Šta je novo?

Koridor 10

Jedino kao problem ostaje gradina koja u periodu jul-avg-sep u pikovima bude gora od preševa...

Sad kad se na promahonasu slobodno prolazi čep ce se stvarati na naplatnoj rampi par km posle granice,
ta naplatna ima jako malo kucića, valjda ce grci da je prošire sad...
 
Nadam se da će deo saobraćaja koji odvuče ova deonica uticati na smanjenje gužvi na pravcu kroz MKD.Naravno pod uslovom da broj carinika i prolaza ostane isti.
 
Hoće ali u kojoj meri videćemo,
ja recimo letos nikad nisam video toliko naših kola na gradini, uredno čekaju sa turcima,
a na promahonasu pasošku konrolu su inače i do sad imali samo non-eu drzavljani a ostali samo pokazu licne pa prolaze bez zadržavanja, pa je vise od 3/4 parkiranih auta koji cekaju da im se pecatiraju pasoši bila iz srb...
 
Hoće sigurno. Imat ćeš skoro pa dva jednaka kilometarska puta do Soluna. Uz bugarsku vinjetu, odvlačit će sve veći deo kako se "Word of mouth marketing" bude širio
 
Налетех на занимљив текст о укидању путарине на магистралном путу Пирот Бела Паланака у Јануару 1976!!!
Још интересантније је да је та рампа вероватно била претеча овим садашњим које су грађене од 1977 па на овамо.

пини2.JPG


pini.JPG
 
Da podelim sa vama jednu info koja me je onako vratila u devedesete ali negativno.

Naime u društvu u kom sam bio ,sedeo je i čovek koji ima manji TIR parking za kamione u tranzitu i čovek kaže da mu se osetno smanjio promet i da razmišlja čak i da stavi katanac.Kaže da se od 1 Januara baš primetno manji broj kamiona.

E sad naravno ,jedna lasta ne čini proleće možda samo eksperimentišu mada zima nije baš za to pogodna možda je trenutno samo tako ali ne radujem se gubitku prihida od komercijalnog saobraćaja.
 
Ja se radujem jer povećava sigurnost.

Po mojim procenama kamioni čekaju 2 x 12h u proseku na granicama. To je ogroman gubitak vremena i put kroz šengen je više nego logičan.
 

Dosta dobar film. Ono sto je meni interesantno je to koliko smo mi koji smo na forumu pratili izgradnju ap kroz Grdelicu bili do detalja upoznati sa svim ovim problemima, za razliku od sire javnosti Srbije. Kad se setim koliko smo ostro I argumentovano kritikovali I nedovoljne pripremne geoloske I projektantske radove. A vreme I ovaj film to sve potvrdjuju.
 
Mnogi putnici u Sokobanju na svom putu ne svrate, baš zato što nije dobro povezana sa autoputem E75. A ima šta da se vidi, kao i mnogo restorana sa pravom srpskom kuhinjom. Mi iz Beograda bas retko bi svratili na prenociste, jer je suvise blizu, ali ko putuje iz Subotice, Sombora, Kikinde, Kanjiže ili ko dolazi van granica Srbije sa Severa, verovatnije je da hoće. U svakom slučaju, na kracu pauzu (neki ručak) svraćalo bi mnogo više ljudi, jer time Sokobanja svakako može da se pohvali.
 
Фантастична храна и природа. И Бованско језеро и Соко Град имају велики потенцијал. Лепо је за обићи и на путу до мора а и за направити паузу, таман је ту на 4 - 4,5 сата вожње.
Петља и боља и краћа веза били би фантастични.
 
Ово ће бити супер, али као и увек, овде је највећи посао изградња нове петље на аутопуту, а свакако и проширење и доградња дела локалних путева су битан искорак, али без излаза на аутопут, то је само локални пут где опет може или из Ражња или из Ал. Рудника да се дође..
 
