Šta je novo?

Koridor 10

цео асфалт на том путу је у катастрофалном стању, не само на мосту
 
Не знају ни извођачи. Одмах након завршетка нове Бешке прелазе на другу траку и тек када скину асфалт видеће колико је конструкција оштећена.
 
"Cuka"! Salabajzerska patrola na deonici od madjarske granice prema Beogradu.
Ko nema zivaca da cita moja lupendranja nek preskoci ovaj post...

Upozorenje!!! Na ovoj deonici ne cackati nos, ne gristi zanoktice! Jeste solidan put, ali nije toliko dobar.
Obavezno zatvoriti siberdah jer prilikom prelaska preko " Diletantskih " spojnica na mostu cete biti katapultirani kroz isti!

Jedan Big Mack i Cocacola lite ili deset s' lukom i jednu duplu ljutu?

Juce bas pregazih deo koridora 10 od Madjarske prema Beogradu. Nazalost nema slika jer je vec bilo pola deset i mrkli mrak. Samo moji utisci.

Za pocetak.
Prvi put za poslednjih 10 god. ( koliko tuda vec putujem po nekoliko puta godisnje ), predjoh granicu u roku od 5 min. I Madjarsku i nasu?!? Prosto mi bilo cudno kad me carinik pitao "sta ima za prijaviti", a ja rekao "nista" da je samo pokazao rukom da idem dalje. He, he ali ne dam se ja bas tako lako omesti. " Gospodine, ali ja stvarno nemam nista " zavapih! On samo rece " pa dobro onda vozi, dalje "! " Ne gospodine vi ne razumete, evo da otvorim gepek? Da skinemo neku gumu? Da me izvrnete naglavacke, ja i dalje nemam nista"! Bio sam uporan. " Dobro, ako nemas nista onda teraj tu tvoju karabanu, sa mog granicnog prelaza i prestani da pravis guzvu inace cu te vratiti sa granice". Bio je i on uporan, a ocigledno, sad i vec vrlo nervozan. Na to ja pobednicki odbrusih " a sto da me vracate sa granice kad ja nemam nista za prijaviti?! ". Dobro da ne opisujem dalje kako je to islo, sve jedno ne mogu se carinici bas toliko segaciti sa Koletom! Oni ce meni moju staru dobru granicu traljavo da odradjuju? Dodjoh 3 h ranije u Beograd zbog njih. Skroz mi pokvarili planove...
Predjoh granicu i zaputih se auto putem! NE. Ne onim nasim, " SRPSKIM auto putem" , vec pravim pravcatim auto putem prema Beogradu. U neverici i iscekivanju da se taj AP pretvori u SAP, nastavih vrlo oprezno.
E pa kakav je taj novi ( u ovom slucaju onaj stari AP bar ta strana je stara )? Taj smer je je u prvih sezdesetak km put TRAPOLOMAC kategorije 1/2. Sto znaci da cete stici na vase odrediste, sa ponekim iscasenjem spone ili kugle ili nekom ispalom plombom, ali vam tockovi nece otpasti, niti cete se zateci u nekom jendeku dubine 1,5-2 m na sred puta. Dakle nekom umerenom brzinom se moze reci da je cak i udoban ( koliko god jedan put u Srbiji moze biti udoban ). Medjutim ono sto primetih na samom pocetku su tri stvari. Prvo smer prema Beogradu je uradjen u vidu reprodukcije onih Mondrijanovih studija ( kvadrati, crte krugovi u boji, na belom platnu ) samo u crno beloj boji. Odnosno sve one zakrpe i bitumeni, mene mnogo potsecaju na Mondrijanove slike. Moje odusevljenje ovakvom originalnoscu nasih putara je bilo jos vise pojacano, kad sam naiso na drugi novitet na putu. To je bila traka za motorcikliste! Da, da vi mozete sad misliti da se ja ovde segacim, ali pokusavajuci da shvatim