Šta je novo?

Koridor 10

Hteli da priznamo ili ne, meni je koridor odlicno uradjen.. Ne znam sta tacno ljudi zameraju..
 
@mikas818
Druze, kako si ti uspeo danas da se registrujes u 7:16pm i da od 7:25pm do 7:34pm ostavis 14 komentara na 14 tema
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633323#p633323:1u9wpb0c je napisao(la):
ime32 » Uto Jun 25, 2019 2:05 am[/url]":1u9wpb0c]@mikas818
Druze, kako si ti uspeo danas da se registrujes u 7:16pm i da od 7:25pm do 7:34pm ostavis 14 komentara na 14 tema

Level 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633122#p633122:3u3qavkz je napisao(la):
GOJE » Pon Jun 24, 2019 11:40 am[/url]":3u3qavkz]Evo slike sa prilično zbunjujuće obilaznice oko Novog Sada, koja pravi neku novu krivinu posle Rodića. Istovremeno u planu je izgleda i neki začetak saobraćajnice koja bi povezala objekte uz obilaznicu: Rodićev kostur, Rodu, Heineken pivaru, Lesninu...

file.php

U planu je da se tu uradi jos jedan izlaz sa autoputa i naplatna rampa.

d458bca61a8d416764434bd48eda2352.jpg



Post sa SSC
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633122#p633122:1kcjbq86 je napisao(la):
GOJE » Pon Jun 24, 2019 11:40 am[/url]":1kcjbq86]Evo slike sa prilično zbunjujuće obilaznice oko Novog Sada, koja pravi neku novu krivinu posle Rodića. Istovremeno u planu je izgleda i neki začetak saobraćajnice koja bi povezala objekte uz obilaznicu: Rodićev kostur, Rodu, Heineken pivaru, Lesninu...

file.php

Vozio sam tu desetine puta... I dok je bilo polu-izgrađeno i sada... Ne znam šta je tačno i kome tu zbunjujuće, ali meni je sve uvek bilo jasno. Put kao put: ako ideš za Suboticu produžiš pravo, ako ideš za NS isključuješ se malo ranije... Dovoljno je da pratiš signalizaciju.

Osim, ako nekoga ne zbunjuje što je tu blaga krivina i uzvišenje? Nije mi jasno. Uglavnom, nisam nikada tu zalutao i izgubio se po poljima oko Novog Sada.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0avWDHvITzk[/youtube]

