Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362830#p362830:2clz1cwp je napisao(la):
Veliki Vracar » 15 Dec 2015 11:32 pm[/url]":2clz1cwp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=362746#p362746:2clz1cwp je napisao(la):
MaRkOs » 15 Dec 2015 03:55 pm[/url]":2clz1cwp]Sad je Vucic na RTS1 prilikom prijema povodom otvaranja poglavlja EU dao "ekskluzivnu" vest, kako ce do kraja 2016. godine biti otvorena deonica Crvena Reka - Ciflik, i Prosek-tunel Bancarevo - Crvena Reka ako sam ga dobro razumeo. To su po ko zna koji put probijeni rokovi.
Nisi dobro ispratio, deonica Crvena Reka - Ciflik se otvara za par dana, do kraja 2015., a Prosek - C.Reka navodno za godinu dana mada to izgeda jako tesko, jer trasa tunel Bancarevo - C.Reka je tek malo zagrebana, ali videcemo, ko zna :grand:

Hvala na pojasnjenju :)
 
Samo neka se radi. Glavni problem svega ovoga je sto se godinama nije radilo nista, pa bi sada i deo ka Bugarskoj, deo ka Makedoniji, Bg obilaznicu, Koridor 11 i jos sto sta i sve to za kratko vreme, a u Srbiji,...Pa ne moze brate. Da si mađioničar, pa ne moze. To sto rade strane kompanije, stvarno ide dobro, bio bi greh da kazemo drugacije. Ali zato sta uhvate ovi nasi lezilebovići, to se otegne za sve pare.
 
nemoj da me pogrešno shvatiš, ali nemoj da pišeš nešto čisto da bi pisao.
 
Napisao sam ono sto mislim i ne vidim koji problem ti licno imas sa tim?

Ako ti se ne cita, preskoci, kao sto ja preskocim mnogo sto sta. Ako smatras da nisam u pravu, to je tvoje, mozemo argumetima da se sukobimo, pa probas da mi dokazes da nisam u pravu. Ako uspes, ja cu ti posle toga reci hvala, jer si mi pomogao da i dalje ne ostanem u krivu.

Da ti kazem drugarski, komentari kakav si mi u postu pre ovog uputio, nisu odlika pametnih ljudi. Nego su floskula, koja se izgovara, bas tako kako si ti rekao, eto da se kaze u pokusaju da se ispadne pametniji od nekoga.
 
šta misliš ko izvodi poslove na deonici ljig-preljina? jel su to domaće firme ili vanzemaljci?


čije firme su isključene iz gradnje koridora 10?



kako se plaća, tako se i radi.
 
Nisam skoro tamo putovao, pa ne mogu da tvrdim. Ali ono kako sam informisan, ako sam dobro, domace firme su radile i rade pristupnicu za Most Mihajla Pupina. I kao vozač primećujem da je tu uzet onako, prilicno dobar kajmak. Vec su se pojavile neravnine, a jedva prosla godina.
 
@Blade

Lose si informisan i to samo po sebi nije nista lose.
Lose je sto arogantno reagujes kada ti se ukaze na to. :)

Prica, nasi ovako "a stranciiiii..." nije uopste realna u Srbiji, bar sto se tice gradjevinske industriji, a pogotovu niskogradnje.
Pri tom lici na pricu tipa "ciji je duzi, a ko je bolji tehnicar" ;)

Eto kao primer na A3 deonica koju rade Azeri od Ljiga do Preljine, glavninu posla kao 'podizvodjaci' (izvodjac koji za sitnu lovu odradu umesto drugog ;) ) odradjuju nase firme, ukljucujuci i tunele.

Sa druge strane, neke Bugarske i Grcke firme sa koridora 10...
O Alpini valjda tek ne treba trositi reci. A svi oni su imali sigurne i stabilne linije za finansiranje, za razliko od projekata koje su radile nase firme a finansirali se iz Budzeta Srbije (jos ima ogromnih dugovanja za poslove obavljene u prosloj deceniji, a nekima i ranije)
Dakle, Alpina...
Jedna 'minijaturna' firma koja je vedrila i oblacila zahvaljujuci politickom uticaju i finansijskim ucenama 'vedrila i oblacila' na nasim prostorima .
Izgradila Besku 2?
Aha, al za malo ;)
Mostogradnja druze, cuo si za njih?
;)
Naravno da jesi.

Dakle, sve ovo sto sam ti napisao je samo delic argumenata protiv tvog posta i upravo zato ti je @milisav i ukazao na to.
 
Sada znam to za Alpinu, kada si mi napisao, nisam znao do sad. Hvala ti. Kao i na svemu ovome ko sta radi.

