Šta je novo?

Koridor 10

Сад још само фали Дробњак да каже да ће цео коридор 10 и аутопут до Пожеге бити готови до краја 2011. па да цео циркус буде комплетан. :bash:
 
Wile E. Coyote":387xfu50 je napisao(la):
Сад још само фали Дробњак да каже да ће цео коридор 10 и аутопут до Пожеге бити готови до краја 2011. па да цео циркус буде комплетан. :bash:



Od sredine septembra ne pominju datume. Shvatili su da nije preterano zgodno pominjati rokove, već je bolje najavljivati koristeći fleksibilnije odrednice (uskoro, preostaje još samo..., ovih dana...itd).

"Preostala je najkomplikovanija deonica od Feketića do Srbobrana, koja će biti puštena u saobraćaj za oko 20 dana", najavio je Mišić prilikom otvaranja deonice Feketić - Vrbas.
Od 26. septembra, kada je to kazao, prošlo je 19 dana, što znači da bi do otvaranja ove "neverovatno složene" deonice moglo da dođe ovih dana. Vojvodina je to, borba čoveka i prirode. Naučili smo do sada da su vojvođanske vrleti nepredvidive. :)
 
@Jack Torrance
``Vojvodina je to, borba čoveka i prirode. Naučili smo do sada da su vojvođanske vrleti nepredvidive.``

hahahahaaa :D

Imas veeeeliki plus +

P.S. ako se kompletira ovaj pravac Beograd - Madjarska granica,
to ce znaciti da smo napravili Autoput za samo 35 godina ;)
 
Чекај мало, још није готова деоница код Новог Сада и обилазница (бар део Батајница-Добановци).
 
Jack Torrance":2vlr5uh0 je napisao(la):
Wile E. Coyote":2vlr5uh0 je napisao(la):
Сад још само фали Дробњак да каже да ће цео коридор 10 и аутопут до Пожеге бити готови до краја 2011. па да цео циркус буде комплетан. :bash:



Od sredine septembra ne pominju datume. Shvatili su da nije preterano zgodno pominjati rokove, već je bolje najavljivati koristeći fleksibilnije odrednice (uskoro, preostaje još samo..., ovih dana...itd).

"Preostala je najkomplikovanija deonica od Feketića do Srbobrana, koja će biti puštena u saobraćaj za oko 20 dana", najavio je Mišić prilikom otvaranja deonice Feketić - Vrbas.
Od 26. septembra, kada je to kazao, prošlo je 19 dana, što znači da bi do otvaranja ove "neverovatno složene" deonice moglo da dođe ovih dana. Vojvodina je to, borba čoveka i prirode. Naučili smo do sada da su vojvođanske vrleti nepredvidive. :)

Pa znas da u Vojvodini sve ide polako i bez nervoze... :D
 
Ради се.Кажу да су макли онај спорни далековод због којег су каснили радови на том делу

Ево мало Димитровграда и информација око тунела на тој траси К10

pekson;85083995":125ws3vj je napisao(la):
fotografija0010m.jpg


fotografija0009h.jpg


fotografija0008l.jpg


fotografija0007e.jpg


fotografija0006w.jpg


fotografija0005.jpg


fotografija0004.jpg


fotografija0003g.jpg


Sada par informacija o tunelima i o deonici Crvena Reka - Ciflik. Terna je pocela nesto da raducka, video sam i da su postavili kancelarije, a u Beloj Palanci se Grcki Aktor sprema da krene sa radovima. Doterali su vec nekoliko masina, pocinju sa izradom kancelarija za nadzor. Mislim da ce radovi na mostovima ( 2 veca mosta po 500m i nekoliko manjih) poceti veoma brzo.
 
www.b92.rs

Koridor 10 na jugu još na papiru
Izvor: Beta, Tanjug

Dimitrovgrad/Vranje -- Na južnom delu autoputa na koridoru 10 kroz Srbiju između Grabovnice i Levosoja do sada je zaključen ugovor za gradnju osam od ukupno 75 kilometara.

Šef sektora Jug u Koridorima Srbije Darko Šubarević kaže da bi ugovorena deonica od Donjeg Neradovca do Srpske Kuće u opštini Vranje trebalo bi da bude završena do jula 2012. godine.

Tenderi za preostalih pet deonica, dužine 67 kilometara biće raspisani do kraja ove godine, a gradnja svake od deonica trajati tri godine od početka radova.

