Šta je novo?

Koridor 10

koridor 10
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tGYGSlZD09w[/youtube]
 
Маркос, плусићћћ.
Ко први буде пролазио овом новоотвореном деоницом нека постави пар слика.
 
Da.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаталк 4
 
DA!

Ta deonica najbolje odslikava situaciju u izgradnji koridora kod nas.

Jedan manji deo je bio izgrađen kao poluautoput još devedesetih, pa je zatim do 2008. tako stajalo. Onda je Mrkonjić trijumfalno otvorio radove na drugoj traci odmah početkom svog mandata 2008. I ta druga traka je ekspresno završena 2009. a onda kreću problemi. 4 godine se 2 trake stare deonice proširuju na 3! Što zbog lošeg finansiranja, što zbog propasti izvođača (Nibens), a jedno vreme je izgledalo kao da se na to i zaboravilo. Čak nije bilo ni eksproprijacije, jer je celokupno zemljište već bilo preuzeto.

Evo čak ni sada nije cela deonica puštena jer nisu gotove naplatne rampe. A tačno pre 12 meseci ja sam pravio malu fotoreportažu sa te deonice, gde se lepo vidi da su tada već betonirani stubovi. Toliki javašluk je neshvatljiv, naročito imajući u vidu potencijalnu dobit od naplate putarine.
 
mekbejn":2ghivaon je napisao(la):
jasno. Pitao sam da li je ta deonica jer nekako ni ne mogu da je računam u novoizgrađene :(
Pa da. Od famoznih 330km koji nedostaju u punom profilu, ispada da ćemo mi otvoriti negde oko 506km do 2016.

Kažu da je statistika kao bikini, pokaže sve osim najbitnijih detalja. Izgleda da je Mrkina statistika dibidus ogoljena - da se ne izražavam...
 
Da li je moguce da su pustili neogradjenu deonicu? Ne mogu da tvrdim, ali na snimku nigde ne vidim da je AP ogradjen.
 
To ce usput to je sitnica nemoj sad da cjepidlacis
 
koridor 10
Skoplje - Veles. rekonstruiran ove godine
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-TtoDGfrxwY[/youtube]
 
Koridor 10 krije arheološko blago
IZVOR: TANJUG

Arheolozi Zavoda za zaštitu spomenika kulture iz Beograda sa kolegama iz Pirota u okviru zaštitnih arheoloških iskopavanja istočnog kraka budućeg Koridora 10, do sada su istraživali i identifikovali 30 arheoloških lokacija na kojima su obavljena iskopavanja.

http://www.b92.net/kultura/vesti.php?na ... _id=754643
 
0ij6.jpg

sa ssc MiloWatcher
 
Beograd -- Završnim radovima na probijanju tunela na obilaznici oko Dimitrovgrada, na Koridoru 10, danas će prisustvovati ministar saobraćaja Aleksandar Antić.

Probijanjem leve cevi tunela "Progon" biće spojeni ulazni i izlazni portal tog tunela, saopštili su Koridori Srbije.

Ukupna dužina leve cevi tunela je 1.007 metara dok je dužina desne cevi 992 metara, a radovi na tunelu se izvode tehnologijom NATM (nova austrijska metoda).

Izvođač radova na ovoj deonici je grčka građevinska kompanija Terna, navedeno je u saopštenju.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=785006
 
Inače nekako je promakla groteskna izjava Dmitra Đurovića i Aleksandra Antića o izgradnji 58,1km na koridorima u Srbiji u 2013.

Svako ko iole prati ove teme zna da je izgrađena u punom profilu deonica Donji Neradovac-Srpska kuća od oko 8km, i drugi poluprofil (koji je već postojao u profilu 1+1) deonice Levosoje-Preševo.

Bahatost u izjavi je naročito potkrepljena nabrajanjem izgrađenih ili asfaltiranih metara na rampama u sklopu petlji Batajnica i Orlovača!!!!

Čak su ubrojali i prvi sloj asfalta na koridoru 11

*"#$%"*#&""&"#&%

A onda su krenuli hvalospevi našem ministarstvu koje je IZGRADILO 58km autoputa u punom profilu, kad se zna da je evropski prosek 50.
 
Ima li neko informacije, da li je realno ovo što stoji u tabeli iznad? Ako pogledamo i rokove na koridor10.rs videćemo da bi mnoge deonice trebalo da budu gotove do sredine 2014.
 
Za deonicu Koridora 10 na kojoj je bila angažovana "Alpine" zainteresovano 25 kompanija
Sreda, 05. 02. 2014.|11:36 | Izvor: Tanjug
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... -kompanija

Za nastavak gradnje Koridora 10 od Pirota do Dimitrovgrada, na kojoj je bila angažovana austrijska "Alpine" koja je bankrotirala, zainteresovano je 25 domaćih i stranih kompanija, rečeno je danas Tanjugu u "Koridorima Srbije".