Ali da nasi vole da pokupe kajmak i isfusare, vole. Poenta mog posta je bila to. Kada smo kod Mostogradnje, koju si pomenuo, ona je radila i radi pristup mostu Borča-Zemun (cini mi se, ti me ispravi, kao bolje informisan, ako nije). Jesi li video kakav je asfalt sada posle jedva godinu dana? Vec su se pojavili kolotrazi. E vidis, mene taj fuseraj nervira.

Ali i kod stranih firmi postoji ,,smuti, pa prospi,, varijanta, samo u drugacijem izdanju. Nisu zlatni ni jedni ni drugi.
 
A uporedi sam most od prvog dana i pristupne saobracajnice? Most je od pocetka iritantno neravan i skakutanje je obavezno od samog pocetka do kraja. Sta cemo s tim?

Sent from my LG G2
 
Na samom mostu nisam primetio neke vece neravnine. Ali verujem da jeste neravan. I posle odes kod vulkanizer, on ti kaze : ,,Kriva ti je felna,,. Pored ovakvih puteva, nije cudno sto je kriva.
 
"Dakle, Alpina...
Jedna 'minijaturna' firma koja je vedrila i oblacila zahvaljujuci politickom uticaju i finansijskim ucenama 'vedrila i oblacila' na nasim prostorima ."

Alpina je (bila) ogromna firma, koja je najbolje radila na istočnom kraku. Radili su ogranci Alpine iz Hrvatske - Koteks Osijek i Bugarske, kao i neki domaći podizvođači. Ono što su oni izgradili od Pirota do granice ovi iz Trace dve godine ne mogu da okreče..
 
@Caribrod
Kako su radili, tako su i zavrsili :D

Maticna "alpina" u Austriji je firma u rangu 'Beograd puta' To su mi govorili nekoliko ljudi iz Austrije, koji su se cudili kada je potpisivan ugovor o koncesiji za tzv. koridor 11.
Nisam im verovao, cak sam se ubedjivao sa njima dok me nisu proveli pored njihovih pogona po Austriji, kao i dok vreme nije dalo sud koji je identican.
Ne sumnjam da je Alpina solidno radila, posebno sto su finasijska sredstva stizala na vreme, jer je u pitanju medjunarodni kredit, a ne budzet Srbije.
 
Da je ovo normalna drzava, ne bi smelo da posle godinu i manje dodje do deformacije asfalta na celoj deonici, a da niko za to ne odgovara. Ali jbg, pašaluk...
 
Meni je simptomaticno nesto drugo.
Ok, neko isfuseri u nameri da ostvari veci profit i sl.
Ok, nadzor takodje nije odradio svoj deo posla, podmicen je, ili je jednostavno nezainteresovan.
Nebitno.
Kako drzava (u ovom slucaju narucilac posla) ne reaguje na to?
Jednostavno platis nesto i to posle kratkog perioda nije to sto bi trebalo biti.
A garantni rok?
A uzimanje uzorka ?
Kad bi meni na kuci neko tako lose nesto odradio da posle godinu dana recimo otpada ili slicno, morao bi ponovo da uradi o svom trosku.
Prijatelj je naterao keramicara da obija i ponovo stavlja nove plocice jer nije ispostovao zadat raster kombinacije boja koji mu je lepo odstampan na b3 formatu, vec je lepio po sopstvenom ukusu po sistemu, ma bolje ti je ovo, veruj mi...
 
I ja bi isto postupio u tim slucajevima sto se tice kuce. A ovo sto pitas kako drzava na to ne reaguje...Pa ne reaguje kada smo kaubojska drzava i pasaluk. I nista nikoga ne zanima...Građani debelo placaju odrzavanje puteva kroz razne stvari. E to mene boli, sto placam nesto sto nemam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=363360#p363360:3hezpw3x je napisao(la):
laki72 » Sat Dec 19, 2015 2:30 am[/url]":3hezpw3x]Meni je simptomaticno nesto drugo.
Ok, neko isfuseri u nameri da ostvari veci profit i sl.
Ok, nadzor takodje nije odradio svoj deo posla, podmicen je, ili je jednostavno nezainteresovan.
Nebitno.
Kako drzava (u ovom slucaju narucilac posla) ne reaguje na to?
Jednostavno platis nesto i to posle kratkog perioda nije to sto bi trebalo biti.
A garantni rok?
A uzimanje uzorka ?
Kad bi meni na kuci neko tako lose nesto odradio da posle godinu dana recimo otpada ili slicno, morao bi ponovo da uradi o svom trosku.
Prijatelj je naterao keramicara da obija i ponovo stavlja nove plocice jer nije ispostovao zadat raster kombinacije boja koji mu je lepo odstampan na b3 formatu, vec je lepio po sopstvenom ukusu po sistemu, ma bolje ti je ovo, veruj mi...

