Šta je novo?

Koridor 10

Dobro ovo sada ide Caribrod, a, sta mislis? Jedino ona kosina pre tunela I par km posle gde jos ima viska zemlje deluju da malo zaostaju. I prethodni snimak super :kk:
 
Zaostaje pre tunela C6, gde nije ni početa najavljena galerija, a isto su izgleda nasipali i levu ispod C17, iznad nivoa trase, tu ne znam šta će. Ovo ostalo ide dosta brzo npr. rupa između C25 i C26 u levoj sad je nadomak asfalta. Ne znam na koji deo viška zemlje misliš i gde? Btw. desna je sada svuda najmanje na 2. BNS, a ima 4-5 kilometara sa belim linijama, elastične ograde su stigle do C21 i td.
 
Za 20-tak dana bi mogli da puste desnu ako bi hteli. Ono na c17 znaci samo da sledi novi sipovi. Verovatno u novi red iznad postojeceg zida.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632686#p632686:3mgsyfys je napisao(la):
caribrod » Sub Jun 22, 2019 8:01 pm[/url]":3mgsyfys]Evo još malo elemenata za Turčina:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0avWDHvITzk[/youtube]

Deluje dobro na prvi pogled, detaljna zapažanja sutra uz jutarnju kafcu.

Meni deluje da su ovi bas navalili da puste desnu traku sto pre u promet. Znaci 10-15 jul najkasnije. Dokaz je to ,da su cacani bas vredni.
Naravno cekamo sutra jutarnju kaficu i komentar od maestra Caribroda.
Jos jednom veliko hvala RT Caribrod na maksimalnom zalaganju (voleo bih da znam da li je dron-majstor sa RTC clan ovog foruma, Caribrode poznajes li ga? )
 
Ima ih više i nisam ih primetio ni ovde ni na SSC, mada ima ljudi iz Dimitrovgrada koji prate. Oni rade za pare...
 
Ucinilo mi se da ima viska zemlje oko 12:00 u levoj traci, tj iz vazduha mi deluje kao da je vislja od desne, a I cudan je spoj sa brdom. Ne znam te brojeve kosina, mozda je I opticka varka iz vazduha...
 
Ne, potpuno si u pravu! To je C17, što sam ukazao još u slikovnici da je tu iznad nivoa trase. Samo što nije zemlja nego su prvo iskopali, pa su nasuli "pesak" kao pre tunela (C6). To je objasnio geovuk šta bi trebalo da se radi, šta će biti - videćemo! Zastali jesu. Inače ta je kosina odmah posle "tvoje" C16, one u koju sumLJaš. I prošle nedelje kad sam tuda slikovničario setio sam se i fotnuo je za tebe! Optička varka je na Sentinelu - ne crni se leva, nego desna, a ovo desno od desne je lokalni put, koga sam precenio da će do danas biti gotov...
 
Ma da, mislio sam "zemlja" u sirem smislu, iz vazduha nisam tacno video dal je tucanik, pesak, a negde izgleda I cementu stabilizaciju (? ono sto polazu finiseri nedaleko odatle, a nije asfalt). Ok, ima nekih delova autoputeva u Srbiji gde jedna traka jeste iznad nivoa druge ali ovde mi vise deluje da nije tako planirano.
Ako nisam razumeo, ajd da ponovimo (I to sto rece Geovuk), pre tunela gde je brdo zemlje, treba da se uradi stabilizacija kosine pre nego sto se zemlja skloni ili? A ovde na C17 je mnogo manje viska zemlje, sta je tu ideja?
C16 je dobro da vec godinama stoji, nadam se da ce tako I ostati, mada ja bi tu uradio stepenice, ako krene odron, da stane na etazi ispod. Bilo puno odrona toko gradnje autoputeva zadnjih godina, pa im nesto ne verujem. Plus blizu je putu. Plus, meni se licno ne svidja kako su odradili kosine na deonici pre, od Proseka do Bancareva, kao ni one kaveze, gabione koje na nekim mestima drze brdo I autoput, te kosine mi tu vise deluju da su radjene za neki obican put nego za autoput. Ali ok, to je samo moj licni ukus.
Inace, super snimak, kada ovako dobro teku radovi, ja se opustim I ne ulazim previse u detalje jer vidim da ljudi koji rade, dobro rade I da je onda sve ok.
 
