Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426917#p426917:t71rpunz je napisao(la):
medjutim » Ned Jan 08, 2017 7:02 pm[/url]":t71rpunz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=426789#p426789:t71rpunz je napisao(la):
vladimir79 » 07 Jan 2017 11:00 pm[/url]":t71rpunz]И још летње гуме.

mogu da razumem da ne može da se očisti autoput, ali ne mogu da razumem da se makar pri ovakvom vremenu ne postave patrole saobraćajne policije koje će isključivati iz saobraćaja vozila s letnjim gumama, uz prikladne kazne i bodove za vozače.

Po ovom vremenu, ako nemas nista u glavi i mislis da si Niki Lauda, kao sto nazalost mnogi misle, džabe ti ne znam koliko dobre zimske gume. Nece te sacuvati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427020#p427020:1vg4qwuz je napisao(la):
laki72 » 09 Jan 2017 02:28 pm[/url]":1vg4qwuz]Pa po toj logici pre neku noc se nikako nije moglo desiti da vetar nanosi sneg u kneza viseslava izmedju crkve i ulaza u avala film, jer je tu sa obe strane visoka suma.
A upravo se to desavalo, ja video svojim ocima :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Не можеш баш ни да поредиш брдо где је ветру пут једино место куда може да прође и војвођанску равницу. :)
 
Ali smetovi ovih dana nisu pravili problem u vojvodjanskoj ravnici, zar ne?
Ili je bitno samo da do zastoja ne dodje u vojvodini?

Odosmo predaleko. Jasno je i slazem se da treba raditi na preventivi. Ona u ovom slucaju ukljicuje i projektovanje i izvodjenje nekih vrsta barijera koje ce UMANJITI (jer skroz eliminisati svakako nece) uticaj jakih vetrova u kombinaciji sa sneznim padavinama.
Ono na sta ja ukazujem je to da mi (ljudi generalno) u danasnje vreme naprednih tehnologija i velike slobode planiranja tesko prihvatamo da postoje situacije kada smo nemocni. Kada je u pitanju visa sila i ne mozemo nista protiv toga.

Eto, za petak se najavljuju nove padavine i moguca ledena kisa.
Koliko nas je spremno da preispita svoje planove?
Zanemarljiv broj...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427540#p427540:3rnz7e9k je napisao(la):
laki72 » 11 Jan 2017 09:24 pm[/url]":3rnz7e9k]Ona u ovom slucaju ukljicuje i projektovanje i izvodjenje nekih vrsta barijera koje ce UMANJITI (jer skroz eliminisati svakako nece) uticaj jakih vetrova u kombinaciji sa sneznim padavinama.


Постојали су, у Банату рецимо, дрвореди још из времена аустријске царевине са таквом улогом, али су у међувремену, за наше власти над том географском целином, неовлашћено посечени.
 
Zar Austrougari nisu sadili drvorede pored puta za zaštitu putnika i vojske od sunca? Da su hteli zaštitu od smetova pretpostavljam da bi birali neko drveće sa gustim krošnjama sa strane, a ne u visinu. Za zaštitu od smetova nije potrebno visoko, nego žbunasto ili zimzeleno drveće sa gušćim krošnjama počev od tla.
Na starom novosadskom putu posle Inđije ka Karlovcima, ima žbunastog rastinja tik pored puta. Ali za mene je ono preblizo putu pa je problem za vozača jer ima kratko vreme da reaguje ako izleti zec, lisica ili neka životinja (meni jednom noću sova), plus mislim da ovo rastinje nije dovoljno visoko. Idealno bi bilo da je to rastinje malo dalje od puta ali višlje. I po mogučnošću neko lepše :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427540#p427540:aqew2wfn je napisao(la):
laki72 » Wed Jan 11, 2017 9:24 pm[/url]":aqew2wfn]Ali smetovi ovih dana nisu pravili problem u vojvodjanskoj ravnici, zar ne?
Nisu, jer su ove godine padavine bile daleko veće od Aleksinca ka Nišu. Generalno, od Beograda do Pojata i prevoja Mečka kod Ražnja je ista klima.
Tu se menja i na jug ka Solunu i na zapad ka Kopu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427540#p427540:aqew2wfn je napisao(la):
laki72 » Wed Jan 11, 2017 9:24 pm[/url]":aqew2wfn]Eto, za petak se najavljuju nove padavine i moguca ledena kisa.
Koliko nas je spremno da preispita svoje planove?
Zanemarljiv broj...
Evo ja 8)
Idem u nedelju kod kuma na ranč i planiram varijantu odlaska prevozom. Može da se popije bez razmišljanja o policiji i snegu. :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427647#p427647:j2hbux8h je napisao(la):
Пантограф » Čet Jan 12, 2017 1:47 pm[/url]":j2hbux8h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=427540#p427540:j2hbux8h je napisao(la):
laki72 » 11 Jan 2017 09:24 pm[/url]":j2hbux8h]Ona u ovom slucaju ukljicuje i projektovanje i izvodjenje nekih vrsta barijera koje ce UMANJITI (jer skroz eliminisati svakako nece) uticaj jakih vetrova u kombinaciji sa sneznim padavinama.


Постојали су, у Банату рецимо, дрвореди још из времена аустријске царевине са таквом улогом, али су у међувремену, за наше власти над том географском целином, неовлашћено посечени.
Bravo. Sve je receno ako se analizira ta recenica. Dodacu jos da je uz drvece kao prirodnu prepreku jako bitan i nagib kosina puta, naravno, tamo de je moguce podrediti ga ovoj funkciji, a to je upravo ravnica. Mada, uz uvecane troskove i potreban prostor, ne verujem da cemo sledecim generacijama ostaviti takve puteve cak ni tamo gde je to lako izvodljivo.
 
Старији форумаши се сигурно сећају, са путовања када су били деца, да су поред сваког важнијег пута са обе стране постојао шпалир стабала јабука. Не много крупних, али невероватно миришљавих и слатких. Оне су биле засађене по наредби Краља Александра, како би обављале вишеструку функцију. Лети су пружале хлад онима који су путовали, с јесени су нудиле бесплатно и укусно освежење, а зими су служиле као брана од сметова и оријентир када би напао снег. Обашка, била је то прва масовна садња калемова код нас.

Систематска сеча тих стабала започела је осамдесетих година, с образложењем да је дрвеће опасно, јер мало-мало па се неки пијани возач закуца у њега. Данас је претекло тек понеко стабло и то у Топлици, на старом путу Краљево-Чачак и можда још понегде. За платанима у Булевару смо на време закукали, па је дрворед обновљен, али смо остали неми у случају сатирања овог дивног и далеко грандиознијег цивилизацијског подухвата.

Али, већ сви знамо да смо народ кратког даха. Много тога можемо да урадимо на о-рук, али када треба нешто сачувати и одржавати, ту зарибамо.
 
Izvor: https://twitter.com/zivstepa/status/823629848946024452

c93447a78653d50c6dd171b73f0a129a.jpg


ada91dc9b990a7fd163dfa04481bcbd4.jpg
 
http://www.politika.rs/scc/clanak/37270 ... ove-godine

Коридор 10 неће бити завршен ове године

Фирма„Актор”, којем је поверена градња четири деонице источном краку, напустио градилиште, а рачун им је годину дана у блокоди за десет милиона евра, наведено у Извештају Радне групе Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре
 
Mislim da za bugarski krak nije ni bilo priče da će biti završen ove godine. To se mnogo više i ozbiljnije pominjalo za makedonski krak koji takođe neće biti završen ove godine, realni rok je Q4 2018 dok je za bugarski krak leto 2019 realan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=429639#p429639:3ae96u87 je napisao(la):
tragac » 24 Jan 2017 10:24 am[/url]":3ae96u87]Mislim da za bugarski krak nije ni bilo priče da će biti završen ove godine. To se mnogo više i ozbiljnije pominjalo za makedonski krak koji takođe neće biti završen ove godine, realni rok je Q4 2018 dok je za bugarski krak leto 2019 realan.
Premijer je lično obećao na RTS-u pre 2 godine, da će KOMPLETAN istočni krak biti gotov do kraja 2016. a najkasnije do februara-marta 2017.
U ekspozeo prošle godine, takođe je obećao do sredine 2017. (i istočni i južni)

Nije problem što nije znao da li će biti gotovo ili neće, nego što je znao da neće i lagao. I svi koji išta o tome znaju, znali su i tada i sada kakava je situacija, i da nas još par godina deli od kompletnog završetka i južnog i istočnog kraka. Čak je i 2012. situacija na terenu bila takva, da su najgori pesimisti predviđali kraj u 2015. ili početkom 2016.
 
Malo skrecem sa teme, ali oni Srpska kuca - Levosoje ne mogu da zavrse, a najavljivali su: ,,Leta 2017. do Makedonije sve autoputem,,.
 
Pokazalo se kolko je današnja EU (ne ona pre xy godina nego današnja) inferiorna u odnosu na Kineze i Azere. Kod Kineza i Azera se nije moglo desiti da se izabere firma kao što je Aktor, nego su izabrali svoje najbolje firme, dok EU ima neki glup sistem izbora svojih najpovoljnijih izvođača koji vidimo da uopšte ne funkcioniše jer onaj što ponudi najnižu cenu na tenderu često ne može da sa tom cenom završi posao, pa se kasni godinama i godinama. I ovo uopšte nije prva priča ni slučajnost, sečam se Alpine i ranijih raskidanja ugovora na istočnom kraku, zatim kašnjenje Strabaga na naplatnoj rampi Vrčin od više od pola godine... Something is rotten is the state of EU.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423970#p423970:26351qe0 je napisao(la):
Galeks » 20 Dec 2016 01:18 pm[/url]":26351qe0]Zato jednom kad se zavrsi isterati grcka putarska preduzeca iz zemlje na neodredjeno vreme.

Sam sebe da citiram, uz malu izmenu. Isterati Grcka preduzeca odmah i zauvek.
 
Potpuno si u pravu Galeks. Zaje*******avaju nas godinama i niko ih ne kažnjava
 
GOJE » Tue Jan 24, 2017 11:32 am wrote:

Premijer je lično obećao na RTS-u pre 2 godine, da će KOMPLETAN istočni krak biti gotov do kraja 2016. a najkasnije do februara-marta 2017.
U ekspozeo prošle godine, takođe je obećao do sredine 2017. (i istočni i južni)

Pa dobro, da li je moguće da ti njemu i dalje veruješ?

On je već poodavno u takvom psihičkom stanju da veruje u sopstvene laži.
A sve što zine slaže.
 
Večernje novosti u izveštaju Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije o stanju na toj deonici Koridora 10 piše da je Aktoru uplaćeno više od 23 miliona evra po osnovu dodatnih radova. List prenosi da je Ministarstvo zaključilo da je Aktoru tolerisano nepoštovanje ugvorenih obaveza, iako su istekli svi rokovi za završetak deonice na kojoj je radila ta kompanija čiji je račun u stalnoj blokadi duže od godinu dana za iznos od oko 10 miliona evra. Aktor radi na deonicama Bancarevo-Crvena reka, Crvena reka-Čiflik, Staničenje-Pirot i na obilaznici oko Dimitrovgrada. "Utrđeno je da Aktor ne izvodi radove na sve četiri deonice istovremeno, da nema dovoljno radne snage, mehanizacije i opreme, a ni materijala neophodnog za rad", piše - kako navode "Večernje novosti", u izveštaju Ministarstva koje je ocenilo da Koridori Srbije snose najveću odgovornost što kasne radovi na deonici gde je glavni izvođač ta grčka kompanija.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1223616