E sad dolazimo do problema banana države Sirbistana, a to su projekti.
Doskora u Srbiji nije postojala institucija projektantskog nadzora !?
Nema krštenih planova, knjiga, katastarske dokumentacije, a nije da su se 2 velike kuće koje dobijaju tendere u Srbiji nešto pretrgle da detaljno snime teren koji projektuju.
I sada se maltene na nedeljnoj bazi menjaju projekti duž svih pravaca, jer je glavni projekat neprimenljiv i neizvodljiv na terenu!
Tako da koliko god su izvođači krivi i država kao investitor, toliko su i projekti UŽASNI i onda praktično niko nije kriv!
Miloše, dođeš mi par lajkova :D
Ja obično napravim selekciju pa pustim neki odabir za beobuild publiku, al sad ću morati da dovršim tvoj niz u integralnom obliku...
 
Nedamo se lako iznenaditi fuserajem :)
 
Na glavnom pravcu uglavnom je sve završeno.



sveže betonirano



Sa druge strane, na pristupnim saobraćajnicama bilo je još doosta posla



ovo je stanje od pre 5 dana, pre 2-3 dana već je bilo sve pod ivičnjacima, a pošto se radi danonoćno do sada je verovatno sve pod asfaltom



ista situacija i sa suprotne strane





ka Nišu, ove ulazno-izlazne rampe se već crne verovatno

 
Od Bele Palanke ka Nišu završni radovi



zaštitne ograde, odvodni kanali pored...



ovo je desna strana, mada je na slici levo...



a malo dalje u levoj je već obeleženo



ne zmam da li će uopšte beležiti krajnju unutrašnju liniju, žuta signalizacija potvrđuje da ima još posla i da nije gotovo...



i dalje ka Crvenoj reci



ovde desno je već iskopana servisna saobraćajnica, ali fali ograda



ovde se seče asfalt i prave šahtovi



a sa suprotne strane se nešto betonira



u nastavku ne izgleda loše





ovo je već blizu velikog mosta kod Crvene reke



još se radi, levo na slici - desna ograda :)



evo je



dalje ka Nišu



transformers na vidiku



ovde se radi odvodni kanal



evo ga, a ovde se vidi i koliko je to tačno udaljeno od velikog mosta #1 kod Crvene reke, od kojih će samo 1 od 2 biti pušten, pa će neposredno pre mosta svi na levu stranu - iz ovog pravca desno.



iza je podvožnjak i poveći kanal, valjda je to gotovo



još jedan pogled nazad



i evo ga ovaj gore što "pravi" servisnu saobraćajnicu



korak bliže kraju



još bliže, već se nazire most kod Crvene reke



ovde se već dobro vidi



ovde bi trebalo da bude preusmeravanje iz 2 u 1 i obrnuto



nadomak mosta, tu će već biti dvosmerni saobraćaj



penjanje na most



Sledi...
 
Ovde pre mosta je već spremno za žute linije



most, kojim će svi ići - ovaj levo od njega sačekaće proleće da primi goste, a odmah iza njega je devijacija za spuštanje/penjanje na magistralni



sa mosta pogled na prugu i postojeći magistralni put ka Nišu, ne znam da li je iko ko je postovao na ovoj temi propustio priliku da baci neku fotku sa položaja ovog auta dole :)



a malo iza je i Nišava



pogled nazad ka Beloj Palanci



ovo su valjda neke probe ili mesto gde most "diše", dilatacione spojnice na mostovima su btw privremene i biće završene kad se bude radio habajući



Odmah iza mosta - devijacija



spuštanje ka magistralnom i selu Crvena reka



evo je raskrsnica devijacije i magistralnog, u završnoj fazi, ali nisam optimista da će vozači lako da se tu raspetljaju



ide drugi (i poslednji) sloj asfalta, rekao bih da će ovo levo biti glavni pravac sa prvenstvom prolaza, desno će se sa AP iz pravca Pirota ka Palanci, a kako će biti regulisani ostali priključci i pravci - nemam pojma.



I za sam kraj da i ja fotnem jednu sa mosta ispod, pošto do sada nisam nijednom...



