Jel moze neko na mapi da pokaze ovo?vucko":bqsqpez1 je napisao(la):Gasovod neće smetati Koridoru
Bajatović je kazao da će izmeštanje gasovoda i naftovoda na Koridoru 10 kod Novog Sada biće završeno do kraja ove godine.
Nova energetska trasa biće duga 13,1 kilometar i koštaće 17,7 miliona evra, a radove izvodi austrijska firma "PORR".
"Time će biti rešen problem koji već četiri godine koči izgradnju autoputa E - 75 kod Temerinske petlje kod Novog Sada. Odluku o izmeštanju postojećih energetskih instalacija donela je Vlada Srbije, a investitor je 'Srbijagas'", rekao je Bajatović.
Kako bi radovi na izgradnji desne trake autoputa na tom delu mogli nesmetano da se nastave u toku je prekrivanje postojećih instalacija betonskim pločama.
Taj deo stare trase duge devet kilometara biće zatvoren, odnosno stavljen van funkcije, kada obilaznica bude gotova.
То је део аутопута поред Новог Сада који још није завршен, само су направљени надвожњаци преко пруге:ranko999":22x6jt4c je napisao(la):Jel moze neko na mapi da pokaze ovo?
Ja i dalje ne kapiram sta je tu stara trasa koja se zatvara, a gde je ta obilaznica? :bash:vucko":155u0169 je napisao(la):Taj deo stare trase duge devet kilometara biće zatvoren, odnosno stavljen van funkcije, kada obilaznica bude gotova.
Гага":glkqyx2i je napisao(la):На сајту скопског дневног листа "Дневник" пронађох вест да је у Македонији завршен аутопут на Коридору 10, између Табановаца и Куманова и да је пуштен у саобраћај. То је дужина од 7,5 км, а македонцима је остало још неких 28 км да заврше скроз аутопут на Коридору 10 кроз Македонију. Ево текста, а
Датум: 08.09.2011, 15:03
ПУШТЕНА ВО УПОТРЕБА НОВАТА ДЕЛНИЦА
Од Куманово до Табановце се вози по автопат
По четиригодишна изградба, вчера официјално беше пуштен во употреба автопатот од граничниот премин Табановце до Куманово, долг 7,6 километри. Со изградбата на оваа делница, останува уште да се направи автопатот од Демир Капија до Смоквица за да се комплетира делот од стратегискиот Коридор 10 на македонска територија. Односно, од Табановце до Богородица да се вози по автопат.
Црвената лента на делницата ја пресекоа вицепремиерот Зоран Ставрески, министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорката на Агенцијата за државни патишта, Наташа Валкановска.
- Станува збор за најзначајната инфраструктурна артерија во нашата земја. Автопат кој не поврзува со север и Европа од една страна, односно со југ и за македонската економија важното Солунско пристаниште, од друга страна. Ова не е само асфалт, ова е инвестиција која ќе ја подобри геостратешки добрата позиција на Македонија и нејзината атрактивност за инвестирање - рече Ставрески.
За изградба на оваа делница се потрошија 15,5 милиони евра. Иако првичните најави беа дека автопатот ќе биде готов за 1,5 година, крајниот рок неколкупати се продолжуваше. Надлежните објаснија дека градежните работи се одолжиле поради дополнување на првичниот проект, што биле направени по барање на граѓаните. Во проектот влегле и две нови клучки за поврзување со автопатот кај Речица и Табановце, изградба на нов мост и потпатник, како и регулација на речно корито.
Новиот пат е широк 11 метри, а според најавите од Агенцијата, во следниот период ќе се изградат и пристапни патишта во должина од 600 метри.
За целосно да се комплетира автопатскиот дел од Коридорот 10 во земјава, треба да се доизградат уште 28,2 километри пат од Демир Капија до Смоквица. Според најавите на Министерството за транспорт, изградбата на овој автопат треба да почне в година во мај, а предвидено е градежните работи да завршат за пет-шест години.
Според проектот, новиот дел од автопатот ќе се гради веднаш по Демир Капија, а притоа ќе продолжи од десната страна покрај Вардар. Понатаму ќе се движи крај селото Миравци и ќе заврши кај селото Смоквица. Новата автопатска делница ќе има по три ленти од двете страни и зеленило во средишниот дел. Планирана е изградба на две клучки кај селата Миравци и Смоквица, два тунела и шест мостови. Предвидено е на автопатот да се изградат и четири нови наплатни рампи, по две од секоја страна.
Во тек е тендерот за избор на градежна фирма што ќе ја гради оваа делница. Нејзината изградба ќе чини 270 милиони евра, пари кои веќе се обезбедени од ЕБОР, Европската инвестициска банка и ЕУ.
