Šta je novo?

Koridor 10



Kliziste slikano od Motela Predejane. Da nije ova cev isprojektovana da prerano izadje? Zar nije mogla tu da se produzi galerijom?

Inace, laicki iz prolaza, uporedjujuci sta je uradjeno za godinu dana, deonica kod Grdelice nema teoretske sanse da bude gotova do kraja ove godine.
 
Što se tiče obilaznice Dimitrovgrada i celog tog poteza, ukupno 30km - 2 i po deonice: tunel Sarlah - Pirot istok (5B, deo Aktorove deonice Staničenje - Pirot istok; Trejsova Pirot istok-Dimitrovgrad i Aktorova ex-Trace i ex-Alpine obilaznica Dimitrovgrada) biće pušteno 04.septembra (ove godine).
Problem obilaznice nije famozni usek Gradinje i Aktor, koji će da skarabudži to tamo do navedenog datuma, videćete u narednm postu i kako, već Elef koji je pitanje da li će i koliko će moći da poveže svu EM opremu u tunelima i centar za upravljanje koji se gradi.
Što se tiče Bancarevo - Crvena reka rade sa 100+ mašina svakodnevno i to bi još trebalo da se pojača od sredine septembra, kad im dođe Svolos i drugi podizvođači sa Gradinja, maj 2018. je totalno nerealan rok, čak i za "poluautoput", ali će do tada biti ponegde i asfalta, ličiće na put.
Rešili su u međuvremenu nekoliko krupnih stvari: arheološke iskopine kod Glogovca, električni vod i vodovod u Crvenoj reci, pa tek sada mogu da rade duž cele trase, ali čak i da Sima ispuni obećanje do maja, što je nemoguće, ostaje problem EM opremanja tunela Bancarevo.
Naime rok za opremanje tog tunela je 280 dana od početka radova (za Sopot i Sarlah 180), a otvaranje tendera po žutom FIDIC-u (1. evaluacija projekta, pa tek onda finansijski deo, što može da se otegne) pomereno je za 2 nedelje i sada je zakazano za 05.09.:

http://www.koridorisrbije.rs/site/content/files/5992ee97bc1c8_01 SPN MEP BSS Time extention srp.pdf

Produžetak roka dobilo je i EM opremanje tunela Predejane i Manajle, s tim što je tamo rok produžen za 3 nedelje, a otvaranje je zakazano za 14.09., s tim što je tamo u startu totalno nerealan rok u startu 200 dana za 2 tunela duža od Bancareva - nema šanse, realno najranije kraj 2018.:

[url]http://www.koridorisrbije.rs/s...36b394d9_01 SPN MEP PM Time extention srp.pdf[/url]

Kad sam već pomenuo tunele Sopot i Sarlah oni su deo poddeonice 5A (Staničenje-tunel Sarlah), koja nezavisno od tunela neće biti gotova pre 06/18 (batalite bajke i novi termin "suštinski završeno"), ali je na 5,5 km prošle nedelje saobraćaj prebačen u novoizgrađenu levu stranu AP.
Sad uveliko grebu staru magistralu da bi je prepravili u desnu stranu autoputa (pravac Niš-Sofija) na tih 5,5km, problem je paralelni put od nekih 1,5-2km koji ide pored stare pirotske deponije i za koji još ne postoji projekat!? A bez toga nema kompletiranja autoputa.
Osim tih 5,5km na 5A imaju da dovrše deo oko tunela Sopot, gde su 3 mosta na Nišavi, dva su sa pločom, treći najveći ima ploču na levom, a na desnom se priprema, kao i deo posle Sarlaha gde je monolitni most sa 8 otvora levi ima ploču u fulu, desni ima na 2/8 polja, na 3. i 4. su oplate.
Ostali su im i građevinski radovi u tunelima, tražili su da u Sarlahu ne bude betonski, već asfaltni kolovoz (aferim ako to promene), ostao im je i nasip ka mostu i odmorište na granici 5A i 5B, gde je izgrađena privremena devijacija za ulazak na AP, ali to su relativno sitnice.

Iako će biti fotki, radi lakšeg praćenja i da ne bi bilo dodatnih pitanja evo stanja od početka do kraja, od Niša do Granice:
Prosek-Bancarevo (Terna) - završen 100% čeka Simu
Bancarevo-Crvena reka (Aktor) - u toku, tunel Bancarevo (Subterra) gotov, čeka EM opremanje
Crvena reka-Čiflik (Aktor) - gotovo, pušteno sa habajućim, ostalo ponešto pored - oko petlje i odmorišta Bela Palanka, kegle na nadvožnjacima itd.
Čiflik-Staničenje (Rubau) - gotovo, pušteno sa habajućim, ostale baš sitnice i detalji, sa prethodnom deonicom to je 25km u funkciji
Staničenje-Pirot istok (Aktor) - 5A sam pisao, 5B 04.09. na njemu imaju još oko naplatne rampe Pirot istok da završe isključenje i poneku sitnicu
Pirot istok-Dimitrovgrad (Trace) - završeno još prošle godine, sad postavljaju bukobrane, završavaju ČNS Dimitrovgrad sa upravnom zgradom
Obilaznica Dimitrovgrad - desna 7/8,6km na SMA, leva 2,5/8,6km na SMA, biće kao i desna 7/8,4 do 04.09. posle toga će kod useka ići levim mostom, pa levom stranom AP, pa devijacijom pored leve i onda opet levom do mosta 7 na petlji Gradina i odande normalno na postojeći AP.

Paralelni put Pirot-Bela Palanka: Bela Palanka-Staničenje je otvoreno prošle godine, deo koji je u ugovoru Trace ima 3 dela + na 2 mesta preuzima trasu magistralnog. Na prvom delu završavaju kosinu, nadvožnjak i asfaltiraju - problem je jedino kosina na autoputu koju radi Aktor i gde je krenuo manji odron, drugi oko odmorišta je završen, treći kod petlje Pirot zapad rade, mogli bi malo i da ubrzaju, ali svakako će biti kompletirano za mesec-dva. Problem je deo koji je u ugovoru Aktora, uz desnu obalu Nišave, gde još ne postoji projekat.
 
Prvih 6 fotki su u pravcu Niš, ostale su od Niša ka granici. Ovo je devijacija i novoizgrađena leva strana, na koju je u sredu prebačen saobraćaj:











grebanje starog



Do ovde je završen paralelni, odavde imaju oko 1km do nadvožnjaka i onda se nadvožnjakom spušta na magistralni, a desna AP ide novom trasom:









Dole je kraj završene deonice Rubau, na poslednjih 800m leve su postavili habajući i vibro-linije pre desetak dana:





i odavde kreće Aktorov deo - 5A, paralelni je gore, a na početku gde rade kosinu uz levu se pojavio odron







najveći od 3 mosta oko Sopota, Nišava 4, gaze desni levi je sa završenom kolovoznom pločom



odavde paralelni ide udesno, to je završeni deo oko odmorišta, a saobraćaj je prebačen u novoizgrađenu levu







do ovde paralelni posle odmorišta ide magistralom, a odavde se penje udesno na petlju Pirot zapad









Pre novog tunela Sarlah će autoput pregaziti staru trasu magistralnog, leva strana AP se već naoštrila za to:





Posle tunela Sarlah privršava se levi veliki most i radi nasip ka manjem pre devjacije









a ubrzo zatim je i devijacija i tu počinje 5B, koji je gotov, obeležen, još uvek bez vibro-linija, ali biće spreman do 04.09. u fulu, ostale su sitnice



















deonica Aktora završava petljom Pirot istok, ostalo im je samo da urade spoj sa magistralnim kod buduće naplatne rampe





Na deonici Pirot istok-Dimitrovgrad, koju je "suštinski" završio prošle godine Trace, aktuelni su bukobrani





























alatka i dalje stoji - Čeona naplatna stanica Dimitrovgrad











obilaznicu ću u narednom postu:

 
Caribrod svaka cast na reportazi! Kakav je utisak uzivo? na slikama deluje kao da je Rubau deonica najkvalitetnije odradjena:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Na obilaznici je Aktor između ostalog postavio i vertikalnu sigmalizaciju, horizontalna gde je ima nije sa vibro linijama



















ispred je tunel Pržojina padina (manji, 325m), u levoj je SMA završen do njega odnosno pre ovog mosta br.3, desna je skroz do Gradinja sa SMA









zatvorena desna zbog testiranja opterećenja mosta 4, a pored leve je centar za upravljanje svim tunelima na istočnom kraku, koji gradi Elef











Tunel Progon, oko 1km, najduži na istočnom kraku, biće neko vreme i najduži u Srbiji kojim se odvija saobraćaj, u njemu radi Elef









Po izlasku iz Progona je deo leve od nekih 700m kod potpornog zida, koji je na 1. sloju BNS, biće na 2 sledeće nedelje















Između mostova 6 (veliki preko reke, pruge i magistrale) i 7 (podvožnjak na petlji Gradina) je čuveni usek Gradinje









posle levog mosta 6, koji je na 2 sloja BNS i završavaju mu dilatacije, rade 0-63 jer će posle 04.09. tu ići saobraćaj







a bukvalno 20-ak metara od mosta su odradili 0-31 u levoj i tu bi trebalo da za koji dan odrade i cementnu stabilizaciju









ono što treba da odrade je proširenje desne kako bi posle puštanja mogli da nastave radove, a odavde počinje i nova devijacija pored leve















ovo je već kraj kosine i ovde se devijacija (u kojoj je grejder) uključuje u levu (u kojoj je valjak), do mosta 7 će se ići levom posle njega normalno







pre mosta 7 je <100m 1. sloja BNS, a posle njega u obe je 2. BNS, tu počinje petlja Gradina, rade krakove, ali ne verujem da će završiti sve do 4.9.













ovo je spoj desne strane novog i starog autoputa, spreman je za cementnu stabilizaciju naredne nedelje



radi se i na rampama, sprema se i rasveta, čisto sumnjam da mogu sve da završe pre puštanja, ali će ionako radovi biti nastavljeni















Rade dosta, ima ih stalno i završiće oni to mere dovoljne za puštanje u saobraćaj 04.09. Pitanje je da li će baš sve na petlji biti kako treba, a još je veće pitanje šta će uraditi Elef sa tunelima. Posle će morati da završavaju ostatak (desnu, a na nekim mestima i levu kod Gradinja). Što se tiče miniranja, ostalo je još mesec i po dana, do potpunog završetka (2+1/2+1) kod Gradinja oko 2-2,5 meseca, u zavisnosti od vremenskih prilika,
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472421#p472421:2xssgy0k je napisao(la):
Bulbulderac17 » Sun Aug 20, 2017 1:31 pm[/url]":2xssgy0k]Caribrod svaka cast na reportazi! Kakav je utisak uzivo? na slikama deluje kao da je Rubau deonica najkvalitetnije odradjena:)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Deluje, jer je ovaj poslednji deo rađen skoro, pa se baš crni. Mada generalno je Rubau OK, a najgora je ona koju su bespotrebno puštali bez habajućeg krajem decembra 2015. (Crvena reka-Čiflik), tamo je ponovo popustio asfalt na mostu na početku. Nema pravila, kod svih izvođača ima i dobrih i manje dobrih deonica, ni projekti nisu isti duž celog autoputa, videćemo kako će to izgledati za par godina...
 
