Šta je novo?

Koridor 10

A zasta se sve kod nas ne koriste sluzbena vozila. To se niko ne pita, suvise je opasno.
 
Искрено, скоро увек се може очекивати бахата и опасна вожња и коришћење од оних који возе службена возила. Па, и то да за нешто што треба да се препешачи користи се службено возило. "Није моје, па да пазим" најчешће размишљање.
 
Започети радови на изградњи деонице Пирот (Исток)- Димитровград
објављено 25. 11. 2010.

Радови на изградњи аутопута на источном краку Коридора 10, од Димитровграда до Пирота, у дужини од 14,3 километра, званично су отворени 24.новембра 2010.године.

Припремни радови су почели код почетка обилазнице око Димитровграда, а та деоница се састоји из два дела (лота):

Пирот (исток) - Суково, у дужини од шест километра и Суково - Димитровград у дужини од 8,3 километара.

Рок за изградњу тих деоница је 18 месеци, а вредност радова, које финансира Европска банка за обнову и развој (ЕБРД), износи укупно око 30 милиона евра.

Члан Управног одбора предузећа "Коридор 10" Ненад Иванишевић, рекао је на свечаном отварању, да ће већи грађевински радови на тој деоници почети у марту или априлу следеће године и најавио да би на пролеће требало да почну и радови на изградњи аутопута од Црвене реке до Чифлика.

Он је истакао да су пројекат за деоницу од Пирота до Димитровграда урадили Институт за путеве и Саобраћајни институт ЦИП.

Иванишевић је подсетио да је пре око шет месеци почела изградња обилазнице око Димитровграда дужине 5,7 километара, где радове, такође, изводи "Алпина" и да би та деоница требало да буде готова у пролеће 2012. године.

Током следеће године биће отварани радови на преосталим неизграђеним деоницама на Коридору 10, најавио је Иванишевић.

Представник ЕБРД-а Меран Лукић је истакао да је деоница од Пирота до Димитровграда прва коју финансира та банка на источном краку Коридора 10 и да ће она финансирати и радове на деоници Црвена река - Чифлик.

Укупна вредност радова на изградњи аутопута на Коридору 10 (Е 80), које финансира ЕБРД, износиће око 150 милиона евра.Он је истакао да ће изградња аутопута допринети привредном развоју тог подручја и већем запошљавању локалног становништва.

Лукић је предочио да је финансирање деонице од Пирота до Димитровграда четврти путни инфраструктурни пројекат који ЕБРД финансира у Србији.

Према његовим речима, та банка је финансирала у Србији од 2001. године 122 пројекта у вредности од 2,3 милијарде евра у области путне инфраструктуре, енергетике, екологије и других области.

Технички директор "Алпине" Зоран Костић је рекао да ће та аустријска компанија завршити изградњу аутопута од Димитровграда до Пирота до почетка маја 2012. и додао да је "Алпина" у Србији реализовала више од 40 пројеката.

Припремни радови на деоници, које ће извођач обављати наредних месец дана, обухватају геодетскообележавање трасе и снимање терена и објеката, организацију градилишта, допрему механизације и друге послове.


www.koridor10.rs
 
GOSPODE DŽEM,

sutra se konačno otvara obilaznica oko NS-a!!!
 
GOJE":3kfdlrxi je napisao(la):
GOSPODE DŽEM,

sutra se konačno otvara obilaznica oko NS-a!!!
Zar je vec 21.12.2012?Auf,pa bio je ovo lep zivot.Vidimo se u iducem drugari.
 
среда, 08. дец 2010, 14:25 -> 15:31
Отворена обилазница око Новог Сада

Обилазница око Новог Сада, Темеринска петља, отворена је за саобраћај. Изградња северног крака Коридора 10, од Новог Сада до Хоргоша и Келебије биће завршена до фебруара идуће године, најавио министар за инфраструктуру Милутин Мркоњић.

