Slike su od četvrtka, poslednjeg radnog dana pre praznika.
Oko 16 i 30 pogled sa magistralnog na deonicu sa Qmax pri punoj brzini, radi se još...
Na petlji Pirot istok je završen prvi sloj asfalta "magistralnog" i tamo nije bilo nikoga.
A sada idemo petom brzinom kroz sektor 6, pošto je od početka do Qmaxa 5,5 km sa obe strane na 2 sloja BNS
Levo još nisu ugrađeni šahtovi, desno kolega na bajsu.
Nadputnjak Veliki Jovanovac (1. od Pirota), mislim da će ekipa sa petlje ubrzo posle praznika doći ovde
jer su kočići već posađeni rampi
a posle puštanja nadvožnjaka ovaj priključak, koji se još uvek koristi za prelazak AP biće zatvoren
Posle 1,5km dosadne vožnje po ravnici je drugi nadputnjak Mali Jovanovac, čije su rampe takođe sa kočićima
Za ovaj nadvožnjak pristupna rampa sa magistralnog je ka Pirotu, a na prethodnom ka Dimitrovgradu
I posle drugog nadvožnjaka počinje pista
Asfalt je i u razdelnom pojasu
i što bi rekao Zvonko Mihajlovski lepotu ne treba opisivati...
u njoj treba uživati (brzinom oko 140 bez problema)
Kraj piste, početak Qmax deonice bez asfalta
sa pogledom na Belo polje, Suko i antir... mrežu u desnoj
Tačno 275m je ova Qmax deonica na samom kraju S6
evo na čemu su drugari sa prve slike ovog posta radili
nisam zalazio u detalje - Qmax slikan u pokretu
ovi delovi su doskora bili razbacani po trasi, sada su na svom mestu
na kraju je ovaj šaht, ima još posla, ali biće ovo gotovo za dve, najviše tri... nedelje
i posle toga ide stabilizacija, prvi pa drugi sloj asfalta i na poslednjih 300-ak metara.
Pogled na levu stranu, u kojoj je nastavljeno postavljanje 2. sloja BNS (bitumiziranog nosećeg sloja) u sektoru 7
i pogled desno ka Belom polju na nešto što će biti petlja ili u najmanju ruku devijacija za privremeno povezivanje
(negde sam već video da je obeležen izlaz Sukovo, mislim na Google maps, mada je tamo ucrtan i izlaz Glogovac iznad Crvene reke)
Podvožnjak/most Belo polje na granici S6 i S7, pogled u daljini na most Tivoj dol (levo od topola) i sektor 7 ka Dimitrovgradu
Kao što pomenuh, posle Qmax-a u S7 leva strana je na 2 sloja, a desna na jednom sloju asfalta
ka Dimitrovgradu, nadvožnjak Tivoj dol
ovake neke građevine sa desne strane
dalje ka mostu na Jermi isto, desno 1, levo 2 sloja asfalta, ivičnjaci uglavnom postavljeni
dalje ka Dimitrovgradu, vidi se stari most na Jermi, prekjuče su opet nešto remontovali asfalt, al džabe, uvek ponovo propadne
a vidi se na prethodnoj slici i dokle je stigla ekipa za 2. sloj asfalta
mreža za između 1. i 2. sloja postavljena do mosta na Jermi
tačno dotle
a u desnoj strani mosta ovo je novo: produžetak trotoara mosta, video sam i sa magistralnog da tu nešto čačkaju
Nadvožnjak Gradište, sa logom Trace, ofarban 3/4, fali mu nešto i sa leve strane
valjda trotoar, dok je ekipa za zidanje završila svoj deo posla
sad bi valjda trebalo da pređu desno, ima tu neke aktivnosti
dalje ka Činiglavcima i Dimitrovgradu, pored bilborda
odmah posle "bilbodera" novina je 1. sloj asfalta u desnoj strani
u levoj je asfalt tu još od kraja prošle godine, sada su i ivičnjaci gotovi
ovaj 0-31 u zaustavnoj kanda će morati malo da se upristoji
nadvožnjak Činiglavci, dok ne bude gotov jedini pristup selu je preko autoputa, što se vidi iz priloženog
i njemu levo fali par sastavnih delova
od finišera sa prethodne slike, stotinak metara posle nadvožnjaka, završava asfalt u desnoj strani
tačno odavde, mada se crni i dalje, ali je to samo emulzija preko cementne stabilizacije
u levoj je i dalje 1. sloj BNS plus 0-31 u zaustavnoj i uglavnom postavljeni ivičnjaci
Mislim da je ovde ispred propust, pa ih zato nema.
