Šta je novo?

Koridor 10

Keyser Soze":1q9upejz je napisao(la):
Plašim se da će samo da izvrše rekonstrukciju puta Dragoman Slivnica i ništa više.
Ta rekonstrukcija znači pun profil 2+1/2+1 od granice do Slivnice za sada. Rok za zavrsetak 2020.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634446#p634446:14u18d0q je napisao(la):
caribrod » Pet Jun 28, 2019 12:54 pm[/url]":14u18d0q]
Keyser Soze":14u18d0q je napisao(la):
Plašim se da će samo da izvrše rekonstrukciju puta Dragoman Slivnica i ništa više.
Ta rekonstrukcija znači pun profil 2+1/2+1 od granice do Slivnice za sada. Rok za zavrsetak 2020.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока

Pa to mu onda dođe pun profil auto-puta
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634513#p634513:1pqbvjx1 je napisao(la):
Keyser Soze » Fri Jun 28, 2019 2:20 pm[/url]":1pqbvjx1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634446#p634446:1pqbvjx1 je napisao(la):
caribrod » Pet Jun 28, 2019 12:54 pm[/url]":1pqbvjx1]
Keyser Soze":1pqbvjx1 je napisao(la):
Plašim se da će samo da izvrše rekonstrukciju puta Dragoman Slivnica i ništa više.
Ta rekonstrukcija znači pun profil 2+1/2+1 od granice do Slivnice za sada. Rok za zavrsetak 2020.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока

Pa to mu onda dođe pun profil auto-puta

Da, dobro si primetio, zaboravio sam to da naglasim da će biti pun profil autoputa!
Oh, wait...
 
Znači 1 Septembar...a za poluprofil kaže 15 jul... Trenutno se na Bgd Sid i Bgd Nis vozi poluprofilom na 3 mesta,ne vidim razlog da se i ovo parče pusti tako.
 
Ne vidim ni ja, al ko sam ja... Čak i pun profil mogu početkom avgusta, sa 3 devijacije. Jedino što niko ne pominje Azvirt i EM opremanje tunela!
 
Dobro, sad ce valjda da mrdne kosina C6 ispred tunela konacno. I pored katastrofe kasnjenja na Bancarevo-Crvena Reka, ovo sadasnje razvijanje situacije deluje ohrabrujuce. Integral ima dosta opreme, pa moguce da ce relativno brzo tu galeriju odraditi. Opet se pokazuje dobro da drzava ima tako jednu veliku firmu sa 100-200 masina koja onda uvek ima kapaciteta uleteti da hitno zavrsi neki posao kad zatreba. E sad, jedino sto na osnovu Caribrodovih reportaza I komentara I dalje sam utiska da se ostatak moze zavrsiti I ranije, tj da ce ova kosina C6 pre tunela nepotrebno usporiti zavrsetak cele deonice, a mozda I otvaranje. Jer evo Aktor rece da nije mogao trazenom brzinom galeriju zavrsiti, a ona stojala mesecima tako netaknuto, pa da su dali ranije Integralu il nekome, moglo se ustedeti koji mesec, ovako ispade da je tu bezveze izgubljeno neko vreme. Ali ok, sta je tu je, rade kako rade...
 
To se samo tako kaže... Aktor kao nije mogao ni potporni #2 ispred Sarlaha, a mogao je onu tvrđavu na 65. Ne može kao C6, al može C17 i Gradinje, pritom im je sve što su u poslednje 2 godine radili od betona od-lič-no i brzo i efikasno urađeno. Mada me raduje dolazak Imtegrala, ko zna šta se iza svega stvarno valja!
 
Ne, naravno da su mogli, samo je bio akcenat na vremenu. Deluje da je sada dosta masina angazovano iza tunela ka Crvenoj Reci, pa otkud znam, mozda im trenutno popunjeni svi kapaciteti? Mislim, to je prvi utisak, a moguce da je nesto dublje, da si u pravu. Ali onda mi nije jasna prica sta su cekali na toj kosini mesecima, ne vidim logiku da su namerno cekali da bi to parce unapred isplanirano dali Integralu, a s obzirom da je malo parče, par desetina metara, ne vidim ni da su neke velike pare u pitanju da bi se nameštalo... Nemam pojma, ne vidim druge interese I logiku sem vremena ali moguce da si u pravu, da mi nešto promiče...
 
Pa u pravu si, jedina logika jeste to da ne mogu istovremeno da rade recimo galeriju i neki novi potporni na C17 ili neke buduće na C26, ali za to ko zna kada će i projekat da stigne i to će nekad ko zna kad da rade, ko god da ga radi. Uz to, galerija može da se radi i pod saobraćajem. Ove mašine posle tunela nemaju mnogo veze sa dinamikom pošto su tamo sasvim drugi radovi pre svega finišeri, a za armirani beton, pa i galeriju, treba ti Casagrande i par kamiona koji ga opslužuju, kran i ponešto radnika u raznim etapama - ništa što Aktor ne može sam da obezbedi, veruj mi. Nisam teoretičar zavere, ali je Aktor ovo iz mekih razloga namerno prepustio Integralu - da li zbog vremena, da li zbog cene, viših interesa - ne bih znao! Više puta sam pisao hvalospeve o Aktorovoj ekipi koja radi beton, kao što i Integralu nemam šta zameriti. Ipak, ne znam zašto mi se ovo objašnjenje čini više "za javnost" nego što su to stvarni ralozi.

Edit: Čekali su projekat i pare.
 
Integral je vrlo zanimljiva prica. Povezuju ih sa Dodikom. Mozda I najjaca "domaca" gradjevinska kuća. Neko ce reci bosanska, ali me u razgovoru njihov novi sef mehanizacije za Srbiju pre par meseci ispravlja da nije Bosna, vec Republika Srpska. Iako sam utiska da su nacionalno tolerantni, dovodili su I firme I ljude iz Federacije da u Srbiji rade poslove na njihovim deonicama (a mogli su angazovati iste I iz Srbije), recimo ankerisanje u Grdelici. E sad, malo je cudno da oni dobijaju poslove na K10 koji finansiraju Zapadnjaci (a interesantno ne I na K11 gde finansiraju Kinezi), a Dodik kao u sukobu sa Zapadom, to se ovako tesko moze objasniti. Medjutim, zanimljivo je objasnjenje Velje Abramovica u emisiji kod Vaska Eftova pre neku sedmicu, gde on objasnjava da je svetska vlada, tj najdublja drzava (za razliku od americke "duboke drzave" milijardera) odlucila da se Jugoslavija kao "tamnica naroda" morala raspasti, te da je isto tako planiran I raspad Bosne na Republiku Srpsku, te da Dodiku niko nista ne moze jer time radi za Svetsku vladu I njen plan. A sem ovih poslova na K10 (Grdelica, Sarlah, galerije, rekonstrukcija kod Šida...), rade I po Republicui Srpskoj naravno, ali I Hrvatskoj (pruga, Peljesacki most...). Vrlo vrlo interesantno. Intervju gde je to spomenuto je ispod, ne znam tacno na kom minutu... https://youtu.be/KXSp3UjwCMM
Inace, Velja je vrlo vrlo informisan covek, ja sam ga prvi put cuo kad je tokom americkih izbora 2016-e prvi rekao da je americka vojska dovela Trampa na vlast, a rodjena sestra Marina Abramovic je bila glavni umetnik Klintonove ekipe (koja je izgubila izbore), ima prethe patrijarhe Srpske I novoformirane crnogorske pravoslavne crke itd. Tako da to su duboke insajderske informacije. Inace, Vucko je preko te linije platio Klintonovima dal 1 ili kolko miliona dolara za Hilarinu kampanju 2016-e gde ga je ispšio kladjenjem na pogresnog konja :) Ili tako nekako, ne mogu se tacno setim sta mi Velja napisa u komentarima ispod jedne Youtube emisije...
 
Danas konacno prodjoh Grdelickom klisurom. Zaista sve izgleda prelepo,ali utisak dana je da su konacno tzv Severni Makedonci zavrsili sredjivanje puta u smeru ka Grčkoj,i to zaista lepo sada izgleda . Slobodno se moze voziti 150 + ,osim na onom kratkom delu gde su krivine Sve pohvale za Zaeva i društvo....
 
Da ne odemo u prevelik off, ali da preciziramo: zapadnjaci i Kinezi ovo kreditno finansiraju, za svaki dinar koji daju uzeće kamatu.
Zapadnjaci kobajagi to pošteno puste na tender, pa pobedi sa najnižom cenom uglavnom firma iz EU, neke se ne jave, neke se pojave reda radi.
Zemlju su prokopali da izbace Kineze sa Pelješkog mosta, ali ne ide - dali su najbolju cenu, imaju sve reference i to je to.
Uz to, nisam baš siguran da ove sanacije 3x neuspešno saniranog plaća EIB, a da se to ne doplaćuje iz budžeta...
Za sanaciju useka Gradinje znam da je WB odobrila pare, šetao se tu kunta-kinte, za petlju Dimitrovgrad zapad mislim takođe, al nisam siguran.
 
put na jug;160295528 je napisao(la):
Ово су супер вести, комбинација Актор + Интеграл (и Интегралов ноћни рад). Актор може да одради косину 17 у левој за то време као и спој са ЛОТ 4, али да ли је могуће опремити леву цев тунела за два месеца? Такође мислим да неће пустити полупрофил за 15-20 дана колико им је потребно да зсврше десну траку јер је рок за пун профил толико близу

