Šta je novo?

Koridor 10

Goje :kk:
Zanimljivo kolko malo masina, na svim slikama gradilista svega 4 masine sam video: 2 valjka za zemlju I 2 grejdera. Mislim, i mi smo mogli dati najjeftiniju ponudu ako bi nam oprema bili pijuci ;) A rok bi bio mrtva trka sa ove 4 masine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=434733#p434733:2z9h0m4u je napisao(la):
Earthmoving » 20 Feb 2017 09:09 pm[/url]":2z9h0m4u]Goje :kk:
Zanimljivo kolko malo masina, na svim slikama gradilista svega 4 masine sam video: 2 valjka za zemlju I 2 grejdera. Mislim, i mi smo mogli dati najjeftiniju ponudu ako bi nam oprema bili pijuci ;) A rok bi bio mrtva trka sa ove 4 masine.
E da, zaboravih da komentarišem i taj "detalj". Građevinske aktivnosti duž cele trase su gotovo neprimetne. Ljudi i mehanizacija u tragovima.
 
@Гоје, свака част на фоторепортажама, слике говоре све. :kk:
Значи ипак се нешто радуцка или ти чепрка. Наравно може то са бројнијим екипама људи, али....
Укњижени плусићи за сваку серију слика.
 
Čeprka se više nego što se radi...ako se nešto hitno ne preduzme neće ovo skoro...u Bugarskoj je situacija sviđalo se to nama ili ne mnogo bolja...
 
Ali i u Bugarskoj se prilično stalo. Obilaznica oko Sofije je polovična i ne radi se ništa na južnom delu (ne znam za severni). A nisu na vidiku ni put Kalotina - Sofija, niti se radi deo južno od Blagoevgrada.

Ono što su uradili pre nekoliko godina je fantastično, ali od tada nula poena.

Jedino što je za pohvalu je metro Sofija, koji je sada ozbiljno upotrebljiviji i širi nego pre nekoliko godina.
 
GOJE
+1 :) za foto reportažu

jasno vidljivo da je ptisustvo gradjevinske menjanizacije u mikro tragovima
ali nije ništa uočljivo na bolje ni u frekvenciji redovnog saobracaja ...
da nije bilo crveno slovo tog dana :lol:
 
Jeste, stali su ali su i dalje u prednosti...do Blagoevgrada je dobar ap, plus lepši predeli nego kod nas pa malo pojačava utisak...
Bio sam neki dan u Sofiji...imaju i oni brdo problema ali su za Bg zapad...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=435049#p435049:2pjvodd5 je napisao(la):
Johnest_Hon » 22 Feb 2017 09:22 am[/url]":2pjvodd5]Jeste, stali su ali su i dalje u prednosti...do Blagoevgrada je dobar ap, plus lepši predeli nego kod nas pa malo pojačava utisak...
Bio sam neki dan u Sofiji...imaju i oni brdo problema ali su za Bg zapad...
Veoma poštujem ono što se radi u Bugarskoj i u Sofiji, ali ne mogu da kažem da su u prednosti, a kamoli da su zapad u odnosu na Bg. Prošao sam baš Sofiju uzduž i popreko, i kontrasti su mnogo jači - naročito u siromašnom smeru. Beograd ima strašnih delova (tipa Leštane (uz dužno poštovanje meštanima Leštana)), a Sofija ima mnogo više takvih delova. Stara i zapuštena urbana tkiva, putevi i infrastruktura su i zapušteniji i mnogobrojniji nego u Beogradu. Isto važi i za sela i unutrašnjost Bugarske. Sliku donekle popravlja napredak i nova izgradnja, ali i dalje nedovoljno u odnosu na Beograd i Srbiju.

PS: Kad smo već u off-u da spomenem i Rumuniju, gde su napredak i izgradnja bili dovoljni, da je ta zemlja sada ipak značajno ispred nas.
 
Izvođači su ovde u off-u nažalost...
Ja sam bio poslom baš na koridoru X, samo južnom i tamo su stvari mnogo bolje...
 
Najavljeno poskupljenje putarine u Hrvatskoj za 5%.
Za upotrebu autoputa od Zagreba do Splita do sada je bilo potrebno platiti 174 HRK (23 EUR), nova cena bi trebala da bude 183 HRK (24,5 EUR).

Uvode i sezonsku cenu koja će biti skuplja dodatnih 10%, što znači da će se u letnjim mesecima najverovatnije plaćati putarina od Zagreba do Splita 201 HRK (27 EUR), a od Zagreba do Rijeke 77 HRK.
 
Hahahaha...
Po principu "meni ovoliko treba, toliko cu da naplatim"
Hrvatski autoputevi su dobri, to nije sporno, ali su i cene vec danas 'paprene'.
Mene odlazak do destinacije u dalmaciji i nazad vec izlazi pola cene goriva, tako da bi uz poskupljenje i dodatno 'sezonsko' +10% dosao do racunice koja opravdava izbegavanje njihovih autoputeva.