Postavljam pitanje: ZAŠTO se Aktoru to tolerisalo? Da li su to od naših tražili Zapadni kreditori? Nije verovatno da kreditor ne prati razvoj radova na projektu za koji daju pare.
Vest od pre dva dana : SB hvali Srbiju: Napredak u izgradnji puteva http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1223239 , a SB (Svetska Banka sa sedištem u Vašingtonu, SAD) je finansijer jedne od problematičnih deonica - obilaznice oko Dimitrovgrada. Zašto hvale ?
Ostale problematične deonice navedene u tekstu su:
Bancarevo-Crvena reka - finansira Evropska Investiciona Banka (Akcionari zemlje Evropske Unije, osnovana 1958. za bolju integraciju Evrope)
Crvena reka-Čiflik - finansira Evropska Banka za Obnovu i Razvoj (Najveći akcionar SAD, svrha razvoj tržišnih ekonomija nakon pada Istočnog bloka 1991.)
Staničenje-Pirot - finansira Evropska Investiciona Banka

Naša vlast je od strane stranih kreditora bila prinuđena kako da pravi tendere, pa ako su ti i takvi tenderi doveli do izbora ovakvih izvođača, kreditori su najodgovorniji za njihov izbor. Da ponovim Kinezi i Azeri kao kreditori su imali drugačiji izbor svojih izvođača i tamo nije bilo ovakvih problema da se kasni godinama. Zapad je sve deonice dao svojim izvođačima iz EU, naši izvođači su se tome protivili još pre 10-15 godina. Tada su nas ubeđivali da je to tržišna ekonomija a nameštali su tendere da naši ne mogu da prođu, dok su ih kasnije birali za podizvođače, tj one koji stvarno rade na terenu. Tim ugrađivanjem nepotrebnih firmi iz EU je nama povećana cena izgradnje koju ćemo mi morati da otplatimo.
 
najodgovorniji su sprega vlasti i kriminalaca, a ne kreditora.

Pretpostavljam da je u pitanju čista korupcija u koridorima srbije u sprezi sa aktorom. Neko je iz aktora podmazivao nekog u koridorima i eto isplate.
 
Pa idi i korak dalje ko nam je uvalio tog Aktora podmazivača i doći ćeš do kreditora koji su nameštali uslove tendera: EBRD, EIB, SB po kojima su birani izvođači. Naravno, njihovi uslovi su bili takvi da ni na jednoj deonici posao glavnog izvođača nisu mogle dobiti naše iskusne firme, a šta smo dobili - š strane firme koje kasne godinama i godinama. Jel to ta bolja EU: dovođenje izvođa koji korumpiraju, kasne godinama, izbacivanje srpskih firmi...?
 
@Earthmoving, vi ste samo delimicno u pravu ali zaboravljate sledece:

1. Samo te banke EBRD EIB SB KfW itd. su htele da nam daju kredite/pare koje mi nemamo za te puteve, drugi nisu
2. Normalno da onaj ko ti da pare zeli da zna sta ces ti sa tim parama da radis i da ima uvid kako ces ti da ih potrosis
3. Uslov je da se radi po FIDIC normama koje su vrlo stroge i postoji vise nivoa nadzora od strane investitora (nas)
4. STA SU RADILI TI NADZORI I KOME SU PODNOSILI IZVESTAJE????
5. Sta je uradio taj kome su podneli izvestaje?

Ako sam dobro procitao na jednom od onih papira sa izvestajem stoji da od 2012 do 2016 je ostao isti stepen zavrsenosti sto znaci da 4 godine nista nisu radili!!! Izvinite ali za to neko mora da odgovara zasto onda ugovor nije raskinut i naplaceni penali?!? Tu banke kreditori ne mogu biti odgovorni ukoliko one same nisu zabranile raskid ugovora u sta bas ne mogu lako da poverujem!
 
Sad I kad sam sam svi mi kazu Vi, zbog toga ja znam da sam najbolji. Izvinjavam se ako ja ne persiram ;)
Sve se slazem. Meni je samo neverovatno da je moguce da banke daju pare, a da uopste ne prate trosenje svojih para, kao da im rastu na drvecu pa ih bas briga. Ako su pratili, znali bi stanje izgradjenosti. E sad, il su banke naivne I nisu znale, a poznate su po svojoj naivnosti I nevinosti, ili su znale. A ako su znale...
 
Vrh