[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480004#p480004:yspneshz je napisao(la):
Earthmoving » Sun Sep 24, 2017 6:12 pm[/url]":yspneshz]Onaj kritičan deo kod Staničenja na istočnom kraku, pa dalje u smeru ka tunelu Sarlah i Pirotu. Opet ne deluje da ima nesto preterano masina i radnika jel da?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yBFlWyFbTRI[/youtube]
Ne znam na osnovu čega se uopšte može zaključiti da li ima ili nema? A ima sasvim dovoljno. Kao prvo, na osnovu položaja sunca ovo je snimano kasno popodne. Aktor ovde radi do 17, a nema nikakvog smisla terati ih da rade više od 8 sati dnevno i prave dodatne troškove da bi završili do kraja 2017. nešto što ne može biti pušteno pre juna 2018. (optimistički) zbog tunela i pomenutog problema sa tranzitom ka Tigru.
Na početku se ne radi (armiranobetonski potporni zid na magistralnom, koji treba da postane desna), jer se čeka ko Godo projekat sanacije kosine. Posle se radi na mostovima Nišava 2-4, u i na tunelu Sopot i između njih. Nišava 2 pre tunela je spojena sa trasom, a bila je pre 2 meseca u vazduhu, reka je čak išla pored a ne ispod levog. Na mostu rade trotoare, pre i posle trebalo bi uskoro da budu prelazne ploče. U tunelu Sopot se radi podloga i trebalo bi da su stigli do nivoa cementne stabilizacije, a na tunelu se radi 4-slojna izolacija (2x2) i mislim da je završena, pa će uskoro početi zatrpavanje, ali prethodno treba da saniraju deo potpornog torkret zida levo od ulaznog portala. Nišava 3 posle tunela ima prelazne ploče, takođe treba da počnu ako već i nisu trotoare, pešačke ograde, pa hidroizolaciju i asfalt. Posle Nišave 3 su na otvorenoj trasi završili nasip i kišnu kanalizaciju i trebalo bi uskoro da rade stabilizaciju. To nekih 300-ak metara do sopotske petlje, koju ne smeju još da pregaze. Kosina pre Nišave 4 napreduje, tu dosta rade i miču 221(Pirot-Knjaževac) bliže kosini. Na Nišavi 4 levi most je odavno sa pločom, na desnom 3/5 takođe, pletu armaturu na preostala 2 polja i to će biti gotovo vrlo brzo. Posle Nišave 4 je opet par stotina metara otvorene trase do početka 5,5km gde se prelazi na novoizgrađeni levi "poluprofil". I tu su završili nasip i kišnu i čeka se cementna stabilizacija. Eto, to je to što se tiče dela koji se vidi na snimku.
Mnogo se više radi na prekrajanju magistralnog u desnu, u narednih 5,5km, petlji Pirot zapad, kao i na paralelnom koji je u ugovoru Trace - 1. od 2 dela se vidi na početku klipa, gore levo, to je pod asfaltom, sa ogradama, kao i onaj nadvožnjak, koji je njihov, takođe pod asfaltom i sa ogradama. Radi se i u i oko tunela Sarlah, a na velikom mostu (295+295m) posle tunela Sarlah rade se poslednja 2 desna polja, najteža, preko IB39 (Pirot-Babušnica) pod saobraćajem. Levi dobija trotoare, na velikom i sledećem, manjem mostu, poslednjem pre gotove deonice odrađene su prelazne ploče, kao i veliki nasip kojim se trasa spušta ka nedavno puštenom autoputu.
Btw. kod Gradinja se privodi kraju miniranje na useku, posle čega bi trebalo da krenu da rade desnu i levu gde je sada devijacija, a istovremeno se kompletira i petlja Gradina (Dimitrovgrad istok), gde fale i gde se trenutno završavaju: spoj leve starog i novog AP, krak Sofija-Dimitrovgrad, krak koji vodi kamione iz baze na GP na kružni tok i sam kružni tok, koji spaja sve krakove petlje.
Najviše se radi na lotu 2 (Bancarevo-Crvena reka), gde se najviše i kasni. E tu se radi i do mraka i nedeljom i duž cele deonice i napada se više tačaka na malom prostoru, iako sam čuo priče da se Aktor istrošio i da će posle otvaranja 30km ponovo početi da "vegetira"!
Kamo lepe sreće da tim tempom i sa tom koncentracijom mašina i ljudstva radi Strabag kod Ostružnice...