Šta je novo?

Koridor 10

Da li neko ima slike sa deonice Srpska kuća - Levosoje? Koliko su odmakli tamo?
 
Da su pametni, da urade bar tu deoncu do letnje sezone i da puste...Pošto nije velika, a mnogo bi znacila. Imao bi samo jednu ,,rupu,, na putu do letovanja, a ovako imaš dve.
 
U pravu si potpuno, ali mislim da do skoro nisu imali izvođača radova. Neki problem je bio, ne mogu tačno da se setim šta je tačno bilo. Ali ta deonica je kratka, i mislim da ima samo dva mosta i petlju za izgradnju. Nije problem put, već mostovi i tuneli to se najsporije gradi. Tu nema nekih brda i klizišta, što je jako bitno
 
Problem je bio sto su Grci isplanirali tu autoput jos i za olimpijadu 2004 i obecali sredstva iz helenik plana. Onda su nasi to vrlo efikasno planirali i planirali, i kad su se resili da krenu negde pre jedno 3 godine, Grci su rekli da nemaju para posto duguju 100 milijardi sad.
Onda su nasi odlicno planirali jos jedno 2 godine sve dok se prosle god nisu setili cudesnog resenja - moramo sami da platimo put.
I onda su najlaksu deonicu poceli da grade od ove godine i dali rok manje od godinu dana. S obzirom na prethodna iskustva gradnje 5.6 km 4 godine i jos nekih slicnih, vrlo je verovatno da ce to biti gotovo do kraja ove godine.
I jos jedna ekskluzivna informacija, bg obilaznica ce biti gotova do pred izbore 2020. Posto je Batajnica - Dobanovci pusteno pred izbore 2012, pa Dobanovci - Ostruznica pusteno pred izbore 2016, mogu evo ekskluzivno da vam dam insajderske informacije da ce ostatak biti gotov pred izbore 2020.
 
S obzirom da se pravi od 1990, verovatno ni tada neće biti gotova, jer deo od tunela Ostružnica do Bubanj potoka nije ni pipnuta niti ugovorena.
 
Taj deo je katastrofa, nema dalje. Danju i nekako. Nocu, Bogu da se pomoliš, pa da kreneš. provalija sa jedne strane, neosvetljeno...I to tranzit kroz glavni grad...SRAMOTA, to je blaga reč. Inače ime još nije izmisljeno za tako nešto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383371#p383371:1idsa6xn je napisao(la):
aleksandar83 » 27 Апр 2016 05:20 pm[/url]":1idsa6xn]
I jos jedna ekskluzivna informacija, bg obilaznica ce biti gotova do pred izbore 2020. Posto je Batajnica - Dobanovci pusteno pred izbore 2012, pa Dobanovci - Ostruznica pusteno pred izbore 2016, mogu evo ekskluzivno da vam dam insajderske informacije da ce ostatak biti gotov pred izbore 2020.
Неће тада, можда и раније :shok:
Онај Вадикал је већ сад најавио ванведне избове за две године тако да ето нама обилазнице и ваније :lol:
 
Slike su od četvrtka, poslednjeg radnog dana pre praznika.
Oko 16 i 30 pogled sa magistralnog na deonicu sa Qmax pri punoj brzini, radi se još...



Na petlji Pirot istok je završen prvi sloj asfalta "magistralnog" i tamo nije bilo nikoga.
A sada idemo petom brzinom kroz sektor 6, pošto je od početka do Qmaxa 5,5 km sa obe strane na 2 sloja BNS



Levo još nisu ugrađeni šahtovi, desno kolega na bajsu.