Rok za izgradnju puteva i mostova kroz Grdeličku klisuru je 720 dana, a tunela 900 kalendarskih dana, kazao je Šubarević. Prema njegovim rečima tender za najjužniju deonicu, od Srpske Kuće do Levosoja u opštini Bujanovac, kao i za deonicu kroz Grdeličku klisuru biće raspisan do kraja godine.

Kako je naveo, izgradnju deonice od Donjeg Neradovca do Srpske Kuće finansira Vlada Grčke sa 21 milionom evra, a izvođač radova je grčka firma.

Prema njegovim rečima, radovi su počeli 26. januara ove godine i trebalo bi da budu završeni do kraja jula 2012. godine. Na toj deonici, dodao je Šubarević, u toku su i arheološka iskopavanja koja su počela u avgustu ove godine.

Prema njegovim rečima još četiri ugovora za izgradnju četiri deonica na sektoru "Jug", ukupne dužine 32 kilometra, biće zaključena u bliskoj budućnosti sa Svetskom bankom kao finansijerom, a rok za završetak radova na sve četiri deonice biće 730 kalendarskih dana.

"Autoput kroz Grdeličku klisuru, koji se vodi kao jedna deonica, zbog specifičnosti je podeljen na još šest ugovora i radiće se odvojeno", kazao je Šaburević.

On je dodao da se četiri ugovora se odnose na puteve i mostove i dva na tunele, a finansijer za taj deo auoputa je Evropska investiciona banka.
I na istoku nisu odmakli

Istovremeno, izgradnja autoputa od Pirota do Dimitrovgrada, na trasi Koridora 10, biće završena u drugoj polovini 2012, izjavio je predstavnik austrijske "Alpine" Predrag Topalović.

Radovi se izvode na obe deonice, Pirot-Sukovo u dužini od šest kilometara i Sukovo-Dimitrovgrad od 8,3 kilometara (km), rekao je Topalović i najavio da bi radovi na asfaltiranju trebalo da počnu u aprilu iduće godine od Pirota do Sukova.

Topalović je kazao da je malo izmešten deo trase budućeg autoputa Pirot-Dimitrovgrad, čime je izbegnuta izgradnja tunela "Kalaj" i tako uštedjeno 2,4 miliona evra.

Istočni krak Koridora 10 kroz Srbiju, od Proseka kod Niša do Dimitrovgrada odnosno bugarske granice, dugačak je oko 83 km i prema najavama preduzeća "Koridori Srbije" biće završen krajem 2013. ili početkom 2014. godine.

Predstavnik "Alpine" je objasnio da je izgradnja autoputa od Pirota do Dimitrovgrada podeljena na dva lota.

"Na prvoj deonici (Pirot-Sukovo) su pri kraju zemljani radovi i za desetak do 15 dana biće kompletno završeni", rekao je predstavnik "Alpine", koji je zadužen i za izgradnju obilaznice oko Dimitrovgrada.

Topalović je kazao da je "Alpina" na drugoj deonici, od Sukova do Dimitrovgrada, imala manje probleme sa materijalima za izgradnju nasipa, budući da oni predvidjeni projektom nisu bili odgovarajući.

Predstavnik "Alpine" je naveo da je za izgradnju nasipa potrebno ukupno 1,3 miliona kubnih metara materijala i da je bilo problema oko obezbedjivanja dovoljnih količina.

Od Pirota do Sukova, prema Todoroviću, trenutno se grade propusti za odvodnjavanje koji će biti gotovi do kraja godine, a od Sukova do Dimitrovgrada se grade dva mosta, preko Nišave i reke Jerme, koji će biti završeni u aprilu ili maju 2012.

Evropska banka za obnovu i razvoj finansira izgradnju obe deonice sa ukupno 30 miliona evra.
 
четвртак, 17. нов 2011, 07:30 -> 07:56

Коридором за две године?

Изградња два крака Коридора 10 ка Димитровграду и Прешеву касни, иако је новац обезбеђен од Светске банке и из грчког кредита. Као разлози наводе се тешкоће у експропријацији и археолошка налазишта, а у последње време помиње се и криза у Грчкој.

После велике кампање и уз много проблема, изградња северног крака Коридора 10 од Београда до Хоргоша, средствима из буџета, приведена је крају. Међутим, касне радови од Ниша до Димитровграда и од Ниша до Прешева, иако је новац обезбеђен од Светске банке и из грчког кредита.

Изјаве Зорана Костића и Михајла Мишића

Источни крак Коридора, према Димитровграду, неће бити завршен до априла као што је планирано. Аустријска "Алпина" касни с радовима око два до три месеца.