Lepa reportaža, šteta što nema nekog da izveštava sa južnog kraka. Verujem da će pasti i jedan snimak 4.9. kad bude to otvaranje.
Caribrode da li možemo da kažemo da od Staničenja do Bugarske do kraja godine neće biti pušten tunel Sarlah i taj deo magistralnog od petlje Pirot zapad, pa zbog njega i početak 5a?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472523#p472523:30s86oq0 je napisao(la):
geovuk » Нед Авг 20, 2017 11:45 pm[/url]":30s86oq0]Lepa reportaža, šteta što nema nekog da izveštava sa južnog kraka. Verujem da će pasti i jedan snimak 4.9. kad bude to otvaranje.
Caribrode da li možemo da kažemo da od Staničenja do Bugarske do kraja godine neće biti pušten tunel Sarlah i taj deo magistralnog od petlje Pirot zapad, pa zbog njega i početak 5a?

Ni Sarlah ni Sopot neće biti gotovi... Svi zajedno da se pomolimo za kraj sledeće godine...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=472523#p472523:vf6jtlf2 je napisao(la):
geovuk » Sun Aug 20, 2017 10:45 pm[/url]":vf6jtlf2]Lepa reportaža, šteta što nema nekog da izveštava sa južnog kraka. Verujem da će pasti i jedan snimak 4.9. kad bude to otvaranje.
Caribrode da li možemo da kažemo da od Staničenja do Bugarske do kraja godine neće biti pušten tunel Sarlah i taj deo magistralnog od petlje Pirot zapad, pa zbog njega i početak 5a?

Početak 5A neće biti pušten zbog tunela Sopot, koji neće dobiti EM opremu pre 06/18. Na samom tunelu se dosta radi i trenutno rade hidroizolaciju na "krovu", pošto je cut&cover, pa će posle toga da ga zatrpavaju. Prethodno treba da poprave potporne torkret zidove na useku, koji su popustili, slično kao u grdeličkoj, ali u mnogo manjem obimu. U samom tunelu završavaju kanale, kako bi mogli da rade nasip trupa puta, hvala bogu pa je za Sopot projektovan asfaltni, a ne betonski kolovoz. Tako da je realno da Sopot u građavinskom smislu bude gotov do kraja godine, zatrpan i sa asfaltom.
Sva 3 mosta (Nišava 2, 3 i 4) oko tunela Sopot mogu da završe do kraja godine. Nišava 2 je neposredno pre, 3 neposredno posle tunela Sopot, 4 je malo dalje posle sopotske petlje koja se gasi. Nišava 2 je sa 3 otvora, a levi je pravljen pored reke, pa su sad provukli Nišavu ispod njega i trenutno spajaju nasipom do obalskih stubova, jer su oba bila "u vazduhu". Nišava 3 je najmanji sa 2 otvora, završili su mu prelazne ploče sa obe strane, rade neke pripreme na njemu, skoro će dobiti ograde, hidroizolaciju, asfaltni beton, dilatacije i asfalt. Nišava 4 je najveći, sa 5 otvora, levi je sa pločom, a desni rade, biće i on sredinom septembra gotov na nivou ploče.
Ostaju 2 kosine: na početku gde je odron i pre Nišave 4 gde treba da prođu i autoput i IIA221 (Pirot-Knjaževac). Ovo prvo računam da će se rešiti za mesec dana, kada će pustiti i paralelni put iznad kosine, a zemljom sa druge kosine treba da se zatrpava Sopot, pa će i to uskoro krenuti. Jedino što sama sopotska petlja neće moći da se pregazi dok ne urade vezu petlje Pirot zapad sa starim tunelom Sarlah desnom obalom Nišave.
Posle Nišave 4 je 5,5km u kojima su pustili saobraćaj u novoizgrađenu levu. Desna koju prave od magistralnog (osim na 800m gde je potpuno nova) i gde su ga već izgrebli delimično ne bi trebalo da bude problem. Mnogo je to lakše nego kod Rubau, gde je razbucano desetak mostova, podvožnjaka, propusta i pravljeno od nule, ovde ima samo 2-3 manja propusta za prepravljanje i to je to. Ništa što ne bi mogli za par meseci lepog vremena i nije isključeno da na tih 5,5km do kraja godine puste pun profil. Uslov za to je osposobljavanje petlje Pirot zapad i paralelnog puta, kako azil i regionalna deponija, kao i vikendice desno od autoputa ne bi ostali odsečeni od sveta, a ni to nije prevelik posao.
Ostaje deo pre i posle novog tunela Sarlah. U samom tunelu se završavaju kanali i trebalo bi da se radi kolovoz, s tim što su tražili promenu projekta i da se radi asfaltni, a ne betonski, pa se čekaju dozvole protivpožaraca za tu promenu, iskreno se nadam da će biti asfaltni. Ako nije problem da bude asfalt u više nego duplo dužem tunelu Progon zašto bi bio u Sarlahu, ali gde počinje Srbija tu prestaje logika. Pre tunela treba samo da pregaze staru trasu magistralnog nasipom, a posle tunela je veliki most - na levom je ploča, na desnom se radi, pa još jedan mnogo manji, koji sa niške strane ima prelazne ploče, a sa sofijske visi u vazduhu, pa ga sad spajaju nasipom i posle toga je završeni deo, odnosno 5B. To i nije neki prevelik problem da doteraju do finalne faze, ali nema nekog smisla dok se ne završi EM opremanje Sarlaha, a to neće biti gotovo do 06/18.
Ovo što sam napisao bolje bi izgledalu sa ilustracijama iz drona, ali mi je za to potrebno dosta vremena, koga baš i nemam, Biće i to nekad, a do tada koga zanima može da pusti ovaj snimak od početka do 16:00 i prati opise iz teksta:

https://www.youtube.com/watch?v=pQ7bKZR57PA&t
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=468011#p468011:1bm7l2uv je napisao(la):
StaraMo » Pet Jul 28, 2017 5:10 pm[/url]":1bm7l2uv]Još nije završena petlja Egnatia /Ionia. Trenutno je zatvorena i deonica Ioanina - Filipiada jer se radi most koji spaja dosad izgragjenu deonicu sa preostalih 11 km do Egnatije. Radovi će biti gotovi najverovatnije 3 avgusta, mada možda bude i kašnjenja. Inače u sredu je puštena deonica Arta Amfilohija i konačno završen najgori deo na celom putu do Patre.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hrtyV_Bl6FU[/youtube]

Po ovom snimku gotova je cela deonica, koja je najbitnija onome ko putuje na Lefkadu. Da li sa ovog autoputa postoji prilaz Ikei pored koje se prolazilo starim magistralnim putem, dok ovaj nije izgrađen? Izvinjavam se sto to pitam ovde, da ne otvaram novu temu samo za to, a ovde se povela prica...
 
Него, ја ћу идуће недеље да запуцам пут Егеја, па бих волео да знам хоће ли Заевче да отвори оно новото парченцето на автопат?
 
Oni koji kritikuju da je autoput "Koridor 11" nedovljno prometan, nek pogledaju gornji snimak. Gotovo prazan autoput, "K11" je bar 2-3 puta prometniji.
 
Blade":2fqvtecp je napisao(la):
[url=http&#58;//beobuild&#46;rs/forum/viewtopic&#46;php?p=468011#p468011 je napisao(la):
StaraMo » Pet Jul 28, 2017 5:10 pm[/url]":2fqvtecp]Još nije završena petlja Egnatia /Ionia. Trenutno je zatvorena i deonica Ioanina - Filipiada jer se radi most koji spaja dosad izgragjenu deonicu sa preostalih 11 km do Egnatije. Radovi će biti gotovi najverovatnije 3 avgusta, mada možda bude i kašnjenja. Inače u sredu je puštena deonica Arta Amfilohija i konačno završen najgori deo na celom putu do Patre.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hrtyV_Bl6FU[/youtube]