NEMA DALJE!
Rešili su da puste ovu deonicu i pustiće je. Svi radovi, koji su planirani, zahvaljujući decembarskom proleću biće završeni do 22-23.decembra kada svi izvođači idu na kolektivni do 10.01.: ograde jedne i druge, bankine, podvožnjaci, mostovi, nadvožnjaci, rampe na petlji Bela Palanka, signalizacija - spremno će dočekati nj.v. premijera naredne nedelje.
Biće pušteno i to na 2 sloja, bez habajućeg:
devijacija, levi most #1 kod Crvene reke, ~12,5 km obe strane autoputa u punom profilu i stotinak metara u polu-profilu na mestu gde će se uliti u novoizgrađenu levu stranu deonice Čiflik-Staničenje (rubau), koja je već puštena pre 10 dana, ali će i nju za svaki slučaj da "svečano otvore".
Ostaje za proleće:
desni most #1 kod Crvene reke, spojnice na mostovima, habajući sloj na obe strane - tu sledi zatvaranje jedne, pa druge strane AP da bi se postavio SMA/AB sloj, naravno i bela signalizacija (to uz prosek ~1km dnevno ne bi smelo da traje duže od mesec, mesec i po dana) i konačno nešto malo desne strane kod Čiflika na spoju sa Rubau, mada to zavisi i od Trejsa (tj. PZP Niš da me ne bi sad napali kako sam strani plaćenik) i paralelnog puta. Verovatno će biti i nekih popravki nekih brljotina, koje su neminovne kada se ovako brza i radi zbrda-zdola.
Dobre strane ovog otvaranja su:
najzad se pomaklo sa mrtve tačke i na ovom pravcu, otvaranje autoputa pa makar i ovom okrnjenom izdanju je rasterećenje saobraćaja bar za neki promil;
više neću da psujem onog lika što kod stare petlje za Svrljig parkira beli punto pored puta;
nema ograničenja od 50 i cimanja na skretanju za BP da li su tu drugovi ili nisu, nema straha od Turaka na pravcima kod ulaza u Belu Palanku sa obe strane, takođe pre i posle skretanja za Moklište i Novo selo.
Konačno, Aktor će moći da naplati nešto, preusmeri radnu snagu i tehniku na ostale 2 svoje polu- do potpuno zapuštene deonice: Staničenje-Pirot istok i tunel Bancarevo-Crvena reka.
Loše strane:
devijacija/-e - ni po dnevnom svetlu, a kamoli noću, po kiši, snegu, magli nisam siguran da neće biti svega i svačega na onom novoformiranom trouglu kod Crvene reke, a ni na suprotnoj strani kod Čiflika;
čepovi, gužve, kolone u najavi na mestima gde se ograničenje brzine sa 120 smanjuje do 40-50;
da je normalno da se pušta saobraćaj bez habajućeg sloja, projektanti ne bi ni stavljali taj sloj u projekat, verovatno će bar na nekim mestima biti oštećenja i "grebanja" a samim tim i dodatno bačenih para.
 
Minvajl nešto bliže Pirotu u odnosu na prethodni post:



Rubau ne staje, asfaltira se desna strana - doskorašnji magistralni:



Španska kompanija sa podizvođačima deluje najorganizovanije.



Na svih ~11km gde je puštena nova deonica levo desno se radi



odmah se struže stari asfalt, popravlja se posteljica, radi se stabilizacija, pa prvi, pa drugi sloj BNS, koga ima na početku deonice, ovde ide prvi



paralelno se radi i na novim podvožnjacima i propustima - prethodno su porušeni stari



i praktično je "napadnuta" cela desna strana, odnosno stari magistralni, kao ovde npr.



Jedino možda malo sporije idu sa nadvožnjacima, za koje btw prilaze sa paralelnog radi Trace, pardon PZP Niš.
Ove 2 kompanije (Rubau i Trace) su upućene jedna na drugu duž skoro celih deonica tačnije od Sinjca do Staničenja.
Tu su i 2 jedina netaknuta dela na Čiflik-Staničenje: kosine-klizišta kod skretanja za Osmakovo i slična na kraju deonice iza Staničenja. Pored obe idu i autoput i paralelni i te 2 kosine moraju da budu "zajednički zločinački poduhvat" Rubau i Trace, da se haški izrazim.
Arheolozi su završili na svim iskopinama, tako da će kosina kod Begovog mosta kod Staničenje početi da se radi krajem ove ili početkom sledeće godine, a kod Osmakova prvih meseci naredne godine.
Sve ostalo kod Rubau-a je već dobrano poodmaklo, uključujiući i most na reci Temska i veliki na Nišavi kod Čiflika, gde se takođe radi.
Zvanični rok za Čiflik-Staničenje je kraj 2016. i nije nemoguće da ova deonica bude završena i pre tog roka.
 
Vrh