Šta je novo?

Koridor 10

Pitanje za Caribrod. Iscitao sam dosta na temi ali nisam shvatio jednu stvar. Kad AP predje preko sopotske petlje, kako ce se i kojim putem ici za Temsku, Kalnu....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478412#p478412:369idhv9 je napisao(la):
Dzukis87 » Pon Sep 18, 2017 1:46 am[/url]":369idhv9]Pitanje za Caribrod. Iscitao sam dosta na temi ali nisam shvatio jednu stvar. Kad AP predje preko sopotske petlje, kako ce se i kojim putem ici za Temsku, Kalnu....
Ićiće se preko petlje Pirot zapad koja je u izgradnji. Kad nju završe i završe vezu nje i Pirota onda mogu da pregaze postojeću petlju Sopot.
 
Ićiće se preko petlje Pirot zapad koja je u izgradnji. Kad nju završe i završe vezu nje i Pirota onda mogu da pregaze postojeću petlju Sopot.

Ok, znam gde je petlja zapad, ali kako ce od nje put doci do prikljcenja sa putem za Temsku, ako se uzme u obzir da ce preko postojeceg pregaziti AP. Da li ce sadasnji put koji ide od Tigra ka tamo sada biti samo put do Sopota ili ce on ipak nekako preko brda zaobici AP i prillkjuciti se novoasfaltiranom putu za Temsku?
 
Bila bi dobra i neka mapa, ilustracija, štagod. Taj predeo preko Temske je jako lep i vodi na Staru planinu.
 
Preko sadašnje petlne Sopot se ide za Temsku i za industrijsku zonu. Preko nove petlje Pirot Zapad će se ići preko industrijske zone(tim putem) i dolazi se na isto mesto. Faktički za one koji putuju iz pravca Niša put će biti duži 10-tak km tj. Moraće će još 5 km da produže pa da se vrate nazad.
 
MIslim da me Vi Geovuk niste razumeli ili ja ne kontam sta Vi pricate. Isto mesto nece postojati jer AP ide bukvalno preko te petlje i sece lokalni put Pirot - Temska. Procitajte opet sve sto sam napisao, ili slikajte mapu i u Paintu mi nacrtajte ono sto vi mislite?
 
Verovatno nisam lepo objasnio a razumeo sam te odlično. Kad gledaš postojeću petlju Sopot vidi se put udesno(tik iznad novog mosta što se radi) ka industrijskoj zoni i put ulevo ka Temskoj. Kad se uradi ova deonica AP, da bi se išlo do Temske, moraće da se ide do nove petlje Pirot zapad, pa tim putem što vodi ka industeijskoj zoni i dolazi se na mesto gde se sad nalazi petlja Sopot i nastavlja dalje ka Temskoj. Znači kad se ide iz pravca Niša neće moći da se skrene na mestu gde se sad skreće, već mora da se produži dalje ka novoj petlji pa se starim putem dolazi do stare petlje. Ja sam tako shvatio na osnovu snimaka i objašnjenja koja nam je dao Caribrod.
 
NIste me u potpunosti razumeli, ili cak ako jeste, niste mi dali odgovor na pitanje.
Moje pitanje izgleda ovako otprilike: http://prntscr.com/gmnl47

Moje sledece pitanje, na osnovu vaseg pisanja, Na kom mestu ce se od nove magistrale koja ce se odvajati od petlje zapad, odvojiti put za Temsku? Da li u Stanicenju pa ce ici starim makadamskim putem koji izlazi kod pocetka uspona za Temsku (nekih 7km od Temske), ili ce ipak postojati neko resenje za moju skicu koju sam uradio? Meni je nelogicno da taj preseceni put ostane takav jer je onda besmisleno sto je Jogurt (lokalni spsesovac, ne znam ime coveku) asfaltirao put od petlje ka selu
 
Od Staničenja ne znam, nisam prolazio. Iz pravca Pirota neće da se prekida put već bi trebalo da prođe pored AP tj. iznad pošto je tu brdo. To je logično rešenje, a projekat nema niko ili bar do sada nije postavio. Caribrod je detaljno upoznat sa pojedinostima.
 
Tunel Krzince - Manojle na koridoru 10 kod Vladicinog Hana

izvor.FCB
 
Nije namenski, ali može da posluži, u pravu je geovuk, izmešta se IIA221 (Pirot-Knjaževac), već sada je nekih 10-15 metara pomeren ka brdu u odnosu na Dzukisovu mapu:



Što se tiče veze sa autoputem - petlja Pirot zapad je sudbina ili petlja Bela Palanka pa na paralelni, ali mislim da će se umesto makadamskog raditi ova veza gore po sredini brda, koja ide uz desnu obalu Nišave i trebalo bi da izađe kod prve veće krivine između Sopota i Temske:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=478592#p478592:34jckn8o je napisao(la):
Dzukis87 » Mon Sep 18, 2017 4:28 pm[/url]":34jckn8o]NIste me u potpunosti razumeli, ili cak ako jeste, niste mi dali odgovor na pitanje.
Moje pitanje izgleda ovako otprilike: http://prntscr.com/gmnl47

Moje sledece pitanje, na osnovu vaseg pisanja, Na kom mestu ce se od nove magistrale koja ce se odvajati od petlje zapad, odvojiti put za Temsku? Da li u Stanicenju pa ce ici starim makadamskim putem koji izlazi kod pocetka uspona za Temsku (nekih 7km od Temske), ili ce ipak postojati neko resenje za moju skicu koju sam uradio? Meni je nelogicno da taj preseceni put ostane takav jer je onda besmisleno sto je Jogurt (lokalni spsesovac, ne znam ime coveku) asfaltirao put od petlje ka selu

Vidojko Panajotović from Tserowa village...
 
