Šta je novo?

Koridor 10

Laki sve se slažem sem da je Cvetković tada odlučivao, a ne Tadić.
Ja razumem šta hoćeš da kažeš time da je potrebno da usporimo ambicije o izgradnji autoputeva. Ali skrenuo bih ti pažnju da je "mi" širok pojam. Naime kako onaj u Užicu i velikom delu zapadne Srbije, čitavoj istočnoj Srbiji, Zrenjaninu i celom Banatu, Kraljevu, Kruševcu... da uspori ambicije kad je već na nuli, nema kilomatar autoputa? Ne pričam o selima već o čitavim regionima Srbije i većim gradovima. AKo je tako onda bi bilo pošteno da pošto oni nemaju autoputeve da nisu ni zaduženi za ono što nemaju, a ako je tako onda im je zaduženost niska i imaju kreditnog prostora da sebi izgrade autoput, što znači da oni nemaju razloga da usporavaju već suprotno, da sebi grade autoputeve i dostignu druge.
 
Razumem te na sta mislis.
I odgovoricu ti.
Isto kao i dobar deo beogradjana (namerno njih spominjem jer se neopravdano stvara fama o privilegovanom polozaju) koji treba da putuju ka banatu. Isto kao i istocna srbija, Branicevski okrug itd...

Nisam rekao da mislim da treba da stanemo sa izgradnjom infrastrukture, vec da treba malo da usporimo i vidimo po kom redosledu su prioritetni koji pravci.
Mesta za razvoj ima, ali isto tako ima i mesta za ustede, ne prekidom ulaganja, vec racionalnim ulaganjem.

Na temi o A2 sam izneo predlog da se od Pozege oba pravca (Ivanjica i Uzice) rade u profilu moto puta, dakle puta rezervisanog za saobracaj motornih vozila.
Uvesti na takvim putevima ogranicenje od 110 kao u vecini evropskih zemalja, ili 100 kao sto je bilo kod nas.
Trasa koja bi zaobilazila naselja, i ne bi imala direktne ulaze-izlaze ka kafanama, servisima, kucama (...) , a sa po 2+2 trake bi bile sasvim dovoljne za obim saobracaja u narednih 25-30 godina, bi bila odlicno unapredjenje u odnosu na danasnju situaciju, a kostala bi znacajno jeftinije zbog manje zahtevnih propisa o radijusima, nagibima i sl.

Isto tako i dalje smatram da je krajnje neracionalno busiti najduzi tunel u Srbiji koroz jedinu planinu u vojvodini, a zatim praviti jos jedan most preko Dunava, a zatim prolaziti obodom Novog Sada, na pravcu, Sabac, Ruma - K10
Mnogo je racionalnije od rume direktno vezati taj pravac na K10 na sremskoj strani dunava.

Ako bi se stvari tako postavile, gradovi i regioni koje si pomenuo bi mnogo pre dobili kvalitetne drumske (ali da ne zaboravimo i zeleznicke) veze.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
laki72":fthf7h2m je napisao(la):
Razumem te na sta mislis.
I odgovoricu ti.
Isto kao i dobar deo beogradjana (namerno njih spominjem jer se neopravdano stvara fama o privilegovanom polozaju) koji treba da putuju ka banatu. Isto kao i istocna srbija, Branicevski okrug itd...

Nisam rekao da mislim da treba da stanemo sa izgradnjom infrastrukture, vec da treba malo da usporimo i vidimo po kom redosledu su prioritetni koji pravci.
Mesta za razvoj ima, ali isto tako ima i mesta za ustede, ne prekidom ulaganja, vec racionalnim ulaganjem.

Na temi o A2 sam izneo predlog da se od Pozege oba pravca (Ivanjica i Uzice) rade u profilu moto puta, dakle puta rezervisanog za saobracaj motornih vozila.
Uvesti na takvim putevima ogranicenje od 110 kao u vecini evropskih zemalja, ili 100 kao sto je bilo kod nas.
Trasa koja bi zaobilazila naselja, i ne bi imala direktne ulaze-izlaze ka kafanama, servisima, kucama (...) , a sa po 2+2 trake bi bile sasvim dovoljne za obim saobracaja u narednih 25-30 godina, bi bila odlicno unapredjenje u odnosu na danasnju situaciju, a kostala bi znacajno jeftinije zbog manje zahtevnih propisa o radijusima, nagibima i sl.

Isto tako i dalje smatram da je krajnje neracionalno busiti najduzi tunel u Srbiji koroz jedinu planinu u vojvodini, a zatim praviti jos jedan most preko Dunava, a zatim prolaziti obodom Novog Sada, na pravcu, Sabac, Ruma - K10
Mnogo je racionalnije od rume direktno vezati taj pravac na K10 na sremskoj strani dunava.

Ako bi se stvari tako postavile, gradovi i regioni koje si pomenuo bi mnogo pre dobili kvalitetne drumske (ali da ne zaboravimo i zeleznicke) veze.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Mislim da ne razumes put Ns Ru, koliko je on opterecen, 10do 12 k i to uglavnom transport putnika i robe na relaciji Mitrovica, Ruma, Novi Sad, a ostatak je tek tranzit. Pa postoji veza Rume sa E 75, preko E70, ali sa NS direktno je preko venca koji je jako opterecen i prolazi kroz Nacionalni park. Moto put sa tunelom je ovde jedino resenje, koliko god vam se cinila mala Fruska gora ona ima veci i tezi uspon nego Rudnik npr. Sva mesta od Sr.Mitrovice do Ns gravitiraju ka NS. Pozdrav.

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
...krajnje neracionalno busiti najduzi tunel u Srbiji koroz jedinu planinu u Vojvodini, a zatim praviti jos jedan most preko Dunava, a zatim prolaziti obodom Novog Sada, na pravcu, Sabac, Ruma - K10....

100 % :kk:
 
Dobrodošao Srđane, pozdrav :sesir:
Mislim da niko ne spori da je moto ili auto put Ns-Ru(-Ša) potreban. Pitanje je samo da li je u ovom trenutku pošteno da Srem, koji je relativno mali region, dobije peti autoput (pored Bg-Šid, Bg-Beška, obilaznica oko Bg-a i uskoro Surčin-Obrenovac) dok na primer duplo veći Banat (ili drugi krajevi) nema ni 1km autoputa. Onda se kaže: da ali danas Srem generiše veliki dnevni promet vozila. Da, dobrim delom generiše i zato što je imao čast da bude infrastrukturno dobro izgrađen po čemu je najrazvijeniji region Srbije pa je to povuklo i mnoge investicije i privredu koji na kraju generišu taj promet. I super što je tako, što je Srem opremljen za relativno dobar život. Ali ajde i drugima sad da pomognemo, da sad i njih dignemo. Duž celog K10 je dovedeno dosta poslovanja, a kolko je dovedeno recimo u Banat koji nema autoput? Znači u redu je da treba Ns-Ru ali ajde pre toga da napravimo bar jedan ili dva autoputa u Banatu, recimo Pa-Vš ili Ns-Zr, možda i Zr-Bg (koji by the way i nisu mnogo skupi), pa onda peti u Sremu. Mislim ok, može Srem da skoči sa ovim na 250km autoputeva a duplo veći Banat pored njega da ostane na 0 ali to onda deluje kao da su u različitim zemljama i epohama.
 
Slazem se da apsolutno treba da se gradi i kroz Banat dobar put, i svuda drugde. Ali ovde ima prostora i za naplatu tog tunela jer taman koliko ce da ti skrati put a i vreme provedeno na putu toliko bi se mogao naplatiti i svi srecni. Za Banat bi trebala drzava da izdvoji prvo za magistralne puteve, tako da ne kostaju stanovnistvo nista. Pa tek kad zazivi uvesti savremene puteve. Dobar primer i jeste put Ru NS pa nastavak za Zr Ki Temisvar

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Mi smo u situaciji kada moramo da stedimo.

Imamo 3 dece i 120din.
1.
Mozemo jednom kupiti burek, a ostalo dvoje ostaviti gladne.
2.
Mozemo kupiti tri pogacice i nahraniti svo troje.