I danas se "licka magistrala" koristi znacajno vise od autoputa A1 (dalmatina), osim u vrsnim opterecenjima turistickih smena...


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ha :D
Pa prolazio moj sestric jutros, isavsi za Vranje da kupi motor.
Kaze, radi se ;)
Na nekoj (nepoznatoj) lokaciji je sa postojeceg puta video bagere, buldozere i drugu mehanizaciju kako u brdu iznad rade zemljane radove.
Eto to je sveze, ali krajnje neprecizno. Ali to je informacija kako su je meni preneli.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Srbija: Strancima putarina jeftinija nego nama
Beograd -- Na naplatnoj rampi u Preševu putarina je jeftinija za strance! Domaći vozači za prolaz moraju da izdvoje 80 dinara, dok je za vozila iz inostranstva ceh 50 centi, ali po kursu od pre oko dve i po godine, što je nešto više od 60 dinara.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1237389
 
Severni krak - obilaznica oko Subotice (Y - krak):

SUBOTICAcom_07Mar2017_Subotica_1159198.jpg

SUBOTICAcom_07Mar2017_Subotica_1159199.jpg

SUBOTICAcom_07Mar2017_Subotica_1159200.jpg

SUBOTICAcom_07Mar2017_Subotica_1159201.jpg

SUBOTICAcom_07Mar2017_Subotica_1159204.jpg

SUBOTICAcom_07Mar2017_Subotica_1159207.jpg

SUBOTICAcom_07Mar2017_Subotica_1159208.jpg

SUBOTICAcom_07Mar2017_Subotica_1159227.jpg
 
Novosti, 11.3.2017.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/ek ... dam-godina

OBILAZNICA OKO DIMITROVGRADA: Osam kilometara grade sedam godina

Ni treći izvođač radova na obilaznici oko Dimitrovgrada, "Aktor", neće završiti posao u roku. Grčka firma ne podmiruje obaveze prema partnerima, a račun u blokadi.

Obilaznica oko Dimitrovgrada jedna je od najmaleroznijih deonica na srpskim koridorima, jer se osam kilometara puta gradi sedam godina! Posle bankrota austrijske "Alpine" i raskida ugovora sa bugarskom kompanijom "Trejs", ni novi izvođač radova na ovoj trasi, grčki "Aktor", neće uspeti da završi posao u roku koji je ugovorio.

Planirano je da se radovi okončaju 21. marta, ali zbog finansijskih problema sa kojima se suočila grčka kompanija, čiji računi su već godinu i po dana blokirani, pitanje je da li će posao na obilaznici biti završen i do kraja godine. Upravo taj novi rok pomenut je u Izveštaju radne grupe Ministarstva građevinarstva, koji je objavljen u januaru. U istom dokumentu navedeno je i da "Aktor" ne reguliše svoje obaveze prema partnerima i dobavljačima i da im je račun u blokadi od oko 10 miliona evra još od jula 2015. godine.

Ovih dana na trasi punog profila sve bruji od mehanizacije i miniranja kod Gradinja i gradilište je "živnulo". Međutim, pred neimarima je puno posla na iskopu, miniranju i izgradnji puta, ali i poljuljano poverenje kod domaćih podizvođača i dobavljača materijala sa područja Pirotskog okruga, ali i iz drugih delova Srbije.

Reč je o milionskim dugovima za agregate, građu, gvožđe, gorivo, mazivo, delove i druge potrepštine na koje su neimari prinuđeni često da čekaju. Zbog blokade računa i pomenutih dugova, zaposleni kod ove kompanije su, početkom godine primili tek deo oktobarske plate.

Prema našim saznanjima, beogradski ogranak "Aktora" dobavljačima je na kraju februara dugovao 1,4 milijarde dinara, koliko je tada bio u blokadi. Taj dug su počeli da smanjuju, jer je njihov ukupni minus, prema podacima Narodne banke Srbije, juče iznosio 536 miliona dinara.

Dobavljači koji su ih blokirali nerado se oglašavaju i nadaju se da će uspeti da naplate svoja potraživanja. Jedan od njih je i Zoran Livaja, iz "Soko grupe", koji su angažovani za obezbeđenje mašina na gradilištu duž istočnog kraka Koridora 10.

Imali smo problema zbog duga, ali je nedavno urađen reprogram i počeli su da isplaćuju zaostala dugovanja - tvrdi Livaja. - Bili su u problemu duže od godinu dana, ali radnici se vraćaju na gradilište.