Министар за инфраструктуру Милутин Мркоњић и председник војвођанске владе Бојан Пајтић отворили су за саобраћај, на Коридору 10, новоизграђену обилазницу око Новог Сада, дугачку 12,5 километара.
Изјаве Милутина Мркоњића и Бојана Пајтића

Отворено је 8,5 километара пуног профила аутопута и прилазне саобраћајнице, а извођачи радова "Енергопројект нискоградња" и "Интеркоп" Шабац најавили су да ће, поред Темеринске петље, до априла или маја бити отворена и зрењанинска петља, уколико то временски услови буду дозвољавали.

Министар Мркоњић је рекао да су "критике председника Србије Бориса Тадића због кашњења у реализацији неких инфраструктурних пројеката биле врло конструктивне" и да је на овом делу Коридора 10 урађено и више него што је планирано.

Према његовим речима, изградња 110 километара аутопута на северном краку Коридора 10 од Новог Сада до Хоргоша и Келебије биће завршена до почетка фебруара идуће године.

Министар је истакао да је то "тренутно највеће градилиште у Европи" и да се изводе радови, или су у припреми, на укупно 170 километра пута.
obilaznica-2-527.jpg

Вредност радова на обилазници око Новог Сада износи око 40 милиона евра и финансира се из кредита Европске инвестиционе банке.

Мркоњић је додао да изградња новог моста код Бешке добро напредује и да би радови требало да буду готови пре маја 2011. године.
 
shumar":17kbet9h je napisao(la):
среда, 08. дец 2010, 14:25 -> 15:31Министар Мркоњић је рекао да су "критике председника Србије Бориса Тадића због кашњења у реализацији неких инфраструктурних пројеката биле врло конструктивне" и да је на овом делу Коридора 10 урађено и више него што је планирано.
ludilo2.gif

Izvor?
 
Zaboravih, www.rts.rs

Inače Mrka je lagano pomerio rokove od njihove zadnje najave za dva meseca, mislim na deonicu do Horgoša i Bešku.
 
Pa nije baš za dva meseca. Ranije je pričao - do Nove godine, a sada - do početka februara. To je oko mesec dana ili malo jače. Mislim da i nije toliko bitno, jer jedno su Mrkine reči (koje su možda i smišljene kao dodatni pritisak), a drugo je zvanični ugovorni rok, koji će verovatno i biti ispoštovan, što je za 100km autoputa ogroman uspeh u Srbiji!!!
 
Sa Mrkom nikad ne znaš na čemu si, ima tu i pritisaka na izvodjače ali generalno najviše njegove izjave uzimam sa rezervom. Mnogo neispunjenih obećanja i rokova da ne kažem lupanja u dosta slučajeva, a pri tom često priča uopšteno tako da ga ne možeš uhvatiti ni za glavu ni za rep.
Ovo će biti simbolično kašnjenje obzirom na dužinu deonice, tako da i ja to posmatram kao veliki uspeh, samo ću te ispraviti i reći izgradnje polu auto-puta.
 
ZVANIČAN rok izgradnje severnog kraka je čini mi se 1.2.2011. a NG je Mrka pominjao poluprivatno (da tako kažem).

Od pravca ka Mađarskoj, ono što svakako probija rok (nešto još odavno, a ponešto je potpuno neizvesno):
Obilaznica oko NS (Petlja Zrenjanin, gasovod, i neki manji radovi na petlji Temerin)
Most Beška
Y krak

Pravac ka Grčkoj čini mi se da ide neverovatno kilavo, i poslednji deo kod Preševa još nije završen (stara traka), a nek kratke deonice, tek kreću sa tenderima, a za deo kroz Grdelicu se još ne zna ni kuda će tačno. Taj deo sigurno neće biti pre 2013.

Pravac ka Bugarskoj polako napraduje, jer su otvoreni radovi i kod Pirot i kod Dimitrovgrada, ali opet ostaje komplikovan deo kroz klisuru. Pretpostavljam da će u 2012. biti gotovo sve osim kratkog dela kroz klisuru.
 