Neka moja laička zapažanja:
0:12+ desna - bele linije, ograde, čak i vetikalna signalizacija - ovo je spremno za puštanje 3+1
0:25 na C4 se diže neka prašina na 1. spratu, dal habluju, čiste ili nešto treće - ne bih znao
0:32 leva deluje kao da čas ima, čas nema SMA, teško je provaliti iz vazduha gde je 2. BNS, a gde SMA
1:03 ovo deluje ko da je mali prekid habajućeg u levoj, lepo izgleda ovo što su radili između i pored
1:25 levo na kosini su ovi što dižu prašinu na C4
1:30 servisni prelaz 500m od tunela - ovde puštali ne puštali samo desnu očekujem devijaciju, zbog galerije kod C6 i EM opremanja leve cevi
1:52 na 500m od tunela kraj 3+1 u desnoj i prelazak na 2+1
2:05 nznm šta rade ovi sa Mayer-ovim kamionom (osim što golać bulji u dron), možda slivnike ili tako nešto
2:20 između C5 i C6 je ozbiljan odvodni kanal, respect za razdelni pojas
2:38 još 1 ozbiljan cevasti propust je tu na početku C6, ali izgleda nije mnogo pomogao glavnom delu kosine
2:44 znak za 80 u tunelu, prva kuća i jedina pre tunela deluje skoro završeno, ostalo da je omažu spolja i srede iznutra
2:54 galerija na C6 u levoj pre tunela još nije započeta
3:38 u desnoj cevi okačeni su i ventilatori (najvažnije), ja ih izbrojah 7, završeno je rekao bih i postavljanje svetiljki gore
3:40 ovi što rade mogu samo da nagađam šta rade, ali ova narandžasta vešala svud po tunelu ukazuju da povezuju PP sisteme, vrv i ostalo
4:05 niša za prinudno zaustavljanje, pošto u tunelu zaustavne nema
4:20 bočno je ofarbano, a nadam se da će i svod gore, mada nisam siguran, ovako deluje prljavo
4:50 od 2 kuće pored desne posle tunela, na prvoj su udarili ploču, a 2. dobija i krov, to Azerima ide bolje nego samo opremanje tunela
5:08 fali manje od pola krova, a u levoj se stiglo do stabilizacije, može brzo da se zacrni, ali gde bi se tih par dana prolazilo do tunela?
5:37 to me nervira - skoro cela C7 je gotova, osim što na samom kraju nisu završili odvode naniže i tako nedeljama
5:43 na desnom mostu B1 iako nema belih linija je SMA, dilatacija na početku - ne vidi se da li je odrađena ili samo razbucan asfalt
6:03 ova ekipa radi dilataciju na kraju desnog mosta, ne verujem da će biti neka i po sredini, mada nije sasvim isključeno
6:10 početak "dosadnog" dela - leva na 2. BNS, desna na SMA sa belim linijama, ogradama - završena
6:42 ovu kosinicu sa gabionima trebalo bi da završe, malo je zastao Kedepozidis
7:37 rade se i neki sitni završni radovi na kosinama
8:10 ovu recimo nikako da dobetoniraju
8:40 kraj obeleženog dela belim linijama u desnoj, u levoj će se popravljati sa 2. BNS u ove dve rupice
8:50 ovo "pored" - kenguri i ini odvodi završeni do malog podvožnjaka - propusta
9:00 prilično je teško iz vazduha oceniti da li je u desnoj SMA, ako i nije bio do danas možda, tj. vrv već jeste
9:20 ovde deluje da do desnog odmorišta Veta jeste SMA, a posle bitumen preko 2. BNS, ali ništa sigurno
9:51 i ovde ima nekih minimalnih radova pored leve na odvodima
10:51 a i pored desne
11:02 C16 još drži, valjda će joj bačit barem neku mrižu...
11:27 ovo po sredini verujem da će biti servisni prelaz - devijacija kad budu puštali pun profil - dok ne završe C17
11:42 SMA je stigao ili će stići do C17 u desnoj, ograde su bile tu još prošlog vikenda kad sam ja prolazio
11:50 ali je tada bila samo 0-31 kod C17 u desnoj, a sada se crni i to 2. BNS
11:54 levo, kran i armatura za šipove, potvrda geovukove teorije da nam se smeši još 1 potporni zid ili ojačanje postojećeg
12:15 žešće su nasipali levu, tako da se postojeći potporni uopšte i ne vidi, desno od desne lokalni put za Vetu izgleda zacrniće tek na kraju
12:30 levo, ne znam da li su kraj kosine proširili na potrebnu širinu za AP, jesu radili i tu su negde, ali čekaće se kraj sanacije C17
12:40 posle C17, od ulaska u Glogovac počinje 2. polovina trase na lotu 2, asfalt u desnoj (2. BNS) je spojen u potpunosti

Drugu polovinu analize sa nekim procenama postaviću večeras, meni taj drugi deo mnogo zanimljiviji trenutno, a i ovde sam se baš razdetaljisao!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633386#p633386:3a3wpv6k je napisao(la):
sjcam » 25 Jun 2019 05:42 am[/url]":3a3wpv6k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633122#p633122:3a3wpv6k je napisao(la):
GOJE » Pon Jun 24, 2019 11:40 am[/url]":3a3wpv6k]Evo slike sa prilično zbunjujuće obilaznice oko Novog Sada, koja pravi neku novu krivinu posle Rodića. Istovremeno u planu je izgleda i neki začetak saobraćajnice koja bi povezala objekte uz obilaznicu: Rodićev kostur, Rodu, Heineken pivaru, Lesninu...

file.php

Vozio sam tu desetine puta... I dok je bilo polu-izgrađeno i sada... Ne znam šta je tačno i kome tu zbunjujuće, ali meni je sve uvek bilo jasno. Put kao put: ako ideš za Suboticu produžiš pravo, ako ideš za NS isključuješ se malo ranije... Dovoljno je da pratiš signalizaciju.