Demoi dalje ka Obrenovcu.
Evo dokle u desnoj seže ovaj premaz, reklo bi se da će posle praznika tu biti i asfalt.
Leva strana, veliki propust između Činiglavaca i Obrenovca, postavljeni i ivičnjaci
Podvožnjak za Obrenovac, desno stabilizacija, levo 1. sloj asfalta
Ista slika i posle podvožnjaka, ka Goin dolu i Dimitrovgradu, samo je stabilizacija sveža
malo bliže Goin dolu, vidi se i ekipa za stabilizaciju
evo ih kod železničke postaje Srećkovo, negde grubo ~93+350, dokle je i stigla stabilizacija
u levoj i dalje asfalt 1. sloj, ivičnjaci
a u desnoj prema mostu na Nišavi kod Goin dola još uvek nije u potpunosti gotov 0-63 sloj,
ali je ostalo još malo, pa će i tu verovatno uskoro proći stabilizacija
most na Nišavi kod Goin dola - i na njemu ima novih elemenata, radi se
posle mosta na Nišavi kod nesuđenog tunela ivičnjaci spremni za ugradnju,
u levoj i dalje prvi sloj asfalta
a u desnoj je rađen nasip, ali ne znam da li je do kraja urađen, vidi se i kraj asfaltiranog dela u levoj
evo dokle tačno ide asfalt u levoj strani AP
poslednjih 1,2km deonice ka obilaznici, čiji se uspon vidi u daljini, na ovom je uglavnom stadijumu
odvratna podloga za vožnju po njoj u levoj, u desnoj je nešto rađeno poslednjih nedelja
a očigledno će i u levoj, nadam se da će ovaj neprijatelj mojih guma biti dobro uvaljan
(ovaj putić iznad je budući pristupni put čeonoj naplatnoj rampi Dimitrovgrad, koja je baš na ovom mestu)
kao i ovaj desno
ciljna ravnina od naplatne rampe ka obilaznici Dimitrovgrada, tu počinju i stubovi za rasvetu
kraj deonice, granica sa obilaznicom je kod gomile materijala, u ovom delu fali malo nasipa, ali ništa strašno
Ubedljivo najlakša deonica na istočnom kraku, čiji se kraj nazire! Ostao do kraja gospodski deo posla
Naredni radni dan za neimare je utorak, nema odmora dok traje obnova!!!
Gledao sam prognozu, prva polovina maja dosta kišovita, druga sunčana.
Do 20.maja realno je da kompletna leva strana, od početka do "tunela" (ukupno 12,8km) bude na 2 sloja asfalta.
Do tada bi i desna strana trebalo da bude na 1. sloju asfalta, ostalo je još ~1km CS i oko 2,5km za asfaltiranje.
Ostaje i poslednjih 1,2 km do obilaznice, realno je da finišer za stabilizaciju čim stigne do "tunela" nastavi dalje u levoj do kraja. Pa u desnoj.
Najkasnije početkom juna bi trebalo da se krene sa 2. slojem i u desnoj strani sektora 7, do samog kraja.
Tokom maja očekujem i da nadvožnjaci sa rampama počev od Pirota jedan po jedan budu puštani u saobraćaj.
Takođe bi trebalo da se krene i sa postavljanjem odbojne zaštitne ograde ("bankina"), spolja i po sredini, a negde sredinom juna...
u sektoru 6 sledi habajući sloj asfalta, horizontalna i vertikalna signalizacija, negde otprilike u julu isto to i u sektoru 7
Ovaj tempo, mobilizacija i organizacija Trace su baš, pu pu pu da ih ne ureknem, baš dobri, ako ovako nastave biće početkom ovog leta: