Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599335#p599335:1ylqmrnl je napisao(la):
Stefan BB » Pet Feb 01, 2019 1:38 pm[/url]":1ylqmrnl]Jer moze neko da mi objasni zasto Integral nista ne radi na rekonstrukciji puta od Sremske Mitrovice-Batrovci??Rok je maj!Koliko sam video samo imaju stanicu kod Shella i tamo im stoji 30 masina.

Ево могу ја да ти објасним ако дозвољаваш, у питању је ст***, повукли су новац вероватно и пребацили у неку комерцијалну банку и орочили на шест месеци нпр. и чекају да се истале за камату да би имали за бахаћење на лето, треба поплаћати швалерке и подмазати где треба за даље малверзације.. Зато се у Србији све гради деценијама и вековима. Традиционално.
 
Brate mili, kakve teorije zavere... :(
Kamate su mizerne i ima mnogo efikasnijih načina da se 'oplode'...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Је ли ово грађевинско-архитектонски форум или анти-СНС форум?

Не контам какве везе има ова трагедија са помињањем СНС-а?
Ако хоћете да рушите власт, ено вам избори, ено вам протести, ено вам форуми о политици, (барем) је желим да читам о изградњи.
 
@Прашњави,
ово господине није политички форум, а ти ако га тако сматраш, немој да читаш и одјави се.Да ли си чуо да неко овде спомиње неку опозициону странку или је симпатизер иједне?
Свака власт која се буде бахато понашала и трошила паре грађана Србије на нерационалан начин биће овде критикована, то тврдим. Е сад наравно да нас дотични господин Бабић интересује , па он је директор Коридора, што је овде и тема. И кога бре више брига за СНС, ДС, СПС и остале, хоћу слободно да коментаришем и да ми при томе нико не запушава уста , јер је то мој лични став, а ово је још увек надам се слободна земља...
 
Реконструкција деонице од Батроваца према Београду у дужини од 21км требала је да се ради као приоритетна још 2015-те године, у оквиру кредита од 400 милиона евра за рехабилитацију 1100 км путева категорије првог и другог реда.Значи о чему се овде ради и о чему ми овде причамо? Та теорија завере и није баш тако немогућа.
 
Smanjite strasti i drzite se teme ;)
 
Prenosim novosti sa istočnog kraka, počeli radovi na km 65. Rade se šipovi, pa tek onda sledi odvoz zemlje, potporni zid...

Prognoziram do će do maja-juna ovo parče autoputa biti kompletno.
 
Caribrode,

Sta se to desava sa istocnim krakom , mozes li nam objasniti koliki je to problem sto cujemo da ima sa kosinom iznad tunela Bancarevo?
 
https://youtu.be/WGorQq9LMI0

Nova emisija koridori, uobičajena priča.

Prognoza ostaje da će kroz Grdeličku klisuru autoput u punom profilu biti pušten juna meseca ako se u medjuvremenu još nešto ne sruši.
 
Cela emisija stane u ove dve slike. Jedino ova dva kadra vredna paznje, sve ostalo vec vidjeno vise puta.

Pogledajte prilog 1

Sto se tice kosine koju radi Integral, ako su vec postavljeni sipovi do samog potpornog zida tu ce brzo da izrastu stubovi, kroz 2-3 nedelje. Ali ako nisu kao sto mi se cini, trebace jos sigurno 25 dana za sipove ako rade 2 masine, posto u jednom redu ima 50 sipova odnosno 150 ukupno. Mada videcemo, ume Integral da nas iznenadi brzinom. Steta sto u emisiji nije prikazana kosina kod petlje Predejane i levi poluprofil posle petlje u pravcu Vranja.
 
Ja mislim da će do starog potpornog zida koji je pretekao uraditi novi zid na šipovima, a ne stubove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600364#p600364:17yzbh1k je napisao(la):
geovuk » Sre Feb 06, 2019 1:15 am[/url]":17yzbh1k]Ja mislim da će do starog potpornog zida koji je pretekao uraditi novi zid na šipovima, a ne stubove.
file.php
Tako je, u pravu si. Ici ce zid, medjutim oni moraju da podignu stubove do odredjene visine pa tek onda saluju i popunjavaju zid. Tako su radili i kod tunela Sarlah za potporni zid, moraju stubovi da vire bar 2 m iznad zemlje.
 
Kad se rade šipovi oni se uvek prebetoniraju pa se posle štemuju. Uradiće se naglavna greda u visini druga dva reda šipova pa tek zid u visini kao i okruglu stubovi. Mada možda će raditi isto okrugle stubove pa će popuniti prostor između. Kaki god mislim da do kraja marta mogu da završe galeriju. Plafon će biti od prefabrikovanih prednapregnutih elemenata.
 
Sta ce biti sa ostacima starog potpornog zida? Hoce li ga ostaviti ovako kao neku rusevinu? Popustio je jednom, popustice opet.
 
Pa ovaj donji deo jos drzi. Mislim da nema potreba da ga ruse. Hoce ove krajeve koji su visi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600534#p600534:27qd7lmf je napisao(la):
geovuk » Sre Feb 06, 2019 11:56 pm[/url]":27qd7lmf]Pa ovaj donji deo jos drzi. Mislim da nema potreba da ga ruse. Hoce ove krajeve koji su visi.

Zar nije bolje kontrolisano spustiti zemlju do galerije?

Ako krene kosina ponovo, srucice se sve zajedno sa starom potporom na galeriju. Jos ovi ostaci uzgledaju mnogo ruzno.
 
Ne znamo detalje merenja stabilnostu kosine, ali je evidentno da se dobro držu taj donji deo iako je dosta vremena prošlo i bilo dosta padavina. Popuniće se taj prostor između galerije i kosine. Biće i galerija delimično zatrpana. To joj je uostalom i funkcija da pruža sigurnost i štiti put.
 
Kamo srece da su svuda radili galerije, ili polozili put na stubove. Valjda ce da nauce nasto za buduce projekte.
 
Tunel Manajle
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=C9Vck97eXIY[/youtube]
 
Video sam juče sliku galerije na netu. Vidi se izbetonirana greda na četvrtastim stubovima do kosine. U istoj je visini kao i naglavne grede na okruglim stubovima. Ali interesantno je što ta treća greda viri iz odronjene zemlje. Nije mi jasno kako je to izvedeno.
 
ja mislim da sam video na snimku da su pobijeni šipovi, da viri gvožđe iz zemlje do potpornog zida, u visini gde stoji bager na onoj slici gore. Proverio sam sad snimak, urađena je sigurno trećina, vidi se na slici armatura za gredu.
 
Vrh