Osim, ako nekoga ne zbunjuje što je tu blaga krivina i uzvišenje? Nije mi jasno. Uglavnom, nisam nikada tu zalutao i izgubio se po poljima oko Novog Sada.
Prvi skup objekata (bivši Rodić) nije povezan na tu obilaznicu, već se koristi druga (slepa) saobraćajnica, a sledeći skup objekata (Lesnina...) je povezan (i to nakaradno), na obilaznicu, koja je nedavno preprojektovana i iskrivljena. Planovi su nekoliko puta menjani, a signalizacija za dolazak do navedenih objekata nije čak ni za komentar. Uostalom, jednostavna, funkcionalna i praktična rešenja su toliko logična, da je izvesno da se neće ostvariti.

Ili evo konkretnog primera: Iz pravca Beograda doći u Lesninu, a zatim u Rodu, pa nazad u Beograd.
 
Uh, ova C17 izgleda bas gadno. Mada kosine koje su vec odradili izgledaju sasvim pristojno i ne toliko zastrasujuce kao u Grdelici.
 
Hvala Caribrod. Ne znam kakva je C16 kada kolima prolazis ispod nje dal deluje opasno ili kako, ali jel vidiš kolka je razlika nagiba kosine na 11:00 (valjda C16) i 12:00 (valjda C17)? Znači prva kosina dosta oštra tipa 60 ili više stepeni, a druga slična nedalko od nje, detaljno obradjena na manje od 45 stepeni. E sada da mi neko objasni logiku zašto ista stvar se radi na totalno dva drugačija načina? Samo da mi niko ne kaže geološka istraživanja su na prvoj pokazala ovo, na drugoj ono, jer posle svega što smo videli, odrona i slično, da se ne pravimo mutavi.
 
Ne izgleda previše strašno jer se providi kamen kroz ovu ilovaču, možda samo blago neprijatno. Ne brinem previše jer je to jedna od najstarijih kosina i stoji tako 5-6 godina ovako kako je sad vidiš, nije makla ni milimetar. Ali valjda će da joj bace neki geotekstil, neku mrežu...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Pa verovatno je ispod stena pa nema problema. Stena može i da bude vertikalna ako je dovoljno kompaktna.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0avWDHvITzk[/youtube]

Da nastavim gde sam stao:

12:50 finisher&co. i to ne 1 već 2, što mi govori da su za SMA, jer u zaustavnoj (bi trebalo da) ide AB, koji se postavlja majim finišerom
13:00 i taj habajući, SMA bi mogao i da krene u desnoj kroz Glogovac, rekao bih da su postavili i slivnike skroz desno
13:18 bankina nije sređena kao par km ranije, pored mosta za Kosmovac je potporni zidić na lokalnom putu, levo kanal koji su malo usporili
14:20 do B2 je "dosadno" /2. BNS i levo i desno/, a između levog i desnog B2 je rupa, koju popunjavaju pločama, fale mu obe ograde
14:30 u desnoj Unipromet sadi ograde, u levoj mislim da je još uvek 2. BNS, samo im je zaustavna malo musava
14:52 kod velike deponije, gde će biti i manji lokalni put, je servisni prelaz, tu je i prva ekipa Čačana sa ogradama
15:10 druga ekipa Uniprometa sa ogradama, levi potputnjak kod kuće sa zastavama je na hidroizolaciji, odatle je leva na 1. BNS
15:22 msm da je ovo C19, a msm da je u levoj i dalje 1. BNS, sano su lupili asfalt i u zaustavnoj, pored desne su lepo skockani odvodni kanali
15:40 samostalna obostrana smaknuta parkirališta – desno i levo (km 035+620) - i dalje mislim da je u levoj 1.BNS
16:00 treća ekipa Uniprometa, zadužena za sadnju ograda pored desne
16:13 od odmorišta i C20 u levoj prestaje 1.BNS i počinje deo gde se intenzivno radi(lo) i već su (bili) nadomak stabilizacije, uskoro i asfalt
16:31 četvrta ekipa Uniprometa sa ogradama desno, levo se spremaju ili poslednji kubici 0-63 ili je već 0-31 stabilizacija
16:53 ulaz u kompleks kosina C21-23 gde je baš živo - levo nasip na trasi, desno sređuju pored
17:15 C21 - ovde baš nešto žešće rade uz desnu, vrv pored, tu se lepo vidi i ukorićena reka Crvena reka, levo je skoro asfalt
17:25 između C21 i C22 je veliki odvod i cevasti propust, gde na C22 treba da dobetoniraju kanal, levo fali još nasipa, desno slivnici pre SMA
17:43 C23 - radi se neki beton uz levu (beli ga kaki), a desno je i dalje 2. BNS, ovde na C22-23 je novijeg datuma, sredili su i kanal skroz dole
17:48 Na potpornom na C23 ostalo da se sredi gornji sprat, ne žure kao na 65., a ima i ozbiljnijih radova na trasi u levoj
17:56 u levoj, na kraju potpornog i uz gabion je geotekstil, rade zamenu podtla i to ne bi trebalo dugo da traje
18:15 servisnim prelazom završava parče od 150m sa 2. BNS i u levoj, imponulu sređeni odvodni kanali pored desne na nasipu
18:27 finišer #1, nisam siguran da li je ovo cementna stabilizacija ili 0-31 rade finišerom & co.
18:33 finišer &co. #2, ovde se u levoj bukvalno završava stabilizacija (kakva god) skroz do ovog propusta sa krilcima
19:00 u levoj je duž C24 spremno za 1. BNS do B3, da nije kiše svaki dan bio bih siguran da se do danas već zacrnilo
19:18 ovde se skroz desno u desnoj lepo vide slivnici, koji prethode SMA, sređeni su i odvodi pored, fale Čačani sa ogradama i doće finišer
19:25 na levom B3 je asfalt, a posle, kao i pre njega je završena stabilizacija ka C25 i tu će se vrv već ove nedelje zacrniti
19:33 žućko sređuje beton u razdelnom pojasu, obično su na drugim deonicama radili posle stabilizacije ili 1.BNS
19:46 Robokap "kaki" ivičnjake - to su skoro svi radili između 1. i 2. BNS, zato ovde začas posle 1. polože i 2. BNS, samo utabaju 0-31 u zaustavnoj
20:02 najzad sam ukapirao šta rade na C25 i koliko im je ostalo - sav onaj silni kamen oblažu zemljom i ostalo im je par radnih sati da siđu dole!
20:23 u levoj je stabilizacija do propusta, sređuju razdelni, desno se opet lepo vide slivnici, ergo biće skoro 1. BNS levo/ SMA desno
20:32 posle velikog propusta u levoj su završili zamenu podtla (bilo iskopano i geotekstil) i idi ka stabilizaciji i asfaltu
20:47 u levoj ostalo malo da spoje do asfalta kod C26, u desnoj završavaju sređivanje odvoda na bankini
20:52 u desnoj je svež asfalt (2. BNS) duž C26, a sveži su i slivnici, sa kojima smaram, jer su prethodnica finišera sa SMA
21:10 to ovako iskopaju rupu u asfaltu i onda zabetoniraju, uglavnom četvrtasti, a ovde izgleda kružni element od željeza
21:30 u levoj konačno popunjavaju rupu ka nadvožnjaku za Špaj, za 7-10 dana za očekivati je da se i ovde zacrni
21:53 špajskom nadvožnjaku i dalje fale pešačke ograde, C26 kao problem neću da komentarišem, jer rade kao da isti ne postoji
21:58 veliki pločasti propust - levi je sa 2 poveća krilca, izgleda da rade 0-31 u levoj do njega, a konačno su počeli i posle njega
22:05 u desnoj je spojen 2. BNS sa parčetom od 150m, koji stoji tu odavno, a u levoj dosta 0-63 za nasip i što je važnije - radi se!
22:37 u levoj dosta tucanika, mislim da će brzo i da se zacrni do kraja starog parčeta asfalta u desnoj, gde se nešto betonira
22:46 ovo je relativno novo - 2. BNS u desnoj i odmah su počeli da rovare i prave slivnike
23:12 uz slivnike, nasipaju i razdelni, jer će svakako morati da puštaju desnu, razbucavaju devijaciju, pa tek onda da prave levu
23:38 tu je ekipa koja je zadužena za te famozne slivnike i već su pri kraju, tj. skoro su stigli do mosta
24:00 desnu su spojili sa mostom (2.BNS), tj. sa malim parčetom pre mosta, koje je odrađeno pre 3 i po godine, kad je bilo "ono" otvaranje bez SMA
24:15 na mučenom desnom mostu su potpuno promenili hidroizolaciju, valjda će im se ovog puta posrećiti da ne niknu krateri za par meseci
24:41 u subotu im je bilo ostalo par metara HI, ovo crveno nemam pojma šta je, vrv neke korekcije u betonskoj podlozi
24:55 Nišava odavde deluje kao baš nadošla
25:45 dva su scenarija za razbucavanje devijacije pravljenja leve radi: saobraćaj u desnu i saobraćaj na magistralni, zavisi kad će to raditi

