pravca rakovice i radnicke ulice moze da se dodje do ulaza na sajam. Svi posetioci sajma po izlazsku sa parkinga mogu se direktno ukljuciti na most u svim pravcima preko velikog denivelisanog kruznog toka.

Jednom recju potpuna funkcionalnost kruznog toka i petlje radnicka ;)
 
I još jedno pitanje: biciklisti i pravac ka Rakovici, odnosno Topčideru? Da li postoji teoretska šansa?
 
Ko nema druge, mislim da postoji niže šansa. Kada budem imao vremena obićiću to mesto još jednom. Ima jedan prelaz preko pruge malo dalje od tog mesta, jedno 150m. Ali video sam ga samo iz tramvaja.
 
Relja moglo bi se nakalemiti staza uz tramvajske sine u buducnosti ,a istari podvoznjak da se iskoristi u te svrhe,kad budem imamo vremena uslikacu kuda i kako sam zamislio
 
"Уобичајена" слика у кружном току код општине. Насилно истеривање првенства пролаза (Голф) из погрешног правца. Снимио сам јуче 13. јануара у 13 часова :13 минута :13 секунди :D

 
Удеси на овом месту су последица лоше испројектованог кружног тока... Погледајте на слици где заиста почиње кружни ток - ИЗА ових аутомобила, тамо где је онај црни пасат што се искључује. И онда ти што се искључују се прво укрштају са овима што долазе из правца старог меркатора - практично раскрсница непосредно пред кружни ток. Ко не зна за ово, или се замисли, врло лако може да приђе мало ближе кружном току и исече неког ко се искључује у Париске комуне. Једноставно, ово је толико очигледна грешка пројектаната и толико су чести удеси да ми је невероватно да се ништа не мења...
 
Nije sjajno isprojektovan i o tome se ovde i ranije pisalo. S druge strane, postoje saobracajni znaci koji jasno ukazuju da se ulazi u kruzni tok, a u njega se svakako ne ulazi sa 50 i vise km na sat.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Постоје знаци да улазиш у кружни ток, ал пре него што уђеш имаш раскрсницу! То је за неког ко не познаје ситуацију потпуно збуњујуће. Знам колико сам ја био у чуду кад сам први пут наишао одатле. И не мора нико да уђе са 50, довољно да уђе и са 10 па да ка покупи неко ко се искључује из кружног тока ка Париске комуне и ћао. Чим има толико удеса значи да нешто гадно не ваља, не може сва кривица да се свали на возаче.
 
Ja ne vidim neki veliki problem, svakodnevno ga korisim, a postoji vertikalna, a i horizontalna signalizacija. Mogli bi da ga "suze" i nacine sporijim i sigurniji, ali uz postovanje signalizacije siguran je i ovako.

Mnogo je gori onaj na autokomandi sa Stop znakom, tramvajima, itd...
 
Михаило":ewb619g5 je napisao(la):
Постоје знаци да улазиш у кружни ток, ал пре него што уђеш имаш раскрсницу! То је за неког ко не познаје ситуацију потпуно збуњујуће. Знам колико сам ја био у чуду кад сам први пут наишао одатле. И не мора нико да уђе са 50, довољно да уђе и са 10 па да ка покупи неко ко се искључује из кружног тока ка Париске комуне и ћао. Чим има толико удеса значи да нешто гадно не ваља, не може сва кривица да се свали на возаче.

Ma kakva raskrsnica, kakvi bakraci. Taj kruzni tok nije nista poseban. OK, napravljen je malo sire, da bi bio brzi, ali uzrok svih udesa u njemu je ne nepostovanje ve neznanje, a to u kombinacijom sa bahatoscu vodi u siguran saobracajni udes.


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Лаки, ниси у праву, па на славији и на аутокоманди има мање удеса... Чим је ту толико чест проблем значи да постоји нешто што не ваља.