Na nama je da izaberemo jednu od ove dve opcije. Ja sam za opciju pod brojem 2.

Ja znam da je po brojanju taj put preko Fruske Gore opterecen.
No ako se zbog usteda, beogradu iz pravca cacka ne prilazi kroz sumadiju, vec se (relativno) zaobilazi, da bi se iskoristio povoljan teren (zbog jeftinije gradnje) uz reku Kolubaru, ne vidim zasto po istom osnovu ne bi smo stedeli i na Sabac - Ruma - NS.

Niko ne spori da kroz frusku goru ne bi bilo blize i brze.
Pitanje je samo dal tolika ulaganja (tunel od par km, najduzi u srbiji i most preko dunava) mi sebi mozemo da priustimo u ovom trenutku?
Jer, meni je rezon, da gde god ima pristojna alternativa, ne treba uludo 'bacati' novac, dok sa druge strane nemamo po dobrom delu zemlje nikakvu brzu i kvalitetnu saobracajnicu.

To naravno ne znaci "trajno odustajanje" .
Dakle, moze se uraditi projekat, nameniti zemljiste, spreciti divlja gradnja na trasi i slicno, ali za sada gledati da za sto manje sredstava dobijemo najvise.

A jednog dana, ako na privredna aktivnost i ekonomska situacija dozvoli, zasto da ne.
Mozemo i duplirati postojece i graditi nove.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ja sam za izgradnju ovog sremskog kroz koncesiju Tunel i uvesti naplatu, a za ostale puteve nasih 120 din :). Zato kazem naplata, a most preko Dunava stvarno nije potreban, nek zavrse Zezelj i bice super. Radujem se svakom putu samo da je nov i udoban za voznju. Ipak ovaj put nije tema ovde.

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Slažem se ovde sa Lakijem jer ispod te skuplje varijante se krije u stvari pljačka: pare cele pokrajine se troše samo u interesu Ns-a. To vidim i po tome što sem realno potrebnih Ns-Ša i Ns-Zr, oni guraju i inferioran pravac Zr-Temišvar, na kome gravitira mnogo manje ljudi nego na recimo Pančevo-Vršac. Ali Pa-Vš im ne ide ka Ns-u pa ih ne interesuje. Ne interuju ih ni druge deonice koje su na teritoriji pkrajine, gde gravitira veliki broj ljudi, ali ne idu ka Ns-u: Pa-Kovin, Pa-Vš, Bg-Zr, Y obilaznca oko Subotice, deo Bg obilaznice koji ide oko Pančeva (sa zajedničkim mostom Starčevo-Vinča)... Volim Ns, (imam dosta familje gradu i okolini) i podržavam da se razvija ali ne po cenu da delovi Vojvodine propadaju, posebno Banat gde se sela prazne da bi se stanogradnja u Ns-u punila (sličnu strategiju razvoja zameram i Bg-u). Razvoj ne treba biti baziran na ideji da se iz manjeg prespe u veće nego da se u svim krajevima lepo živi. Tada broj stanovnika Srbije neće opadati nego će rasti.
 
Isto vazi i za Bg, svi putevi vode u Bg ili makar ga zakace. I opet se pominje Bg Vs, Bg Zr, Bg Ue itd itd. Ali to je normalno to je administrativni centar, a i Ns je centar pokrajine, Nis juzne Srbije. A Srem je razvijen samo zbog blizine Bg i to je cinjenica jer svi putevi vode u Bg. Da nije Bg tu gde jeste E70 bi isao od Sida kroz Sumadiju negde do Batocine ili Jagodine ali ovako je morao kroz Bg.