Hvala Carobrod, skapirao sam, put ce zapravo ici pored AP, bukvalno izmedju AP i kosine koju su dobrano prosekli.
Znaci sad ce konekcija biti stari put Stanicenje - Sopot, ono malo iskljucenje kod velike krivine gde krece uspon ka Temskoj. CIni mi se da je tu na kratko vreme bila izmestena jedna traka kad se radio most na Nisavi....
 
Onaj kritičan deo kod Staničenja na istočnom kraku, pa dalje u smeru ka tunelu Sarlah i Pirotu. Opet ne deluje da ima nesto preterano masina i radnika jel da?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yBFlWyFbTRI[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=480004#p480004:yspneshz je napisao(la):
Earthmoving » Sun Sep 24, 2017 6:12 pm[/url]":yspneshz]Onaj kritičan deo kod Staničenja na istočnom kraku, pa dalje u smeru ka tunelu Sarlah i Pirotu. Opet ne deluje da ima nesto preterano masina i radnika jel da?
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yBFlWyFbTRI[/youtube]

Ne znam na osnovu čega se uopšte može zaključiti da li ima ili nema? A ima sasvim dovoljno. Kao prvo, na osnovu položaja sunca ovo je snimano kasno popodne. Aktor ovde radi do 17, a nema nikakvog smisla terati ih da rade više od 8 sati dnevno i prave dodatne troškove da bi završili do kraja 2017. nešto što ne može biti pušteno pre juna 2018. (optimistički) zbog tunela i pomenutog problema sa tranzitom ka Tigru.
Na početku se ne radi (armiranobetonski potporni zid na magistralnom, koji treba da postane desna), jer se čeka ko Godo projekat sanacije kosine. Posle se radi na mostovima Nišava 2-4, u i na tunelu Sopot i između njih. Nišava 2 pre tunela je spojena sa trasom, a bila je pre 2 meseca u vazduhu, reka je čak išla pored a ne ispod levog. Na mostu rade trotoare, pre i posle trebalo bi uskoro da budu prelazne ploče. U tunelu Sopot se radi podloga i trebalo bi da su stigli do nivoa cementne stabilizacije, a na tunelu se radi 4-slojna izolacija (2x2) i mislim da je završena, pa će uskoro početi zatrpavanje, ali prethodno treba da saniraju deo potpornog torkret zida levo od ulaznog portala. Nišava 3 posle tunela ima prelazne ploče, takođe treba da počnu ako već i nisu trotoare, pešačke ograde, pa hidroizolaciju i asfalt. Posle Nišave 3 su na otvorenoj trasi završili nasip i kišnu kanalizaciju i trebalo bi uskoro da rade stabilizaciju. To nekih 300-ak metara do sopotske petlje, koju ne smeju još da pregaze. Kosina pre Nišave 4 napreduje, tu dosta rade i miču 221(Pirot-Knjaževac) bliže kosini. Na Nišavi 4 levi most je odavno sa pločom, na desnom 3/5 takođe, pletu armaturu na preostala 2 polja i to će biti gotovo vrlo brzo. Posle Nišave 4 je opet par stotina metara otvorene trase do početka 5,5km gde se prelazi na novoizgrađeni levi "poluprofil". I tu su završili nasip i kišnu i čeka se cementna stabilizacija. Eto, to je to što se tiče dela koji se vidi na snimku.
Mnogo se više radi na prekrajanju magistralnog u desnu, u narednih 5,5km, petlji Pirot zapad, kao i na paralelnom koji je u ugovoru Trace - 1. od 2 dela se vidi na početku klipa, gore levo, to je pod asfaltom, sa ogradama, kao i onaj nadvožnjak, koji je njihov, takođe pod asfaltom i sa ogradama. Radi se i u i oko tunela Sarlah, a na velikom mostu (295+295m) posle tunela Sarlah rade se poslednja 2 desna polja, najteža, preko IB39 (Pirot-Babušnica) pod saobraćajem. Levi dobija trotoare, na velikom i sledećem, manjem mostu, poslednjem pre gotove deonice odrađene su prelazne ploče, kao i veliki nasip kojim se trasa spušta ka nedavno puštenom autoputu.
Btw. kod Gradinja se privodi kraju miniranje na useku, posle čega bi trebalo da krenu da rade desnu i levu gde je sada devijacija, a istovremeno se kompletira i petlja Gradina (Dimitrovgrad istok), gde fale i gde se trenutno završavaju: spoj leve starog i novog AP, krak Sofija-Dimitrovgrad, krak koji vodi kamione iz baze na GP na kružni tok i sam kružni tok, koji spaja sve krakove petlje.
Najviše se radi na lotu 2 (Bancarevo-Crvena reka), gde se najviše i kasni. E tu se radi i do mraka i nedeljom i duž cele deonice i napada se više tačaka na malom prostoru, iako sam čuo priče da se Aktor istrošio i da će posle otvaranja 30km ponovo početi da "vegetira"!