Nikako ne kapiram to oko Pirota i Dimitrovgrada, jel se tamo radi poluprofil, pun profil ili šta već?
 
medjutim":1vxohbog je napisao(la):
Nikako ne kapiram to oko Pirota i Dimitrovgrada, jel se tamo radi poluprofil, pun profil ili šta već?
Kompletan koridor 10 osim obilaznice oko BG-a i Subotice se radi u punom profilu.


Goje lepo je biti optimističan ali ja nisam. Npr. tuneli kod Dimitrovgrada nisu ni počeli sa gradnjom a rok je 720 dana od početka radova. Za većinu težih deonica tenderi nisu ni raspisani pa i ne znamo rok izgradnje. Zatim za sektor 6 obilaznice i još dve deonice koridora nema potpisanih kredita itd. Mislim da je realniji rok 2014.
 
Pa i ja sam napisao da teže deonice nisu ni u planu za tendere, pa nema govora o rokovima tipa 2012, ili 2013. Nema tu optimizma (za sada :) ) Za tunele kod Dimitrovgrada mislim da mogu da se urade, jer je rok dovoljan i uključuje i predradove.

Batajnica-Dobanovci se takođe rade u punom profilu, a jedino ne znam za sektor V gde su ugovoreni mostovi, a za mesec dva će i zemljana trasa, mada pretpostavljam da je ugovoren samo jedan profil :(
 
Dobro pretpostavljaš, :) mostovi sektora 5 biće u polu-profilu.

Što se tiče tunela kod Dimitrovgrada nisam mislio da nije dovoljno 720 dana već da neće biti gotovo pre 2013. jer radovi nisu još počeli.
 
Juce je odrzan skup od strane vita vea(ili tako nekako firme) i strucnjaka iz udruzenja gradjevinskih inzenjera u vrnjackoj banji.

Dokazali su da je isplativije da se sa desne save ukljuci autoput Beograd-Pozega sa saniranjem klizista.Resenje je bolje jer se resava kliziste,povecava protocnost Save,kosta 73 miliona eura nego ono sa leve strane(jer po tom mora most da se pravi i izmesta korito save).

Resenjem sa desne strane bi se sacuvala i velika povrsina obradivog zemljista u Sremu sa leve strane.Takodje,desnim resenjem bi se moglo napraviti pristaniste/luka u ostruznici cime bi se dodatno izmestio teretni saobracaj iz Beograda.
 
Наравно. Са шумадијске стране још при томе постоји Савска магистрала. Свима је јасно да је то боље и јефтиније решење, а зашто на силу гурају решење са сремке стране, то је само њима јасно.
 
Сигурно да тамо неки кадрови тренутне клике имају викендице или шта, ја у томе што гурају глупости не видим ни трунак логике. Ваљда ће ипак неко изгурати да победи здрав разум а не којекакви лични интереси.
 
Па врло је логично, разне Буџе имају њиве по Срему. Прво ће делове да продају за лепе паре због експроприације, а онда ће да добију аутпут поред њиве чиме ће још више да се дигне цена. Као што рекох, врло логично!
 
Jedan jedini razlog forsiranja sremske opcije mogao bi da bude izmeštanje gomile saobraćaja preko Čukarice u i iz BG. Ja ne mogu nijedan drugi razlog da razumem. Rasterećivanje saobraćaja, ponajviše teretnog i autobuskog bi dalo prostoru oko Ade da malo prodiše.

Sa druge strane razlozi protiv sremske strane su toliko ubedljivi, da ne vredi o tome mnogo ni raspravljati. Mislim da se svi slažemo oko toga.
 
I da dopunim zadnju stvar,to kliziste izmedju obrenovca i BG-a utice na 5000 kuca! Ovime bi se i taj problem resio.
 
Sad je i struka ubedljivo dokazala ono sto mi kao laici blebecemo.

Posle ovakvih dokaza, zanima me kako planiraju pa proteraju autoput kroz svoje njive?
 
Mada je ta trasa na "koridoru XI" a ne na naslovu ove teme.
 
ne postoji nešto tako kao Koridor XI. to su samo naši nazvali tako pravac Vršac-Beograd-Požega-Crna Gora, da se prikaže kao da je od mega velikog evropskog značaja
 
Vrh