cemu sluze dve isprekidane linije udaljene oko 1m jedna od druge na sred puta!? Ja sam dosao do jedinog logicnog zakljucka. To mora biti traka posebno ostavljena za motorcikliste! Steta pa nemam sliku, da vam pokazem o cemu se radi. To bi sa sigurnoscu otklonilo svaku sumnju u moju teoriju! Mada mislim da je ekipa emisije SAT nesto komentarisala na tu temu da, putari nisu odradili posao kako treba, ostavljejuci staru razdelnu liniju pored nove. Mogu samo zakljuciti da se u emisiji SAT radi o gomili neprofesionalaca koji nemaju trunku maste!
Elem da se mi vratimo putu i jednom vrlo, vrlo originalnom novitetu. Naglasavam ova inventivnost nasih putara je unikatna, ali pogresno interpretirana. Taj jos jedan novitet je " dupla puna isprekidana linija " ?! Bez zezanja tu slomih glavu dok nisam ukapirao u cemu se zapravo radi. Evo opis kako to izgleda. Zamislite duplu punu liniju. E a sad zamislite da je neko postavio precke izmedju te dve linije ( malo lici na vrlo uske merdevine ). E te poprecne linije su oko 2m i razmak je nekih 3-4 m izmedju svake ( stvarno steta da nemam sliku bilo bi sve jasno ). Dakle bio sam zbunjen ovom pojavom. Ali intenzivnim razmisljanjem dodjoh do jedinog logicnog zakljucka. Dupla puna linija je vec bila jako stara i moguce je da su linije pocele da se razmicu jedna od druge, te putari resise da ih ucvrste povezivanjem pomocu tih poprecnih precki! Inace nemojte ni slucajno da pratite ovu duplo puno isprekidanu liniju jer nekad ume da zavrsi u bankini sa leve strane ? To je verovatno za one koji plate samo pola cene drumarine.
Vozeci i pokusavajuci da dokucim sta sve ti novi znakovi pretstavljaju dodjoh i do oko 60 km od granice prema Beogradu! Sreca i zadovoljstvo koje je me je do tog trenutka obuzimalo je pocelo polako da bledi i ustupa mesto nekoj vrsti nostalgicne tuge.
Naime, po takvom putu moze svaki tutumrak da vozi. Nema tu niceg posebno interesantnog vise. Onomd kad je to bio onaj nas " Srpski Auto Put " je svaka voznja bila jedna nova anegdota. Na njemu su se nekad vezbali zivci, refleksi, hladnokrvnost, trap, slalom... Mnogo stvari se tuda vezbalo. Da ne pricam o ukazivanju prve pomoci! Sve je to nekako sad mnogo, pa da se izrazim tako, civilizovanije. Polako, ali sigurno ce se i u taj put uvuci ona tipicna evropska ucmalost i bez onih turskih vozaca kamiona, ce tuda biti ustvari samo vrlo dosadno za voznju. :-(. Ali sta da se radi? Ocigledno je Mrka zapretio putarima da ako se ne prihvate posla ce on dovesti krokodila da ih pojede, te su ovi u velikom strahu pozurili da sustignu Evropu. A bas su palnirali jos jedno tridesetak godinica da pravuckaju taj put. Sta ces vole deca da se igraju u pesku.
Da se ja ipak vratim na put. Elem bejasmo kod tih nekih 60-tak km od granice, kad ja primetih u onom mraku da se pored puta u daljini izdizu neki cudni oblici. Sve lici na neku cudnu sumu koja u mraku svetluca, ali ja ne uspevam da vidim o cemu se radi. Inace, bas me interesovalo da proniknem u tajnu te cudne sume u daljini. I tad ucinih jednu kardinalnu gresku. Ukljucih duga svetla! Tek kada je tih nekoliko hiljada fluorescentnih katedioptera svo to moje dugo svetlo vrarilo nekoliko stotina hiljada puta jace meni, ja svatih o cemu se radi. To su bili znakovi na suzenju puta. E tu ponovo pocinje onaj nas srpski ( deset s lukom ) " auto put ". Zaslepljen i proflesovan ( ko najjacim rentgenom ) ja jedva pogodih, uzak prolaz na ulasku u tu sumu! Ta mi se graska nece vise ponoviti. Jos uvek vidim veliku tufnu ispred nosa kako menja boje!
Ulazim na put traplomac kategorije 3! Lomi kamen u bubregu! 80 hm/h se moze postici jos jedino u hoverkraftu, a i u njemu ce voznja biti vrlo truckava! Ko je imao plombe taj ih posle te voznje nece vise imati! Iz mraka s leva i desna izviru cudni oblici. Svetla vozaca iz suprotnog smera su skoro nepodnosljiva, ali tu pocinje ona dobra stara voznja. Trka izmedju kamiona, rupa, znakova i vozila iz suprotnog smera. Ko jednom takvu deonicu odveze taj ce moci svakim putem da se krece bez straha!
U daljini neka svetla. Most. U suprotnom smeru sede radnici i pod svetiljkama strikaju u pola noci armaturu za novi most koj ce tu uskoro biti izbetoniran. To tumbanje po tom putu se nastavlja nekih 15-tak km, a onda ponovo pravi pravcati auto put. Ovaj put nije vise Mondrijan tema na putu vec vise nesto kao Gerchard Richter i apstraktna umetnost. Razmacano i razpacano na sve strane. Traka za motorcikliste je opet prisutna, duplo, puna isprekidana takodje... Nailazim vec na stotu benzinsku pumpu. Neke od njih lice na diskoteke, ali ova sa svojim svetlima lici na kosmodrom. Stajem za trenutak na istu da proverim, da li ima deuterijuma da se natoci i posto je...? Nema. Sta ces, kriza. Srusila se ruska raketa, te su povukli raketna goriva iz prodaje. Kazu mala potraznja.
Ja nastavljam dalje. I dolazim do cuvene obilaznice oko Novog Sada. Tu pocinje logika haosa. Kakvi krugovi u psenicnim poljima?!? Ovo bre ni jedan naucnik iz NASA-e ne bi mogao da dokuci. O kakvoj se to vristi " inteligentnih " bica radi? Koji su to stvorovi ovde postavljali znakove pored " puta ", a bogami i na " put "! Provlacim se krivudam, pokusavam da ne spadnem sa kolo-sloma u jendek pored. Izbegavam znakove, kad u trenutku mi zapada nesto u oci. Ogranicenje brznine od citavih 60 km/h. Ne dostaje ocigledno dopunska tabla. Ne pise za koje vozilo. Odnosno jos nije ni napravljeno vozilo koje ce tu deonicu savladati tom brzinom! Ja zbunjen nastavljam dalje...
Posle nekih 5 km ponovo auto put. Opet trapoloma klase 1/2. Dodajem gas i nastavljam brzom brzinom prema Beogradu. Sa leve strane mi NIS-ova kapljica palcem uperenim na gore zeli srecan put. Ta kapljica me neodoljivo potseca na kap krvi. Ne zelim ni da razmisljam na tu temu i te asocijacije od onomad sa ovog puta. Jedno je sigurno njoj vrlo brzo nece biti mesto na tom putu. Trebalo bi je premestiti na Ibarsku magistralu, da nas podseca tamo, koliko je vazno imati dobre puteve i koliko je vazno dobrovloljno davati krv. Ceka me jos jedno suzenje. Beska. Posle nje je put do Beograda stvarno dobar...
Ne mogu da se otrgnem osecaju da je Mrka konacno uradio nesto kako treba. Konacno imamo vise Auto Puta na toj deonici nego onog deset s lukom puta .
Mrko, Mrko krokodil ti se pozlatio...
 
Ух овим путем баш треба возити, најлепши аутопут којим сам се возио, нов аутопут а крајолик сличан Златибору. Интересантно је да се на њему не наплаћује путарина а у поређењу са нашим новосадским је даље био одмакао у градњи. Е сад они паре извуку кроз туризам али опет...И за ред величине је компликованији за градњу од нашег пута кроз равницу а ми славимо сваких сто метара који се изграде.
 
Мене одушевљавају њиове разделне жардињере. Ем су безбедније, ем су лакше за одржавање, и на крају крајева, далеко виуелно лепше, а растиње блокира ноћу светла из супротног правца....
 
Gasovod neće smetati Koridoru

Bajatović je kazao da će izmeštanje gasovoda i naftovoda na Koridoru 10 kod Novog Sada biće završeno do kraja ove godine.

Nova energetska trasa biće duga 13,1 kilometar i koštaće 17,7 miliona evra, a radove izvodi austrijska firma "PORR".

"Time će biti rešen problem koji već četiri godine koči izgradnju autoputa E - 75 kod Temerinske petlje kod Novog Sada. Odluku o izmeštanju postojećih energetskih instalacija donela je Vlada Srbije, a investitor je 'Srbijagas'", rekao je Bajatović.

Kako bi radovi na izgradnji desne trake autoputa na tom delu mogli nesmetano da se nastave u toku je prekrivanje postojećih instalacija betonskim pločama.

Taj deo stare trase duge devet kilometara biće zatvoren, odnosno stavljen van funkcije, kada obilaznica bude gotova.
 
vucko":bqsqpez1 je napisao(la):
Gasovod neće smetati Koridoru

Bajatović je kazao da će izmeštanje gasovoda i naftovoda na Koridoru 10 kod Novog Sada biće završeno do kraja ove godine.

Nova energetska trasa biće duga 13,1 kilometar i koštaće 17,7 miliona evra, a radove izvodi austrijska firma "PORR".

"Time će biti rešen problem koji već četiri godine koči izgradnju autoputa E - 75 kod Temerinske petlje kod Novog Sada. Odluku o izmeštanju postojećih energetskih instalacija donela je Vlada Srbije, a investitor je 'Srbijagas'", rekao je Bajatović.

Kako bi radovi na izgradnji desne trake autoputa na tom delu mogli nesmetano da se nastave u toku je prekrivanje postojećih instalacija betonskim pločama.

Taj deo stare trase duge devet kilometara biće zatvoren, odnosno stavljen van funkcije, kada obilaznica bude gotova.
Jel moze neko na mapi da pokaze ovo?
 
Је ли готова Темеринска петља?

Edit:
Нашао сам, готова је
 
На сајту скопског дневног листа "Дневник" пронађох вест да је у Македонији завршен аутопут на Коридору 10, између Табановаца и Куманова и да је пуштен у саобраћај. То је дужина од 7,5 км, а македонцима је остало још неких 28 км да заврше скроз аутопут на Коридору 10 кроз Македонију. Ево текста, а




Датум: 08.09.2011, 15:03
ПУШТЕНА ВО УПОТРЕБА НОВАТА ДЕЛНИЦА
Од Куманово до Табановце се вози по автопат

По четиригодишна изградба, вчера официјално беше пуштен во употреба автопатот од граничниот премин Табановце до Куманово, долг 7,6 километри. Со изградбата на оваа делница, останува уште да се направи автопатот од Демир Капија до Смоквица за да се комплетира делот од стратегискиот Коридор 10 на македонска територија. Односно, од Табановце до Богородица да се вози по автопат.

Црвената лента на делницата ја пресекоа вицепремиерот Зоран Ставрески, министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорката на Агенцијата за државни патишта, Наташа Валкановска.

- Станува збор за најзначајната инфраструктурна артерија во нашата земја. Автопат кој не поврзува со север и Европа од една страна, односно со југ и за македонската економија важното Солунско пристаниште, од друга страна. Ова не е само асфалт, ова е инвестиција која ќе ја подобри геостратешки добрата позиција на Македонија и нејзината атрактивност за инвестирање - рече Ставрески.

За изградба на оваа делница се потрошија 15,5 милиони евра. Иако првичните најави беа дека автопатот ќе биде готов за 1,5 година, крајниот рок неколкупати се продолжуваше. Надлежните објаснија дека градежните работи се одолжиле поради дополнување на првичниот проект, што биле направени по барање на граѓаните. Во проектот влегле и две нови клучки за поврзување со автопатот кај Речица и Табановце, изградба на нов мост и потпатник, како и регулација на речно корито.

Новиот пат е широк 11 метри, а според најавите од Агенцијата, во следниот период ќе се изградат и пристапни патишта во должина од 600 метри.

За целосно да се комплетира автопатскиот дел од Коридорот 10 во земјава, треба да се доизградат уште 28,2 километри пат од Демир Капија до Смоквица. Според најавите на Министерството за транспорт, изградбата на овој автопат треба да почне в година во мај, а предвидено е градежните работи да завршат за пет-шест години.

Според проектот, новиот дел од автопатот ќе се гради веднаш по Демир Капија, а притоа ќе продолжи од десната страна покрај Вардар. Понатаму ќе се движи крај селото Миравци и ќе заврши кај селото Смоквица. Новата автопатска делница ќе има по три ленти од двете страни и зеленило во средишниот дел. Планирана е изградба на две клучки кај селата Миравци и Смоквица, два тунела и шест мостови. Предвидено е на автопатот да се изградат и четири нови наплатни рампи, по две од секоја страна.