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Cuj kompanija Integral je“preuzela na sebe izgradnju galerije na C6 kosini“.
Kao da smo negde u Tunguziji ( a izgleda da jesmo), pa ajde to caskom Milorade upregni tvoje volove da uzoremo tih par hektara, jerbo su se moji mnogo umorili. Evo oru to malo parce vec sest godina i nikako da zavrse, mnogo bre tvrda ova crvenica...
A sa druge strane, mozda ce i stvarno da ubrzaju ovom direktnom pogodbom Mileta i Vucka?
Ali ako stvarno neko misli da ce da zavrse galeriju za dva meseca, onda je stvarno naivan...
Plus,da ne govorim o tome, sto kaze Mihailo da garant i na istoku imati „smetlo na kraju tunela“.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634913#p634913:24j9u3yv je napisao(la):
slaninar » Sun Jun 30, 2019 7:24 am[/url]":24j9u3yv]
Ali ako stvarno neko misli da ce da zavrse galeriju za dva meseca, onda je stvarno naivan...

Samo da preciziramo i sledeće:
Galerija na istočnom kraku je kraća za nekih 100m nego ona na južnom i gradi se samo koliko da pokrije jednu stranu autoputa (kod Predejana obe).
Da li će moći da je završe za 2 meseca ne znam, samo za šipove će im trebati mesec, mesec i po minimum, pa tek onda mogu da rade "krov".
Btw. kao što sam već pominjao ispod C6, kad očiste pesak ovih dana, pojaviće se asfalt na 2. BNS, koji je tu od kraja prošle godine.
 
Caribrode, strucniji si i iskusniji mnogo od mene, aj kao sto kazes da sacekamo i da vidimo.
Nije valjda da vec uklanjaju pesak ispred C6?
Ako je tako onda masala.
 
Pa mislim da će morati da uklone bar deo zbog nabijanja šipova, jer će funkciju peska preuzeti armirani beton. Stručniji nisam sigurno, iskusniji možda...
 
Setih se da sam u prethodne 2-3 nedelje primetio neku pojačanu aktivnost mašina na levom odmorištu Jerma (kod Gradišta/Zaganice).
Početkom nedelje reših da častim Drobnjaka sa 190 din., odem na autoput i vidim šta se zbiva, sa starog se ne vidi zbog bukobrana.



Kad ono nešto zemljanih radova tek:







ima nešto mašina, koje su razbacale dodatni sloj zemlje, ali do benzinske pumpe ima još mnoogo posla, tendera i ko zna čega







Kod Belog Polja, preko puta desnog odmorišta, Aktor razmontirao asfaltnu bazu, čiji sam dim pratio čekajući asfalt na trasi



A nekadašnju veliku devijaciju kod BluE petrola su počeli da oru i sledi rekultivacija terena



Vrlo glupo bačenih 190 dinara, na vreme da ne bude 12% više, valjda 210, sačekaću još koju nedelju, pa ako nastave sa radom - proveriću.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634949#p634949:3ly0vsry je napisao(la):
caribrod » 30 Jun 2019 11:21 am[/url]":3ly0vsry]Pa mislim da će morati da uklone bar deo zbog nabijanja šipova, jer će funkciju peska preuzeti armirani beton. ..

За шипове и стубове галерије ће да буше кроз тај навучени песак јер ако га склоне оде косина :wink:
Тек кад направе "зид" од стубова уклониће песак.
А ако све остало заврше и пусте до краја августа, неће бити много проблематично да галерију и леву цев тунела пусте и у новембру.... :)
 
Videćemo, kosina da ode sigurno neće, ko što nije ni na C17 i zid na njoj, stajao je tako slobodan par nedelja i ništa mu nije smetalo pre nego što su mu doterali pesak. Konkretno na C6 sam prolazio (i slikao) par dana pre nego što su doterali pesak, osim par pukotina na torkretu ništa nije bilo tako strašno. Ovde na C6 to što će raditi galeriju - radiće preventivno da ne krene odozgo i zatrpa ulaz u tunel. Galerija em što će biti mnogo manja od grdeličke, tj. predejanske, em što se tamo sručilo celo brdo, dok ovde kosina sasvim korektno drži i nema izlivanja materijala na trasu. Ja bi je ko laik pustio i bez galerije, ali na svu sreću ima ipak stručnih ljudi koji su uvideli da je nesigurno i da treba osigurati zbog nestabilne kosine.

Ajd da ponovim:
10-15.7. mogu pustiti desni poluprofil - ako je EM oprema leve cevi koliko-toliko spremna za saobraćaj
5-10.8. mogu pustiti pun profil na 11/13km, osim: 1. kod C6 i u levoj cevi (1km), 2. kod C17 (500m), 3. na spoju sa mostom na kraju (200-500m).
A mogu i da sačekaju da se sve završi do kraja septembra, početka oktobra incl. ove 3 sporne tačke i da puste komplet uz veliku žurku.
 
mtuning":1x883ol7 je napisao(la):
Najezda Turaka kreće danas? :bg4:
Najezda Turaka počela je u petak pa se za vikend čekalo i po 3-4 sata na izlazu iz Srbije...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Vrh