Grčkoj kompaniji, koja je u ogromnim finansijskim problemima, ovo je četvrta deonica na istočnom kraku Koridora 10. Ništa bolja situacija nije ni na tim gradilištima i izvesno je da nijedan posao neće završiti ni u rokovima iz poslednjih aneksa koje su potpisali.

U "Koridorima Srbije" tvrde da svi radovi moraju biti gotovi do kraja 2017.

Izvođač nas je obavestio da je kompanija obezbedila finansijsku stabilnost kao potporu za završetak započetih radova na sva četiri projekta - navode u "Koridorima". - "Aktor" je dostavio programe radova koji se usaglašavaju sa službom stručnog nadzora, a stižu i radnici i materijal za rad.

"KORIDORI": GRCI TRAŽILI PRODUŽETKE

U "Koridorima Srbije", koji su investitor na ovoj deonici, za "Novosti" kažu da je izvođač podneo zahtev za produženje roka.

Izvođač je, prema ugovoru, u obavezi da završi radove na projektu, a za eventualna neopravdana kašnjenja investitor ima pravo za potraživanje ugovornih kazni - navode u "Koridorima". - Odštetni zahtevi za nastale štete investitora ili izvođača rešavaju se u skladu sa odredbama ugovora. Sredstvo obezbeđenja investitora je uredan status svih bankarskih garancija.

JEDNA TRAKA

Na deonici Obilaznice oko Dimitrovgrada do sada su izvedeni radovi na desnoj traci u dva sloja asfalta u dužini od šest kilometara, kao i prvi sloj asfalta na levoj traci u dužini od 1,5 kilometara. Kako navode u "Koridorima", završava se hidroizolacija na mostovima, postavljena su elastična i odbojna ograda.

Trenutno se izvode radovi na iskopu i odvoženju materijala sa kosine Gradinje, a u toku je i izrada drenažnog sistema, izrada asfaltnih slojeva i izmeštanje elektro-energetskih kablova.
 
Tako je kad uzimaš najjeftinijeg izvođača. Ovi će oboriti sve rekorde u izgradnji. 7god/8km - dobar procenat, skoro 90%. Kao Pedja Stojaković u NBA u slobodnim bacanjima
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439268#p439268:1wrb3iot je napisao(la):
bobcha78 » Sun Mar 12, 2017 12:46 am[/url]":1wrb3iot]Tako je kad uzimaš najjeftinijeg izvođača. Ovi će oboriti sve rekorde u izgradnji. 7god/8km - dobar procenat, skoro 90%. Kao Pedja Stojaković u NBA u slobodnim bacanjima

Tvoj hejt prema Aktoru je u dobroj meri opravdan, ali koliko su oni krivi, barem toliko je i država. Prvo što ih trpi, a drugo što su projekti blago rečeno katastrofalni. Za kosinu Gradinje, ovde pomenutu, još uvek ni ne postoje!?
I nemoj ovu deonicu da svaljuješ na Aktor. Oni su ovde od jula 2016., to je valjda jedina deonica na kojoj rade sa 110% realne mogućnosti za dato gradilište - bilo je teških povreda i pogibija u poslednje vreme jer se ide iznad granica realnosti. A svima je bilo jasno da Gradinje ne može da se završi u fulu ni za 19 meseci, a kamoli za 9 koliko je pisalo u tenderu.
Dakle, ovo je počela Alpina 2010., pa je zbog bankrota Austrijanaca raskinut 2013. Zatim je Trace nastavio gradnju sredinom 2014., pa je i sa njima raskinut ugovor u oktobru 2015. Aktor je došao sredinom prošle godine, tako da ovde tvoja statistika ne pije vodu.
 
Ova statistika je za sve izvođače. Nisi lepo ukapirao. Ja samo mogu da kažem da AKtor nije smeo uopšte da dobije da radi obilaznicu oko Dimitrovgrada, s obzirom na njihovo učešće na ostale tri deonice koje rade (Bancarevo Crvena reka 2 godine nisu ništa tvrđe radili i Staničenje Pirot istok koja je stajala poprilično nepipnuta pogotovo deonica Sarlah Pirot istok.
Razumem da moraš da ih braniš, i nije ti prvi put.

Projekti su trebali da se urade pre 2010 godine, a to ide na dušu stručnjacima iz države, i projekat Bancarevo Crvena reka.
 
Da li postoje neke slike te sporne kosine Gradinje i da li može neko malo stručnije da objasnije koji je tačno tamo problem, koji su to tako teški radovi koje tamo treba izvršiti? Pošto ispada da je to najteži posao (projekat) na celoj deonici.
 