Даница ТУНТЕВСКА
if]iYPhroinj0]http://dnevnik.com.mk/?ItemID=C54B2B08BA5FF444A9588F665B5BA1D1¶m=ifpmbab^]if]iYPhroinj`0
Заиста је туга на шта сада личи аутопут који је некад био најбољи у бившој Југославији. Нарочито деоница долином Вардара (ако се не варам) је очајна.MaRkOs":3q1arzbv je napisao(la):Odlicna vest. Sad samo da srede postojeci autoput koji je postao gori nego ijedan kod nas. To je valjda od Kumanova do Velesa ako ne i dalje.
Назив Пројекта ПРОЈЕКАТ ИЗГРАДЊЕ АУТОПУТА НА КОРИДОРУ Х
Држава Република Србија
Сектор Транспорт
Извор финансирања EIB
Врста уговора Радови
Врста огласа ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДА
Датум објављивања 6. октобар 2011.
Рок за достављање понуда 15. децембар 2011.
ПРОЈЕКАТ ИЗГРАДЊЕ АУТОПУТА НА КОРИДОРУ Х
Изградња аутопута Е 75
Деоница Грделица (Горње Поље) - Царичина Долина
Наручилац подобним понуђачима упућује позив да доставе запечаћене понуде за:
- Изградња атопута Е 75, деоница: Грделица (Горње Поље)-Царичина Долина ЛОТ 1: отворена траса и мостови
на сектору Грделица-Тунел Предејане (укупне дужине 6км, пун профил, 8 мостова и 1 надвожњак, рок за
изградњу 720 дана);
- Изградња атопута Е 75, деоница: Грделица (Горње Поље)-Царичина Долина ЛОТ 2: отворена траса и мостови
на сектору Тунел Предејане-Царичина Долина (укупне дужине 4,57км, пун профил, 8 мостова, 2 надвожњака
и петља Предејане, рок за изградњу 720 дана).
Назив Пројекта ПРОЈЕКАТ ИЗГРАДЊЕ АУТОПУТА НА КОРИДОРУ Х
Држава Република Србија
Сектор Транспорт
Извор финансирања EIB
Врста уговора Радови
Врста огласа ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПОНУДА
Датум објављивања 6. октобар 2011.
Рок за достављање понуда 15. децембар 2011.
ПРОЈЕКАТ ИЗГРАДЊЕ АУТОПУТА НА КОРИДОРУ Х
Изградња аутопута Е 75
Деоница Грделица (Горње Поље) - Царичина Долина и Царичина Долина - Владичин Хан
Наручилац подобним понуђачима упућује позив да доставе запечаћене понуде за:
- Изградња атопута Е 75, деоница: Грделица (Горње Поље) - Царичина Долина ЛОТ 3: Тунел Предејане (тунел
са две тунелске цеви и две саобраћајне траке, укупне дужине око 1100м, рок за изградњу 900 дана;
- Изградња атопута Е 75, деоница: Царичина Долина - Владичин Хан, ЛОТ 4: Тунел Манајле (тунел са две
тунелске цеви и две саобраћајне траке, укупне дужине око 1800м, рок за изградњу 900 дана.
Put neće biti završen pre 2014.
Više otvaranja nego gradnje na koridoru 10
V. Spasić | 11. 10. 2011. - 02:02h | Foto: Z. Ilić | Komentara: 0
Koridor 10 neće biti završen pre kraja 2014. godine jer će toliko biti potrebno za gradnju dva tunela između Grdelice i Vladičinog Hana. Tako je realnost još jednom demantovala Milutina Mrkonjića, ministra infrastrukture, koji je 24 sata pre jučerašnjeg objavljivanja tendera za tunele izjavio da će koridor 10 biti završen do kraja 2013. godine.
SVA OBEĆANJA
Dinkić (jul 2008) Kraj do 2011. godine
- Završetak autoputa na koridoru 10 do 2011. godine prioriteti su nove Vlade Srbije. Ni ja ni G17 plus nećemo izaći na sledeće izbore ukoliko ne bude završen koridor 10 u ovom mandatu.
Tadić (maj 2009) Vlada će završiti gradnju
Boris Tadić, predsednik Srbije, izjavio je da će Vlada Srbije ispuniti obećanje i završiti izgradnju autoputa.
Mrkonjić (maj 2010) Kraj maja 2012.
Tačno za dve godine - 1. maja 2012. godine biće završen koridor 10.
Dulić (april 2010.) Sva gradnja počinje 2010.
Ova godina biće godina u kojoj će najzad početi gradnja autoputeva u Srbiji. Projektantske kuće do maja završiti sve glavne projekte, nakon čega će moći da se raspišu tenderi.