У компанији кажу да је разлог томе што је осам породица девет месеци спречавало минирања на траси код села Градиње, недалеко од Димитровграда.

Технички директор "Алпине" Зоран Костић наводи да је фирма највише проблема имала са нерешеном експропирацијом, са фундирањем и подземним водама, а узрок кашњења је и арехолошко откриће Римског пута "Виа Милитарис".

Да би убрзала радове, "Алпина" је сада ангажовала 600 радника и 120 камиона.

"Они сада раде онако како ми то очекујемо. У једном тренутку сам се изненадио везано за број радника и за све активности на градилшту", рекао је Михајло Мишић, директор предузећа "Коридори Србије".

Крак Коридора од Ниша према македонској граници, који се финансира из "Хеленик плана", граде грчке фирме.

"Ја не могу да кажем да ли ће Грци да испоштују рокове или не, и "Актор" и "Терма" су озбиљне фирме иза којих стоје банкарске гаранције. Криза која је у Грчкој буди недоумицу да ли ће они завршити овај посао или не", рекао је Мишић

На делу аутопута према Македонији, од Грделице према Врању, откривено је праисторијско археолоско поље. Ископавање ће, како се процењује, трајати најмање шест месеци. И овде су проблеми искрсли због нерегулисаних односа у откупу земље и објеката на траси.

Светлана Тасић из Павловца каже да су јој пре недељу дана платили за кућу, али да јој још увек није плаћен плац и њиве. "Грци раде само где није спорно, тамо где је спорно не раде", каже Тасићева.

Са друге стране, Миле Тасић из Радовца каже да је пре две године требало да му плате кућу, али пошто се то није догодило, а он није имао новца да се пресели, онемогућено је да градитељима да раде.

Кашњење радова платиће извођачи који су банкарске гаранције положили када су добили посао. Завршетак Коридора 10 најављен је за крај 2013.године.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/Економија/992138/Коридором+за+две+године?.html

Цитирам један од коментара са којим се слажем:
"...иако је новац обезбеђен од Светске банке и из грчког кредита" Ако је новац од грчког кредита обезбеђен, како пише у поднаслову, какве онда везе има грчка криза са кашњењем радова?
 
Ima veze jer su grcke firme u pitanju, a one zbog krize mogu da budu u problemu nevezanom direktno za taj kredit i projekat. Mogu npr. sutra da bankrotiraju zbog krize u Grckoj. Na to se misli
 
Хвала на брзом одговору. У сваком случају, не везано за грке, наши се много ***!!!
 
E moj Vucko....
Eto nama izbora do sledećeg leta, pa će se opet u naručenim člancima čitati o skoro završenim deonicama, kao i o koridoru 11,12,13...
Tužno je samo što koliko god su krivi lopovi i prevaranti koji to serviraju, toliko i ovaj nesrećni narod koji slepo veruje u svaku lepu laž!!!
 
Upravo.Ove slike je inace skenirao clan SSC foruma CrazySerb,ovim putem mu zahvaljujem.

Ja se samo secam jer sam bio tada klinac tih prica da ce koridor 10 biti gotov do olimpijade u Grckoj...ZNamo i sami sta izgradise od tada.
 
Помињало се да ће Грци финансирати... Изгледа да је криза код њих наступила раније?
 
Koridoru opet novi rok
T. SPALEVIĆ | 14. decembar 2011. 20:54 | Komentara: 4
Najvažniji putni pravac će u najboljem slučaju biti završen sredinom 2014. godine. Trebalo bi naplaćivati penale izvođačima koji ne poštuju obaveze


Srodne vesti
Mrkonjić ljut zbog kašnjenja obilaznice
EIB daje tri miliona za Koridor 10
Leskovac: Mafija docrtala tunel
Ljajić: Ništa preče od autoputa
Zlato duž Koridora 10?
Sve dok država ne bude naplaćivala penale, na koje ima pravo po ugovorima za najznačajnije infrastrukturne projekte, gradilišta se neće otvarati, a još manje završavati u predviđenim rokovima. Ministar Milutin Mrkonjić kritikovao je izvođače za kašnjenja na izgradnji novog Žeželjevog mosta i obilaznice oko Novog Sada, ali rokovi se pomeraju i za najvažniji drumski pravac Koridor 10, a ozbiljno se probijaju i na deonici Koridora 11 od Uba do Lajkovca.

