Od juče, deonica 5A /Staničenje-tunel Sarlah/ najpre kosina iznad paralelnog puta kod Staničenja
pa deo koji se ne radi zbog odrona i dalje se čeka projekat
deo gde je earthmoving imao primedbi na brojnost ljudstva i tehnike, obratite pažnju iza kod tunela
Most Nišava 2, na levom odradili trotoare, sledi hidroizolacija
počelo zatrpavanje tunela
ovde je earth tvrdio da ih je malo i da mašine budu na trasi
most Nišava 4 i posle nje polaganje 1. BNS u desnoj, u levoj je odrađen prošle nedelje
posle devijacije radi se cementna stabilizacija u desnoj
3. finišer u 1-2km je Trejsov na paralelnom, tj. presvlači stari magistralni, koji spaja 2 dela starog paralelnog
petlja Pirot zapad
radi se mada nalo manje i ka tunelu Sarlah i u samom tunelu
Tri finišera cepaju istovremeno - malo li je...
Dobar ritam imaju, o nekim procenama krajem meseca, do tada će imati idealno vreme, +20 do 20.10., posle +15, jutarnje ne manje od +5, suvo.
Da ga završe do novaka neće, to sigurno, ali mogu da puste ceo paralelni, 5,5km desne gde je leva, petlju Pirot zapad, čak i deo oko sopotske.
Mostovi Nišava 2-4 napreduju, napadaju leve, tunele Sopot i Sarlah takođe, trasu između takođe rade udarnički, izmeštaju IIa221 kod Sopota.
Nema projekta za vezu kod Tigra i odron kod Staničenja, čujem biće uskoro, bez toga i EM opremanja tunela nema puštanja, jun 18 optimistički.