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Ja sam protiv tunela kroz Frusku goru iz više razloga

Nepoznati su efekti izgradnje tunela na Frusku goru, posebno sa vodo-gledista (jedna strana obiluje izvorima a druga je gotvo suva)

Koristi od tunela bi imale samo ulazne i izlazne tačke a prstenastim prolaskom puta kroz Fruskogorska naselja
koja su danas jadna polu opustela bi dobila sa tom vezom šansu za neki oporavak

Prstenasto rešenje bi omogucilo i bolju komunikaciju i sa drugim pravcima

Tunel bi podrazumevao izgradnju jednog NS mosta a obilaznica više komada
pa zar nam nije cilj da imamo sto više mostova

Neki opsti prosperitet podrazumeva tako i tako da se ulaze u razvoj puteva ostalih Fruskogorskih mesta
zasto udupljavati i posao i cenu i produzavati vreme (decenije) sad tunel a posle opet neka obilaznica

Kome odgovara takav sebičluk,razbacivanje i štetočinski tunel
da sve okolo ostane sa razdrdanim uskim puteljcima a i dalje propada a stanovništvo da se iseljava
a samo da NS dobije malo bržu tunelsku saobracajnicu u ime nekog napredka

I Bgd je mogao da uradi u krst sa dva trazitna tunela umesto obilaznice i ne bi se razvijao niti bi bio ovoliki

Uz duž Fruskogorske obilaznice ce sigurno nici mnogi vocarski (otkupni) magacini i preradjivačke hale koje ce
zaposliti neki br. stanovnika sto ce doprineti da Fruska gora i dalje ima svoje stanovištvo
a ne samo vikendaše
 
СРБИЈА: УТИЦАЈ ПОГРЕШНЕ ТРАНСПОТНЕ ПОЛИТИКЕ

Када је у Француској штрајк железничара Француска стане. Када би у Србији био штрајк железничара, Србија не би стала, јер не може стати нешто што већ деценијама стоји у месту.
...
Grafik_2.png

На графикону је куповна моћ упоређивана у односу на Србију, а однос куповне моћи и мреже аутопутева у односу на Аустрију. За поређење је узет бруто друштвени производ по становнику, по основу куповне моћи, не номинални.
Опширније на блогу.
 
Pa zato u Nemackoj voz npr Stutgart Nimberg kojim sam se vozio kosta u jednom pravcu od 32 do 39 €. A nemci se voze jer im u gradovima parkiranje kosta boga oca. Mada im ni autoputevi nisu prazni cak sta vise. Pa prosecnog nemca koji poslovno putuje razne relacije, nervira prilazne guzve gradovima, spic, parkiranje ali on ima para da plati tu kartu, koja je po nasim standardima visoka za 200 km, pruge

Послато са S57 уз помоћ Тапатока
 
Ispod autoputa koji povezuje Niš i Pirot a koji je u izgradnji pronađena je ranohrišćanska bazilika. Prilikom radova na izgradnji “Koridora 10” došlo se do slučajnog otkrića ove ranohrišćanske bazilike za koju se smatra da je izgrađena između IV – VI veka. Arheološki radovi na ovom važnom otkriću traju već nekoliko dana a za sada ima veoma malo podataka o samoj bazilici.
http://test.muzejpirot.com/2017/03/17/p ... enja-foto/
 
Oce i nju da zatrpaju ili da je izmjeste na odmoriste
 
Šta je starije: kokoška ili jaje?
Da nije započeta gradnja autoputa ne bi ni znali da postoji.
Ovde je decenjama postojao i do prošle godine prolazio magistralni put i svi smo gazili "baziliku"!
Nije svaka bazilika remek delo i nešto što se mora sačuvati, otkrivene su za arheologe na K10 mnoge vrednije stvari. Neke su sačuvane, neke ne. Hrast je bio mnogo značajniji, ali se vlasnici parcele nisu gadili kad su im isplatili ške za eksproprijaciju...
Šta dobijamo, ako ovde napravimo muzej na otvorenom? Osim suženja puta, jer se ovde, za razliku od one prethodne,kod Crvene reke, definitivno ne može menjati projekat, tesnac je: brdo, paralelni put na pola brda, autoput, pruga, pa i 2 reke u neposrednoj blizini - Nišava i Temštica.
Narodni muzej se "renovira" godinama, pa se niko nije zasekirao. Sjajni lokaliteti zvrje prazni, ja sam dosta takvih obišao. Strašno. Italijani bi od naših lokaliteta napravili milijarde, kao što su od "rodne kuće" fiktivnog lika iz Šekspirove tragedije - Julije. Sad spremaju za turiste Romeovu par ulica dalje.
Sve ako ovde ne nagrnu Turci, glavni korisnici ovog pravca da se dive ranoHRIŠĆANSKOJ bazilici. A i Srbi ima masovno da uživaju u njoj. Osim onih koji će da poginu na ovoj crnoj tački, ako autoput bude sužen na tih 100-200 metara,
U Raveni sam video ranohrišćanske bazilike, ima ih 8 pod zaštitom UNESCO, građene 430-549. godine, sačuvane od temelja do krova, sa originalnim ranohrišćanskim mozaicima, rekonstruisane u 15-16. veku, nešto i posle II s.r., ali su građevine, a ne gomila kamenja za koju se osnovano sumnja da je nekad bila bazilika, ka ovo na slici ili ono kod Crvene reke...