Koridor 10, ako je suditi po objavljenim tenderima za preostale neizgrađene deonice, biće završen u najboljem slučaju do polovine 2014. godine. Naime, za deonicu od Čiflika do Pirota, u dužini od 26,7 kilometara, zainteresovani izvođači imaju rok do 16. februara da dostave ponude. Na to treba dodati i par meseci da se donese odluka o najpovoljnijem ponuđaču. A potom sledi rok od 730 dana da se posao i završi. Dakle, sredina 2014. godine.

Na severnom kraku Koridora 10 ove godine je uz stalno pomeranje rokova „na mišiće“ završeno 83 kilometra leve trake autoputa od Horgoša do Novog Sada. Do 20. decembra, kako kažu za „Novosti“ u preduzeću „Koridori Srbije“, biće puštena u saobraćaj i preostala četiri kilometra kod Srbobrana. Međutim, takozvani „ipsilon krak“ od 22,3 kilometra od Kelebije do Subotice dobio je novi rok za završetak radova - maj 2012, a deonica je trebalo da bude završena u oktobru ove godine. Do proleća 2013. trebalo bi da bude završena obilaznica oko Beograda. Na južnom kraku Koridora 10, prva deonica od Donjeg Neradovca do „Srpske kuće“ biće završena u maju 2012. a punim profilom autoputa od Grabovnice do makedonske granice vozila će saobraćati tek sredinom 2014. godine. Isto važi i za istočni krak Koridora, od Niša do Dimitrovgrada, a prva deonica na ovom potezu - obilaznica oko Dimitrovgrada - biće puštena u saobraćaj u aprilu 2012.

Izgradnja prve deonice autoputa Beograd - južni Jadran(Koridor 11) od Uba do Lajkovca u dužini od 12,5 kilometara počela je u avgustu prošle godine. Rok za završetak posla bio je 26. decembar 2011. godine. Naravno, posao neće biti priveden kraju, a kako kažu u „Koridorima Srbije“, novi rok još nije ni utvrđen. Za deonice od Obrenovca do Lajkovca i od Ljiga do Požege u toku je izrada projektne dokumentacije.




KO JE KRIV ZA “ŽEŽELjA“

Evidentno je kašnjenje u realizaciji projekta izgradnje Žeželjevog mosta preko Dunava na železničkom Koridoru 10, kažu za „Novosti“ u „Železnicama Srbije“. Odgovornost za kašnjenje snose izvođači radova - „Azvi“, „Tadei“ i „Konsaldi“ iz Španije i Italije. Ove firme su, naime, glavni projekat predale 7. decembra, znatno kasnije od ugovorenog roka. U toku je tehnička kontrola predate dokumentacije, kao i utvrđivanje razloga za kašnjenje predaje glavnog projekta novog Žeželjevog mosta.

Nakon prihvatanja glavnog projekta, stiču se uslovi za prijavu početka izvođenja radova. U „Železnicama“ navode da kašnjenje izvođača sa predajom glavnog projekta ne mora ugroziti krajnji rok, ukoliko se pojača dinamika radova.

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.239.html:357710-Koridoru-opet-novi-rok
 
Kad bi država redovno plaćala svoja dugovanja, mogli bi i penali da se naplaćuju.

Inače, ne vidim kako može put od Pirota do BG granice bude gotov za 2 godine...
 
Slike sa http://www.koridor10.rs


Trasa obilaznice oko Dimitrovgrada (LOT1)
(Novembar 2011)

92km




94km








98km








100km







Mostovi na obilaznici oko Dimitrovgrada (LOT2)
(Novembar 2011)


Most br.1




Most br.2






Most br.3








Most br.4






Most br.5




Most br.6

 
I sreca je sto se radi svih 6 (4+2) traka. Da ne bude mrtvih kao na Dobanovci - Orlovaca i kao sto je bilo od Bgda - Subotice
 
MaRkOs":1r9h7d58 je napisao(la):
Izgleda da su zavrsili poslednjih 4.5 km autoputa kod Srbobrana, iako nigde ne mogu naci zvanicno objavu da je deonica pustena. Ali sliku tog pravca na nj.sajtu su promenili danas http://www.koridor10.rs/index.php?mod=static&id=1145

Provezoh se jučer, stvarno je gotovo, sad su odvojene trake i preko mosta iznad DTD-a. Sve u svemu sad je od granice do samog Novog Sada auto put, onda ide kilometar dva suzenja pred ulazom u Novi Sad, pa onda opet oko Novog Sada puni profil.
Izgleda da više nisu smeli ni da objavljuju da je gotovo jer je bilo rečeno da će to biti gotovo još krajem avgusta, pa polovinom septembra, pa u oktobru, pa...
 
Vrh