Nadputnjak Veliki Jovanovac (1. od Pirota), mislim da će ekipa sa petlje ubrzo posle praznika doći ovde



jer su kočići već posađeni rampi



a posle puštanja nadvožnjaka ovaj priključak, koji se još uvek koristi za prelazak AP biće zatvoren



Posle 1,5km dosadne vožnje po ravnici je drugi nadputnjak Mali Jovanovac, čije su rampe takođe sa kočićima



Za ovaj nadvožnjak pristupna rampa sa magistralnog je ka Pirotu, a na prethodnom ka Dimitrovgradu



I posle drugog nadvožnjaka počinje pista



Asfalt je i u razdelnom pojasu



i što bi rekao Zvonko Mihajlovski lepotu ne treba opisivati...



u njoj treba uživati (brzinom oko 140 bez problema)



Kraj piste, početak Qmax deonice bez asfalta



sa pogledom na Belo polje, Suko i antir... mrežu u desnoj



Tačno 275m je ova Qmax deonica na samom kraju S6



evo na čemu su drugari sa prve slike ovog posta radili



nisam zalazio u detalje - Qmax slikan u pokretu



ovi delovi su doskora bili razbacani po trasi, sada su na svom mestu



na kraju je ovaj šaht, ima još posla, ali biće ovo gotovo za dve, najviše tri... nedelje



i posle toga ide stabilizacija, prvi pa drugi sloj asfalta i na poslednjih 300-ak metara.
Pogled na levu stranu, u kojoj je nastavljeno postavljanje 2. sloja BNS (bitumiziranog nosećeg sloja) u sektoru 7



i pogled desno ka Belom polju na nešto što će biti petlja ili u najmanju ruku devijacija za privremeno povezivanje
(negde sam već video da je obeležen izlaz Sukovo, mislim na Google maps, mada je tamo ucrtan i izlaz Glogovac iznad Crvene reke)



Podvožnjak/most Belo polje na granici S6 i S7, pogled u daljini na most Tivoj dol (levo od topola) i sektor 7 ka Dimitrovgradu



Kao što pomenuh, posle Qmax-a u S7 leva strana je na 2 sloja, a desna na jednom sloju asfalta



ka Dimitrovgradu, nadvožnjak Tivoj dol



ovake neke građevine sa desne strane



dalje ka mostu na Jermi isto, desno 1, levo 2 sloja asfalta, ivičnjaci uglavnom postavljeni



dalje ka Dimitrovgradu, vidi se stari most na Jermi, prekjuče su opet nešto remontovali asfalt, al džabe, uvek ponovo propadne



a vidi se na prethodnoj slici i dokle je stigla ekipa za 2. sloj asfalta



mreža za između 1. i 2. sloja postavljena do mosta na Jermi



tačno dotle



a u desnoj strani mosta ovo je novo: produžetak trotoara mosta, video sam i sa magistralnog da tu nešto čačkaju



Nadvožnjak Gradište, sa logom Trace, ofarban 3/4, fali mu nešto i sa leve strane



valjda trotoar, dok je ekipa za zidanje završila svoj deo posla



sad bi valjda trebalo da pređu desno, ima tu neke aktivnosti



dalje ka Činiglavcima i Dimitrovgradu, pored bilborda



odmah posle "bilbodera" novina je 1. sloj asfalta u desnoj strani



u levoj je asfalt tu još od kraja prošle godine, sada su i ivičnjaci gotovi



ovaj 0-31 u zaustavnoj kanda će morati malo da se upristoji



nadvožnjak Činiglavci, dok ne bude gotov jedini pristup selu je preko autoputa, što se vidi iz priloženog



i njemu levo fali par sastavnih delova



od finišera sa prethodne slike, stotinak metara posle nadvožnjaka, završava asfalt u desnoj strani



tačno odavde, mada se crni i dalje, ali je to samo emulzija preko cementne stabilizacije



u levoj je i dalje 1. sloj BNS plus 0-31 u zaustavnoj i uglavnom postavljeni ivičnjaci



Mislim da je ovde ispred propust, pa ih zato nema.
Demoi dalje ka Obrenovcu.
Evo dokle u desnoj seže ovaj premaz, reklo bi se da će posle praznika tu biti i asfalt.