To je ranohrišćanska bazilika:
https://sr.wikipedia.org/wiki/Неонијанска_крстионица
A ne ovo kamenje.

Moj predlog:
istražiti, što je vredno izdvojiti i sačuvati, ako je moguće preneti sve na drugu lokaciju, nakon toga zatrpavaj i nastavi s radovima!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=440478#p440478 je napisao(la):
bobcha78 » Thu Mar 16, 2017 11:45 pm

Uh što si mangup. Živiš dole, a mene teraš da dolazim 200km dole, da bi slikao. Što ti ne dođeš u Jagodinu da slikaš ovamo građevine?

Napiši koliko je godina izgubljeno u tih 5 godina (Vučić na vlasti) na nove tendere i na izlazak na teren Aktora. Što to preskaćeš?

Kako da ugovori kada nije bio na vlasti? Dok su se izređali svi od 2000 do 2012, dobro dasu nešto i ugovorili, ali lako je ugovoriti, treba isplatiti sve to. Teško da su urađena oba tunela na Straževici, jedan se koristi, a drugi teško da je iskopan do kraja.

Evo kontra pitanje. A jel očekuješ da ti Vučić crta projekte? Ili da vozi parni valjak i da asfaltira koridore? Tadić ne može da bude skinut od odgovornosti bio je predsednik od 2004 do 2012.
[/quote]

1. Ja sam bar 10 puta bio u Jagodini u poslednjih godinu dana, imam baš dosta drugara tamo, nekad do Kragujevca samo i prođem vidim šta se radi, ali ne pametujem mnogo šta bi trebalo graditi. Imam i stan u BG, ali ne filozofiram mnogo ni na beogradskim temama, više pratim one koji su svakodnevno tamo.
2. U tih 5 godina je izgubljeno bez Vučićeve krivice godinu dana posle bankrota Alpine. Posle toga su ponavljani tenderi bez potrebe, ja i dalje smatram da nije trebalo raskidati ugovor sa Trace na obilaznici, jer je izgubljeno 8 meseci (5 u jeku sezone), a onda smo dobili Aktor, koji je u poslednje vreme baš krenuo udarnički na obilaznici. Izbaciću i ovde neke fotke.
3. Ugovorio je, ali ne 2004.-2007. Tada se pitao koliko i Nikolić za svog mandata. Zatim se 2007-08. pitao, a onda je imenovanjem Cvetkovića postao i predsednik i (loš) premijer... Koliko god u tom periodu brljao, činjenica da je tada ugovorio K10 i veći deo "K11". On kao pravi premijer iz senke, a ne mučeni Mirko...
Cut&cover tuneli Lipak i Železnik su ugovoreni i izgrađeni (obe cevi) u vreme DS. Veoma zahtevni - prvi ispod pruge Makiš-Ostružnica, drugi ispod puta za Surčin. Obe cevi su završene. Činjenica.
Novi tunel Straževica je počeo Sloba (i Mrka) 1990. Do 1996. je probijeno čitavih 180/745 metara jedne cevi, pa je nastavljeno u vreme prve, probijeno u vreme druge Koštuničine, a otvoren je u vreme Cvetkovićeve (Tadićeve) vlade. Činjenice. Druga cev je zbog "lošeg terena", čitaj para, iskopana 100m i konzervirana 2008. U vreme Vučićeve vlade sa Kiniezima i Azerima je ugovoren dovršetak do Bubanj potoka. Respect! Videćemo kada će početi i kako će se raditi.
4. Vučić je lično 2012. lično imenovao za direktora Koridora finansijera svoje stranke, čoveka koji je stariji od njega a oslovljava ga sa sine, kome je prošle godine istekao mandat, nije reizabran, ali je i daje direktor. Resorni ministar je Zorana.
U vreme Tadićeve (Cvetkovićeve) vlade, direktor Koridora je bio izvesni Mišić, kadar SPS, resorni ministar Milutin Mrkonjić. Pre njega i posle njega resorni ministar Velja Ilić, koji je instalirao Drobnjaka u Putevima, a obaj kasnije preživeo sve apdejtove...
Kontra pitanje i za tebe: za šta snosi odgovornost Toma Nikolić, osim za gafove, gde je više brukao sebe, manje Srbiju? Po Ustavu ovlašćenja predsednika su skromna, osim ako ne postane predsednikopremijer, što je bio Tadić (2008.-12.) ili što sad hoće Vučić.
 