Rezime:
Desnu mogu komplet sa SMA i belim linijama da završe za 7-10 dana, dakle oko 5. jula bi poluprofil mogao da bude spreman za saobraćaj.
Vidno je da na tome baš insistiraju (nekih 50% je na SMA, ostalo je u pripremi) i želim da verujem da to rade da bi pustili poluprofil.
Ono u šta nisam siguran je EM opremanje tunela, ventilatori su najvažniji i tu su, ali blage veze nemam šta im je u projektu (sami su ga radili).
Trebalo bi da je desna cev više od pola odrađena i da ako zapnu mogu to za neke 2-3 nedelje da osposobe za kakav-takav saobraćaj.
Ovo pišem iz nekih mojih iskustava sa opremanja Progona, koji je nekako po dužini i tipu radova nekako najsličniji Bancarevu.
Dakle, zavisno od brzine EM opremanja tunela, zavisiće i da li će i kada moći da puste 10km punog i 13km poluprofila. Ako hoće! Realno 15.7.
Ono što je pohvalno je leva - svuda su je napali, osim na C6, C17 i kod devijacije i to samo poslednjih 200-300m, to će svakako kasniti.
Radi se na SMA na početku, stabilizaciji kod C7, C21-23 i od C26 do devijacije, a spremno je za asfalt od C23 do C26. Ostalo je na 2. BNS.
Osim 3 sporne tačke, veoma je realno i očekivano da komplet leva bude sa ogradama, SMA i belim linijama do kraja jula. Šta to znači?
Znači da bi najkasnije početkom avgusta mogli da puste pun profil sa 3 devijacije: kod C6 i leve cevi tunela, kod C17 i na kraju. Ako hoće!
Uključujući i lot 1, koji bi trebalo da se sanira do kraja meseca, ako već i nije, to bi bilo 22,5 km punog profila manje 2,5km pod devijacijama.
Ako već neće sredinom jula da puste poluprofil, ne vidim zašto ne bi početkom avgusta pustili taj krnji pun profil.
Pritom bi početkom avgusta i 2 od te 3 tačke (galerija na C6+EM opremanje leve cevi i zid na C17) bile već u nekoj podmakloj fazi.
A razbucavanje devijacije i pravljenje leve na kraju svakako će izazvati manje ili veće kerefeke u saobraćaju. Manje ako puste desnu ranije.
Za zapisnik da dodam i da im ono što nije vidljivo ("ispod" i "pored") i što mogu i posle puštanja u saobraćaj sasvim korektno napreduje.
Tako da "nadležni" imaju 2 penala (u julu i avgustu) da nas ratosiljaju turske najezde kroz Sićevačku klisuru već ovog leta.
Osim ako nisu čvrsto rešili da naprave veliku žurku kad sve (i opet neće baš, baš sve ) bude gotovo u septembru ili oktobru.
Ja se uzdam da se resorna ministarka prilikom najavljene posete oduševi urađenim u poslednje vreme i da pusti barem jedan deo "pre roka"!
 