Leva strana, veliki propust između Činiglavaca i Obrenovca, postavljeni i ivičnjaci



Podvožnjak za Obrenovac, desno stabilizacija, levo 1. sloj asfalta



Ista slika i posle podvožnjaka, ka Goin dolu i Dimitrovgradu, samo je stabilizacija sveža



malo bliže Goin dolu, vidi se i ekipa za stabilizaciju



evo ih kod železničke postaje Srećkovo, negde grubo ~93+350, dokle je i stigla stabilizacija



u levoj i dalje asfalt 1. sloj, ivičnjaci



a u desnoj prema mostu na Nišavi kod Goin dola još uvek nije u potpunosti gotov 0-63 sloj,



ali je ostalo još malo, pa će i tu verovatno uskoro proći stabilizacija



most na Nišavi kod Goin dola - i na njemu ima novih elemenata, radi se



posle mosta na Nišavi kod nesuđenog tunela ivičnjaci spremni za ugradnju,



u levoj i dalje prvi sloj asfalta



a u desnoj je rađen nasip, ali ne znam da li je do kraja urađen, vidi se i kraj asfaltiranog dela u levoj



evo dokle tačno ide asfalt u levoj strani AP



poslednjih 1,2km deonice ka obilaznici, čiji se uspon vidi u daljini, na ovom je uglavnom stadijumu



odvratna podloga za vožnju po njoj u levoj, u desnoj je nešto rađeno poslednjih nedelja



a očigledno će i u levoj, nadam se da će ovaj neprijatelj mojih guma biti dobro uvaljan
(ovaj putić iznad je budući pristupni put čeonoj naplatnoj rampi Dimitrovgrad, koja je baš na ovom mestu)



kao i ovaj desno



ciljna ravnina od naplatne rampe ka obilaznici Dimitrovgrada, tu počinju i stubovi za rasvetu



kraj deonice, granica sa obilaznicom je kod gomile materijala, u ovom delu fali malo nasipa, ali ništa strašno



Ubedljivo najlakša deonica na istočnom kraku, čiji se kraj nazire! Ostao do kraja gospodski deo posla :)
Naredni radni dan za neimare je utorak, nema odmora dok traje obnova!!!
Gledao sam prognozu, prva polovina maja dosta kišovita, druga sunčana.
Do 20.maja realno je da kompletna leva strana, od početka do "tunela" (ukupno 12,8km) bude na 2 sloja asfalta.
Do tada bi i desna strana trebalo da bude na 1. sloju asfalta, ostalo je još ~1km CS i oko 2,5km za asfaltiranje.
Ostaje i poslednjih 1,2 km do obilaznice, realno je da finišer za stabilizaciju čim stigne do "tunela" nastavi dalje u levoj do kraja. Pa u desnoj.
Najkasnije početkom juna bi trebalo da se krene sa 2. slojem i u desnoj strani sektora 7, do samog kraja.
Tokom maja očekujem i da nadvožnjaci sa rampama počev od Pirota jedan po jedan budu puštani u saobraćaj.
Takođe bi trebalo da se krene i sa postavljanjem odbojne zaštitne ograde ("bankina"), spolja i po sredini, a negde sredinom juna...
u sektoru 6 sledi habajući sloj asfalta, horizontalna i vertikalna signalizacija, negde otprilike u julu isto to i u sektoru 7 :sesir:
Ovaj tempo, mobilizacija i organizacija Trace su baš, pu pu pu da ih ne ureknem, baš dobri, ako ovako nastave biće početkom ovog leta:
:vops:
 
Nadam se da si u pravu. Inače, baš u četvrtak sam prošao magistralom i ukupni trenutan utisak mi je skandalozan. U smislu razlike između onoga što je urađeno i utiska koji se ostavlja u medijima.

Bukvalno debelo van zone razumljivog preterivanja u kampanji, a jako iza granice ozbiljnog bezobrazluka i laganja!
 
Zavisi na koji deo misliš. Deonica iz prethodne reportaže Pirot istok - Dimitrovgrad biće 100% gotova tokom leta. Nažalost, od njenih 14,3 km mogu da puste 7-8 km maximalno čisto da bi pustili. Ostatak mora da čeka obilaznicu Dimitrovgrada, gde još nisu izabrali novog izvođača, a tender je raspisan prvih dana ove godine. Rok je (kao) 10 meseci od predaje gradilišta. Iz ove perspektive čini mi se glupo što su uopšte raskidali ugovor, jer koliko god da je kljakav, prethodni izvođač bi za ovih 8 meseci uradio bar nešto. Ovako - baš ništa!
Dobro ide i deonica Rubau Čiflik-Staničenje, gde je već puštena jedna strana bez habajućeg, druga je stari magistralni, radi se pod saobraćajem i dobro napreduje. Poklapa se sa paralelnim putem Pirot-Bela Palanka, koji napreduje srednje žalosno.
Deo koji nisi mogao da vidiš sa magistrale je Prosek - Crvena reka, tu LOT1 Prosek-tunel Bancarevo Terna odlično gura, sam tunel Bancarevo LOT3 češka Subtera u poslednje vreme malo kilavi, a LOT2 Aktor gnjavi najstrašnije, zreli su za raskid, ali neće ga dobiti zbog Terne, pošto su LOT1 i 2 Aktor i Terna dobile zajednički kao konzorcijum.
Problem su i ostale Aktorove deonice: Staničenje - Pirot istok, na kojoj ima svega: 2 tunela po 2 različite tehnologije (nova austrijska i cut&cover), 2 petlje, mostovske konstrukcije, paralelne saobraćajnice... Dok pušteni deo od Crvene reke do Čiflika još nema habajući, a Aktor uopšte ne počinje niti planira da počne kako mi deluje.
I još veći problem je što su se podvukli sa cenom i na novom tenderu za obilaznicu Dimitrovgrada i sad čekaju ugovor da i tu ugnjave do maksimuma!
 
još brate kada bi na nekoj mapi nam te tačke nacrtao, šta se radi, šta će brzo, šta neće brzo. bilo bi extra ali i ovako hvala ti puno. Jedva čekam tvoje nove reportaže
 
Ukro sa SSC, izvor ww87, u međuvremenu je bilo nešto promena projekta, manje-više je ovako:

E-80_CReka_-_Ciflik_-_Stanicenje_-_Pirot_FINAL_EIS--_Page_019.jpg


E-80_CReka_-_Ciflik_-_Stanicenje_-_Pirot_FINAL_EIS--_Page_020.jpg


E-80_CReka_-_Ciflik_-_Stanicenje_-_Pirot_FINAL_EIS--_Page_021.jpg


E-80_CReka_-_Ciflik_-_Stanicenje_-_Pirot_FINAL_EIS--_Page_022.jpg


Sektor (Deonica) 1 /Prosek-Tunel Bancarevo/ - Terna
Tunel Bancarevo između 1 i 2 - Subterra
Sektor 2 /Tunel Bancarevo-Crvena reka/- Aktor
Sektor 3 /Crvena reka-Čiflik/- Aktor (pušten bez habajućeg)
Sektor 4 /Čiflik-Staničenje/- Rubau
Zelena linija pored delova S3 i S4, paralelni put, tu je nešto promenjena trasa - Trace
Sektor 5 /Staničenje-Pirot istok/- Rubau
Sektori 6 /Pirot istok-Sukovo/ i 7/Sukovo-Dimitrovgrad/ - objedinjena deonica još od Alpine, sada Trace
Sektor 8 /Obilaznica Dimitrovgrada/ - tender u toku, čeka se novi izvođač, otkazan ugovor Trace u oktobru
Tuneli na obilaznici (Progon i Pržojina padina) - Terna, završeni sa tunelskom opremom,
tender za elektromašinsko opremanje u toku.
Zadovoljan?
 