Earthmoving":3lyh94v2 je napisao(la):
Ma da, mislio sam "zemlja" u sirem smislu, iz vazduha nisam tacno video dal je tucanik, pesak, a negde izgleda I cementu stabilizaciju (? ono sto polazu finiseri nedaleko odatle, a nije asfalt). Ok, ima nekih delova autoputeva u Srbiji gde jedna traka jeste iznad nivoa druge ali ovde mi vise deluje da nije tako planirano.
Ako nisam razumeo, ajd da ponovimo (I to sto rece Geovuk), pre tunela gde je brdo zemlje, treba da se uradi stabilizacija kosine pre nego sto se zemlja skloni ili? A ovde na C17 je mnogo manje viska zemlje, sta je tu ideja?
C16 je dobro da vec godinama stoji, nadam se da ce tako I ostati, mada ja bi tu uradio stepenice, ako krene odron, da stane na etazi ispod. Bilo puno odrona toko gradnje autoputeva zadnjih godina, pa im nesto ne verujem. Plus blizu je putu. Plus, meni se licno ne svidja kako su odradili kosine na deonici pre, od Proseka do Bancareva, kao ni one kaveze, gabione koje na nekim mestima drze brdo I autoput, te kosine mi tu vise deluju da su radjene za neki obican put nego za autoput. Ali ok, to je samo moj licni ukus.
Inace, super snimak, kada ovako dobro teku radovi, ja se opustim I ne ulazim previse u detalje jer vidim da ljudi koji rade, dobro rade I da je onda sve ok.
Pre tunela galerija, a na C17 ne znam. Geovuk kaze jos 1 potporni, a ja sad na kompu detaljno analiziram i pisem kilometarski post, al jos nisam stigao donde...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Dok ne izbaci Caribrod analizu stanja na Lot2, da ga pitam za jedan scenario.

Jel postoji mogućnost da se za mesec dana pusti cela desna traka a da se saobraćaj ka Nišu prebacuje u levu traku u onim delovima gde je završeno do tada?

Za mesec dana će još dosta napredovati, sigurno će biti mnogo vidljivih promena pa može tako i za političare da LOT2 bude "suštinski" završen :)
 
Ja na snimku videh nekoliko koševa za šipove pored c17. Plus nasut kamen nam govori da se planiraju šipovi. Tako je bilo i na km65 i planira se na c6.
 
Pre tunela galerija. A deluje da vec mesecima tu nema nekih vidljivih radova. Sto je neobicno, jer svuda drugde relativno dobro napreduju (mozda je oprema I svetlo u tunelu isto mogla malo brze). Stice se utisak da taj deo polako klizi ka zaostatku u odnosu na zavrsetak ostatka deonice.
 
Мој пријатељ багериста каже да су им наредили за 28. јун да Станичење буде решено. Ако су лагали мене и ја лажем вас.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632832#p632832:1mxup8o4 je napisao(la):
StaraMo » Нед Јун 23, 2019 1:19 pm[/url]":1mxup8o4]Red bi bio da otvore Sarlah i Sopot makar...
Бар првог викенда у јулу да нема девијације од Црвене реке до границе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632827#p632827:1bs0hc9z je napisao(la):
Немања » Ned Jun 23, 2019 1:08 pm[/url]":1bs0hc9z]Мој пријатељ багериста каже да су им наредили за 28. јун да Станичење буде решено. Ако су лагали мене и ја лажем вас.
Pa ako hoce, mogu za nedelju dana da pozlate taj deo, a ne da ga zavrse.
Ne znam samo sta jos ceprkaju u tunelima Sarlah i Sopot?
 
