Šta je novo?

Koridor 10

BNS, CSA, ako ima još neka - molim za značenje istih ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632120#p632120:vu0io7v8 je napisao(la):
Earthmoving » Пет Јун 21, 2019 9:21 am[/url]":vu0io7v8]Voli te Drobnjak
Још када би он знао да ово постоји, где би нам био крај..
 
Ljudi moji, iako vrlo dobro znam s' kim imamo posla, i dalje ne mogu da dođem sebi kako je realizovan zatvoren sistem naplate Doljevac-Preševo.

Evo kako izgleda privremena naplatna rampa na izlazu za Leskovac:

Izgradnja nove je nešto iza, ali neće skoro biti gotova. Funkcionalnost i protočnost su nikakvi.

Pošto na prva dva izlaza (Doljevac i Brestovac) nije napravljena nikakva infrastruktura, problem je rešen tako što su ti izlazi potpuno zatvoreni!!!

Naravno u povratku, nailazi se na naplatnu stanicu Doljevac, i tu se oseti sva nemoć sistema, jer se bez taga čeka 20 minuta uz pun kapacitet (iako još nema turističkog talasa i gužvi u tom smeru). A posebna priča je ENP, jer ne postoji razdvajanje dok se ne priđe na 50 metara, tako da svi koji imaju tag, prvo moraju da čekaju u koloni da uopšte priđu bliže.

Posebno za sladokusce je informacija koja je već isticana ranije, da su i neke nove naplatne stanice (na A2) destimulativne po upotrebu taga.
 
BNS-bitumizirani noseci sloj (binder, vezivni sloj asfalta ispod zavrsnog sloja asfalta)
SMA-stone mastic asphalt (slika ispod), kamen+smesa bitumena, peska, filera...
Neka me neko ispravi ali ako dobro shvatam prvo ide SMA, pa BNS pa zavrsni habajuci sloj asfalta. SMA ima vise krupnijeg kamenja, a malo asfalta (bitumena), BNS je asfalt za spajanje sloja ispod i gornjeg zavrsnog sloja, i na vrhu ide zavrsni, habajuci sloj asfalta sa jos vise asfalta. U zavrsnom sloju treba da ide tvrdji kamen eruptivac kockastog (ne duguljastog oblika da se ne lomi), a u donjim slojevima moze i meksi kamen krecnjak. Eto ako sam dobro razumeo :)
 
Ne. SMA je najskuplji i najjaci sloj, habajuci je i ide na kraju. Od asfaltnih slojeva prvo ide jedan do dva sloja BNS, pa jedan habajuci sloj (AB ili SMA).
 
GOJE":31ofas6e je napisao(la):
Ljudi moji, iako vrlo dobro znam s' kim imamo posla, i dalje ne mogu da dođem sebi kako je realizovan zatvoren sistem naplate Doljevac-Preševo.

Evo kako izgleda privremena naplatna rampa na izlazu za Leskovac:

Izgradnja nove je nešto iza, ali neće skoro biti gotova. Funkcionalnost i protočnost su nikakvi.

Pošto na prva dva izlaza (Doljevac i Brestovac) nije napravljena nikakva infrastruktura, problem je rešen tako što su ti izlazi potpuno zatvoreni!!!

Naravno u povratku, nailazi se na naplatnu stanicu Doljevac, i tu se oseti sva nemoć sistema, jer se bez taga čeka 20 minuta uz pun kapacitet (iako još nema turističkog talasa i gužvi u tom smeru). A posebna priča je ENP, jer ne postoji razdvajanje dok se ne priđe na 50 metara, tako da svi koji imaju tag, prvo moraju da čekaju u koloni da uopšte priđu bliže.

Posebno za sladokusce je informacija koja je već isticana ranije, da su i neke nove naplatne stanice (na A2) destimulativne po upotrebu taga.
Tender za lotove na južnom kraku je sadržao i izgradnju naplatnih do nivoa gradjevinskih radova, sto je u principu odlicno jer kasnije samo treba posaditi nadstrešnice kabine i uvezati u sistem.

A obe Bujanovačkei 4 Leskovačke od dozvola za rad , projekta , eksproprijacija i na kraju same izgradnje organizuje drzava preko svog JP...I sta te sada tu čudi...

Dobili su naredbu pocnite naplatu od 15 juna a 4 rampe na nivou livade.I ovo sto vidimo je luksuz obzirom da je moglo da se desi da inkasanti sa torbicama naplacuju a tag da bude misaona imenica.
 
Earthmoving":1zc9t0el je napisao(la):
Kazes da je habajuci sloj u stvari SMA? Ok
Da. Idu 0-100 (0-200 samo gde je neka rupetina) pa 0-63 jedan ili dva sloja pa je na S8 išao dodatno 0-31 pre cementne stabilizacije (koja je s druge strane izostala na većem delu lota2), pa onda 1. BNS (osim u zaustavnoj gde je 0-31), pa 2. BNS u sve 3 trake i na kraju SMA (stone ili split mastic asphalt), osim u zaustavnoj gde je AB, s tim što su ponegde, a mislim i sad na 65 Grci častili sa SMA i u zaustavnoj... SMA jeste tzv. habajući iliti završni sloj.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Novi link - ispravan, radi. Onaj prethodni od Nenada su skinuli ili su im skinuli:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-_oQ7ijtDYw[/youtube]

Zid završen, pušten saobraćaj u levoj, počelo pravljenje desne...
 
Lepo, lepo. Mislim da bi mogli u isto vreme da završe desnu stranu ovde i na lotu 2. Faktički bi desna strana istočnog kraka bila gotova.
 
Ovde deluje kao da je leva strana kod C17 asfaltirana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632318#p632318:pbb7h1o2 je napisao(la):
caribrod » Pet Jun 21, 2019 5:51 pm[/url]":pbb7h1o2]Novi link - ispravan, radi. Onaj prethodni od Nenada su skinuli ili su im skinuli:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-_oQ7ijtDYw[/youtube]

Zid završen, pušten saobraćaj u levoj, počelo pravljenje desne...

Levo , desno , pa levo desno. Nisu mogli da puste i levu tunelsku cev ?
 
Pitanje za @StaraMo :) .

Pre jedno deset godina sam u Politici u jednom tekstu procitao (hvala bogu ne citam novine odavno :) ) da po evropskim propisima CNS moze da bude najmanje na 25km od glavnog grada sto je slucaj sa CNS Simanovci i Stara Pazova, medjutim za Bubanj potok to nije bio slucaj. Tada je na vertikalnoj signalizaciji na autoputu kroz beograd pisalo Bubanj potok 25km, sto je zaista bilo cudno tada, iako je stvarna kilometraza bila oko 17km. Stim u vezi i Vrcin tako nije smeo biti pod naplatom.

Zanima me da li znas da li je ovo bilo tacno ili je bila standardna novinarska neistina :) . Hvala, pratim tvoje postove, svaka cast :)
 
@Tom88 mislim da to nema nikakve veze...U SFRJ je i kod Zagreba čeona bila blizu grada a pomerili su je zbog Ikee kao i mi uostalom...E sada po meni ČNS je velika prepreka za razvoj nekog područja i pored te prirodne brane tj Bubanj Potoka mislim da je i sama rampa oterala dosta investitora za razliku od poteza Simanovci i Stara Pazova...

Inače Vrčin je trebao biti pomeren takodje na rubnu granicu grada Beograda tj ispod Umčara ali izlaz Mali Požarevac je 3 po prometu vozila na BG-NI i nisu mogli tako lako sa se odreknu tog prihoda.

Moj omiljeni grad Milano i njegove ČNS me oduševljavaju...evo jednog primera...
5809fef7fcda0393a78af75cf811459b.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632318#p632318:153jkml3 je napisao(la):
caribrod » Pet Jun 21, 2019 6:51 pm[/url]":153jkml3]Novi link - ispravan, radi. Onaj prethodni od Nenada su skinuli ili su im skinuli:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-_oQ7ijtDYw[/youtube]

Zid završen, pušten saobraćaj u levoj, počelo pravljenje desne...
Evo i turske verzije 65-tog kilometra...
https://youtu.be/TFVUKBGmxy4

:lool: :mrgreen:
 
Evo još malo elemenata za Turčina:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0avWDHvITzk[/youtube]

Deluje dobro na prvi pogled, detaljna zapažanja sutra uz jutarnju kafcu.
 
Vrh