Šta je novo?

Koridor 10

početkom septembra bi mogao biti kompletiran severni krak Koridora 10 - od granice sa Madjarskom, preko Novog Sada i mosta "Beška" na Dunavu, do Beograda - ukupne dužine 200 kilometara.
Ординарна лаж. Део преко пруге од НС ка СУ нема шанси да заврше у скорије време! :notok:
 
Обилазница око Димитровграда.У питању је пун профил и радови солидно напредују али џаба кад тендер за два тунела на том делу није још ни завршен. :bash:

Слике са коридор10.рс
 
Данас пуштање у саобраћај још једне деонице аутопута Нови Сад-Хоргош:


Koridor do Topole

Još 12 kilometara novog auto-puta na severnom kraku Koridora 10, od Žednika do Bačke Topole, biće u sredu pušteno u saobraćaj u 13.30.

Time je od Horgoša ka Novom Sadu kompletirano ukupno 50 kilometara najvažnijeg putnog pravca u Srbiji.

Prema planu preduzeća „Koridori Srbije“, 1. avgusta biće otvoreno još 12,6 kilometara puta u blizini Novog Sada, zatim, deset dana kasnije, i deonica od Bačke Topole do Feketića u dužini od 20 kilometara, dok će deo od Feketića do Srbobrana od 9,5 kilometara biti pušten u saobraćaj 20. avgusta. Na kraju, 30. avgusta otvara se i deonica od 4,8 kilometara u zoni Srbobrana.

- Uprkos teškoćama koje smo imali zbog protesta poljoprivrednika, kada je bilo onemogućeno dopremanje materijala na trasu, i štrajka radnika „Nibens grupe“, završićemo severni krak Koridora 10 sa minimalnim probijanjem roka - kaže, za „Novosti“, Milutin Mrkonjić, ministar za infrastrukturu.
- Saobraćajnicu otvaramo sukcesivno, jer je turistička sezona u jeku, pa je važan svaki novizgrađeni kilometar, koji će olakšati vozačima put ka željenim destinacijama.

Predstavnica preduzeća „Koridori Srbije“ Sanja Stavrić kaže da je ceo auto-put od Horgoša do Novog Sada trebalo da bude otvoren 20. jula i da je kompromis po pitanju roka napravljen zbog otežavajućih okolnosti koje su pratile izgradnju severnog kraka Koridora 10. Takođe, prošlo leto, kada su se izvodili zemljani radovi, bilo je neuobičajeno kišovito, a radovi su bili usporeni i zbog izmeštanja međunarodnog dalekovoda.

U „Koridorima Srbije“ ističu da će se potruditi da do 10. oktobra bude završena i obilaznica oko Subotice do Kelebije - takozvani ipsilon krak.

http://www.poslovnojutro.com/details&id=29300
 
А кад ће да буде завршен део од темеринске петље до нове наплатне станице? :rant:
 
Što da se završava kad je sve to već svečano "otvoreno" jesenas. To što nakon otvaranja izgleda kao Camel Trophy koga briga. :lol:
 
Не вреди...Опет неће.Јбг.

Све у свему rради се све шеснес' на источном краку! Имате све те слике на коридор10.рс .Само што је тај сајт ужасно спор.
 
er7.jpg
 
Odgledah fotke kada su postavljene,radili su linkovi.

MOzda su mu SSC moderatori izbrisali postove ili ga cak banovi.Da ne govorim koliko su opiceni tamo moderatori pogotovu iz zapadne evrope jer neko izrazava kao postavljac tih slika anti EU i anti NATO stavove...
 
Цензура влада свуда, па и на интернету, ништа чудно у овом периоду квазидемократије.
 
miki_ns":2hb69d5r je napisao(la):
Što da se završava kad je sve to već svečano "otvoreno" jesenas. To što nakon otvaranja izgleda kao Camel Trophy koga briga. :lol:
Не, тај део није ни почет. Само су урађени надвожњаци преко пруге, а около ледина. :mad:
 
Arnorian":ylai6gbp je napisao(la):
Ако причате о посту 682, линкови су погрешно постављени, недостаје део где су три тачке.

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=81766684&postcount=2385
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=81766926&postcount=2386
http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=81767392&postcount=2387

Na ovom delu radovi zaista lepo napreduju. Ko finansira ovu deonicu i koje je dužine?
 
Otvoreno još 13 km autoputa na Koridoru 10 »
05. Avgust. 2011 | 18:16, Izvor : