Šta je novo?

Koridor 10

Grabovnica-Grdelica
Deonica A1 koja je nedavno zavrsena i pustena za saobracaj
b21664e13e8487e8bfdcd0ebdf6662a0.jpg

5ea90a01ae1ae177cd8bc33a1f459961.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Solidno izgleda. Nedostaju bukobrani na nekim delovima trase (sa desne strane).
 
Uknjizio sam i ja pluseve. Hvala što si podelio ove slike da vidimo i mi koji tuda još nismo prosli, a zanima nas.
 
Izvor RTS
http://www.rts.rs/page/stories/ci/s...icu-tuneli-na-najtezoj-trasi-koridora-10.html

Ничу тунели на најтежој траси Коридора 10

Један од најзахтевнијих послова на Коридору 10 кроз Србију је изградња тунела. На деоници од Ниша ка истоку и југу има их седам. Ти послови поверени су страним компанијама које су за подизвођаче ангажовале српске фирме. На појединим деоницама ради се и ноћу.

За раднике који су градили тунеле на Коридору 10 грађевинска сезона трајала је целе године. Грци су завшили свој део посла код Димитровграда, а Чеси испод Суве планине, радове на две тунелске цеви приводе крају.

Koridor-s.jpg


Video:
http://www.rts.rs/upload/storyBoxFi...neli na najtezoj trasi Koridora 10 210416.mp4


"Четири године како су овде почели да раде. Савим су коректни. Наши људи раде овде, а има их из Ниша, Алексинца, Сокобање, Ражња. Задовљни смо исплатом", каже шеф градилишта "Минекс Геотехнике", Ненад Ђуров.

Следи тендер за опремање тунела најсавременијом опремом по стандардима ЕУ, за шта је из кредита Светске банке планирано 12 милиона евра.

Душан Мијук, шеф трасе "Исток" наводи да је у плану изградња Оперативно-техничког центра из ког ће се управљати системима за заштиту од пожара, вентилацију, светлосну сигнализацију, контролу саобраћаја.

У "Коридорима Србије" кажу да су после две године разрешени имовински односи у Грделичкој клисури, па ће на јужној траси ауто-пута, коју гради седам страних компанија у сезони бити око 1.000 радника.

Koridori.jpg


Јужни крак Коридора 10 пролази кроз Грделички клисуру за коју стручњаци тврде да је најтежа за изградњу ауто-пута у Србији. Овде се налазе и два тунела од којих је Манајле, са 1.800 метара најдужи у Србији.

Помоћник директора Коридора Србије Милован Бекрић напомиње да је специфичност клисуре као геогрфаског дела кроз који пролази пут узак простор на коме се већ налазе међународна пруга, река Јужна Морава и магистрални пут.

"У све то треба да се уклопи и аутопут који градимо", истиче Бекрић.

Најатрактивнија деоница коридора за возаче, али и студенте архитектуре и грађевинарства биће, како тврде стручњаци, део трасе ка Македонији. На деоници дугој 74 километра, осим најдужих тунела биће и вијадукта, галерија и тридесетак мостова. Онај најдужи, преко међународне пруге, магистралног пута и реке налазиће се код Владичиног Хана.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382531#p382531:1ihyl4q2 je napisao(la):
MaRkOs » Thu Apr 21, 2016 10:47 pm[/url]":1ihyl4q2]Koji je ovo pravac? Da nije od Grdelice ka Beogradu?
Od Grdelice ka Beogradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382527#p382527:1u2o36c5 je napisao(la):
autoputevi kao hobi » Thu Apr 21, 2016 10:07 pm[/url]":1u2o36c5]
d14333c7b89fa89cbeb68d0f4a27ec85.jpg

5eaa350e750cfa49f9963df742c395d9.jpg

Ostavite koji lajkic

Pretpostavljam da se autoput prekida kod mosta Slobode(ili se varam),zao mi je sto nisi slikao mesto gde prestaje autoput...sve u svemu :kk: :kk: :kk:

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Vrh