Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734490#p734490:otcjloys je napisao(la):
direktor » Нед Мај 03, 2020 10:44 am[/url]":otcjloys]Jel ovaj koridor moze da konacno ode u zavrsene projekte

тек кад се заврши београдска обилазница у пуном профилу од Остружнице до Бубањ потока
 
Дишо, и да се заврши зашто би се склањало из "Регионалног развоја".
Зар пребацивање у "Завршене пројекте" не важи само за оне пројекте који су у прве три рубрике у форуму "ПРОЈЕКТИ"?
 
Upravo tako tema nece biti prebacivana ;)
 
U suštini je to nadvožnjak preko autoputa sa kratkim vezama ka 221 i 259 (tu su bukvalno u pravcu severoistok-jugozapad slepljeni jedan uz drugi 221,A4, 259), tako da to nije petlja na autoputu, već spoj 2 puta IIA reda (Knjaževac-Pirot i stare magistrale Niš-Dimitrovgrad).
Nisam skoro bio u tom pravcu, ali verujem da Integral to ozbiljno radi i da će u roku završiti tu reinkarnaciju nekadašnje sopotske "petlje".
Ispratićemo...
 
Прекјуче. Са пасареле код Стека. :)
IXjIe8Z.jpg

MhDpdqG.jpg
 
Prosao sam danas malo k10 i k11, najveca guzva na Milosu Velikom i naravno na Ibarskoj. Potez BG - NS ponesto - SU sem teretnog saobracaja gotovo nista.

Na obilaznici ima dosta radova. Most stoji jos. Stavili su neku crvenu rekao bih antikorozivnu zastitu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=734490#p734490:1s6grwzm je napisao(la):
direktor » 03 May 2020 09:44 am[/url]":1s6grwzm]Jel ovaj koridor moze da konacno ode u zavrsene projekte
Кад буде урађена комплетна рехабилитација коловоза на целој дужини кроз Србију, овако свуда има пукотина, рупа, колотрага...
Исто тако и деоница БГ-НС-СУ :(
 
Раде се послови на асфалтирању пешачких трака и послови на електромашинској опреми у Манајлама и Предејанама због употребне дозволе.
Наплатна станица Ниш се демонтира:
received_896902234067902.jpeg

received_592184534733510.jpeg

Дољевац склоњене наплатне кућице, остало још да сњ демонтира настрешница:
received_1088458061534958.jpeg

received_332357854398530.jpeg

Испод Тунела Предејане, поглед ка мотелу. Интересује ме да ли ће овај мотел опстати од како је скрајнут са главне путање за море.
received_1562105687286721.jpeg

Мост Врла ноћу, поглед из Владичиног Хана:
received_596027004598501.jpeg

Имао сам част да чујем причу како је рађено осветљење овог моста, метода која је међу првима рађена у свету.
 
Мало реклама за домаћу привреду:
Знакови са променљивом сигнализацијом, прозвођач ДМВ Ниш
received_864803600711903.jpeg

Тунелски вентилатори, произвођач Делта Ер Београд
received_326335864999055.jpeg
 
Pohvale za reportazu i konacno su domci proizvodi dobili sansu sto je super ...
 
Мотел у Предајану је колико сам схватио остао без власника током короне.
Без обзира што волим то место и што никад нисам прошао а да не убијем чорбу и пљеску, не верујем да бих се сад цимао искључујући, опет укључујући. Сав бенефит у времену би се изгубио. Мислим да ћу да се преселим на Белов у Мк, ако и он није остао ван ап. (Нисам ишао од 2018.)
 
Branik, ostao je nažalost i Belov van trase. Ali, zato, tu je neizbežni Javor-Džoko u Mrzencima kod Đevđelije, sa verovatno najboljom jagnjetinom ispod sača na svetu. Nije daleko od AP.

A nije, realno, daleko ni Predejane, ne gubi se previše. Tu sam se zimus isključivao da sipam benzin, jerbo pumpi na novoj deonici, a ni posle, sve do Niša, nema.
 
Видех да ОМВ отварају у левој траци из правца Београда после Грделице ка Лесковцу. Можда је ту био пре па су само реновирали, мада не сећам се.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738911#p738911:35f6rvpz je napisao(la):
direktor » Пет Мај 15, 2020 11:18 pm[/url]":35f6rvpz]Pohvale za reportazu i konacno su domci proizvodi dobili sansu sto je super ...
Овде две фирме јако добро послују и у иностранству. Људи из ДМВ се похвалише како су радили знакове за онај велики мост што повезује Крим са Русијом и по целом свету. Из Делта Ера кажу да је производ сада 100% из Србије јер су до сад куповали Пољске моторе а сад им ради Север.
 
Да додам још да ни од кога нисам чуо добро мишљење о Азвирту и њиховом конзорцијуму. Кажу да је организација била очајна, кадар никакав итд. Још кажу да је Енергопројект много боље водио овакве пројекте. Ако има неко на форуму ко је учествовао у овом пројекту, волео бих да чујем мишљење.
 
Rehabilitacija deonice od Pojata do Raznja kao i izgradnja petlje Sopot
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yNEjEsrJRNo[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738971#p738971:3ot0yejo je napisao(la):
branik » Суб Мај 16, 2020 10:14 am[/url]":3ot0yejo]Мотел у Предајану је колико сам схватио остао без власника током короне.
Без обзира што волим то место и што никад нисам прошао а да не убијем чорбу и пљеску, не верујем да бих се сад цимао искључујући, опет укључујући. Сав бенефит у времену би се изгубио. Мислим да ћу да се преселим на Белов у Мк, ако и он није остао ван ап. (Нисам ишао од 2018.)
Друг је рекао, више није мотел Предејане него Постдејане. :laugh: :lool:
 
Velika šteta. 3 grede su oštećene minimum od ukupno 7.

Šteta je velika jer kamioni sad moraju opet okolo da idu ali ovog puta će morati ili preko Batajnice ili preko Stare Pazove.
Nadvožnjak je skoro rekonstruisan i sa novim asfaltom je. To je rađeno kada su radili petlju za isključenje za Novu Pazovu.

Drakonska kazna za prevoznika je potrebna.

Ako grede moraju da se menjaju mislim da saobraćaj neće biti moguć minimum pola godine.

Nadam se da ovo može da se sanira bez rušenja pola mosta.

Grede su prenapregnute pa ne znam kako će ovo da saniraju.
Ako je prednaprezanje popustilo mislim da greda mora da se menja mada to struka bolje zna, a ako nije razbijati stari beton pa srediti armaturu i izliti novi deo grede. Narano da sve mora da se ušoluje i podupre odozdole.

Prešao sam isti nadvožnjak 20.5. ujutru. Dan pre nezgode. :)
 
Vrh