Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480336#p480336:3fhnrnut je napisao(la):
Earthmoving » Tue Sep 26, 2017 9:00 am[/url]":3fhnrnut]Na tom snimku između Staničenja i tunela Sarlah sam izbrojao svega ukupno 4-5 mašina. A na to ne utiče dal je pre ili posle 17 časova jer se mašine ostavljaju tu i kad se ne radi jer je skupo da se desetine mašina prevoze 5-10km svako jutro i veče tamo vama, plus oduzima dosta vremena. Dakle, to što ima mašina na snimku - to je to.

Dakle nije, ima ih ispod mosta Nišava 2 i skuplje im je da plaćaju čuvare i ostavljaju mašine na vetru i kiši, naročito podizvođačima, kojima su baze na 5-6km u Pirotu. Ili da im neko nešto ukrade, ošteti... I nije tunel Sarlah nego Sopot, Sarlah je jedno 6km od kraja snimka.
 
Na snimku se I vidi jedno mesto na gradilistu gde su "parkirane" 4 masine (3 bagera I jos neka ne videh dobro koja) jedna do druge. Ja bi po tome rekao da ipak parkiraju masine na gradilistu. Jer pazi, ako trebas recimo 30 masina da prevezes iz baze do gradilista udaljenog
oko 5km, za svaku masinu dok uradis jutarnju pregled, podmazivanja, utovar na niskonosecu prikolicu, voznju do gradilista, istovar pa sve to puta recimo 30 masina, jel znas kolko bi trajalo, cak I sa vise niskonosecih. Par sati. Pa opet par sati da se vrate uvece. 5km x 30 masina x2dolazak odlazak = cak 300km dnevno voznje niskonosecim prikolicama. Samo za jedan radni dan. Ne verujem da tako rade jer je neisplativo I gube pola svakog radnog dana na transport, a kad masine ne rade usled prevoza to im je dodatni indirektni trosak. Pa to uporedimo za satnicom cuvara, videcemo da je cuvar na gradilistu za veci broj masina mnogo isplativiji.
PS Znam da nije tunel Sarlah ali je pravac Stanicenje - tunel Sarlah.
 
E pa poveruj ili bar dođi pa vidi. Svi pirotski podizvođači teraju mašine sa gradilišta, čak i sa Gradinja, koje je 30km od Pirota. Btw., nisi video ni kranove ispod mostova i još po nešto. Više od 50% su kiperi, njima ne treba sve ovo što pišeš, a ni većini ostalih. To što pišeš ima smisla za guseničare, ali njih nije mnogo. I to što ostaje na gradilištu koncentrisano je na petlji Pirot zapad gde je baza Aktora i na još 2-3 mesta. I opet ti kažem da na delu sa kog je snimak nema potrebe za više od 10-ak mašina, jer se svodi na ručni rad i asfaltne radove, koji će uslediti.
Jbt, šta treba čovek koji je maltene svaki dan na licu mesta da ti napiše pa da priznaš da nisi u pravu??? Da ti snimim klip kad Drumovi A&D, Kubik trans, Eratrans i još neki podizvođači krenu nazad sa Gradinja ka Pirotu??? Ili kad ujutro krenu? Da li uopšte možeš da zamisliš koliko je neprijatno kad se krećeš u njihovom pravcu ili u susret njima?
 
Hvala Caribrode. Ja ne znam te detalje ko šta radi već samo znam vizuelno deonice, mislim koliko sam zapamtio. Na snimku koji sam okačio vidim da asfaltiraju paralelni sa leve strane i da su ranije asfaltirali taj most preko autoputa pa mi je delovalo logično da će tu da preusmere saobraćaj sa autoputa kako bi asfaltirali to parče do Sopota. Ali dobro, važno da rade udarnički Pirot zapad. Deponiju i korito reke još ne diraju, uradiše li više projekat?
 
