Šta je novo?

Koridor 10

Zemljani, ja ovde ne vidim ni jednu mašinu. Odmor ili šta ? :D
 
A nije, ja verujem da se sad zaista intenzivno sve radi :) Sve manje ostaje da se zavrsi na Koridoru 10, kraj se polako nazire. Samo da nastave ovim tempom I sve ok.
 
Radi o krnjoj naplati, i čeonom otvorenom sistemu. Sve ostale rampe do Siriga još nisu spremne, da se konačno pređe na kompletan zatvoreni sistem na severu. Zbog javašluka (a javaš na turskom znači sporo), gubimo iz godine u godinu velike prihode, a autoput odavno završen.
 
Ceo Lot 2 iz vazduha:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2OKUtrxGvOs[/youtube]
 
Izvanredan snimak Caribrode, sve pohvale. Onako na prvu loptu, ima ivde da se radi i radi. Meni čak deluje da je deo ispred tunela u gorem stanju nego nakon njega. Dosta su kosina uradili ali ima dosta da rade na trupu. Interesantna mu je ona rupa na kosini na 12:00!? Takođe mi je neverovatno da su i ono malo ravnica, njiva zatrpali sa zemljom.
 
Bas lep snimak. Deluje da vredno rade ali da ima jos dosta posla, po meni godinu dana. Za mesec I po krece zimsko vreme, gde sve do marta nece moci da rade punim kapacitetom. Tako da ono sto rekose do maja, zaista tesko. Voleo bi da gresim. Ima par tacaka na kojima ima bas mnogo posla poput tamo pre tunela I pred izlazak u dolinu. Ako prebace uskoro opremu sa Gradinja to ce ubrzati ali opet tesko bez jos godinu dana.
Ne znam kakva je Caribrodova prognoza?
 
Posle tunela ima dosta izlivenih mosnica tako da to može brzo da se namontira. Betonski radovi mogu da se rade gotovo bez prekida. Za iskop i tamponiranje kiša i snwg mogu mnogo da odmognu ali ako dođe veli broj mašina, može to da se dosta ubrza. Ja sam se nadao da može da se završi do početka leta(kalendarski) ali verovatno početkom jeseni.
 
Caribrod sve pohvale :kk: :sesir: a za ostale sramota.
Pa kad misle da ovo završe ?
Svaki dan zakašnjenja košta državu a da ne pričam o ludilu u saobraćaju koji turci izvode.
Samo ove godine su mogli lepe pare da uzmu zbog radova u Makedoniji i njihovog kašnjenja Demir Kapija - Smokvica. :notok:
 
Svaka čast za snimak.

Šokiran sam količinom potrebnih radova!!!
Kao što reče Zemljani minimum godinu dana rada - dakle pre 2019 teško da će ovo da bude gotovo.
Jedino što me više ne šokira to je količina izgovorenih laži avav-a i kompanije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=485653#p485653:30ytj4f1 je napisao(la):
Earthmoving » Tue Oct 17, 2017 8:47 pm[/url]":30ytj4f1]Bas lep snimak. Deluje da vredno rade ali da ima jos dosta posla, po meni godinu dana. Za mesec I po krece zimsko vreme, gde sve do marta nece moci da rade punim kapacitetom. Tako da ono sto rekose do maja, zaista tesko. Voleo bi da gresim. Ima par tacaka na kojima ima bas mnogo posla poput tamo pre tunela I pred izlazak u dolinu. Ako prebace uskoro opremu sa Gradinja to ce ubrzati ali opet tesko bez jos godinu dana.
Ne znam kakva je Caribrodova prognoza?