Početkom godine, Aktoru je dat zadatak da do 30.04. završi i pusti desnu na 2 sloja do mosta 6 obilaznice, levu šesticu, devijaciju, levu, pa obe posle mosta 7.
O tome sam već pisao i to je bilo u planu da se po svaku cenu uradi i pusti u saobraćaj bilo od devijacije kod Blue petrol, bilo od petlje Pirot istok.
Bilo je projektovano da će prvi krug biti krajem aprila ili početkom maja, a onda su ipak zakazani za 2. april.
Uz ledeni i snežni januar, hladan februar i kišovit početak marta, polumonstrum je postao neizvodljiv!
Pre desetak dana dat je ultimatum Aktoru da završe autoput do mosta 6 u punom profilu i dalje levi 6, devijacija, leva, sedmica obe do starog AP.
Do 30.6.17. (moram kad su u pitanju oni da naglasim i godinu) za 5B i obilaznicu ili da se čiste sa svih deonica na istočnom kraku!
Nadam se da se tu misli sa habajućim do šestice, mada se ne bih bunio da bude i na 2 sloja BNS, kao CR-Staničenje.
Samo da ne gledam Nemce sa Bosfora i da se ne driblam sa njima ovog leta!
Realno je da do kraja meseca leva bude na stabilizaciji (osim tamo gde je asfalt), u aprilu na 1., a tokom maja na 2. sloju BNS.
Ostaje im jun za SMA i bele linije, 15-ak dana za tih ~6,5km, nije nemoguće - naprotiv!
Desna je komplet na 2 sloja BNS, od početka do mosta 6, računajući i tunele i mostove, gotove su i ograde uglavnom.
Leva je na 0-63 do mosta 1 (~500m), između 1 i 2 je ~350m 0-31u izradi, pa ~1km 1. BNS, pa između 2-3 se radi stabiizacija (~750m).
Levi 1-3 mostovi su stabilzacijom, posle trojke je levi PP (350m) sa asfaltom, pa 300m stabilizacije posle njega do levog mosta 4.
Na levom mostu 4 se radi izolacija, pa 50m je 0-63, pa 1008m asfalta u levom Progonu, nakon čega se radi 0-31 do leve šestice.
Šestica je sa 1. slojem asfalta, niče ograda, završavaju se ivičnjaci, potporno-krilni zid je završen do stabilizacije odozgo.
Gradinje je nepoznanica za mene, ali ritmom od 3 miniranja svake nedelje lični opis terena se stalno menja!
Tu će svakako ići devijacija ~300m, pa se gradi leva posle rta ~300m, odatle se širi u pun profil pre sedmice.
Ostaje deo oko mosta 7 u punom profilu, pre i posle njega, nekih 900m ukupno, mislim da će to odraditi relativno brzo.
Tu je veći problem sama petlja Gradina, gde su rampe posle mosta 7, bliže OMV a ne kao što sam napisao u opisu slike 1. posta.
Na moju žalost, petlja Dimitrovgrad neće skoro, nije prioritet, daj bože da bude pre kraja godine, ali male su šanse za to.
Konačno su rokovi realni, za sledeću nedelju najavljuju pravo proleće, bez kiše, sa temperaturama od 20+ stepeni, videćemo...

