Šta je novo?

Koridor 10

Kakvi lepi predeli, koja ce milina biti provozati se tuda jednom kad (ako) sve bude gotovo, onako novo i uglancano...
 
Delija":19mfhtj3 je napisao(la):
Црвена Река
sam1389es.jpg

Zašto li se zove Crvena reka - da mi je znati?
 
A sad nešto konstruktivno:

Na severnom kraku most Beška 1 se i dalje rekonstruiše, radnika ima, ali napredak skoro nikakav. Bojim se da to neće biti gotovo još godinu dana.

Deonica od Temerinske petlje, sa novim nadvožnjakom je skoro kompletno gotova, čak je obeležena i horizontalna signalizacija, samo fali spoj sa petljom i spoj sa novom deonicom ka Srbobranu...


Slikano iz smera Srbobrana ka NS.

I naravno stara deonica od Horgoša ka Novom Sadu je odavno zrela za rekonstrukciju...
 
GOJE":1ggr5jrg je napisao(la):
Deonica od Temerinske petlje, sa novim nadvožnjakom je skoro kompletno gotova, čak je obeležena i horizontalna signalizacija, samo fali spoj sa petljom i spoj sa novom deonicom ka Srbobranu...

A ja taman hteo da pitam sta se tu desava. Jel to znaci da ce uskoro otvoriti taj deo? Znaci nece se vise ici preko onih rupa?
 
Ček', ko radi rekonstrukciju starog mosta Beška? Zar nismo u sporu sa Alpinom oko toga i to stoji?
 
Три смене на Коридору 10

На појединим деоницама источног крака Коридора 10, где се буше тунели, ради се у три смене. Ауто-пут, који се гради кредитима Светске банке и Европске банке за обнову и развој, требало би да буде завршен до 2016. године.

После вишемесечних проблема на изградњи источног крака Коридора 10 од Ниша ка бугарској граници, због спора са аустријском "Алпином", радови су настављени. На појединим деоницама где се буше тунели, ради се у три смене. Ауто-пут, који се гради кредитима Светске банке и Европске банке за обнову и развој, требало би да буде завршен до 2016. године.

На веома оптерећеној деоници Коридора 10 од Ниша ка Софији и Истанбулу, до сада је направљено неколико надвожњака и мостова, а на два различита места, близу Ниша и Димитровграда радници пробијају тунеле.

Иако је посао склопљен са страним компнаијама, радове углавном изводи локално становништво.

Драган Марковић из Пирота каже да посао није лак, али да мора да се ради да би се преживело. Саша Ђуров из Димитровграда рекао је да му посао пуно значи за породицу.

Приватним власницима је дуж будуће трасе ауто-пута исплаћено земљиште, а у посао ће, осим компанија из Аустрије, Грчек и Чешке бити укључени и Шпанци.

"Они су у процесу достављања гаранција, тако да ћемо отворити целу деоницу до половине лета и свих 86 километара биће градилиште", каже Миодраг Костић, помоћник директора Коридора Србије.

"Имамо добру сарадњу са локалним становништвом и ангажованим радницима. Све је по плану и врло брзо ћемо пробити тунел", каже Лефтери Малатракис из грчке "Терне".

Изградња источног крака Коридора 10, Србију ће коштати око 350 милиона евра.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story ... 83+10.html
 
Alpina Bau (matična austrijska kompanija) je proglasila bankrot. To praktično znači da će morati da se traže novi izvođači za sve projekte uključujući i deonicu Pirot-Dimitrovgrad, gde su radovi prilično odmakli...
 
i ovo stoji, ovo je već peta tema sa sličnim komentarom
 
А јбг, уопште не знам како све то треба да изгледа. Обилазница ће се том петљом спајати са аутопутем?
 