Немања":3rg1kh11 je napisao(la):
Мој пријатељ багериста каже да су им наредили за 28. јун да Станичење буде решено. Ако су лагали мене и ја лажем вас.
To nema šanse... možda 28.jul.
Izvinjavam se što će najavljena analiza kasniti i biti tek nekad večeras. Ima veze sa internetom u ruralnim područjima, fundingom slikovničarenja (nekad se mora raditi i neđeljom) i papučama...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
slaninar":oi530l5g je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632827#p632827 je napisao(la):
Немања » Ned Jun 23, 2019 1:08 pm[/url]":oi530l5g]Мој пријатељ багериста каже да су им наредили за 28. јун да Станичење буде решено. Ако су лагали мене и ја лажем вас.
Pa ako hoce, mogu za nedelju dana da pozlate taj deo, a ne da ga zavrse.
Ne znam samo sta jos ceprkaju u tunelima Sarlah i Sopot?
Ma gde može za nedelju dana da se iskopa skoro metar u dubinu 1+1 puta i da se isti proširi na 2+1. Tu su slojevi i slojevi prvo da se proširi nasip za ta 2-3 metra sa strane, pa se onda rade slojevi 0-63 nekih bar 40-50 cm, pa opet cemetna stabilizacija, 1. BNS, 2. BNS, SMA. Uostalom, to je isto na 12km Čiflik-Staničenje radio Rubau, 1000x sposobniji od Aktora, pa su im trebali meseci i meseci. Nije to ko zna koliko komplikovan, ali nije baš ni tako mali posao...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632909#p632909:jgon7tpt je napisao(la):
caribrod » Ned Jun 23, 2019 7:29 pm[/url]":jgon7tpt]
slaninar":jgon7tpt je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632827#p632827 je napisao(la):
Немања » Ned Jun 23, 2019 1:08 pm[/url]":jgon7tpt]Мој пријатељ багериста каже да су им наредили за 28. јун да Станичење буде решено. Ако су лагали мене и ја лажем вас.
Pa ako hoce, mogu za nedelju dana da pozlate taj deo, a ne da ga zavrse.
Ne znam samo sta jos ceprkaju u tunelima Sarlah i Sopot?
Ma gde može za nedelju dana da se iskopa skoro metar u dubinu 1+1 puta i da se isti proširi na 2+1. Tu su slojevi i slojevi prvo da se proširi nasip za ta 2-3 metra sa strane, pa se onda rade slojevi 0-63 nekih bar 40-50 cm, pa opet cemetna stabilizacija, 1. BNS, 2. BNS, SMA. Uostalom, to je isto na 12km Čiflik-Staničenje radio Rubau, 1000x sposobniji od Aktora, pa su im trebali meseci i meseci. Nije to ko zna koliko komplikovan, ali nije baš ni tako mali posao...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока

Ok Caribrode, slazem se da sam lupio za nedelju dana, ali koliko tu ima metara jos da se zavrsi na km 65? 200-300? Na snimku mi ne izgleda mnogo jbg.
 
Ima možda 400-500m od deonice Rubau do nadvožnjaka, što i nije toliko bitno, bitno je da mora da se sve izgrebe, da se počne od posteljice, pa tampon, pa asfalt. Isto bi bilo i da je 100m. Ne mogu se slojevi lupati tek tako jedan za drugim (imali smo i takve primere uglavnom sa asfaltnim slojevima npr. kod Gradinja, a i ovde su na 65. zbrzali levu), mora da se postigne neka sabijenost agregata. Još pre grebanja asfalta na starom putu vidi se da su bacili nešto agregata pored, tu gde će biti zaustavna, jer će tamo nasip biti jedno metar. Za ovako "preformulisanje" 1+1 u 2+1 na tih neka budu 500m treba minimum 2-3 nedelje, jer tu treba raditi nove bankine, odvode pored zaustavne i nije baš toliko prosto. Nisu to neki masivni poslovi, ali prosto treba tehnološkog vremena! Realno manje vremena trebalo na lotu 2 da se sve pretvori iz 1. ili 2. sloja BNS, čak i stabilizacije u SMA sa ogradama, slivnicima i belim linijama nego ovo prepravljanje magistralnog u jednu stranu paralelnog - realan rok 20-25. jul, ovo potonje će dosta brže.