Po ovom snimku gotova je cela deonica, koja je najbitnija onome ko putuje na Lefkadu. Da li sa ovog autoputa postoji prilaz Ikei pored koje se prolazilo starim magistralnim putem, dok ovaj nije izgrađen? Izvinjavam se sto to pitam ovde, da ne otvaram novu temu samo za to, a ovde se povela prica...
Sve je gotovo i u upotrebi... Navigacija jos upucuje na stari put, ili delimicno na autoput, u principu vise se ne iskljucujes za Janjinu nego produži jos tri kilometra i videćeš natpis, Atina desno. Sto se Ikee tice možete do nje starim putem pa se ukljucis na petlji Avgo, ili novim autoputem do petlj Avgo pa svrati u Ikeu., a zatim se preko iste petlje vrati na Ionia Odos. Putarina je jos besplatno na pojedinim rampama, ali ubrzo ce ih pustiti u promet. Vertikalna signalizacija jos nije postavljena, cekaju da ovaj put otvori premijer Aleksis Cipras iako je već otvoren od strane ministra saobraćaja.
 
Ok. Hvala. A drugo što me zanima je isto što i Pantografa. Ta informacija bi bila vrlo značajna.
 
Pisali smo već Demir kapija Smokvica otvaranje najverovatnije Oktobar ili Novembar, problem du dalekovodi, tehnički prijem itd...
 
Posle više kritika izvođačima na nekoliko posećenih gradilišta autoputeva, pohvaljen je Integral iz Republike Srpske kako radi subotom sa više od 200 radnika i preko 100 mašina u dve smene na južnom kraku. S obzirom da je njihova deonica oko Mominog kamena kratka (možda 6,7 km) ali jedna od najtežih od svih autoputeva u Srbiji, onda ova količina radnika i mašina na tako kratkoj deonici zaista jeste dobra.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1297118
Ono što sam ja stekao iz kontakta sa Integralom je isti utisak da vredno rade i angažuju dosta mašina i radnika, ne kalkulišući možda kao neki drugi izvođači da prave sebi uštede smanjenjem njihovog angažovanja i time usporenjem radova. Dakle, rade punom parom. Tj skoro punom jer rade u jako teškoj konfiguraciji terena, mašine rade non-stop, ima dosta prašine koja nije dobra ako dospe u hidrauliku (ako se na vreme ne zamenjuju filteri i ulje), kao i oštro kamenje ispod koje troši kašiku, njene zube, kao i donji postroj. Zbog toga, nekada neka od tih mašina ispadne usled kvara ili neadekvatnog održavanja iz upotrebe pa moraju da čekaju popravku i delove. Ali u tim slučajevima imaju angažovanje druge imaoce mašina čija mašina uleće da zameni dok se ova ne popravi ili servisira onda kada je zbog redovnog servisa potrebno isključiti mašinu iz posla.
 
E sad ne zamerite što kačim pregršt slika koje su stare dve nedelje (slikao 14.8.) i što nisam dovoljno stručan, ali gre'ota da se baci. Na kraju krajeva već mi je postao ritual da svake godine napravim po reportažu ili dve sa K10. Ovog puta istok:

Prosek:
Pogledajte prilog 19

Čekajući tunela:
Pogledajte prilog 18

Ako se neko pita zašto se sledeće selo zove Crvena reka:
Pogledajte prilog 17

I početak same devijacije Crvena reka:
Pogledajte prilog 16

Kraj deonice od 25km kod Staničenja (novu deonicu ne kačim jer je već izgrađena i puno puta slikana):
Pogledajte prilog 15

Sve sledeće slike su na deonici Staničenje-tunel Sarlah:
Pogledajte prilog 14

Pogledajte prilog 13

Pogledajte prilog 12

Pogledajte prilog 11

Pogledajte prilog 10

Pogledajte prilog 9

Pogledajte prilog 8

Pogledajte prilog 7

Pogledajte prilog 6

Pogledajte prilog 5

Pogledajte prilog 4

Pogledajte prilog 3

Pogledajte prilog 2

Kao što je već napisano, u međuvremenu je ova traka asfaltirana u dužini od oko 5km i puštena u saobraćaj. Po njoj sam se i vraćao, ali je već bio mrak i najezda Turaka pa se nije moglo ništa uslikati.
Pogledajte prilog 1

 
2. deo:

Nastavak posle tunela Sarlah kod Pirota:
Pogledajte prilog 13

Pogledajte prilog 12

Pogledajte prilog 11

Pogledajte prilog 10

Pogledajte prilog 9

Pogledajte prilog 8

Pogledajte prilog 7

Pogledajte prilog 6

Pogledajte prilog 5

Pogledajte prilog 4

Onda da ne kačim "suštinski gotovu" deonicu do Dimitrovgrada, idemo pravo na obilaznicu:
Pogledajte prilog 3

Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1

I na kraju mali uvod u prilike kod jugoistočne braće:


Inače toplo preporučujem put preko Bugarske svima koji idu ka Tasosu i sličnim destinacijama - naročito deonicu Blagoevgrad-Bansko-Goce Delčev-Drama-Kavala. U pitanju je kilometarski najkraći put, ali sporiji jer ide kroz planinske krajeve. o ipak znači lepšu i opušteniju vožnju, bez stresa i gužve, sa prilikom za lepu pauzu u Banskom.
 
Vladicin Han Grdelica, cetiri sata mic po stop pa mic....

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Ne znam da li sam off ? Direktno mozda da, ali ipak mislim da su ove informacije zanimljive . Reč je o izgradnji autoputa u Bugarskoj koji je zanimljiv i putnicima iz Srbije koji bi u budućnosti mogli tuda da idu na more. Najpre vest iz avgusta o deonici Kalotina-Sofija. Izgleda da se pregovara sa Kinezima, ali sa kompanijom koja je nova na ovim prostorima, i ne radi ni jedan autoput u ovom trenutku.

https://seenews.com/news/chinese-invest ... ria-580238

http://www.novinite.com/articles/181816 ... +Two+Years

Ovo je što se tice te deonice. A vezano za deonicu koja ide ka Bugarskoj granici ostalo je da se zavrsi jos deo od Blagoevrgrada do Sandaskog. Ovaj deo Bugari dele na tri lota.
Blagoevgrad - Krupnik
Krupnik- Kresna
Kresna - Sandaski

Prve dve deonice izgleda da jos nisu ni ugovorene. Bio je i oboren tender . Bilo je tu problema. Druga deonica nije ni projektovana jer je nekoliko ideja u igri . Ono što je krenulo prošle godine je deonica Kresna-Sandaski. I tu se dobro napreduje i mislim da imaju jos 2 godine za rok.

http://www.api.bg/index.php/bg/proekti/ ... ma-lot-31/

a Evo i najnovijeg snimka iz drona.

https://www.youtube.com/watch?v=iNZwXOsHRo4

U principu sve u svemu Bugari do 2022 će tesko zavrsiti kompletan Struma autoput. Ovaj deo Kresna -Sandaski 25km je u izgradnji i to ce biti gotovo, ali deo kroz klisuru teško jos 4-5 godina.
Vezano za deo od granice sa Srbijom do Sofije mozda i mozemo da očekujemo da bude gotovo do 2020.

Ako su nekom ove informacije značile super. Ako sam promašio temu, prebacite tamo gde treba da bude. Pozzzzzz
 
Kao što rekoh, ja sam tuda nedavno prošao i ova treća deonica do Sandanskog se gradi, a kad nema gužve, nema nikakvih problema na sadašnjoj trasi, ali opet pominjem i alternativni put (Blagoevgrad, Simitli, Bansko-Goce Delčev-Drama-Kavala) kroz planinske krajeve, ali iznenađujuće prijatan i bez ikakve gužve. Takođe oba granična prelaza između Bugarske i Grčke su izuzetno prohodna i zadržavanja su jako kratka (za BG i GR tablice su praktično bez provera, a ostalih tablica (kao SRB) skoro i da nema).
 
Vrh