Ovde pre mosta je već spremno za žute linije
most, kojim će svi ići - ovaj levo od njega sačekaće proleće da primi goste, a odmah iza njega je devijacija za spuštanje/penjanje na magistralni
sa mosta pogled na prugu i postojeći magistralni put ka Nišu, ne znam da li je iko ko je postovao na ovoj temi propustio priliku da baci neku fotku sa položaja ovog auta dole
a malo iza je i Nišava
pogled nazad ka Beloj Palanci
ovo su valjda neke probe ili mesto gde most "diše", dilatacione spojnice na mostovima su btw privremene i biće završene kad se bude radio habajući
Odmah iza mosta - devijacija
spuštanje ka magistralnom i selu Crvena reka
evo je raskrsnica devijacije i magistralnog, u završnoj fazi, ali nisam optimista da će vozači lako da se tu raspetljaju
ide drugi (i poslednji) sloj asfalta, rekao bih da će ovo levo biti glavni pravac sa prvenstvom prolaza, desno će se sa AP iz pravca Pirota ka Palanci, a kako će biti regulisani ostali priključci i pravci - nemam pojma.
I za sam kraj da i ja fotnem jednu sa mosta ispod, pošto do sada nisam nijednom...
NEMA DALJE!
Rešili su da puste ovu deonicu i pustiće je. Svi radovi, koji su planirani, zahvaljujući decembarskom proleću biće završeni do 22-23.decembra kada svi izvođači idu na kolektivni do 10.01.: ograde jedne i druge, bankine, podvožnjaci, mostovi, nadvožnjaci, rampe na petlji Bela Palanka, signalizacija - spremno će dočekati nj.v. premijera naredne nedelje.
Biće pušteno i to na 2 sloja, bez habajućeg:
devijacija, levi most #1 kod Crvene reke, ~12,5 km obe strane autoputa u punom profilu i stotinak metara u polu-profilu na mestu gde će se uliti u novoizgrađenu levu stranu deonice Čiflik-Staničenje (rubau), koja je već puštena pre 10 dana, ali će i nju za svaki slučaj da "svečano otvore".
Ostaje za proleće:
desni most #1 kod Crvene reke, spojnice na mostovima, habajući sloj na obe strane - tu sledi zatvaranje jedne, pa druge strane AP da bi se postavio SMA/AB sloj, naravno i bela signalizacija (to uz prosek ~1km dnevno ne bi smelo da traje duže od mesec, mesec i po dana) i konačno nešto malo desne strane kod Čiflika na spoju sa Rubau, mada to zavisi i od Trejsa (tj. PZP Niš da me ne bi sad napali kako sam strani plaćenik) i paralelnog puta. Verovatno će biti i nekih popravki nekih brljotina, koje su neminovne kada se ovako brza i radi zbrda-zdola.
Dobre strane ovog otvaranja su:
najzad se pomaklo sa mrtve tačke i na ovom pravcu, otvaranje autoputa pa makar i ovom okrnjenom izdanju je rasterećenje saobraćaja bar za neki promil;
više neću da psujem onog lika što kod stare petlje za Svrljig parkira beli punto pored puta;
nema ograničenja od 50 i cimanja na skretanju za BP da li su tu drugovi ili nisu, nema straha od Turaka na pravcima kod ulaza u Belu Palanku sa obe strane, takođe pre i posle skretanja za Moklište i Novo selo.
Konačno, Aktor će moći da naplati nešto, preusmeri radnu snagu i tehniku na ostale 2 svoje polu- do potpuno zapuštene deonice: Staničenje-Pirot istok i tunel Bancarevo-Crvena reka.
Loše strane:
devijacija/-e - ni po dnevnom svetlu, a kamoli noću, po kiši, snegu, magli nisam siguran da neće biti svega i svačega na onom novoformiranom trouglu kod Crvene reke, a ni na suprotnoj strani kod Čiflika;
čepovi, gužve, kolone u najavi na mestima gde se ograničenje brzine sa 120 smanjuje do 40-50;
da je normalno da se pušta saobraćaj bez habajućeg sloja, projektanti ne bi ni stavljali taj sloj u projekat, verovatno će bar na nekim mestima biti oštećenja i "grebanja" a samim tim i dodatno bačenih para.