@caribrod
Hvala tebi care na uvek aktuelnim informacijama i prAtecem materijalu! :)
I pusti nerviranje, uvek ce biti onih koji negiraju.
Uostalom @earthmoving mora malo da 'truje' da je malo masina.
Pa posao mu je da "uvali" neku ;) :D

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Lepo je to sto pisete u vezi istocnog kraka,ali sta se desava sa juznim krakom,ima li sta novo ,zna li ko sta? Da li ce do kraja godine biti pustena bar deonica Srpska kuca- Levosoje ili nista ni od toga?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480773#p480773:2o6pr2qv je napisao(la):
Earthmoving » Sre Sep 27, 2017 2:03 pm[/url]":2o6pr2qv]Stanje na deonici Srpska kuća - Levosoje, južni krak, pre 7 dana
file.php
Hvala na snimku,ali sta nam on govori? Da li znas kada ce biti gotov,tj pusten za koriscenje?
 
@Earthmoving
Hvala na prilogu. :)
Iskoristio sam tvoju fotku, malo je osvetlio i izdvojio delo gde je petlja.
Upalo mi je u oci to da je trasa dosta krivudavija od postojeceg puta.
Ok, mogu to delimicno da razumem, jer je situacija na terenu drugacija nego pre pola veka, ali ni je ipak upitno dal je i na samom prostoru petlje 'morala' biti krivina?


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Niko, ne znam da li si gledao ovaj snimak deonice od pre 3 nedelje. Pogledaj pa proceni sam, ja ne znam, meni deluje da su šanse 50:50 za kraj ove vs početak sledeće godine. https://www.youtube.com/watch?v=73nWpaIW474
Laki, ne znam kakva je krivina, evo ako i ti nisi, pogledaj ovaj snimak sa zemlje, na njemu ne deluje da ima nekih većih krivina.
Sve u svemu, na svim gradilištima autoputeva možemo očekivati intenzivne radove do kraja novembra, a onda tajac u decembru i januaru, pa intenziviranje ponovo krajem februara. Raducka se i u međuvremenu ponešto ali sa mnogo manje radnih dana, to je mrtva sezona. Doduše u tunelima (Manajle, Predejane, Brančić...) može i tad bez većih problema.
 
Nije neki kvalitet ali ne mari pogledati. Nova deonica od Dimitrovgrada do Bele Plalanke.[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0waYdrlJ2ho[/youtube]
 
Fotke su Goluba sa SSC, neće mi nadam se zameriti, ima nas 4-5 koji takoreći dnevno pratimo istočni krak.
Fotkao bih i ja isto i još ponešto, ali me 3. dan zaredom hvata kiša kad prolazim.
Ovo je juče radni dan- deo gde ima "premalo mašina", od Staničenja pa u naredna 2-3 kilometra, urađeno u prethodna 4 kišovita dana:

Prvo 2 su sa paralelnog koji radi Trace:
Kosina Staničenje je počela da se oblaže, malo betonom,
RPMAsHc.jpg

a malo i mrežom.
cQ5Y9hw.jpg


Aktor pre i posle tunela Sopot:
Na Nišavi 2, nisam siguran da li je na desnom udarena prelazna ploča ili je samo spremno za nju.
6CItuMq.jpg

Zato je na levom doteran material za izolaciju (koliko se vidi?).
X6fZBSM.jpg

Iza Nišave 3 se postavlja kišna kanalizacija.
l5tpcUP.jpg

Nišava 4 je kompletna sa pločom, ali se to ovde slabo vidi.
5cEHiEE.jpg

Posle Nišave 4 desna se valja pre stabilizacije.
n7CIMAe.jpg

A zato je u levoj već legla stabilizacija.
agtHA1e.jpg

Finišer koji čeka nastavak CS.
zWJIf4o.jpg

A to će biti možda sutra odmah posle devijacije, jer su već obeležili crvenim trakama.
zrLiXED.jpg


Ali neka se ovde tvrdi da nema mašina i tačka. Ovo je deo odmah posle, tamo gde se sada ide novom levom na 5,5km "poluprofila":

I na odmorištu se vide neki pomaci. Dosta je uvaljano.
GtaOutd.jpg

Tu gde je ispravljana Nišava je takođe legla CS.
8QTdiue.jpg

Oko petlje PZ je dosta uvaljano.
3sWUvoB.jpg

A na nadvožnjaku petlje je samo polje iznad desne bez ploče.
sCVdmTW.jpg

Iza petlje raskopano.
Wnlwvdk.jpg

Pa uvaljano.
BDcjO50.jpg

Pa opet raskopano.
imp14bp.jpg

Stigli su do ovde.
CZR0yHR.jpg

A ispred tunela trenutno prave pauzu, dok se u tenelima radi pod svetlima.
RfW0ASQ.jpg


Za kraj jedna od malopre. Premostili su put za Babušnicu, nadam se da se vide crvene grede.
Ch9mIkv.jpg


Blizu smo asphalta u desnoj na 5a.