VRLO :kk: extra, malo sam koristio i google earth. Sve u svemu, ako ovi iz Aktora malo ne zapnu (malo više), još 2 godine će da se radi ovaj autoput.

Da li si ti druže CARIBROD i na Youtube?
 
Novi rok za bancarevo - crvena reka je 30.11.2017. pise na sajtu koridora srbija

Деоница Просек - Црвена Река Л=22,5 км
Извођење радова финансира EIB. Изградња у току.
ЛОТ 1 - Траса и мостови: Просек - тунел Банцарево
Извођачи радова JV Aktor и Terna. Очекивани рок завршетка радова 31.12.2016.
ЛОТ 2 - Траса и мостови: тунел Банцарево - Црвена Река
Извођачи радова JV Aktor и Terna. Очекивани рок завршетка радова 30.11.2017.
ЛОТ 3 - Тунел Банцарево.
Извођач радова Subterra A.S. Очекивани рок завршетка радова 31.08.2016.
 
Ne svidja mi se sto daju posao Grcima, koliko li uzimaju para...
 
Pazite sad ovo - datum 26.07.2008:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=310257

"Za dve i po godine u Srbiji mora da bude kompletiran autoput od Horgoša do Novog Sada, od Leskovca do Makedonije i od Niša do Bugarske. U protivnom, ja ću napustiti ovu funkciju, a država će postati saobraćajno slepo crevo Evrope", rekao je Mrkonjić za Večernje novosti.
 
A ti se čudom čudiš kao da takve stvari u ovom pašaluku nisu normalne. Nije ni meni drago što je tako, da me ne shvatiš pogrešno. Ali to je realnost i takva će biti sve dok nešto ne pukne, a kakvi smo mi (navikli da nas plačkaju, prave majmunima i ostalo), to će biti na Svetog Živka, a možda ni tad.
 
Beograd -- Koridori Srbije potpisali su ugovor sa novoizabranim izvođačem radova, grčkom kompanijom Aktor SA za nastavak izgradnje deonice Koridora 10.
Izvor: Tanjug| četvrtak, 12.05.2016. | 14:04

Grčka kompanija gradiće deonicu na Koridoru 10 - Obilaznica Dimitrovgrad - granica sa Bugarskom, na autoputnom pravcu E 80.
Na međunarodnom tenderu za izgradnju deonice bilo je dostavljeno ukupno sedam ponuda zainteresovanih i to: Hidrostroy JSC (Bugarska), JV: Euro - Asfalt doo Sarajevo i Ingrap Omni doo Beograd, Constručiones Rubau S.A. (Španija), Terna SA (Grčka), Aktor SA (Grčka), Integral Inženjering AD (Bosna i Hercegovina) i JV: STRABAG AG (Austrija) i Vojvodinaput AD Pančevo, saopštili su Koridori Srbije.
Kako se navodi, kompanija Aktor SA je izabrana nakon postupka evaluacije koji je podrazumevao proveru tehničkih kvaliteta i računsku proveru svih ponuda.
Na deonici Obilaznica Dimitrovgrada - granica sa Bugarskom preostali su radovi na izgradnji puta i mostova na trasi koja je ukupne dužine 5,8 km u punom profilu, sastoji se od sedam mostova dužine od 20 metara do 500 metara, raspona 30 do 35 metara, pun profil.
Radovi se finansiraju iz kredita Svetske banke, a ugovorena cena (bez PDV) iznosi 2,106,909,003.70 RSD.
Rok za izvođenje preostalih radova na izgradnji puta i mostova na obilaznici Dimitrovgrada je 300 dana.
Radovi na pomenutoj deonici prekinuti su u oktobru prošle godine zbog raskida ugovora sa bugarskom kompanijom "Trace Group Hold", podsećaju Koridori Srbije

Znači rok je mart 2017.
 
Vrh