Ово ће бити супер, али као и увек, овде је највећи посао изградња нове петље на аутопуту, а свакако и проширење и доградња дела локалних путева су битан искорак, али без излаза на аутопут, то је само локални пут где опет може или из Ражња или из Ал. Рудника да се дође..
Tako je...Trenutno su dve nove petlje u tenderima a nemamo ih u realnosti pa ce i ova verovatno biti tek za tri godine u najboljem slucaju
 
Pa saobraćaj na putu do Malog Požarevca je debelo preko kapaciteta. Kako se ide ka Nišu opada saobraćaj i tačno se oseti kad prođeš Smederevo i Požarevac. Posle Batočine takođe. U sezoni je ta razlika manja.
Petkom popodne je baš puno, pa bilo koji problem izazove zastoj u sekundi. Radovi su kod Velike Plane i dovoljne su dve budale da naprave problem.

Šta može da se uradi?
- da konačno urade pravo aktivno upravljanje saobraćajem, a ne ovo "Srbija ponosni domaćin Expa" i "Neko te voli"
- da u zoni radova, ako ne znaju ili ne mogu ništa pametnije, bude i službenih lica koja pomažu u regulaciji saobraćaja.
stalno se srećem sa ljudima koji ne shvataju "pravilo rajsferšlusa" gde je svaki vozač dužan da propusti jedno vozilo iz susedne trake. Moguće je i da ljudi ne znaju za to pravilo.
Iz Kragujevca ka Batočini kod onih radova neki KG lokalac ladno je krenuo na mene, za 5cm me nije udario. I još izlazi da se svađa?!

Smatram da bi mnogo bolje bilo da postoji radnik koji bi naizmenično puštao kolonu iz jedne trake, pa iz druge. Tako bi mnogo brže išao saobraćaj, jer ovako imaš klasično zakrčenje.
Kada bi jedna traka stajala a druga išla onda bi ljudi vozili oko 60km/h. Ovako se dešava da se ide i manje od 20km/h sa stani kreni.
Npr. puste ove iz brze trake i oni ljudi idu, a srednja stoji, pa obrnu na svaka dva minuta. Psiha vozača je takva da je prirodno da vozi ili da stoji. Na stani kreni smo retki navikli.


I ono najbitnije. Obavezno prisustvo policije koja bi kažnjavala likove koji voze zaustavnom i sve nas ostale prave na budale.
Danas je puno takvih bilo. Neretko se desi da se napravi i treća traka. To se ranije dešavalo kod Doljevca na naplatnoj.
 
Poslednja izmena:
sta ti to predlazes
da komandir izadje na teren sagleda saobracaj i preduzme korake potrebne za brzi protok saobracaja
da izadju i stave cunjeve u zaustavnoj i tako onemoguce bahacenje
ili kad je guzva na granicnim prelazima da neko izadje pogleda i regulise saobracaj
ili na naplatnoj kad je guzva da omoguce prolaz na enp vozilima koja podjeduju tag i time povecaju brzinu protoka
komandir treba da sjedi u kancelariji i da pregleda koliko je kazni za nevezan pojas bilo i da li je neko prekoraci brzinu za 8-9 km/h
ove sto lete nema potrebe zaustavljati
isto tako komandir granicnog prelaza treba da pogleda da li su svi dosli na posao i n e moraju odmah u kucice nego prvo malo da odmore
bas si me inspirisao za pisanje
ali stvarno razmisljam da li normalni vozaci bolje znaju gdje bi trebalo kruzni,gdje regulisat saobracaj ,gdje poboljsati infrastrukturu
ili taj neko ko mu je to posao nece ili nezna ili smo mi u zabludi
 
Ima MUP i raznu tehniku kojom može da dokumentuje nasilničku vožnju po zaustavnoj.
Najlakše je vršiti represiju tako što se stane pored puta i pecaš. Nikad nisam bio protiv takvih kontrola, da se razumemo, ali ovo su teška dela protiv bezbednosti saobraćaja, koja apsolutno niko ne prati, pa samim tim mnogi se prave pametni.
Može da bude procesuiran samo ako vozeći zaustavnom napravi neki teži sudar.
 
Vrh