Во тек е тендерот за избор на градежна фирма што ќе ја гради оваа делница. Нејзината изградба ќе чини 270 милиони евра, пари кои веќе се обезбедени од ЕБОР, Европската инвестициска банка и ЕУ.
Даница ТУНТЕВСКА

if]iYPhroinj0]http://dnevnik.com.mk/?ItemID=C54B2B08BA5FF444A9588F665B5BA1D1&param=ifpmbab^]if]iYPhroinj`0
 
vucko":155u0169 je napisao(la):
Taj deo stare trase duge devet kilometara biće zatvoren, odnosno stavljen van funkcije, kada obilaznica bude gotova.
Ja i dalje ne kapiram sta je tu stara trasa koja se zatvara, a gde je ta obilaznica? :bash:
Inace, na Temerinskoj petlji nije uradjeno skretanje sa autoputa na stari put za Suboticu. Ima odvajanje za Temerin (Becej), a za Sirig - Srbobran - Suboticu nema! ko hoce na stari put mora da ide prema Temerinu nekoliko kilometara, pa onda ima skretanje levo.
 
Тешко да је друкчије могло. Била би два искључења на врло кратком потезу и тешко да би могло да се то уклопи.
 
Гага":glkqyx2i je napisao(la):
На сајту скопског дневног листа "Дневник" пронађох вест да је у Македонији завршен аутопут на Коридору 10, између Табановаца и Куманова и да је пуштен у саобраћај. То је дужина од 7,5 км, а македонцима је остало још неких 28 км да заврше скроз аутопут на Коридору 10 кроз Македонију. Ево текста, а




Датум: 08.09.2011, 15:03
ПУШТЕНА ВО УПОТРЕБА НОВАТА ДЕЛНИЦА
Од Куманово до Табановце се вози по автопат

По четиригодишна изградба, вчера официјално беше пуштен во употреба автопатот од граничниот премин Табановце до Куманово, долг 7,6 километри. Со изградбата на оваа делница, останува уште да се направи автопатот од Демир Капија до Смоквица за да се комплетира делот од стратегискиот Коридор 10 на македонска територија. Односно, од Табановце до Богородица да се вози по автопат.

Црвената лента на делницата ја пресекоа вицепремиерот Зоран Ставрески, министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорката на Агенцијата за државни патишта, Наташа Валкановска.

- Станува збор за најзначајната инфраструктурна артерија во нашата земја. Автопат кој не поврзува со север и Европа од една страна, односно со југ и за македонската економија важното Солунско пристаниште, од друга страна. Ова не е само асфалт, ова е инвестиција која ќе ја подобри геостратешки добрата позиција на Македонија и нејзината атрактивност за инвестирање - рече Ставрески.

За изградба на оваа делница се потрошија 15,5 милиони евра. Иако првичните најави беа дека автопатот ќе биде готов за 1,5 година, крајниот рок неколкупати се продолжуваше. Надлежните објаснија дека градежните работи се одолжиле поради дополнување на првичниот проект, што биле направени по барање на граѓаните. Во проектот влегле и две нови клучки за поврзување со автопатот кај Речица и Табановце, изградба на нов мост и потпатник, како и регулација на речно корито.

Новиот пат е широк 11 метри, а според најавите од Агенцијата, во следниот период ќе се изградат и пристапни патишта во должина од 600 метри.

За целосно да се комплетира автопатскиот дел од Коридорот 10 во земјава, треба да се доизградат уште 28,2 километри пат од Демир Капија до Смоквица. Според најавите на Министерството за транспорт, изградбата на овој автопат треба да почне в година во мај, а предвидено е градежните работи да завршат за пет-шест години.

Според проектот, новиот дел од автопатот ќе се гради веднаш по Демир Капија, а притоа ќе продолжи од десната страна покрај Вардар. Понатаму ќе се движи крај селото Миравци и ќе заврши кај селото Смоквица. Новата автопатска делница ќе има по три ленти од двете страни и зеленило во средишниот дел. Планирана е изградба на две клучки кај селата Миравци и Смоквица, два тунела и шест мостови. Предвидено е на автопатот да се изградат и четири нови наплатни рампи, по две од секоја страна.

Во тек е тендерот за избор на градежна фирма што ќе ја гради оваа делница. Нејзината изградба ќе чини 270 милиони евра, пари кои веќе се обезбедени од ЕБОР, Европската инвестициска банка и ЕУ.
Даница ТУНТЕВСКА

if]iYPhroinj0]http://dnevnik.com.mk/?ItemID=C54B2B08BA5FF444A9588F665B5BA1D1&param=ifpmbab^]if]iYPhroinj`0

Odlicna vest. Sad samo da srede postojeci autoput koji je postao gori nego ijedan kod nas. To je valjda od Kumanova do Velesa ako ne i dalje.
 
Puštena u saobraćaj deonica Feketić-Vrbas na Koridoru 10 »
26. Septembar. 2011 | 15:25, Izvor : Beta, Komentari: 0
Deonica autoputa na Koridoru 10 od petlje Feketić do petlje Vrbas, duga 10 kilometara, puštena je danas u saobraćaj.

Ministar za infrastrukturu i energetiku Srbije Milutin Mrkonjić izjavio je na otvaranju te deonice i da će u petak, 30. septembra, najverovatnije u saobraćaj biti pušten i most preko Dunava kod Beške.

"Krak ipsilon, odnosno deonica od obilaznice kod Subotice do Kelebije, biće završena najverovatnije do kraja godine", kazao je Mrkonjić.

Ministar za infrastrukturu kazao je i da gradnja autoputa na takozvanom koridoru 11, od Beograda preko Čačka do Crne Gore, ide po planiranoj dinamici i dodao da će deonica Ub-Lajkovac biti završena do aprila sledeće godine.

"Mi ćemo sigurno stići do Čačka i Preljine, a šta ćemo dalje - to ćemo videti", kazao je Mrkonjić, i dodao da Crna Gora nije odustala od gradnje autoputa kojim će spojiti sa Srbijom.

Direktor Koridora Srbije Mihajlo Mišić kazao je da je još preostala izgradnja i puštanje u saobracahj ukupno pet kilometara autoputa na trasi severnog kraka Koridora 10 od Hogroša do Novog Sada, ukupne dužine 88 kilometara.

"Preostala je najkomplikovanija deonica od Feketića do Srbobrana, koja će biti puštena u saobraćaj za oko 20 dana", izjavio je Mišić i dodao da je to najzahtevnija deonica zbog izgradnje dva mosta, na 81. i 82. kilometru, i visokog nasipa.

Rokovi otvaranja severnog kraka Koridora 10 puta pomerani su više puta tokom ovog leta zbog blokada gradilišta i trase. Radove su blokirali zaposleni u pojedinim građevinski preuzećima iz Nibens grupe, podsetili su u Koridorima Srbije.

Vrednost gradnje autoputa od Horgoša do Novog Sada, uključujući i ipsilon krak od graničkog prelaza Kelebije do Subotice, iznosi oko 10 milijardi dinara, a novac je obezbeđen iz budžeta Srbije. Radovi su počeli u maju 2010. godine.

STUDIO B
 
ub - lajkovac se ne kreće ne ide po planiranoj dinamici pošto je po planiranoj dinamici već trebao da bude gotov. to je nekih 14 km koje grade više od godinu dana.

ništa ne ide utvrđenom dinamikom.

a najjača mi je izjava stićićemo do čačka pa ćemo videti šta ćemo.
 
MaRkOs":3q1arzbv je napisao(la):
Odlicna vest. Sad samo da srede postojeci autoput koji je postao gori nego ijedan kod nas. To je valjda od Kumanova do Velesa ako ne i dalje.
Заиста је туга на шта сада личи аутопут који је некад био најбољи у бившој Југославији. Нарочито деоница долином Вардара (ако се не варам) је очајна.
 
