Šta je novo?

Koridor 10

Мање загађења, мање гужви боље за нас. Мање и прихода али негде мора да се и изгуби! Градити ка ЦГ и Реп.Србској па ће се повећати приходи!
 
Писао сам на другој теми, мислим да је максимални.домет саобраћаја који би пребегао на ту руту 10%, што је практично неосетно за летње гужве код нас:

- Турци чине око 60% транзита.
- Више од половине тог броја не користи мађарску, већ хрватску руту. Њима би на та 3 сата требало додати још 2 или 3 да пређу на мађарску руту. То оставља укупан потенцијал на око 25% транзита.
- Све навигације ће и даље водити преко К10.

Са друге стране, Бугари, Румуни и Мађари, не само што неће имати задржавање на прелазима, већ немају ни наплатне рампе. Једина принудна пауза је мостарина Калафат. Ценим да ће зато ипак мали број ентузијаста и радозналаца одабрати ту руту.
 
Мање загађења, мање гужви боље за нас. Мање и прихода али негде мора да се и изгуби! Градити ка ЦГ и Реп.Србској па ће се повећати приходи!
Nadam se da se šališ. To su potpuno neuporedive stvari. Obim saobraćaja ka Turskoj je za red veličine veći od onog ka Crnoj gori. Razlika je i u strukturi, trenutno ima mnogo više kamiona.

... Све навигације ће и даље водити преко К10...
...ipak se šalite. Jesu Google i ostali tromi, ali za par meseci se ažuriraju mape.

Vrlo je realna opasnost gubitka dela teretnog saobraćaja.

Ulazak Rumunije i Bugarske u Šengen zonu, a istovremeno i neulazak Srbije u istu je veliki istorijski poraz Srbije.
Sve se to dešava dok pola Srba ima vlažne snove o nekoj virtuelnoj zajednici sa Rusijom ili Kinom, dok postaje enklava u okviru EU.
Kao kad bi San Marino težio ujedinjenju sa Nemačkom.

...i da pojasnim, ni ja nešto ne volim EU, ali to je realnost, opkolili su nas. Imamo opciju da se udružimo sa njima ili da nas vremenom potpuno okruže, kao u ofanzivi.
 
Навигације ће водити преко К10 јер је тај пут далеко ближи од К4.
 
Neće ako su čekanja na granici 12h. Gugl maps to računa i predlaže alternativu
 
Šta se tiče mostarine, lako moguće da će da je integrisu u vinjete ako vide da je usko grlo.
 
Ако је чекање на граници 12х, и ако се неки саобраћај прелије на 1+1 магистралу кроз село, и наплатну рампу за мост, неће баш бити да ће трајање пута бити много краће. Хоћу да кажем, да алтернативни пут сада показује 3 сата краће време, а у летњем периоду, и мали пораст саобраћаја може да изазове колапс тамо.

Друга ствар је што Гугл често даје предност уштедама у гориву и километражи, у односу на време путовања. Мали број корисника прилагођава и подешава те параметре.
 
Kao sto rekoh, bice dosta durgacije kad budu izgradili autoput K4
Highways_in_Romania_(detailed).svg.pngBulgaria_Infrastructure_Situation_March_2023.png
Do tad imamo fore, al posle toga verujem da ce biti dosta brza ruta s obzirom na Sengen
Verujem da ce tad i navigacija da je prikazuje kao najbrzu rutu
 
Na guglu jasno piše šta je brže kad upišeš iako ti po defaultu nudi stednju goriva. Plus, čeka se 2 x 12h u vreme seobe + gutve na naplatnima. Dve granice, 4x naplatne stanice.

Ako AI zaključi da je ušteda 3h, poslat će te tom rutom
 
Ukucaj npr Split iz Beograda u gugl pa ćeš da vidiš da nudi 800km okolo autoputem jer je brže i alternative preko BiH gde piše vreme
 
Слично је и за овај случај. Предност ће имати К10, као и до сада.
 
Naravno da je X još uvek bolja varijanta, ali se to menja zbog politike. Put jeste dosta dobar kroz Srbiju i lepo se održava. Fali samo bolje informisanje vozača, pa da bude pravi evropski. Infopaneli, radio,...

Neće ako su čekanja na granici 12h. Gugl maps to računa i predlaže alternativu
Kamiondžije ne koriste Gmaps ni kod nas, jer ne pokazuje ograničenja i zabrane za kamione. Imaju oni druge navigacije.
 
Vrh