vostic.pfn
Beginner
- Učlanjen(a)
- 10.11.2017.
- Poruke
- 72
- Pohvaljen
- 60
Ljudi, pa mi zivimo u Srbiji, o kakvoj odgovornosti pricamo...
Poslato sa EML-L29 uz pomoć Tapatoka
Poslato sa EML-L29 uz pomoć Tapatoka
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561184#p561184:4znfikz5 je napisao(la):banjanin » 22 Aug 2018 03:03 pm[/url]":4znfikz5]Reče malopre novinarka RTS-a da je tunel Manajle najduži na Balkanu .. madre mia, istraživačko novinarstvo_šta to beše ?!
Чак није ни најдужи у Србији, као што (површно) пишу медији. Ко пожели да изгугла тај податак (захваљујући управо тим медијима), добиће погрешну информацију. Најдужи тунел у Србији је тунел „Златибор“ на барској прузи (6170 метара), а тунел „Манајле“ ће бити најдужи друмски тунел (1804 метра).[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561184#p561184:yi3jninc je napisao(la):banjanin » Сре Авг 22, 2018 4:03 pm[/url]":yi3jninc]Reče malopre novinarka RTS-a da je tunel Manajle najduži na Balkanu .. madre mia, istraživačko novinarstvo_šta to beše ?!
+1astrodule":2xlslyxb je napisao(la):Svako ko je prošao tim auto-putem do Jonskog mora zna da je smešno nazivati Grdeličku klisurom najtežim gradilištem u Evropi.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=561932#p561932:3u33iv10 je napisao(la):MarkoniShogun » Sub Avg 25, 2018 12:45 am[/url]":3u33iv10]Ja sam ovo leto vozio do Lefkade, u severnoj Grckoj ima Jonski autoput, Solun, Kozani, Janina, Igumenica. To je vrhunski autoput, a tunela oko 30. I najduzi tunel je bio sigurno oko 10 km, tako da ta ba*** nocinaraka manje laje i laze
Sent from my iPhone using Tapatalk
The following belong to the section’s big structures:
- The twin-tube tunnel of Dodoni, of a length of 3,3 km per bore.
The twin- tube tunnel of Driskos, of a length of 4,5 kmper bore, which is the longest tunnel of the Egnatia Motorway.
The twin-tube tunnel of Metsovo, of a length of 3,5 km per bore.
The bridges of the rivers Arahthos and Mestovikos.
These are structures of particular interest, in areas of extreme natural beauty.
The bridge of Arahthos has a length of approximately 1000 m, while the bridge of Metsovitikos has a length of 530 m, very high piers (>100 m) and a middle span of 230 m.
The total expense of the completion of this motorway section of 123 km in Epirus amounts to approximately € 2,2 billion(VAT not included). The projects were financed by national and Community funds (50%), within the framework of 2nd and 3rd CSF OP- RAPUD and ROP of Epirus), as well as the Cohesion Fund. Loans issued by the EIB covered parts of the national contribution
Prijava svima koji su stavili potpis - bez licence 16 inženjera?
Beograd -- Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture podnelo je prijavu Sudu časti Inženjerske komore protiv 16 inženjera sa zahtevom da im oduzmu licence.
Prijava je podneta u petak, 24. avgusta, protiv projektanata, kao i onih inženjera koji su obavljali tehničku kontrolu glavnog projekta za izgradnju dela auto-puta E75 na deonici Grdelica (Gornje polje) - Caričina dolina. Osnov za podnošenje prijave protiv 16 inženjera je to što su potpisali projekat konstrukcije koja se urušila, što je moglo da ugrozi živote i bezbednost ljudi i za posledicu je imalo veliku materijalnu štetu.
Navodi se da je zahtev Ministarstva građevine da se odgovornima oduzmu licence, jer su bez dozvole 11 puta menjali trasu auto-puta.
Prvobitno rešenje iz aprila 2010. godine nije bilo moguće izvesti na terenu, pa je izvođač radova predložio izmenu.
Novo rešenje pretrpelo je 11 izmena, a utvrđeno je da nikada, u skladu sa zakonom, nije sproveden postupak za izmenu glavnog projekta, niti pribavljena nova građevinska dozvola.
Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture u prijavi konstatuje da se zakonske procedure prilikom naknadnih 11 revizija nisu poštovale, a sumnja se da su sve dopune glavnog projeka posledica direktnog dogovora između investitora i izvođača.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2018&mm=08&dd=27&nav_id=1435590
Prijave za obrušavanje na Koridoru 10 – utvrđuje se nadležnost Suda časti
"Stigla je prijava, ali u njoj nije navedeno u kom svojstvu su radili ti ljudi. Ako su radili kao službenici organa uprave, onda slučaj nije u našoj nadležnosti, ali ako su radili kao inženjeri u određenim radnim organizacijama i ako je njihovo angažovanje bilo vezano za izvršavanje profesionalnih dužnosti, onda to jeste slučaj za nas", rekao je Acović.
Ceo tekst:
http://www.rts.rs/page/stories/sr/s...u-10--utvrdjuje-se-nadleznost-suda-casti.html
INŽENJERI OGORČENI ZBOG ZAHTEVA DA IM SE ODUZME LICENCA: Naš projekat menjan 11 puta bez naše saglasnosti, a mi smo na stubu srama!
Projektanti i inženjeri koji su radili i odobrili glavni projekat CIP za Kosinu 2 na Koridoru 10 kod Predejana tvrde da su gurnuti u blato bez prethodnog utvrđivanja šta je stvarni uzrok rušenja potpornog zida
Stavili su nas na stub srama a da nas niko ništa nije pitao. Nije se srušio naš glavni projekat Saobraćajnog instituta CIP, koji smo mi odobrili, već neki tuđi projekat, koji su radili neki drugi ljudi, a njih nema na spisku za oduzimanje licence, kaže za Kurir Branko Jelisavac, inženjer iz Instituta za puteve koji je radio reviziju glavnog projekta na Kosini 2 na Koridoru 10 čiji se potporni zid srušio 19. avgusta.
Ogorčen što se posle 37 godina rada njegovo ime našlo na spisku 16 inženjera kojima je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture od Inženjerske komore zatražilo oduzimanje licenci za rad, Jelisavac ističe da razmišlja koga da tuži što mu se kalja profesionalni ugled bez utvrđivanja stvarnog uzroka rušenja potpornog zida.
Ceo tekst:
https://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3110253/nas-projekat-nije-srusio-zid-a-mi-smo-na-stubu-srama
Инжењер Бранко Јелисавац, из Института за путеве који је радио ревизију главног пројекта на Косини 2 на Коридору 10 чији се потпорни зид срушио 19. августа, каже да се није срушио главни пројекат Саобраћајног института ЦИП - који су ти инжењери одобрили - „већ неки туђи пројекат, који су радили неки други људи, а њих нема на списку за одузимање лиценце”.
„Нико не бежи од одговорности, али не може министарство да стави за одстрел људе кад грешака може бити разноразних. Можда је извођач радова имао лошу марку бетона, можда су нешто лоше урадили”, наводи Јелисавац, који тврди да је главни пројекат мењан 11 пута.
„Наши пројекти су мењани без наше сагласности. Ја нисам ставио свој потпис на то што се срушило, ја сам ставио свој потпис на нешто што није извођено”, каже Поповић, који напомиње да се за 39 година његовог рада ниједан од више од 80 изведених објеката није срушио.