Caribrode kao i uvek fantasticno , detaljno i sa ljubavlju odradjeno. Hvala ti !!!!
Jedno pitanje. Sta se desava sa iskljucenjem sa autoputa ka selu Temska tj za Staru planinu. Pricalo se da ce biti dodatno napravljeno. Jel se radi na tome ili ne ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633767#p633767:uh71hhfh je napisao(la):
biciklista » Wed Jun 26, 2019 12:58 pm[/url]":uh71hhfh]Caribrode kao i uvek fantasticno , detaljno i sa ljubavlju odradjeno. Hvala ti !!!!
Jedno pitanje. Sta se desava sa iskljucenjem sa autoputa ka selu Temska tj za Staru planinu. Pricalo se da ce biti dodatno napravljeno. Jel se radi na tome ili ne ?

Ako misliš na petlju - ne zovite goste, petlje na autoputu neće biti! Bar ne u narednih 5-10 godina.
A i nije prevelika logika da je bude jer je samo 2-3 km dalje petlja Pirot zapad.
Štaviše da se ja pitam petlja PIrot zapad bi i bila tamo gde je nekad bila SopoCka petlja (čitaj: dupla trokraka). Al se ne pitam.

Ono što se hoće raditi je povezivanje puteva 221 (Pirot-Knjaževac-Stara planina) i 259 (Pirot-Niš, paralelni+stara magistrala).
To će biti kao i ranije na sopoCkoj rešeno sa 2 trokrake: na 221 i 259, s tim što će između njih, a preko autoputa - na(dvož/-tput/)njak!
E taj nadvožnjak je stigao do faze projektovanja, ali Putevi nisu tenderisali radove na njemu, niti ima naznaka da će ga raditi Aktor.
Kad i ako ga završe iz pravca Niša autoputem do Stare planine trasa je do petlje PZ, pa nazad na 259 pored odrona na nadvožnjak i dalje na 221.
Iz pravca BGD ako propustiš aleksinačke (najbliže), malčansku (najbrže), imaš petlju Bela Palanka, pa možeš na remontovani 223 BP-Periš.
Ovako pozicionirani petlja i nadvožnjak služe svrsi, jer su u pravcu bugarskim turistima, koji u poslednje vreme baš nasrću na SP i Etno-kuću Srna.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8ZpkDAIWVVw[/youtube]

Svež snimak, prenosim. Caribrod možda već dao komentar na ovaj deo.
 
Ovo je ako se ne varam između C23 i C24, gde se u levoj radila stabilizacija sa finišerima (kom. 2) i sad je premazana bitumenom i čeka 1.BNS.
To je deo između C23 i C26, od nekih cca 2km gde imaju spremno za asfalt i gde će se jasno za koji dan (ili sat) zacrniti, ako već nije.
Asfaltiranjem ovog dugog dela, u levoj ostaje samo par kratkih segmenata bez asfalta: kod C7 posle tunela (<200m), kod C17 (~500m), od C20 do ovog mesta sa kraja klipa kod C23 (1km) i od C26 do kraja (1-1,5km). Sve nabrojano osim kod C17 je u pripremi i trebalo bi da se zacrni za 7-10 dana.
Dakle do kraja nedelje biće 9/12,3km leve pod asfaltom (plus leva cev tunela sa betonskim kolovozom), a za 2 nedelje sve osim C17.
Ovaj bombastični naziv klipa ima smisla samo utoliko što će gledati da pre potencijalnog puštanja srede levu u što večem obimu.
Da bi pustili poluprofil treba pre svega finišer sa SMA da se "prošeta" do kraja lota i mosta, a ovde kod C23-24 još nije prošao, možda će za vikend.
Mada imponuje da su Čačani za samo par dana "ogradili" u desnoj - pa skoro sveee. Što nagoveštava skori dolazak ekipe sa završnim slojem.
 
Бугари су преусмерили 5,5 км пута на споредни прастари између Драгомана и Сливнице до 20. новембра. Равница је, надам се да у том року направе ту деоницу, мада Цариброд сигурно боље зна. Да ли због европари, како их зову или не знам чега, брзо граде путеве.
 
Pa kad se uporede sa nasom izgradnjom puteva, onda nam se cini da bugari ili bilo ko drugi u evropi, grade brzinom svetlosti.
Sta je tu cudno?
 
Vrh