Skoro identična. Naredne godine u ovo vreme SMA, a taman će i EM opremanje tunela biti pri kraju (tender u toku, rok 280 dana od uvođenja).
Slažem se sa tobom i geovukom uz par amandmana.
Od prvih 6 kosina pre tunela, 1-4 su gotove, 5 je pri kraju, 6 ima samo kanal gore i spuštaju se naniže, tu ide i torkretiranje i potporni zid.
Paralelno rade i trasu, gabionske i ostale potporne zidove sa suprotne, desne strane su tu u dobroj meri završili, ima i sada dosta mašina.
Tako da mislim da će ovaj deo prvih meseci proleća biti najbliže kraju, moglo bi u maju da bude pod asfaltom na tih 1,2km.
Ne vidi se na snimku da i na kosini 7 neposredno posle tunela baš dosta rade, uz te 2 ima još 3 velike kosine koje tek treba da se kopaju i par manjih.
Prva je na 12:00, druga Kedepozidisova na 13:50 i treća, najveća između 16:50-17:20, gde su gore šipovi za potporni, a dole gabioni.
Što više ovde urade pre prvih obilnijih padavina ove jeseni, to su veće šanse da će imati više elemenata da rade i tokom zime.
Najveći most na trasi na 5:25, rade mu naglavne grede, izliveno mu je 33/45 nosača, pošto ima 5 otvora sa po 4 grede desno i 5 levo.
Spremno je i sa desne strane da mu liju još 5, a mislim da je i 7 izlivenih nosača greda na 10:00 za taj most, jer tamo nema drugih konstrukcija.
Od AB konstrukcija na velikom podvožnjaku u Glogovcu (14:30) su udarili ploču, na manjem isto (15:20), rade i na 18:05 i mostu preko Crvene reke (19:00).
Ostaje ploča na podvožnjaku na 19:25 i ono što se ne vidi jer nije početo - nadvožnjak na putu za Špaj (21:30), tu treba da udari šipove onaj s kraja (22:30).
Oko nekih bližih procena rokova sve se svodi na to šta će uspeti da završe pre prvih većih padavina u novembru ili decembru.
Ne bi im škodila pomoć Svolosa i njegovih dampera sa Gradinja, ali to bi moglo da se desi tek početkom novembra, kad završe odvoz sa useka.
Kad smo već kod Gradinja, 3 miniranja ove nedelje: juče, danas i u petak, ne bi trebalo da bude više od još 5-6, liči da su na samom kraju.
Do vikenda će da završe i celu petlju Gradina (Dimitrovgrad istok) sa svim krakovima i spoj stare i nove leve na SMA, koja nedostaje.
Posle im ostaje betoniranje bermi na useku, potporni zid, 300m leve, 800m desne i desni most 6, izvodljivo do kraja godine ako vreme dozvoli.
Ostaje im i (polu)petlja Dimitrovgrad zapad kod naplatne, ali to su tek odobrene pare, stiže projekat, pa za jedno 6 meseci, jer treba raditi i most na Nišavi.

Što se tiče maja za lot 2 od toga nema ništa. Eventualno mogu da probaju da do najezde Turaka početkom jula osposobe desnu stranu i puste "poluprofil".
Za tako nešto morali bi da brzinski osposobe desnu cev tunela sa EM opremom, nije realno, ali mogu da zažmure na 1 oko, kao na ova 2 kod Dimitrovgrada.
Ovo bi imalo smisla jedino zato što 9+km gotovog Terninog lota 1 (Prosek-Bancarevo) stoji završeno u fulu već godinu dana i ne može da se koristi.
 
Svaka čast Caribrod, baš detaljne informacije, odlično barataš materijom :)

Inače, evo kažu da će od januara početi naplata od Niša do Dimitrovgrada, cena za kola 200 dinara, za teretnjake 1200. E sad. Meni nije jasno da li će tih 200 dinara poskupeti kada puste obilaznicu oko Sićevačke klisure? Ja to poredim sa "Koridorom 11", tj 40tak km Ljig-Preljina, gde je putarina čini mi se 140 za kola, tj. 3,5 din/km. Ako će cene biti pravedne i jednake onda je 200 dinara ok za 60tak km bez dela oko Sićevačke. Ali za celu deonicu ne bi bila ok jer bi tih celih 86km istočnog Koridora 10 trebalo da košta 86km x 3,5din/km = 300 dinara za kola. U suprotnom bi "Koridor 11" bio skuplji čime bi se napravila diskriminacija između građana Srbije, jedni bi plaćali autoput skuplje, drugi jeftinije. Posebno što istočni krak ima skupu i tešku obliaznicu oko Sićevačke klisure, pa ekonomski nema razloga da putarina bude jeftinija, kao i to što njome procentualno više prolazi stranih vozila, pa nema logike da bude jeftiniji od "K11" gde je veći procenat domaćih kola. Nema pameti da se strancima autoput naplaćuje jeftinije nego domaćima, trebalo bi obrnuto.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1315363
 
Srpska kuća - Levosoje, snimak od juče, deluje bolje nego na onom snimku iz kola pre par nedelja jel da? Ovako kad čovek iz vazduha gleda, stekao bi utisak da to može da se završi za mesec-dva dana jer veliki deo već izgleda asfaltirano.
 
Prolazio pre neki dan kolima, deluje da ima još prilično posla do kraja, pogotovu deo gde su nadvožnjaci.
 
Caribrode,
Svaka čast na objavama....
Koje si tacno struke,vidim da bas dobro baratas terminima?
 
Caribrode, svaka čast!

Bez uvrede, vidim da su osmislili po dve rampe za Dimitrovgrad i Pirot, što pozdravljam, ali mi nikako nije jasan mozak koji je osmislio onu i onakvu jednu-jedinu petlju za Vranje.
 
30186-naplatna-su-bt.jpg


Prva naplatna sa odbojnicima tj ublazivacima eventualnog udarca u stub... divota :) Poceli smo da pazimo i na bezbednost...
Inace od sutra naplata putarine -zatvoreni sistem je uspostavljen.
 
Vrh