Šta je novo?

Koridor 10

Ni prvi - a ni posledni put da se nesto slicno desava, jos gore je sto smo mi na to navikli.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=784450#p784450:26dzeaen je napisao(la):
Mladic » Fri Oct 16, 2020 11:40 pm[/url]":26dzeaen]https://nova.rs/vesti/biznis/auto-put-kroz-grdelicku-klisuru-mora-opet-na-popravku/
@Caribrod
Šta se dešava sa dobro poznatom klisurom i putom kroz nju?

Nisam ti ja ekspert za južni krak... Doduše trebalo bi uskoro da idem u tom pravcu.
Mada nije da onu Terninu deonicu (1. novu od Bgd-a, deo sa 8 traka) na istočnom kraku svako malo ne zatvaraju...
 
Stvarno su carevi:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LoAIznQpw-Q[/youtube]
 
Како су петље једноставне кад не требају наплатне рампе.
 
Izvor: B92.net

Završni radovi na petlji Sopot; Rehabilitacija 70 kilometara postojećih puteva
5396730755fccd7986ab90853805537_w640.jpg

Direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić obišao je dodatne radove koji se izvode na Južnom i Istočnom kraku Koridora 10.

Deonice autoputa E75 od Niša do makedonske granice i autoputa E80, koje se protežu do granice sa Bugarskom, tokom 2019. godine kompletno su otvorene za saobraćaj.

''Na Istočnom kraku Koridora 10, ka granici sa Bugarskom, izvode se završni radovi na izgradnji petlje Sopot, kod Pirota. Izgradnjom ove petlje dobićemo dodatni podsticaj za privredni razvoj čitave istočne Srbije, i bolju povezanost lokalnih sredina‘’, istakao je direktor Antić.

Takođe, na području opština Niška Banja, Bela Palanka, Pirot i Dimitrovgrad rehabilituje se oko 70 km postojećih državnih puteva čime se unapređuje postojeća putna mreža koja povezuje autoput, lokalne i regionalne centre, što stvara uslove za brži ekonomski razvoj ovog kraja.

Ovom prilikom direktor Koridora Srbije sa svojim saradnicima obišao je i radove na trajnoj stabilizaciji kosine C26 na sekciji Bancarevo-Crvena Reka, čime se rešava problem najmasivnijeg klizišta na Koridoru 10.

Na oba kraka Koridora 10 završavaju se radovi na trajnoj stabilizaciji kosina, a stručni tim obavlja svakodnevna merenja i stalan monitoring stabilnosti svih kosina, odnosno izgrađenih potpornih konstrukcija.

"Južni krak Koridora 10, koji smo obišli, važan je jer povezuje sever i jug zemlje, a deonica kroz Grdeličku klisuru je najteži graditeljski poduhvat do sada izveden u Srbiji. Po najvišim standardima izgrađena su dva tunela, mostovi, dve petlje, u toku su radovi na trajnoj stabilizaciji kosina 2,3 i 4, a njihov završetak je jedan od prioriteta “Koridora Srbije", izjavio je Antić.

Antić je prilikom obilaska Koridora 10 podsetio na snažnu podršku koju su tokom realizacije ovog prioritetnog državnog projekta pružali predsednik Aleksandar Vučić, Vlada Republike Srbije i Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1776235
 
Koliko vidim na satelitu nema direktnog izlaza na ovu petlju sa autoputa vec je to sa obicne stare magistrale. Da li sam u pravu ?
 
Po hiljaditi put to nije petlja već nadvožnjak preko autoputa.
 
Da. U pravu si. Iako na svim vestima kazu petlja, sve novine i sajtovi u tekstu napišu petlja, direktor koridora kaze petlja, gradonacelnik Pirota kaze petlja, ministarka bivsa kaze petlja, ministar Mona kaze petlja, premijerka i precednik kazu petlja :)
Hiljadu puta ponovljena laž , postaje istina.
 
I ja sam mislio da je petlja vođen tim vestima kada se počela graditi. Onda sam pogledao gde je tačno na GM i zapitao se zašto prave još jednu petlju kada svega par km niže ima petlja Pirot.
Moja definicija petlje je raskrsnica u dva ili više nivoa. Mada, bila je već negde neka rasprava, ovo nije ni nadvožnjak već nadputnjak. :dil:
 
Taj kraj dole je tuga,nije po standardima ali da je mene neko pitao napravio bih im rampu i gore ispod tunela i u Crvenoj reci i tu kod stare Sopotske petlje....znam nije isplativo ali autoput je sada sva ta sela jednostavno odsekao ostaće samo B.Palanka Pirot i Dimitrovgrad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=819445#p819445:vrs5ud13 je napisao(la):
Падобранац031 » 01 Feb 2021, 18:12[/url]":vrs5ud13]https://www.juznevesti.com/Drushtvo/Brdo-u-Grdelickoj-klisuri-na-Koridoru-10-se-opet-obrusilo-opozicija-poziva-na-odgovornost.sr.html

Ne postoji K10 nigde u nomenklaturi, ubuduće preciziran da li je to A4 ili A1 :vops: (u pitanju je A1 kod Grdeličke klisure).
 
Ма њих не интересују људски животи, то су толико пута показали.
 
prosao sam juce grdelicom, i dalje je zatvorena jedna traka u duzini od recimo 1km. gore u brdu su nekakvi radovi, masine su radile i oko 20h, pod reflektorima.

posto stalno kritikujem red je da jednom nesto i pohvalim, dobar deo deonice, u oba smera, izmedju beograda i nisa je presvucen novim asfaltom, ostalo je jako malo delova sa zakprama
 
Usek Gradinje kod GP Gradina nakon zavrsetka rekonstrukcije klizista. Mozda je neko vec postavio ali ja nisam video.

Snimak 25.06.2020.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WpHPVi8-aF4[/youtube]
 
Da se na znakove doda pored "U magli" i "u dimu" za broj tačaka
 
Predlažem da se temi doda naziv A1 kako bi počeli da koristimo važeću nomenklaturu. Ostavimo Koridore u prošlosti sa Mrkonjićem i ekipom.
 
Vrh