[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485653#p485653:30ytj4f1 je napisao(la):
Earthmoving » Tue Oct 17, 2017 8:47 pm[/url]":30ytj4f1]Bas lep snimak. Deluje da vredno rade ali da ima jos dosta posla, po meni godinu dana. Za mesec I po krece zimsko vreme, gde sve do marta nece moci da rade punim kapacitetom. Tako da ono sto rekose do maja, zaista tesko. Voleo bi da gresim. Ima par tacaka na kojima ima bas mnogo posla poput tamo pre tunela I pred izlazak u dolinu. Ako prebace uskoro opremu sa Gradinja to ce ubrzati ali opet tesko bez jos godinu dana.
Ne znam kakva je Caribrodova prognoza?
Skoro identična. Naredne godine u ovo vreme SMA, a taman će i EM opremanje tunela biti pri kraju (tender u toku, rok 280 dana od uvođenja).
Slažem se sa tobom i geovukom uz par amandmana.
Od prvih 6 kosina pre tunela, 1-4 su gotove, 5 je pri kraju, 6 ima samo kanal gore i spuštaju se naniže, tu ide i torkretiranje i potporni zid.
Paralelno rade i trasu, gabionske i ostale potporne zidove sa suprotne, desne strane su tu u dobroj meri završili, ima i sada dosta mašina.
Tako da mislim da će ovaj deo prvih meseci proleća biti najbliže kraju, moglo bi u maju da bude pod asfaltom na tih 1,2km.
Ne vidi se na snimku da i na kosini 7 neposredno posle tunela baš dosta rade, uz te 2 ima još 3 velike kosine koje tek treba da se kopaju i par manjih.
Prva je na 12:00, druga Kedepozidisova na 13:50 i treća, najveća između 16:50-17:20, gde su gore šipovi za potporni, a dole gabioni.
Što više ovde urade pre prvih obilnijih padavina ove jeseni, to su veće šanse da će imati više elemenata da rade i tokom zime.
Najveći most na trasi na 5:25, rade mu naglavne grede, izliveno mu je 33/45 nosača, pošto ima 5 otvora sa po 4 grede desno i 5 levo.
Spremno je i sa desne strane da mu liju još 5, a mislim da je i 7 izlivenih nosača greda na 10:00 za taj most, jer tamo nema drugih konstrukcija.
Od AB konstrukcija na velikom podvožnjaku u Glogovcu (14:30) su udarili ploču, na manjem isto (15:20), rade i na 18:05 i mostu preko Crvene reke (19:00).
Ostaje ploča na podvožnjaku na 19:25 i ono što se ne vidi jer nije početo - nadvožnjak na putu za Špaj (21:30), tu treba da udari šipove onaj s kraja (22:30).
Oko nekih bližih procena rokova sve se svodi na to šta će uspeti da završe pre prvih većih padavina u novembru ili decembru.
Ne bi im škodila pomoć Svolosa i njegovih dampera sa Gradinja, ali to bi moglo da se desi tek početkom novembra, kad završe odvoz sa useka.
Kad smo već kod Gradinja, 3 miniranja ove nedelje: juče, danas i u petak, ne bi trebalo da bude više od još 5-6, liči da su na samom kraju.
Do vikenda će da završe i celu petlju Gradina (Dimitrovgrad istok) sa svim krakovima i spoj stare i nove leve na SMA, koja nedostaje.
Posle im ostaje betoniranje bermi na useku, potporni zid, 300m leve, 800m desne i desni most 6, izvodljivo do kraja godine ako vreme dozvoli.
Ostaje im i (polu)petlja Dimitrovgrad zapad kod naplatne, ali to su tek odobrene pare, stiže projekat, pa za jedno 6 meseci, jer treba raditi i most na Nišavi.
Što se tiče maja za lot 2 od toga nema ništa. Eventualno mogu da probaju da do najezde Turaka početkom jula osposobe desnu stranu i puste "poluprofil".
Za tako nešto morali bi da brzinski osposobe desnu cev tunela sa EM opremom, nije realno, ali mogu da zažmure na 1 oko, kao na ova 2 kod Dimitrovgrada.
Ovo bi imalo smisla jedino zato što 9+km gotovog Terninog lota 1 (Prosek-Bancarevo) stoji završeno u fulu već godinu dana i ne može da se koristi.