Тендери за најтежу деоницу на коридору

Назив Пројекта ПРОЈЕКАТ ИЗГРАДЊЕ АУТОПУТА НА КОРИДОРУ Х
Држава Република Србија
Сектор Транспорт
Извор финансирања EIB
Врста уговора Радови
Врста огласа ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДА
Датум објављивања 6. октобар 2011.
Рок за достављање понуда 15. децембар 2011.
ПРОЈЕКАТ ИЗГРАДЊЕ АУТОПУТА НА КОРИДОРУ Х
Изградња аутопута Е 75
Деоница Грделица (Горње Поље) - Царичина Долина

Наручилац подобним понуђачима упућује позив да доставе запечаћене понуде за:
- Изградња атопута Е 75, деоница: Грделица (Горње Поље)-Царичина Долина ЛОТ 1: отворена траса и мостови
на сектору Грделица-Тунел Предејане (укупне дужине 6км, пун профил, 8 мостова и 1 надвожњак, рок за
изградњу 720 дана);
- Изградња атопута Е 75, деоница: Грделица (Горње Поље)-Царичина Долина ЛОТ 2: отворена траса и мостови
на сектору Тунел Предејане-Царичина Долина (укупне дужине 4,57км, пун профил, 8 мостова, 2 надвожњака
и петља Предејане, рок за изградњу 720 дана).

Назив Пројекта ПРОЈЕКАТ ИЗГРАДЊЕ АУТОПУТА НА КОРИДОРУ Х
Држава Република Србија
Сектор Транспорт
Извор финансирања EIB
Врста уговора Радови
Врста огласа ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДА
Датум објављивања 6. октобар 2011.
Рок за достављање понуда 15. децембар 2011.
ПРОЈЕКАТ ИЗГРАДЊЕ АУТОПУТА НА КОРИДОРУ Х
Изградња аутопута Е 75
Деоница Грделица (Горње Поље) - Царичина Долина и Царичина Долина - Владичин Хан

Наручилац подобним понуђачима упућује позив да доставе запечаћене понуде за:
- Изградња атопута Е 75, деоница: Грделица (Горње Поље) - Царичина Долина ЛОТ 3: Тунел Предејане (тунел
са две тунелске цеви и две саобраћајне траке, укупне дужине око 1100м, рок за изградњу 900 дана;
- Изградња атопута Е 75, деоница: Царичина Долина - Владичин Хан, ЛОТ 4: Тунел Манајле (тунел са две
тунелске цеви и две саобраћајне траке, укупне дужине око 1800м, рок за изградњу 900 дана.
 
Put neće biti završen pre 2014.
Više otvaranja nego gradnje na koridoru 10
V. Spasić | 11. 10. 2011. - 02:02h | Foto: Z. Ilić | Komentara: 0

Koridor 10 neće biti završen pre kraja 2014. godine jer će toliko biti potrebno za gradnju dva tunela između Grdelice i Vladičinog Hana. Tako je realnost još jednom demantovala Milutina Mrkonjića, ministra infrastrukture, koji je 24 sata pre jučerašnjeg objavljivanja tendera za tunele izjavio da će koridor 10 biti završen do kraja 2013. godine.



SVA OBEĆANJA

Dinkić (jul 2008) Kraj do 2011. godine
- Završetak autoputa na koridoru 10 do 2011. godine prioriteti su nove Vlade Srbije. Ni ja ni G17 plus nećemo izaći na sledeće izbore ukoliko ne bude završen koridor 10 u ovom mandatu.

Tadić (maj 2009) Vlada će završiti gradnju
Boris Tadić, predsednik Srbije, izjavio je da će Vlada Srbije ispuniti obećanje i završiti izgradnju autoputa.

Mrkonjić (maj 2010) Kraj maja 2012.
Tačno za dve godine - 1. maja 2012. godine biće završen koridor 10.

Dulić (april 2010.) Sva gradnja počinje 2010.
Ova godina biće godina u kojoj će najzad početi gradnja autoputeva u Srbiji. Projektantske kuće do maja završiti sve glavne projekte, nakon čega će moći da se raspišu tenderi.

http://www.blic.rs/Vesti/Tema-Dana/282389/Vise-otvaranja-nego-gradnje-na-koridoru-10
 