Банчарево тунел - Црвена Река

1025484_459763774119618_445869373_o.jpg


Црвена Река - Чифлик

1040621_459757514120244_1185244465_o.jpg
 
Spasli hrast, ali ruše selo zbog autoputa
U Leskovcu iznenađeni što se vlast potrudila da sačuva stari hrast, dok će kod Grdeličke klisure Predejane i 13 sela biti preseljeno.
Iznenađen sam činjenicom da je jedan od ministara u Vladi Srbije (Velimir Ilić) učinio sve da zapadni Koridor zaobiđe višedecenijski hrast, sa čim se i ja lično slažem, ali on ništa nije učinio da trasa budućeg Koridora 10 zaobiđe varošicu Predejane kroz Grdeličku klisuru i time žitelje ove varošice i 13 okolnih sela i zaseoka primora na trajno iseljenje, izjavio je Živojin Stefanović, lider leskovačkih socijalista i predsednik Skupštine grada.

Prema njegovim rečima, 11 sela i dva zaseoka oko varošice Predejane dislociranjem trase na drugu obalu Južne Morave bilo bi odsečeno od Leskovca, svog administrativnog centra.

Posebno bi bili ugroženi žitelji mesnih zajednica Graovo, Koraćevac i Predejane Selo, jer bi im izdizanje zemljanog nasipa stvorilo dodatni problem u saobraćajnoj komunikaciji sa varošicom Predejane, a ovim bi i postojeći motel "Predejane", Zemljoradnička zadruga i još par privatnih firmi bili zatvoreni i bili prinuđeni na gašenje i otpuštanje radnika, navodi on za "Alo".
http://www.mondo.rs/a601739/Info/Drustv ... oputa.html
 
Mislim da je tu najveći "problem" što će motel Predejane da ostane bez posla. Valjda je gazda motela neko veliko "mudo" pa koči...

Naravno, neko će ostati bez posla, ali to je na žalost normalno. Takođe će neko drugi dobiti posao...
 
Stari put ostaje kao magistralni put i obavezna alternativa za autoput. Naravno saobraćaj njime će biti ne desetkovan - nego stotkovan :)
 
Ne nužno. Sličan primer imamo u Hrvatskoj gde su skupe putarine na autoputu ZG ST ostavile ličku magistralu sa solidnim brojem vozila. Mada i Plitvice tu igraju ulogu.
 
Bas tako Kartografe.
Na saobracaj na Lickoj magistrali nije uopste mali, a cak mislim da tome nisu osnovni razlog Plitvice, jer u decembru 2012 sam prolazio kada turista gotovo nije bilo, ali je magistrala bila prilicno opterecena.

Dok kurs nije fakticki devalvirao dinar , znacajan broj kamiona u tranzitu je koristio Ibarsku magistralu kao alternativni pravac za zaobilazenje Autoputa Beograd - Nis, iako njena trasa sama po sebi nije alternativa tom pravcu.
Isto tako dok su za vozila sa stranim tablicama bile duple cene putarine, ne mali broj nasih gastarbajtera iz istocne srbije i pomoravlja je isao na Smederevo, Kovin pa na Zrenjanin, da bi izbegao placanje putarine na nasim putevima.

Zakljucak:
Neka se vlasnik motela Predejane potrudi da lobira za visoke cene putarine i njegov objekat nece trpeti zbog Autoputa ;) :D
(sala)

edit:
Mada cela prica sa tim motelom je po meni idiotska...
Nije put tuda trasiran zbog Motela, vec je motel napravljen zbog putnika i puta.
Treba li sad da se udruze stotine vlasnika kafana sa Ibarske i blokiraju izgradnju takozvanog koridora 11 ????
 
Vremena se menjaju... Nekada smo imali panonsko more, pa šta da se radi, sve ribolovačke kuće iz tog vremena su nestale :p :p :p

Neka napravi čovek nešto duž auto puta. A meštanima će valjda izgraditi i nadomestiti sve što im uzmu. Grdelica je malo mesto, deda mi je odatle, a ako su ti zaseoci i šta već isti onakvi kao selo moje babe koje nema mlađeg meštanina od 60 godina onda je šteta stvarno ogromna! Ja bih lično i hrast posekao. A nameće se i pitanje šta su ti ljudi čekali do sad? Što se ranije nisu bunili?
 
Vrh