Biciklista, ja razumem sta hoces da kazes ali kao sto si sam rekao u pitanju je ceo lanac, tj sistem. Da bi se radilo savrseno I rokovi postovali onda mora savrseno efikasno da se uradi eksproprijacija, da je pravni sistem takav da to klizi, da ima odma para da se stari vlasnici isplate, da projektanti savrseno naprave projekat, da se masine nadju na vreme, da stignu na vreme, da se popravljaju I da rezervni delovi stizu na vreme, da kamenolomi nemaju zastoje u radu zbog kvarova I cekanja delova, da izvodjaci imaju ciste finansije, a ne repove od pre, da betonske I asfaltne baze rade bez nepredvidjenih zastoja. Da Zapadne banke koje ovo finansiraju imaju savrsene mehanizme, a ne da izvodjac koji je izabran po njihovim kriterijumima kasni godinama I da mu mi nista ne mozemo sem da raskidamo ugovor I gubimo jos godinu... Taj lanac cini puno ljudi, a pitanje je koliko smo svi mi u tim poslovima savrseni. Kakvi smo masinci, gradjevinci, pravnici, ekonomisti. Kakve su nam skole koje su nas ucile da to budemo.... Mi nismo savrseni, pa I rokove ne mozemo savrseno da ispostujemo jer svaka greska se placa kasnjenjem. Ne kontrolise vlast ceo ovaj lanac. Neki deo lanaca je pod kontrolom drzave, dok su drugi pod privatnim firmama I stranim bankama. Ja prodajem masine I ako mi rezervni deo stize za nedelju dana iz inostranstva, tu vlast ne moze nista, masina ce stajati nedelju dana, nece raditi, I to ce izazvati lancano kasnjenje. Neke masine se mogu iznajmiti da se premosti ali sta raditi kad kamenolom, betonska ili asfaltna baza stane. Njih ima kolko ima, nema mnogo, a dok bi nova se kupila I montirala trebaju meseci I meseci.
Ja bi stoga zakljucio da onaj koji sto blize rokovima zavrsava autoput ima najbolji lanac I sistem.