Kao što sam pisao, mašina je dovoljno za normalan rad duž cele trase, a napredak je korektan.
Radi se i u samim tunelima Sopot i Sarlah, čije opremanje će uslediti tek naredne godine.
Do kraja godine će možda biti nekih parcijalnih puštanja, zavisiće i od vremenskih prilika, poslednja 3 dana baš kiši.
 
Pelezinjo sve pohvale za ponalazenja tog videa. Bas sam uzivao. Ima jos jedan od istog turcina gde je po malo snimljen :gobb: prelaz iz azije za evropu, grcka granica, bugarska granica malo autoputevi kroz Srbiju, BG,i granica sa madjarskom.
 
Plus za slike Caribrod, vidi se da se tu dobro radi, mislim da niko nije ni izrazio sumnju u taj deo. Ono što sam ja prokomentarisao sa prošlog snimka da se sporo radi i da nema mašina ni radnika je sa donje dve, po meni najkritičnije tačke, gde još ni zemlja nije skinuta. Na donjim slikama sa tog snimka i snimku satelita od pre par dana se to jasno vidi (posebno 2).
I naravno da ne mislim da lažeš, taman posla. Baš suprotno, tebe lično smatram najtačnijim izvorom informacija sa istočnog kraka i uživam u tvojim snimcima dronom. Hvala na tome. Zato mi je žao što si to tako shvatio. Ispravi me ako grešim, ako se dobro sećam na tački 1 je bazilika, a na tački 2 je Sopotska petlja za koju se čekao projekat ili koji je već bio razlog kašnjenja? Evo da ne gledam samo snimak jer, kao što si rekao, nije bilo radno vreme, nego da kao dobar poznavalac promekomentarišeš kako teku radovi na te dve tačke, da li se radi, kojim tempom, dali preko dana ima mašina, da li su sve prepreke za završetak tih radova otklonjene? Zapravo taj moji prvi post se i završio pitanjem "jel da?", pa evo opet pitam, i ovaj put precizno na tačke koje su meni problematične. Miroljubivi pozdrav :sesir:
 
Opušteno, Earthmoving, ali kad mi neko kaže da nisam u pravu ja to potkrepim fotkama i dokažem suprotno.
Ove fotke su ti stare, a 1 je ono što sam više puta pisao, ali možda previše informacija prospem za kratko vreme.
I ovaj satelitski snimak nije noviji od 10-ak dana, jer je na Turčinovom otoyolu snimku crno preko narandžastog još više.
Hidroizolacija na tunelu Sopot ide 2x2 sloja i ovo narandžasto /1x2/ se sada skoro uopšte ne vidi.
Dakle ono pod 1 je zasek ispod paralelnog kod podvožnjaka i to je taj odron na početku o kome sam pisao.
Tu je i betonski potporni zid na magistralnom, s tim što je to sada više skinuto i praktično probijeno između zida i brda.
To je deo koji čeka preprojektovanje kosine da bi nastavili usek i trenuntno je u Institutu za puteve, koji radi za Aktor.
Onog trenutka kad bude finalni projekat i kad krenu radove, trebaće im još nedelju-dve ne više da to saniraju i upristoje.
Tek tada će moći da puste i paralelni preko nadvožnjaka, novu trokraku kod tunela, zatvore staru i puste desnu Rubau.
Pride će moći i da krenu asfaltne slojove u levoj, kako bi je pustili u saobraćaj i počeli da grebu magistralni za desnu.
Pod 2 tek uopšte sada tako ne izgleda jer su raščistili drveće tj. ceo potez od sopotske petlje do Nišave 4/200-300m/.
To je sada jedna oranica, tu su radili zemljane i sada preostaje da miču bliže kosini put za Knajževac /221/.
To je kosina iznad Nišave 4 koju pominjem i nju dobro rade ovih dana, za nedelju dve trebalo bi da bude na koti 0.
Put za Knjaževac - 221 koji ujedno spaja i Tigar i ind.zonu sa Nišom i nadalje preko sopotske petlje je već sada pomeren.
Kada se kosina završi, 221 ide skroz uz kosinu, a na trasi autoputa kreću iskop (levo) i nasip (desno) na tih 300m.
To je između sopotske petlje i Nišave 4, ali kao što rekoh petlju neće dirati dok se ne završi veza Pirot zapad sa Tigrom.
E sad, mogu oni da počnu da rade i na sopotskoj, tako što će prolaziti preko gradilišta autoputa i ukrštati se sa poluprofilom.
To je još jedna ideja - da probaju da spoje komplet levu od tunela Sopot, tj. Nišave 2 do tunela Sarlah.
Za tako nešto je pre svega potrebno da urade komplet levu Nišavu 4 (najduža sa 5 otvora), što nije malo ali je izvodljivo.
 