Slike od juče iz pravca Graničnog prelaza Gradina ka Pirotu:



























































































Tamo gde počinju stubovi rasvete. počinje i deonca Trace, tačnije završava (Pirot istok - Dimitrovgrad), odmah je tu i čeona naplatna stanica Dimitrovgrad, par fotki i odande, deonica je spremna za saobraćaj:



















To je to, pratićemo i dalje razvoj događaja...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441047#p441047:d4bqpfoo je napisao(la):
caribrod » Ned Mar 19, 2017 4:02 pm[/url]":d4bqpfoo]
Novi tunel Straževica je počeo Sloba (i Mrka) 1990. Do 1996. je probijeno čitavih 180/745 metara jedne cevi, pa je nastavljeno u vreme prve, probijeno u vreme druge Koštuničine, a otvoren je u vreme Cvetkovićeve (Tadićeve) vlade. Činjenice. Druga cev je zbog "lošeg terena", čitaj para, iskopana 100m i konzervirana 2008. U vreme Vučićeve vlade sa Kiniezima i Azerima je ugovoren dovršetak do Bubanj potoka. Respect! Videćemo kada će početi i kako će se raditi.

Kontra pitanje i za tebe: za šta snosi odgovornost Toma Nikolić, osim za gafove, gde je više brukao sebe, manje Srbiju? Po Ustavu ovlašćenja predsednika su skromna, osim ako ne postane predsednikopremijer, što je bio Tadić (2008.-12.) ili što sad hoće Vučić.
Toma mora da bude odgovoran za svoje vikendice, da ih razmontira sam ili da mu ih sruše, pošto po zakonu ne mogu da se legalizuju jer područje pripada Srbija vodama.

Dakle tunel Straževica je onakav kakav sam rekao da je u prethodnom postu. Ti si rekao da su obe urađene, a sad si se raspitao pa si promenio ploču. Nema veze, dobro došao na ovaj forum, i lepo što si počeo da postavljaš i slike ovde a ne samo na SSC.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441059#p441059:dra01smw je napisao(la):
caribrod » 19 Мар 2017 05:08 pm[/url]":dra01smw]
Slike od juče iz pravca Graničnog prelaza Gradina ka Pirotu:




To je to, pratićemo i dalje razvoj događaja...

@Цариброде, свака част за фоторепортажу и сва објашњења. :kk:
Укњижен плусићћћ.

На твојој задњој слици сам приметио једну грешку на табли за путарину. У четвртом реду на немачком језику има мала грешка, где су изнад слова "u", тј. код вокала "ü" , такозвани умлаут, а то су уствари самогласници настали спајањем два различита гласа "u" и "е", изостављене су те две тачке. Можда се овако чини да није нека велика грешка, али наравно граматички јесте, а и сасвим се другачије изговара, да сад не идемо више у ширину. Значи треба да пише на табли autobahngebühr.

Да ли можеш да видиш са путарима да то исправе, односно са произвођачем знакова и путоказа који су ову саобраћајну таблу радили ? То могу буквално и на лицу места :) , да не би радили другу, да додају те две тачке.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441155#p441155:3k9z1n59 je napisao(la):
bobcha78 » Mon Mar 20, 2017 12:42 am[/url]":3k9z1n59]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441047#p441047:3k9z1n59 je napisao(la):
caribrod » Ned Mar 19, 2017 4:02 pm[/url]":3k9z1n59]

Dakle tunel Straževica je onakav kakav sam rekao da je u prethodnom postu. Ti si rekao da su obe urađene, a sad si se raspitao pa si promenio ploču. Nema veze, dobro došao na ovaj forum, i lepo što si počeo da postavljaš i slike ovde a ne samo na SSC.