Problem je taj da drzava proceni odredjeni kvalitet stene recimo, po toj proceni bez pravih istraznih radova napravi projekat brzinski i na silu u saradnji sa svojim partnerima, onda potpise ugovor i kada se dodje na teren ispostavi se da je stanje 5 puta losije i da ce cena biti tri puta veca. Onda izvodjac koristi svoja prava a drzava podvaljuje poluinformacije da se narod lozi kako ih nekakvi stranci potkradaju. DS zapoceo, SNS usavrsio.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439615#p439615:2rlmgyd6 je napisao(la):
Stomatolog » Pon Mar 13, 2017 1:38 pm[/url]":2rlmgyd6]Da li postoje neke slike te sporne kosine Gradinje i da li može neko malo stručnije da objasnije koji je tačno tamo problem, koji su to tako teški radovi koje tamo treba izvršiti? Pošto ispada da je to najteži posao (projekat) na celoj deonici.
Pa tamo se stalno vrše miniranja. Stene su u pitanju, čak mislim da nije urađena eksproprijacija zemljišta. Ispod tog dela što miniraju su kuće.

DS nije uradio projektnu dokumentaciju, zato sve deonice kasne. 2010 je započeta obilaznica, što znači da je sve to moralo da se reši pre 2010 godine. SNS je odgovoran zato što je Aktoru dao da radi obilaznicu oko Dimitrovgrada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=439507#p439507:1hccwwh1 je napisao(la):
bobcha78 » Sun Mar 12, 2017 10:33 pm[/url]":1hccwwh1]Ova statistika je za sve izvođače. Nisi lepo ukapirao. Ja samo mogu da kažem da AKtor nije smeo uopšte da dobije da radi obilaznicu oko Dimitrovgrada, s obzirom na njihovo učešće na ostale tri deonice koje rade (Bancarevo Crvena reka 2 godine nisu ništa tvrđe radili i Staničenje Pirot istok koja je stajala poprilično nepipnuta pogotovo deonica Sarlah Pirot istok.
Razumem da moraš da ih braniš, i nije ti prvi put.

Projekti su trebali da se urade pre 2010 godine, a to ide na dušu stručnjacima iz države, i projekat Bancarevo Crvena reka.

Ja razumem da ti braniš Vučića i da ti je za sve kriv DS, a projekti su rađeni u vreme DSS/G17/SPO-NS vlade (resorni ministar kapitalac Velja), kad je DS bio opozicija (2004.-2007.), što su svi zaboravili nego pričaju o 12 godina vlasti DS. Čak je i u vreme DS-SPS vlade resorni ministar bio Mrkonjić, motao se ovde polupijan po gradilištima, a početak radova na obilaznici Dimitrovgrad i istočnom kraku uopšte otvorila je drugarica Slavica Đukić - Dejanović.
Da se razumemo, DS je za svoje vladavine napravio hiljadu raznih gluposti, koje su pogodile i mene lično, pa nemam nikakvog razloga da ih branim. Naprotiv, lično imam itekako šta da im zamerim. Ali optuživati ih da su krivi za projekte je čista laž. Činjenica je da da su oni ugovorili kredite za sever, istok, jug i delimično Beograd-Južni Jadran, bez kojih ne bi ni počela gradnja autoputeva po Srbiji. I tu se nisu proslavili baš sa ugovaranjem, A optuživati Tadića je smešno. Koliko on nema pojma govori činjenica da je lupetao kako se vodi mrtva trka ("utakmica") između istočnog kraka u Srbiji i mosta Vidin-Kalafat, jer ako Bugari i Rumuni naprave taj most, niko neće da prolazi ovim putem. Taj je most u funkciji 3-4 godine, a po PGDS saobraćaj od Niša do Gradine se povećava iz godine u godinu. Da bi taj pravac K4 bio koliko-toliko konkurentan ovom fali mu još nekih 300km autoputa po Bugarskoj i Rumuniji, što potonjima nije ni u 20-godišnjem planu.
Ja sad mogu da ti priložim desetine dokaza gde kritikujem Aktor, ali da li ima smisla dokazivati nešto nekome ko je ubeđen da je Vučić nešto najlepše što se desilo Srbiji u "novijoj srpskoj istoriji". Pošto on sve vidi, sve može i sve zna što ne kaže "sinu" da diskvalifikuje Aktor i otera ih? Pritom, neke korake Vučićeve vlade apsolutno podržavam, ali generalno...
Ti si taj koji je napisao nekoliko netačnih podataka: DS je kriv za projekte, "ovi" grade (ko su ovi?) 8km za 7 godina (od tih sedam 5 je za vlasti SNS), "ti moraš da braniš Aktor".
Da li si ikada prošao ovim delom koridora, kojim ja prolazim svaki dan?
Da je Aktor nesposoban da završi 4 deonice to je nesporno, ali zašto ga onda država toleriše?
A naravno da ću da ih branim tamo gde nisu krivi, što je generalno retkost, kao npr. ovde gde država nije sposobna da za 5 godina izmesti jedan dalekovod, a pre i posle njega je skoro sve pod asfaltom (Aktor):

 
Vrh