Edit
Evo printscreen-a:



Provalite desno gde su šahtovi, to je proširenje sa 7-8m širine na nekih 13-14 i sve to treba da se popuni do vrha, do visine puta i vidi se da to nije baš "piece of cake" (da ne kažem pus*y smoke) i da treba cca mesec dana uz ozbiljno angažovanje radnika i mašina.

Edit 2



Kod Rubau-a je isto tako bilo, zato i nije moglo prebrzo. Ovde se vidi koliko ustvari treba da se izjednači ceo nasip desne i na preostalom delu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632989#p632989:1ivmq6qo je napisao(la):
caribrod » Ned Jun 23, 2019 11:23 pm[/url]":1ivmq6qo]Ima možda 400-500m od deonice Rubau do nadvožnjaka, što i nije toliko bitno, bitno je da mora da se sve izgrebe, da se počne od posteljice, pa tampon, pa asfalt. Isto bi bilo i da je 100m. Ne mogu se slojevi lupati tek tako jedan za drugim (imali smo i takve primere uglavnom sa asfaltnim slojevima npr. kod Gradinja, a i ovde su na 65. zbrzali levu), mora da se postigne neka sabijenost agregata. Još pre grebanja asfalta na starom putu vidi se da su bacili nešto agregata pored, tu gde će biti zaustavna, jer će tamo nasip biti jedno metar. Za ovako "preformulisanje" 1+1 u 2+1 na tih neka budu 500m treba minimum 2-3 nedelje, jer tu treba raditi nove bankine, odvode pored zaustavne i nije baš toliko prosto. Nisu to neki masivni poslovi, ali prosto treba tehnološkog vremena! Realno manje vremena trebalo na lotu 2 da se sve pretvori iz 1. ili 2. sloja BNS, čak i stabilizacije u SMA sa ogradama, slivnicima i belim linijama nego ovo prepravljanje magistralnog u jednu stranu paralelnog - realan rok 20-25. jul, ovo potonje će dosta brže.

Edit
Evo printscreen-a:



Provalite desno gde su šahtovi, to je proširenje sa 7-8m širine na nekih 13-14 i sve to treba da se popuni do vrha, do visine puta i vidi se da to nije baš "piece of cake" (da ne kažem pus*y smoke) i da treba cca mesec dana uz ozbiljno angažovanje radnika i mašina.

Edit 2



Kod Rubau-a je isto tako bilo, zato i nije moglo prebrzo. Ovde se vidi koliko ustvari treba da se izjednači ceo nasip desne i na preostalom delu.
Care, hvala na detaljnom objasnjenju :sesir:
 
Slaninar, ne moraš da citiraš ceo post neposredno iznad tvoje poruke. Nije ti prvi put.
Pogledaj našta to liči.
Hvala!
 
Evo slike sa prilično zbunjujuće obilaznice oko Novog Sada, koja pravi neku novu krivinu posle Rodića. Istovremeno u planu je izgleda i neki začetak saobraćajnice koja bi povezala objekte uz obilaznicu: Rodićev kostur, Rodu, Heineken pivaru, Lesninu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633119#p633119:tjch95zf je napisao(la):
vlasta » Pon Jun 24, 2019 11:22 am[/url]":tjch95zf]Slaninar, ne moraš da citiraš ceo post neposredno iznad tvoje poruke. Nije ti prvi put.
Pogledaj našta to liči.
Hvala!
Vazi :kk:
 
Vrh