Kamo lepe sreće da tim tempom i sa tom koncentracijom mašina i ljudstva radi Strabag kod Ostružnice...
 
Na tom snimku između Staničenja i tunela Sarlah sam izbrojao svega ukupno 4-5 mašina. A na to ne utiče dal je pre ili posle 17 časova jer se mašine ostavljaju tu i kad se ne radi jer je skupo da se desetine mašina prevoze 5-10km svako jutro i veče tamo vama, plus oduzima dosta vremena. Dakle, to što ima mašina na snimku - to je to.
 
Pa možda se na snimku i ne vide sve mašine. To je mali prostor jer ima nekoliko kratkih deonica pa i ne mogu da rade veliki broj mašina. Verovatno i trenutni radovi ne zahtevaju mnogo mašina. Gradinje je nešto drugo jer razbijanje brda zahteva dosta bagera i kamiona. Ovamo se trenutno betoniraju mostovi, radi izolacija i slično. Možda će već za nekoliko dana ili nedelja biti više mašina.
 
https://m.youtube.com/watch?feature=you ... DGd1imRAAA

Na ovom snimku se od 3:30 vide radovi na tom delu ispred tunela Sopot.
Mislim da će brzo da preusmere saobraćaj na novi paralelni put levo pa preko nadvožnjaka da ga vrate na stari magistralni put. Tako će moći da odrade asfaltiranje sve do petlje Sopot. Kako kaže Caribrod, most ispred, most posle tunela Sopot i sam tunel su pri kraju i kad krenu u asfaltiranje onda će verovatno u cugu to da odrade. Ili će možda čekati da završe petlju Pirot zapad i okolinu pa da se bace na staru petlju Sopot i deo pre i posle nje. Ali sve ovo komplet neće biti gotovo pre juna a verovatno do sledeće zime.
 
Earthmoving, nisi u pravu uopšte iz bar deset razloga, ali nemam vremena da ti ih sve nabrajam. Ceo tvoj prošli post nije tačan, niti je tako kako pišeš na terenu. To ti kažem ja, koji sam apsolutno svaki cm autoputa A4 (+ paralelni) u izgradnji prošao više puta, svaki most, svaku cev svakog tunela i koji prolazim tuda bar 2x nedeljno i nemaš pravo da mi kažeš da lažem, jer se tvoj post svodi na to. Na primer, mogu u po noći da ti pokažem gde su noću parkirani kamioni Kedepozidisa u Glogovcu i gde peru kamione i gde je njihov čuvar, iako uglavnom rade 3-4km dalje kod tunela Bancarevo. Samo na snimku nisi provalio 2 mesta gde je parkirano par mašina, a i ne vidi se... A i na Gradinju dođi uveče pa prebroj mašine (koje su sve na jednom mestu, tj. na 2 i pored njih je čuvar) i bio bi šokiran, ni pola onoga što je tu preko dana. Svi pirotski podizvođači (a oni čine 80+% ukupne mehanizacije na 5A i oko 50% na Gradinju) teraju vozila u svoje baze u Pirotu. Znao bi to da se u 8. 9, 17 ili 19h krećeš od Dimitrovgrada ka Pirotu ili obrnuto, a meni je to svakodnevica. Generalno svi uveče teraju svoja vozila u svoje baze, koje su duž trase ili bar blizu. Od mašina na ovih 2-3km sa snimka na redu su finišeri i valjci za stabilizaciju, a i oni su parkirani u daljini na kraju snimka na mestu gde počinje novih 5,5km poluprofila. A oko mostova i tunela sa snimka su kranovi i sve se radi ručno (izolacija na tunelu, pešačke staze i armatura na mostovima).

Geovuk, ukratko to je to iz tvog prvog posta.
Saobraćaj sa autoputa neće prebacivati na paralelni, već će na tom delu produžiti paralelni i praviti novu trokraku na silasku sa nadvožnjaka. Staru kod Staničenja će zatvoriti, a prelazak sa 6 trake na 3 pomeriti za kilometar ka Pirotu, na spoju deonica Aktora i Trace (trenutno se ne koristi poslednjih 800-1000m završene desne strane Rubau). Trace će taj deo u fulu da završi za 2-3 nedelje, možda i manje ali će puštanje zavisiti od projekta IzP za sanaciju kosine na početku gde je odron. Asfaltiraće do kraja godine kad vreme dozvoli pre i posle sopotske, ali nju neće dirati u skorije vreme.
 
Vrh