Ево ако морам да цртам:
ktnbg.png
 
ja nisam primetio taj veliki broj udesa,ali i ako ih ima smatram da je pre zbog vozaca... ovaj kruzni tok se generalno brze prolazi zbog vece preglednosti i brzeg prilaza (sve bulevari, odmaknuti pesacki) nego slavija i autokomanda, sto u slucaju nepaznje i nepropustanja vozila zaista lakse dovodi do nezgode.. na slaviji gde su pesacki na ulazu u kruzni i ulice uze se dosta sporije prolazi i vozaci se uglavnom zaglave i pomenu uzu rodbinu medjusobno, a ovde ima manje mesta gresci ako se ne ispostuje signalizacija.
 
Prica se da tamo dnevno ima jedan udes... Zivim u blizini i nikada nisam imao problema... Mozda i sve treba da se prilagodjava bahatim koji ne postuju propise sta ga znam...

Meni je tok odlican...
 
По статистици на овом кружном току једном недељно се деси судар. Неки пут буде сваки дан !, а неки пут не буде по месец и више дана. То је та статистика. Највише судара се дешава баш на овом месту скоро 95%, остатак отпада на друге делове кружног тока.

Због његове величине и ширине даје лажан утисак о безбедности и лакоћи пролаза, а већина возила пролазе великом брзином. Наравно доста је бахатих, а и на жалост непознавање пролажења кроз овакав тип раскрснице тј. кружни ток.

Једно од могућих решења и смањења проблема је, да се на овом делу уласка у кружни ток постави лежећи полицајац (значи тамо где стоји онај црни Пасат, па једно три метра пре замишљене линије почетка к.т.), па дебела пуна линија и знак са обавезним заустављањем (значи "стоп"). Сад су само знакови кружног тока и обрнути троуглови тј. укрштање са путем са првенством пролаза, а и бели троуглови су исцртани на улици.

На жалост и то сам приметио, да сами возачи градских аутобуса истерују предност на овом делу кружног тока, па то "поведе" и возаче аутомобила !
 
Кружни ток код општине из другог угла, почетак шездесетих година, а на слици и ГСП-ов аутобус Алфа Ромео са приколицом, на линији 36а , Зелени венац-Студентски град.
У позадини је блок 2 у коме сам некада становао, друга кула са десне стране или Д14 (садашњи Булевар Михајла Пупина 169).

 
Јуче (петак) сам ишао неким послом у Инђију па на брзину снимих и она два кружна тока на улазу у Инђију из правца аутопута. Под снегом су, јер је јака кошава набацивала снег, па се баш и не види толико.

Први кружни ток


Други кружни ток:
 
Треба да се позабавиш ветробранским стаклом, сликаш из возила у покрету, што значи да је по овом клизавом терену запостављена безбедност... 8)

Обзиром да су слике посебно вредна врста сведочанства, и да су учињене за нас, да имамо увид...ево један плус! :)

И ја учиним понекад такав подухват, па схвати да грешим. Није на одмет да се опоменемо на безбедност, своју и других. Џаба нам слике, ако нам Гага проклиза на путу :vops:
 
Борчанац":2w51f34x je napisao(la):
Треба да се позабавиш ветробранским стаклом, сликаш из возила у покрету, што значи да је по овом клизавом терену запостављена безбедност... 8)

Обзиром да су слике посебно вредна врста сведочанства, и да су учињене за нас, да имамо увид...ево један плус! :)

И ја учиним понекад такав подухват, па схвати да грешим. Није на одмет да се опоменемо на безбедност, своју и других. Џаба нам слике, ако нам Гага проклиза на путу :vops:

Борчанац, хвала за плусићћћ.

Са ветробранским стаклом ће се позабавити мој син, пошто су његова кола, ја се само огребем за кола по неки пут, кад ми требају због посла кад идем ван Београда, а ја сам тренутно без кола. Стакло се мења ових дана, пошто их продаје. :) .
Сликао јесам из кола, али при јако малој брзини и празном ходу, ионако није било возила иза мене. Хтео сам и да изађем из кола да станем негде са стране и направим више снимака, али веруј ми баш је дувало јако, да ми се није дало да излазим.
А слике су упараво зато и ту, због вредности сведочанства. Неком другом приликом (кад буде биће) ћу их сликати из више углова.

У праву си за безбедност и о томе наравно увек мислим, ипак припадам старој аутомобилској школи, а и ако проклизам нема проблема, знам како се извући из те ситуације.

Нема пиво кад возиш :dil:
 
Vrh