Fotke su Goluba sa SSC, neće mi nadam se zameriti, ima nas 4-5 koji takoreći dnevno pratimo istočni krak.
Fotkao bih i ja isto i još ponešto, ali me 3. dan zaredom hvata kiša kad prolazim.
Ovo je juče
radni dan- deo gde ima "premalo mašina", od Staničenja pa u naredna 2-3 kilometra, urađeno u prethodna 4 kišovita dana:
Prvo 2 su sa paralelnog koji radi Trace:
Kosina Staničenje je počela da se oblaže, malo betonom,
a malo i mrežom.
Aktor pre i posle tunela Sopot:
Na Nišavi 2, nisam siguran da li je na desnom udarena prelazna ploča ili je samo spremno za nju.
Zato je na levom doteran material za izolaciju (koliko se vidi?).
Iza Nišave 3 se postavlja kišna kanalizacija.
Nišava 4 je kompletna sa pločom, ali se to ovde slabo vidi.
Posle Nišave 4 desna se valja pre stabilizacije.
A zato je u levoj već legla stabilizacija.
Finišer koji čeka nastavak CS.
A to će biti možda sutra odmah posle devijacije, jer su već obeležili crvenim trakama.
Ali neka se ovde tvrdi da nema mašina i tačka. Ovo je deo odmah posle, tamo gde se sada ide novom levom na 5,5km "poluprofila":
I na odmorištu se vide neki pomaci. Dosta je uvaljano.
Tu gde je ispravljana Nišava je takođe legla CS.
Oko petlje PZ je dosta uvaljano.
A na nadvožnjaku petlje je samo polje iznad desne bez ploče.
Iza petlje raskopano.
Pa uvaljano.
Pa opet raskopano.
Stigli su do ovde.
A ispred tunela trenutno prave pauzu, dok se u tenelima radi pod svetlima.
Za kraj jedna od malopre. Premostili su put za Babušnicu, nadam se da se vide crvene grede.
Blizu smo asphalta u desnoj na 5a.
Kao što sam pisao, mašina je dovoljno za normalan rad duž cele trase, a napredak je korektan.
Radi se i u samim tunelima Sopot i Sarlah, čije opremanje će uslediti tek naredne godine.
Do kraja godine će možda biti nekih parcijalnih puštanja, zavisiće i od vremenskih prilika, poslednja 3 dana baš kiši.