Ohrabruje današnja informacija da je u izgledu napredak izgradnje "Ipsilon kraka". Novac je obezbeđen, a i nesrećni dalekovod od 110 kilovolti je izmešten i u funkciji. Direktor Koridora Srbije Mihajlo Mišić je napravio očigledan lapsus, pomenuo je put Horgoš-Požega, a verujem da je mislio na deonicu Horgoš-Novi Sad. Nadam se da će se do proleća završiti deonica oko Novog Sada. :cool: Prošao sam pre nekoliko dana, ali sam na tom delu morao da gledam ispred sebe, pa nisam baš najbolje mogao da vidim kako napreduju radovi.
Bilo bi sjajno da neko podeli svoja saznanja o sa nama, a fotke bi nam dobro došle. :)


Uklonjene prepreke za obilaznicu oko Subotice
14. oktobar 2011. | 18:48 | Izvor: Beta,RTV

SUBOTICA - Ministar životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja Oliver Dulić rekao je danas u Subotici da su završetkom eksproprijacije i projekta uklonjeni svi uzroci kašnjenja izgradnje Ipsilon kraka koje je takođe uslovilo i kašnjenje Koridora 10.
"Pratićemo izvođače radova na izgradnji obilaznice oko Subotice, Ipsilon kraka. Ne postoji ni jedan razlog da on ne bude završen u roku", rekao je ministar Dulić tokom obilaska radova na izgradnji Ipsilon kraka.

Prema njegovim rečima, projekti koje širom Srbije vodi Ministarstvo životne sredine, rudarstva i prostornog planiranja pokazatelj su da se oni mogu završiti u roku.

"Put je završen i to nije samo obećanje", naveo je ministar Dulić i ukazao da se Industrijska zona u Subotici širi zahvaljujući Ipsilon kraku.

Prema rečima vlasnika firme Borovica, koja učestvuje u konzorcijumu izvođača radova, Ipsilon krak Koridora 10 će biti završen do maja naredne godine.

"Radovi su počeli u maju, planirana su sredstva u visini od dva miliona evra, ali će ukupna vrednost biti 1,8 miliona evra. Trenutno pregovaramo o revitalizaciji desne trake puta Horgoš-Požega", kazao je direktor Koridora Srbije Mihajlo Mišić. Mišić je dodao da je finansiranje izgradnje obilaznice oko Subotice potpuno obezbeđeno i da nema nerealizovanih potraživanja.


Link: http://www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/...preke-za-obilaznicu-oko-subotice-_278570.html



Završeno usklađivanje dalekovoda uz "Ipsilon krak"
14. oktobar 2011. | 11:12 | Izvor: Tanjug, RTV

BEOGRAD - Elektromreža Srbije (EMS) završila je tehničko usklađivanje dalekovoda u Subotici uz "Ipsilon krak" Koridora 10, saopštilo je to javno preduzeće.

Obavljen je tehnički pregled rekonstruisanog dalekovoda od 110 kilovolti na deonici Subotica 3 - Subotica 4, zbog "Ipsilon kraka" autoputa oko Subotice, do Kelebije.

Završetkom tih radova izvršeno je usklađivanje objekata EMS-a sa autoputem, navodi se u saopštenju.

Na "Ipsilon kraku" su rađene rekonstrukcije dalekovoda od 400 kilovolti Novi Sad 3 -Subotica 3, kao i dalekovoda od 110 kilovolti Bačka Topola 2- Subotica 3, Bajmok -Subotica 3, Subotica 3 - Subotica 4.

"Koridori Srbije" su bili investitor radova, izvođač "Energomontaža" Beograd, a usvajanje tehničkih rešenja i potpuni nadzor nad radovima obavio je EMS.


link: http://www.rtv.rs/sr_lat/vojvodina/zavrseno-uskladjivanje-dalekovoda-uz-ipsilon-krak_278437.html
 
@nova

E to, nikako ne stigoh da napisem o kakvom zavrsetku koridora 10 se prica do kraja 2013, i da urade sve po planu i roku do tad posto imaju rokove od 720 dana, tuneli nece biti gotovi jos najmanje pola godine posto je njima rok 900 dana. Svako ko zna osnove matematike moze da izracuna. Jedino ako su namerno dati njima rokovi 900 dana umesto 720 pa ako bude sve zavrseno kad i sve ostale deonice da mogu da se hvale kako su zavrsili tunele pola godine pre roka. Malo li je.
 
Mrka nastavlja lupetanja u svom stilu, a mi ćemo tek kad raspišu sve tendere znati koji su rokovi.
 
Vrh