Zainteresovane kompanije mogu da dostave ponude do 13. februara, kada ističe po drugi put produženi rok. Prvobitni rokovi za ponuđače su bili 9. i 30. januar.

U "Koridorima Srbije" u Beogradu će istog dana (13. februara) biti otvorene tenderske ponude.

"Koridori Srbije" su 15. novembra 2013. objavili poziv za dostavljanje ponuda za završetak izgradnje deonice autoputa Pirot (Istok)-Dimitrovgrad, gde su preostali radovi ukupne dužine 14,3 kilometara, a predviđeni rok za izgradnju je 450 dana.

Radove na tom projektu finansira Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD).

Procedura nabavke za ugovore koji će biti finansirani sredstvima iz kredita EBRD je otvorena za firme iz bilo koje zemlje.

Ponuđač, da bi bio kvalifikovan za dodelu ugovora mora da ima minimalan prosečan godišnji prihod definisan kroz obračun izvedenih radova i radova koji su u toku, u poslednje tri godine i to u vrednosti od 40 mil EUR.

Sve ponude moraju da sadrže garanciju za ozbiljnost ponude u iznosu od 600.000 EUR.
 
untitled.jpg

untitled2.jpg

untitled3.jpg

Grci probili još jedan tunel na Koridoru 10
07.02.2014.

Na istočnom kraku Koridora 10 danas je probijena leva cev tunela Pržojno Padina na obilaznici oko Dimitrovgrada, a ceo tunel bi trebalo da bude završen polovinom ove godine.

To je drugi tunel koji je probijen na Koridoru 10, za po jednu traku autoputa, izjavio je Tanjugu direktor Koridora Srbije Dmitar Đurović podsetivši da je u decembru probijena i leva cev tunela Progon.

"Kao što smo i obećali da će se raditi tokom cele zimske sezone, a vremenski uslovi nam to dozvoljavaju, radi se punom parom na 11 od 12 ugovorenih tunela na koridorima 10 i 11", istakao je Đurović.

Izvođač radova na tunelima Progon i Pržojno Padina je grčka kompanija Terna, koja ima veliko iskustvo u gradnji tunela i radove u Srbiji izvodi veoma uspešno, istakao je on.

Na toj deonici, kako je rekao, dosadašnja realizacija projekta je 65 odsto pri čemu se od početka radovi obavljaju nesmanjenim intenzitetom - 24 časa, sedam danas u nedelji, bilo da je u pitanju zimski ili letnji period.

Prema njegovim rečima, ove godine bi na koridorima trebalo da bude završena izgradnja osam tunela, a u 2015. godini preostala četiri tunela, a možda i još neki novi tunel.

Đurović je podsetio da je plan da se ceo Koridor 10 prema bugarskoj i makedonskoj granici završsi u 2016. godini.

Dužina probijene leve cevi tunela Pržojno Padina je 350 metara, a proboj desne cevi, koja će biti dugačka 326 metara, očekuje se krajem ovom meseca.

Đurović je rekao da je posle probijanja leve cevi tunela Progon, u dužini od jednog kilometra, na obilaznici oko Dimitrovgrada krajem prošle godine, ostalo da se završi probijanje desna cev polovinomovog meseca.

Tunel Progon je jedan od najzahtevnijih i najtežnih tunela za gradnju na Koridoru 10, zbog čega izvođač radova ima najsavremeniju opremu.

Tunel Bancarevo u dužini 704 metara, na deonici Prosek - Crvena Reka, koji gradi češka kompanija Subtera, biće takođe probijen polovinom februara.

Grade se i tuneli Sopot i Sarlah na deonici Staničenje - Pirot, tunel Predajane na deonici Grdelica - Caričina Dolina

Tunel Manajle, na deonici Caričina Dolina - Vladičin Han, biće najduži tunel u Srbiji od 1.800 metara, a trenutno se nalazimo na 62. metru.

Kada je reč o Koridoru 11, grade se tuneli, na deonici Ljig - Preljina, Šarani, Brđani, Savinac i Veliki Kik, a početak radova na probijanju tunela Golubac se očekuje u martu.

"Nemamo vemena za gubljenje i zato je jako važno da se prati predviđena dinamika radova. Vreme nam ide na ruku i radi se punom parom", naglasio je Djurović dodajući da ne očekuje problema u izgradnji tunela i probijanje rokova.

http://mondo.rs/a659985/Info/Ekonomija/ ... ru-10.html
 
Vrh