Пар слика новог кружног тока у Нехруовој. У недељу сам посматрао неких 20-так минута, како се сад сналазе возачи око ове нове раскрснице.
Да будем искрен лично сам задовољан, није било неких већих не сналажења и сви су буквално поштовали првенство пролаза, осим једног који је улете у кружни ток не поштујући предност оних који су већ у њему, али срећом није било ништа критично.
Из свих праваца који се уливају у кружни ток су постављени знакови упозорења тј. обрнути троугао, а такође и знакови за кружни ток који су у самом кружном, а има их четири.
Кад наиђе већи број возила из правца Јурија Гагарина, обично је то по пуштању неког од семофора, иста се брзо уливају и одливају у и из кружног тока у жељеним правцима. Исто је и кад наиђе група возила и кад треба да сачекају пешака на пешачком, та група возила се исто брзо расчисти. Слажем се са Пиглетом да су знакови који означавају „пешачки прелаз“ и „обрнути троугао“ близу један другог (за дужину пешачког), што се и види на слици.
Пешачки прелази су широки и добро уочљиви
Шта је по мени проблематично: возила која се крећу десном траком, а која долазе од Јурија Гагарина и настављају да возе даље Нехруовом улицом или обрнуто, кад улазе у кружни ток, после пешачког прелаза настављају да возе право и онда секу она возила која се налазе у левој траци. Види си на доњој слици црвени Пунто како „сече“ правац, а такође, али много мање и безопасније, и сама милиција својим Пежом. Било је тога пуно док сам овде био тих 20-так минута.
Мислим да су обе траке око кружног тока прешироке, а види се на слици да је десна трака доста „ушла“ у обе бочне блоковске улице. То би убудуће могао бити проблема, и из тог разлога мислим да је кружни ток требао да буде барем један метар ужи и онда обе траке биле „ближе“ самом кружном току. Размишљао сам и о томе, да су траке можда оволике ширине због градски аутобус 45 и 82, који овуда иду, али опет и они ће „сећи“ леву траку, јер су тек они широки, а дугачки ! Док сам био овде није наишао ни један аутобус, да видим како они пролазе овај кружни ток.
Шта ми се још није свидело, али не као решење кружног тока. Наиме, иако је изграђен нов и веома користан кружни ток, на жалост остао је стари асфалт. Нису се „сетили“ да барем хабајући слој асфалта скину и поставе нов, барем од сваког пешачког прелаза до самог кружног тока. На слици се види како је стари асфалт изхабан
Наравно свиђа ми се како су уредили и такси станицу, која је сад „увучена“ у односу на улицу (види се на горњој слици), а такође (то понављам) и решење са „увученим“ шахтовима.