Ajde majke ti nađi molim te gde sam "rekao" da su 2 cevi Straževice završene???
Napisao sam 2 tunela sa 2 cevi, a odnosilo se na Lipak i Železnik, koje su između ostalog trgovci sekundarnim sirovinama očerupali iznutra.
Idi na temu "Obilaznica oko Beograda - Autoput", tamo sam ranije izbacio nekoliko postova i jako dobro znam šta je gotovo, a šta nije.
Prođem tamo jednom u par meseci, imao sam i par usputni fotki sa Batajničke petje, al ih nisam kačio jer su smešne u odnosu na Jankauskasove.
Kačio sam ovde i ranije, pa sam prestao neko vreme iz nekih razloga, sad kačim ponovo da ne bi drugi kopipejstovali moje fotke.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441173#p441173:ha4eo6n9 je napisao(la):
Гага » Mon Mar 20, 2017 2:03 am[/url]":ha4eo6n9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441059#p441059:ha4eo6n9 je napisao(la):
caribrod » 19 Мар 2017 05:08 pm[/url]":ha4eo6n9]
Slike od juče iz pravca Graničnog prelaza Gradina ka Pirotu:




To je to, pratićemo i dalje razvoj događaja...

@Цариброде, свака част за фоторепортажу и сва објашњења. :kk:
Укњижен плусићћћ.

На твојој задњој слици сам приметио једну грешку на табли за путарину. У четвртом реду на немачком језику има мала грешка, где су изнад слова "u", тј. код вокала "ü" , такозвани умлаут, а то су уствари самогласници настали спајањем два различита гласа "u" и "е", изостављене су те две тачке. Можда се овако чини да није нека велика грешка, али наравно граматички јесте, а и сасвим се другачије изговара, да сад не идемо више у ширину. Значи треба да пише на табли autobahngebühr.

Да ли можеш да видиш са путарима да то исправе, односно са произвођачем знакова и путоказа који су ову саобраћајну таблу радили ? То могу буквално и на лицу места :) , да не би радили другу, да додају те две тачке.

Potpuno si u pravu!
Nisam ti ja neko iznutra da kontaktiram sa izvođačima na tom nivou, ali ako vidim nekog "nadležnog" reći ću mu!
A šta tek reći za engleski u 3. redu???
Kad na google ukucaš: pay tool izađe ti:
Da li ste mislili: pay toll

Nisam siguran 100%, ali mislim da je vertikalnu signalizaciju za potrebe Trace kao izvođača radio Srbijaautoput, izvinjavam se ako grešim.
 
мислим да Србијапут ради све закове, тако да треба њима писати
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441155#p441155:naxakscw je napisao(la):
bobcha78 » Mon Mar 20, 2017 12:42 am[/url]":naxakscw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441047#p441047:naxakscw je napisao(la):
caribrod » Ned Mar 19, 2017 4:02 pm[/url]":naxakscw]

Toma mora da bude odgovoran za svoje vikendice, da ih razmontira sam ili da mu ih sruše, pošto po zakonu ne mogu da se legalizuju jer područje pripada Srbija vodama.

Dakle tunel Straževica je onakav kakav sam rekao da je u prethodnom postu. Ti si rekao da su obe urađene, a sad si se raspitao pa si promenio ploču. Nema veze, dobro došao na ovaj forum, i lepo što si počeo da postavljaš i slike ovde a ne samo na SSC.

Odgovaraće Toma, na kućnom savetu kod Dragice.
Kao i novopečeni bizmismen i vlasnik winwin tehnomanije, emmi... I on će odgovarati na kućnom savetu.
Kao što su pohapsili i procesuirali tajkune, političare iz bivše vlasti, "žute lopove", eno ih svi u Mitrovici i Požarevcu. Oh, wait...

Da ti dokumentujem tuđim fotkama ono što sam napisao.
Dakle, napisao sam 2 tunela sa 2 cevi.

1. Tunel Lipak



2. Tunel Železnik



Dva tunela, sa dve cevi, zar ne?
Straževicu (novu) nigde nisam ni pomenuo, ti si je prvi izvukao...
 
Vrh