О кружном току у Обреновцу, има и цртеж КТ са свим димензијама, али не знам то да поставим:stf":2iwm3w7p je napisao(la):У случају нових кружних токова, потребно је поставити ЛЕД саобраћајне дисплеје који ће сигнализирати да је у путању кружни ток. Управо то су урадили код Обреновца и има итекако ефекта.
DusanBG":3g4n1osw je napisao(la):Zaista podrska i nadam se da ce posle uraditi i onaj u Gandijevoj, posto imam osecaj da je tamo jos veca guzva zbog kineza i piramide.
Начуо сам да ће исти овакав кружни ток да се ради и у Гандијевој улици. Из тог разлога сам послао електронску пошту Београд путу, односно г-ђи Нади Петровић, са молбом да ми одговори на питање о могућој изградњи КТ у Гандијевој улици, односно у оном делу те улице код мале Пирамиде. На овој раскрсници има чак и више судара него на сличној раскрсници у Нехруовој, јер је Гандијева са већим интезитетом саобраћаја.PIGLET":3g4n1osw je napisao(la):IDEMO GANDIJEVA !!!
relja":2pdhx1x3 je napisao(la):Kružni tok odlično fukcioniše.....Sada saobraćaj samo klizi...
Михаило":nk1io3b3 je napisao(la):Izvodljiv nego šta. I ne samo tu. Dobri konkurenti su:
- Omladinskih brigada i Bulevar Zorana Đinđića
- Omladinskih brigada i Bulevar Milutina Milankovića
- Omladinskih brigada i J.urija Gagarina
- Bulevar Milutina Milankovića i Antifašističke borbe
- Antifašističke borbe i Jurija Gagarina
- Milentija Popovića i Bulevar Mihajla Pupina
- Tošin bunar i Nikole dobrovića/budući ump
Ovo su najočigledniji primeri, verovatno ima još dosta.
I naravno, kružni tok kod opštine bi morao da se rekonstruiše jer je očajno projektovan.
relja":tarhyop7 je napisao(la):Što se tiče samog kružnog toka, nemam primedbi, kao što sam ranije i napisao.
Ali, ipak nije sve baš idealno.
Novi pešački prelazi su postavljeni tako da se uklope u novi kružni tok, ali izgleda da nije vođeno računa o zatečenom stanju, kao da projektant nije izašao na teren (a to je nemoguće) i kao da niko od izvođača nije mućnuo glavom.
Trebao sam da slika, nisam, ali situacija neće pobeći.
Jedan novi prilaz novom pešačkom prelazu sa novim, oborenim, ivičnjakom je napravljen - oko postojećeg stabla. Da li treba uopšte objašnjavati da oboreni ivičnjaci služe za kolica (dečija, invalidska... pa i ona za pijacu), koja svrha je praviti ih a da ta kolica ne mogu da zaobiđu debelo stablo?
Drugi prilaz novom pešačkom, takođe sa oborenim ivičnjakom, je napravljen tačno ispred - bandere ulične rasvete...
Mnogo je glupo.
Добих одговор од г-ђе Петровић и преносим га у целини:Гага":2hwnqza0 je napisao(la):DusanBG":2hwnqza0 je napisao(la):Zaista podrska i nadam se da ce posle uraditi i onaj u Gandijevoj, posto imam osecaj da je tamo jos veca guzva zbog kineza i piramide.
Начуо сам да ће исти овакав кружни ток да се ради и у Гандијевој улици. Из тог разлога сам послао електронску пошту Београд путу, односно г-ђи Нади Петровић, са молбом да ми одговори на питање о могућој изградњи КТ у Гандијевој улици, односно у оном делу те улице код мале Пирамиде. На овој раскрсници има чак и више судара него на сличној раскрсници у Нехруовој, јер је Гандијева са већим интезитетом саобраћаја.PIGLET":2hwnqza0 je napisao(la):IDEMO GANDIJEVA !!!
Наравно у мојој е-пошти сам похвалио Београд пут за изградњу овог кружног тока, а такође сам похвалио, а то ми се исто свидело, што су шахтови за одвод воде у канализацију, коначно увучени. Послао сам и пар слика које је снимио Пиглет.
Чим добијем одговор од г-ђе Петровић постављам га на теми.
direktor":3vptcbms je napisao(la):...ovaj u bl kostao oko 15000 e radi probe na raskrcnicama ako se pokaze kao dobro pravi se od cvrstog matrijala...
Zato ja mrzim tramvaje.Zato što koče razvoj grada.Bez tramvaja se lako i za male pare mogu rasksnice prepravljati,dorađivati,fino štelovati,a sve u cilju boljeg protoka.
Да ли да овај пост треба да буде схваћен као сарказам?Leković Đorđije":14bxyuv7 je napisao(la):Zato ja mrzim tramvaje.Zato što koče razvoj grada.Bez tramvaja se lako i za male pare mogu rasksnice prepravljati,dorađivati,fino štelovati,a sve u cilju boljeg protoka.Tamo gde su tramvaji,prepravke su veoma skupe,tako da nikom ne pada na pamet da nešto menja.Šine se pomeraju jedino u slučaju kompletnih rekonstrukcica ulica i bulevara,a cene se kreću u više desetina miliona evra.Tramvaje bih poslao u muzej,ali ne u onaj koji planiraju da napreve na mestu sadašnje železničke stanice.Zgradu sadašnje železničke stanice bih srušio dinamitom.Jedino tako bih mogao da zaboravim na sate i sate,ukupno dane i mesece provedene čekajući naše vozove,što u polasku,što u dolasku.Kada bi se sabrala sva kašnjenja,dobio bi se onaj rimski broj koji stoji na stanici.Samo ne znam da li bi broj predstavljao sate,dane ili mesece,možda čak i godine zakašnjenja.Umesto te zgrade ,kada se premesti železnička stanica u prokop(jedne lepe godine),treba napraviti most preko save.Tramvaji ,trolejbusi i slična skalamerija,veoma ograničavaju mogućnost izgradnje novih kružnih tokova.
ps:
Ležeće policajce bih ustavom zabranio,jer ograničavaju slobodu kretanja.
И седамдесетих година прошлог века су уставом забрањене "лисице" за погрешно паркирање у Београду, а и за сва места у тадашњој СФРЈ, из разлога јер ограничавају људске (читај: возачке) слободе и није било демократски !!! :bash:Leković Đorđije":3e5gdwxp je napisao(la):ps:
Ležeće policajce bih ustavom zabranio,jer ograničavaju slobodu kretanja.