Iskoristiću sveže Golubove slike sa SSC da vas apdejtujem za male parčiće koji su ostali nedovršeni oko Pirota tj. tunela Sopot i Sarlah
Ovo je sanacija ulaznog portala Sarlaha, tj klizišta koje je tu krenulo pre oko godinu dana i gde je Integral (od)radio 2 ogromna potporna zida sa šipovima, privodi se kraju.
Za zapisnik: tu je Azvirt završio EM opremanje leve cevi Sarlaha, tako da bi za koju nedelju mogao da se pusti barem poluprofil kroz Sarlah i posle njega, to je oko 1,5-2 km novog autoputa.
Ali da bi se to desilo, trebalo bi da kompletiraju obaloutvrdu sa druge strane reke (mogu i bez toga, sve je pod asfaltom, možda fali SMA), na paralelnom putu koji ide od starog tunela Sarlah preko reke, pored Tigra i stare deponije i izlazi na petlju Pirot zapad:
Time bi se razdvojili paralelni i autoput i isekla devijacija pre tunela i što je još važnije devijacija koja sa druge strane tunela ide do Blue petrola. Tu u velikoj meri šleperi u tranzitu vrdaju i izbegavaju plaćanje putarine na ČNS Dimitrovgrad, o čemu kmečim duže vreme. Kad budu morali da se vrte po petlji PI ili starim putem preko ovog mosta do petlje PZ taj broj će se dosta smanjiti, a konačno rešiti kada puste u rad BNS Pirot istok i Pirot zapad i potpuno odvoji paralelni od autoputa. Jerbo kad neki šleper krene paralelnim putem između Pirota i Bele Palanke proćiće tu 3 puta: prvi put, zadnji put i nikad više. "Preko brda, preko brega i debelog snega" uz ograničenje od 50km/h praktično celom dužinom (sve su "naseljena mesta" jedno za drugim") i 30 kod škole u Crnoklištu... Međutim da bi se to desilo, mora da se sanira čuvena kosina na km 65, pre mosta Nišava 2 i tunela Sopot, gledano iz Niša. Tu se i dalje ide starom magistralom nekih 800m, pa po sanaciji kosine treba da prave levu odmah ispod, prebace saobraćaj u nju i od magistrale naprave desnu, a paralelni je završen i ostaje gore po sredini brda.
Radovi na sanaciji kosine su konačno počeli, rade se šipovi za potporni zid i sad hakujem post Vukašina Spasića sa SSC da vam to dočaram.
Zahvaljući njemu i njegovom prijatelju Saletu evo apdejta i za Prosek - Crvena reka. Prvo LOT 1 koji je radila Terna i ona kosina koju sam pomenuo u prethodnom postu i koju će morati da oprave tako da im regionalni ne visi odozgo:
Uz to popravljaće se i na onom nasipu. A ovo je kosina C6, koja će prvo dobiti potporni sa šipovima, a zatim verovatno i galeriju na ulazu u levu cev:
I ovo je kosina C7, sa druge strane, po izlasku iz tunela, kojoj su završili šipove i gredu odozgo, ostaju zavese i mogu da pređu na trasu, po meni ničeg spornog tu nema (al tako je izgledalo i na C6).
Ove su od pre 2 nedelje sa krova tunela:
Od tada i ove njegove slike ispucalog dela na lotu 1, koji je Terna počela da sanira ovih dana, moraće to dubinski tih par stotina metara:
Hvala još jednom Golubu i Vuletu, priključiću se i ja kad vreme dozvoli...