Šta je novo?

Kružni tokovi

Kod Vuka je urbanistickim planovima predvidjeno zatvaranje Ruzeltove izmedju Bulevara i Kraljice Marije, osim za tramvaje, i spajanje platoa ispred Tehnickih fakulteta sa platoom ispred parka.

Zaboravite kruzni tok :)

(Vucko je svojevremeno okacio detaljni tehnicki crtez ali ne secam se gde)
 
И то решење је и најбоље, јер елеминише укрштање аутомобилског саобраћаја са трокраком трамвајском раскрсницом.
 
Jes,ali secka park ispred doma lola.Sve u svemu bolje za tramvaje.Mada ce to uskoro biti dvokraka raskrsnica bar ka Bulevaru zbog metroa,ostaje onaj problem dole kod 27 marta sa Ruzveltovom.
 
Gotovo svi trgovi sa kružnim tokom su predratni,
od tada pa do danas urbanisti ko da se trude da dokažu da su ,,podobni,,
i da sa ,,onim vremenom,, nemaju ništa
izmišljajući koje kakva ,,potkovana,, opravdanja. . . . .

Zato Beograd ih i nema toliko kao ostale prestonice
Što je za moj uklus i previše udareno :lool: :laugh: :lool:
 
zidar":wasbho7k je napisao(la):
Kod Vuka je urbanistickim planovima predvidjeno zatvaranje Ruzeltove izmedju Bulevara i Kraljice Marije, osim za tramvaje, i spajanje platoa ispred Tehnickih fakulteta sa platoom ispred parka.

Zaboravite kruzni tok :)

(Vucko je svojevremeno okacio detaljni tehnicki crtez ali ne secam se gde)

Kako volim kada čujem takve stvari, zazvuči mi prosto kao da neko iz pripadajućih institucijama i misli svojom glavom.
 
Sobzirom da nisu dokazali opravdanost pomanjakanja kružnog toka kod Vuka

Ako se neko seća nek napiše
koj su to opravdani razlozi za pomanjkanje kružnog toka na Savskom trgu ispred železničke stanice

I zašto godinama stari kružn tok na autokomadi ne može da se proširi i uredi

Sve u svemu boim se da se radi o pomanjkanju /#$ %(/)=*/&& kod naših. . . .
 
jlaki":33817bsr je napisao(la):
zidar":33817bsr je napisao(la):
Kod Vuka je urbanistickim planovima predvidjeno zatvaranje Ruzeltove izmedju Bulevara i Kraljice Marije, osim za tramvaje, i spajanje platoa ispred Tehnickih fakulteta sa platoom ispred parka.

Zaboravite kruzni tok :)

(Vucko je svojevremeno okacio detaljni tehnicki crtez ali ne secam se gde)

Kako volim kada čujem takve stvari, zazvuči mi prosto kao da neko iz pripadajućih institucijama i misli svojom glavom.

а где ће са свим тим саобраћајем? ово је немогуће. дивна замисао, поготово са активирањем унутрашњости блока тех. факултета и њеним повезивањем са лолом и парком, међутим саобраћајно неизводљива.
 
Preko trnske ce ga terati za kalenic i onu ulicu,bese maksima gorkog.To je da kazemo dizanje iz naftalina ideje o vracarskom bulevaru samo sto ga nece terati za hram Svetog Save(pored opstine) vec na drugu stranu kao sto rekoh.
 
Кружни токови су одлично решење, али не пре увођења нових, темељних обука и оштријих критеријума за добијање возачких дозвола, па онда после једно 10-15 година увежбавања саобраћајне дисциплине...

Јер људи код нас не знају да возе, иако све знају најбоље... Гомила мојих познаника се боји кружних токова, обилазе да не би пролазили поред Општине на НБГ и тако даље, а имају дозволе по 4-5 година??? Моја комшиница рецимо 30 година вози ауто, свуда је била, али у животу није прешла преко Аутокоманде и Славије јер не сме. Није ни чудо, кад су инструктори никакви и испит може да положи свако.

Мој утисак је да се мноштво људи упрпи од кружног тока, али због мачистичке културе дођу па дивљају и шатро све знају најбоље, или су пак заиста уверени да знају и да су у праву.

Иначе волим кружне токове, али с обзиром на нашу саобраћајну културу мало бих се забринуо да почну да ничу свуда.
 
Što se tiče tog 'straha' od kružnih tokova, nisu samo instruktori krivi. Ja nisam u toku obuke ni jedan jedini put prošao ni Slavijom ni Autokomandom, ali nikad nisam imao problema kasnije. Ljudi koji se toga plaše u stvari imaju strah od nepoznatog, eto u celom dvomilionskom gradu imamo kružnih tokova da ih nabrojiš na prste jedne ruke. Da ih umesto 5 ima 50 i ljudi bi se, hteli ne hteli, lakše navikli i prihvatili ih.
 
Milanche,postavljaj onaj dokument o izgradnji kruznih tokova koji si mi pomenuo :)
 
@vucko мислиш на голсвортијеву? чек како трнску? и како да стригне до трнске? па онда одаткле преко у будућности проширене максима горког и сада проширеног ј. булевара?
 
Kružni tokovi su jedna apsolutno normalna pojava, i u vezi njih ne postoji ništa zastrašujuće, mistično niti nepojmljivo. Jedini lek za protivnike je upoznavanje sa istima.
 
Samo palanke su bez kružnih tokova
Beogradizaciju Bgda doživljavam i kao borbu protiv deceniske palankanizacije
Beogradizacija = kružni tok, u očuvanju identiteta i saobraćajnog nasleđa glavnog grada
 
@milanche
+1
:) :kk: :)
,,. . . . Rezultati mnogobrojnih istraživanja koji pokazuju da se prelaskom na ovaj tip raskrsnica drastično smanjuje broj saobraćajnih nesreća, a naročito onih sa povređenima i nastradalima, kao i nesporan uticaj u pogledu zaštite životne sredine i u estetskom pogledu trebalo bi da posluže kao podsticaj za značajniju ulogu ovih raskrsnica u planerskoj, odnosno projektantskoj praksi kod nas.. . . ,,
 
boca-ica":6qoyajn6 je napisao(la):
,,. . . . Rezultati mnogobrojnih istraživanja koji pokazuju da se prelaskom na ovaj tip raskrsnica drastično smanjuje broj saobraćajnih nesreća, a naročito onih sa povređenima i nastradalima
Pa naravno, ko bi ovuda vozio brže od 10 na sat ;)
magic_roundabout.jpg
 
Niko englezima nije rekao da bi bilo pametno da promene i smer kruznog toka kad vec voze pogresnom stranom xD
 
misHic":2qy83da7 je napisao(la):
Niko englezima nije rekao da bi bilo pametno da promene i smer kruznog toka kad vec voze pogresnom stranom xD
Kod ovakvih dvostrukih kružnih tokova smer kretanja po unutrašnjem toku mora da bude suprotno od onog u spoljašnjim. Kao kada su pet manjih zupčanika povezani na veliki centralni, koji se okreće u suprotnom smeru.
 
Mante se Engleza . . . :laugh:

Hajde da vidimo Bgd gde bi bar prvih nekoliko kružnih tokova stvarno ,,legli,, sa aspekta

-saobracaja (bezbednost),
-urbanizma (formiranje trga)
-ekologije (zeleno ostrvo)
 
sa aspekta saobraćaja:

* Dragoslava Srejovića : Zdravka Čelara
* Tošin Bunar : /Prvomajska/ Jakuba Kuburovića
* ukrštanja na izlasku s auto-puta kod Merkura na Bežaniji (vidi sliku)

oksWw.jpg



* sve ostale trokrake raskrsnice u gradu i zemlji...
 
Ђоле,
раскрсница Тошин бунар-Првомајска не постоји, постоји раскрсница Тошин бунар-Јакуба Кубуровића

Мислим да је кружни ток под тачком три на Бежанијској коси, тамо где почиње Партизанске авијације, не изводљив да се уради из разлога што нема довољно простора, сувише је близу надвожњак изнад Булевара Арсенија Чарнојевића или ти аутопута.
 
Ja već duže vreme razmišljam o tri (ili čak 4) kružna toka u Omladinskih brigada:
1 i 2 na polupetlji sa autoputem, da bi se eliminisali semafori
3 sa Bul. Milutina Milankovića
4 sa UMP
 
Гага":3chidhfg je napisao(la):
раскрсница Тошин бунар-Првомајска не постоји

Мислим да је кружни ток под тачком три на Бежанијској коси, тамо где почиње Партизанске авијације

Priznajem da ne poznajem dobro taj deo grada, a na Google Maps je u nastavku Prvomajske pisalo "Prilaz", pa mi je bilo malo glupo da to napišem, a računao sam da će ljudi shvatiti na šta mislim - to je trokraka, relativno velika raskrsnica, a na jednom ćošku je neka crkva, ako se ne varam.

Od tri raskrsnice na lokaciji kod Merkura ova na samom početku Partizanske avijacije je verovatno najmanje bitna, jer pravi najmanju gužvu. Ali čep se uvek pravi sa druge strane nadvožnjaka, na raskrsnici sa putem koji vodi prema Kiki i autoputu, a i malo niže dole samo uključivanje na autoput je toliko komplikovano izvedeno da je prosto smešno kako se neko trudio da izvede to silno ukrštanje, a da mu nije na pamet pao mali kružni tok.
 
@djole
super je predlog, krug i ne mora da bude velikog prečnika

Mogao bih i ja da da odradim koju konkretnu mapu
na žalost ovih dana radim od mraka do mraka pa sam isćeđen skroz ( što se vidi po vremenu pisanja)
čim navatam malo vremena eto i par moih predloga


Beogradizacija Bgda i sa kružnim tokovima :gobb:
 
Vrh