Vladica-86
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 24.11.2008.
- Poruke
- 235
- Pohvaljen
- 78
Zapad je SFRJ spasavao nekoliko puta bankrota, tako da ne bulaznite. Mogli su i da kazu zabole nas pa se snalazite i delite, da im je cilj bio da se podele Republike.
zapad spasavao, zapad potplacivao... braca nas podrzala... (?)
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432571#p432571:32bqh0sl je napisao(la):Earthmoving » 09 Feb 2017 08:33 am[/url]":32bqh0sl]Zapad je ne spasavao, već potplaćivao SFRJ da ne bi otišla ka Rusiji, tj da Varšavski pakt ne bi imao izlaz na Mediteran (a to su mogli samo preko Ju, Grčke i Turske, a zadnje dve su preuzeli u NATO). Kada je u Bugarsku i Rumuniju ušla "demokratija" tj kad je Rusija bila i fizički odvojena od Jugslavije, nestalo je potrebe za tim, onda je postalo važnije "pomagati" Rumune i Bugare i vojsku pomeriti dalje ka istoku. Još uvek je teritorija osnova ekonomije.
Ne razumem, zar nije premijer rekao da nam ide bolje nego nemačkoj? :?: Zbunjen sam...[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432666#p432666:338c0xkr je napisao(la):Earthmoving » 09 Феб 2017 11:00 pm[/url]":338c0xkr]Zanimljiva poredjenja Jos bi mozda dodao I poredjenje po bogatstvu od kog se ipak autoputevi prave, recimo BDP-u koji je u 2013. u Nemackoj 3,73 trilijarde $, a u Srbiji 45 mlrd ili 80 puta manje, po cemu bi Srbija bila ekvivalent Nemackoj sa svega 162km autoputeva ali imamo mnogo vise. Ali dobro, Nemacka je ipak jedna od zemalja sa najrasprostranjenijom mrezom autoputeva u svetu pa nije sramota biti nesto losiji od nje.
laki72":1qy8oay6 je napisao(la):@Earthmoving
Nisam napisao da je rezultat izgradnje 0km.
Nula je rezultat inflatornog finansiranja i dirigovane ekonomije za koje se neki forumasi zalazu.
U teoriji, to je lako ostvarivo i zaista je u trenutku kada je drzava bila pod sankcijama pa su proizvodni kapaciteti bili jako malo iskorisceni, a svi proizvodni i izvodjacki kapaciteti u drzavnom vlasnustvu, to bilo jedno od boljih resenja.
Nazalost, to nije uradjeni, a inflacija se otrgla kontroli.
Zakljucak? Ne treba se baviti onim cime ne umemo da se bavimo (generalno).
Dakle, ne umemo da organizujemo javne radove uz inflatorno finansiranje.
Kao los domacin i roditelj, koji svakog pr og u mesecu ostavi u stek neki dinar za skolovanje dece, a onda 10-15 u mesecu uzme tu lovu za nesto drugo.
Sto se tice poredjenja sa razvijenim i bogatim drzavama poput Nemacke i Austrije...
Sta reci? Isto kao sto su se bogati stari rimljani banjali u kupatilima, a robovi radili za ciniju kase te se nisu mogli porediti, tako se ni mi ne mozemo i ne trebamo porediti sa bogatim i razvijenim zemljama.
I bojim se da nismo svesni koliko nam je u opcinjenosti autoputevima (ok i ja ih volim), paznja popustila po pitanju stanja magistralnih puteva koji su vecinom ocajni.
Ocajni jer nisu 'magistralni' po svojim saobracajnim karakteristikama, vec su se pretvorili u ulice.
Pogledajte samo potez oko preljine na ibarskoj magistrali.
Pre 20 godina, magistralni put, pravac, maksimalno ogranicenje i maksimalna preglednost i sigurnost.
Danas, ulica, sa bezbroj firmi koje imaju direktan izlaz na Ibarsku magistralu, vecinom sa ogranicenjem 50 .
Ista stituacija je i na obilaznici oko G.Milanovca, kao i na vecini putnih pravaca u Srbiji.
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
Evo sta ja ocekujem.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=432622#p432622:lyo996jk je napisao(la):spatiotecte » Čet Feb 09, 2017 6:26 pm[/url]":lyo996jk]Ma Srbija je super izgurala ovu izgradnju autoputeva s'obzirom kroz sta je sve prosla. Ne znam sta ljudi ocekuju od osakacene i iznemogle drzave.