Mozda bi mogli i da puste i levu cev Sopota bez opreme jer je kratak(ispod 200m). Tako bi leva strana bila komplet gotiva do tunela Sarlah. Posle bi mogli da rade desnu cev pa da se opet vrate na levu da je opreme sa instalacijama. Mada to deluje malo verovatno, ipak bi bilo nezgodno to ukrstanje autoputa i magistralnog puta.
 
Pre svega mora da ga zatrpaju što bi trebalo da krene za oko metar dana. Bila ideja da direkt sa kosine kod Nišave 4 teraju zemlju na tunel, ali je tunel odocnio, a kosina ne može da čeka. Sad će koristiti istu zemlju, ali preko odlagališta. Sopot je 135m ako se ne varam, ali ko će potpisati makar i privremenu upotrebnu dozvolu bez opreme po projektu? Ipak je to međunarodni tranzit. A što se tiče ukrštanja svakako ne bi bilo mnogo gore nego što je sada jer se i sada samo vrti levo-desno po devijacijama i trokrakim raskrsnicama.
 
Najljubaznije hvala Caribrod :sesir: To sto pises, deluje da zaista dobro rade. Ja redovno citam tvoja pisanja ali moguce da mi promakne neki detalj ili ne skapiram nesto sto si rekao. Hvala jos jednom, nadamo se onda dobrom finišu.
 
Koliko ima starih tunela bez osvetljenja i katadioptera pa se koriste godinama. Dosta je kratak tunel, ne vidim razlog što ne bi moglo sa adekvatnom signalizacijom. U principu nije toliko ni neophodno nego kažem ta leva strana bi bila tako skoro cela gotova.
 
Trenutni izgled tunela na 'običnom' putu ka Bugarskoj...

Pogledajte prilog 1

Zar je tako teško i skupo ofarbati i osvetliti tunel?
Zar je ovakvo stanje kao što je na slici dole još uvek nedostižno kod nas?

 
Opet golub 0206 sa ssc - 5A Staničenje-Tunel Sarlah - dok me ne opomene za autorska prava...

Šta se desilo za protekla 24 časa.

Na Nišavi 2 vatra. Na slici se baš i ne vidi. Valjda su krenuli sa izolacijom.
qWau97D.jpg

Spoj paralelnog oko odmorišta i starog magistralnog odrađen.
tGh7ZFQ.jpg

Spoj na drugom kraju, starog magistralnog i novog paralelnog biće najverovatnije odrađen do kraja dana.
fvHVGaE.jpg

Pretpostavljam da će sutra ili narednih dana i naredni sloj da legne i na spojevima i preko starog magistralnog.
A izmedju na CS posipan bitumen, sprema se desna na 5a za prvi asphalt.
UYK40jV.jpg


Toliko za današnje uključenje.
 
Već su uvaljali desnu stranu na 5a, prosto sam iznenađen.
 
Vrh