Претходни пост ЏониЛиа ме подсети да поставим слике везано за деоницу аутопута од оба моста Бешка до иза темеринске петље и то у оба правца. Да се види у каквом је стању на тој деоници "аутопут" и да скренем пажњу члановима који скоро нису ишли овим правцем, да мало обрате пажњу, на не изграђене деонице код Новог Сада. Тај део је у очајном стању.
Добро је што су стари мост Бешка затворили и што ће се коначно реконструисати.
Али идемо редом, а слике сам снимио 17. маја о.г.
Правац од моста Бешка према темеринској петљи:
Прилаз новом мосту Бешка, ту је асфалт добар, па наравно нов је:
На самом мост:
У даљини на мосту се виде благи таласи на коловозу, кад возите брже може и да делује интересантно
. Кад прођете мост Бешка и мост изнад канала, на средњој траци су мања попречна издигнућа где кола почињу да "труцкају". То нисам сликао јер је иза мојих кола био полицијски пресретач, па нисам хтео да "привлачим пажњу" сликањем из руке у току вожње, а препознао сам пресретача у ретровизору (скоро набављени Бентли), а њега је баш "тешко препознати".
Најава излаза са аутопута према Новом Саду, Зрењанину и Темерину. Водите рачуна, посебно они који још нису ишли овом деоницом од како су направњене петље, кад идете за НС, Темерин, овде изађете. Многи возачи се пређу наставе даље да возе аутопутем, мислећи да могу да изађу са аутопута где се некад излазило за Нови Сад, па сад возе у назад жутом траком до новог излаза ! Колико сам видео милиција још не кажњава, али....
После неких непуних 300 метара је излаз са аутопута, а ту је близу и будућа наплатна рампа
Од излаза са аутопута па следећа 2 км даље, паралелно са аутопутем иде деоница пута 2+2 до излазне рампе за Нови Сад. Тај правац се наставља још даље паралелно уз аутопут све до петље "Темерин".
На слици се види новосадска петља са излазном рампом за Зрењанин и улазном рампом из правца Нови Сад-исток
Улазна рампа из правца Новог Сада према Суботици
Почетак излазне рампе за Нови Сад (овде се некад излазило са полу аутопута за НС:
Приближавање петљи "Темерин", а са аутопутем и даље иде паралено деоница пута 2+2 све до излазне петље за Темерин и улазне рампе у правцу Суботице. То растојање параленог пута 2+2 од новосадске петље до темеринске петље је 2,5 км:
Надвожњак којим улица Сентандрејски пут премошћава аутопут. Овде почиње сужење, а одмах после надвожњака и стара деоница полупрофила са великим оштећењима где треба посебно водити рачуна:
Немојте ни случајно да возите 80 км колико је наводно дозвољено!, обавезно смањите брзину. Овакво стање пута 1 + 1 је непуних 500 метара иза овог надвожњака изнад пруге, а где почиње аутопут:
Овакво стање пута је непуних 500 метара иза овог надвожњака изнад пруге:
Правац од темеринске петље до старог моста Бешка:
Од пружног надвожњака, а након леве кривине према темеринској и новосадској петљи. Пут 1 + 1 је у лошем стању:
Пред темеринском петљом почиње аутопут, али је он, као што видите, катастрофа. Није ништа обнављано:
Пивара МБ, нисам одолео да не сликам, живели
Аутопут између темеринске и новосадске петље у правцу Београда. Стање, благи очај, кад возите покушајте што више да избегавате средњу траку, што више возите претицајном и зауставном (онолико колико можете), оне су "као" у нешто бољем стању, сачуваћете кола колико можете:
Излазна рампа за Нови Сад и улазна рампа из правца Зрењанина, гледано из правца Београда:
Излазна рампа за Зрењанин, а "аутопут" је као што видите:
Са бочне десне стране се види паралелна деоница пута 2+2, која је дужине скоро 5 км, од нешто пре темеринске петље до будуће наплатне рампе пре изласка на аутопут:
Надвожњак изнад пруге, стање као на слици, а уживо још горе:
Идемо даље, а стање је и даље исто све до пред будућу наплатну рампу на улаз аутопута, паралелно иде 2+2:
Коначно пре будућу наплатну рампу, аутопут је засјао у правом стању какав и треба да буде:
Код ових црвено-белих (звездашких
) "каменчића" биће будуће наплатне рампе за улаз на аутопут, а након 400 метара је улазна рампа:
Испред и на старом мосту Бешка, стање катастрофа, а има и ударних рупа:
Надам се да сам донекле помогао где треба обратити пажњу при вожњи на овој деоници "аутопута".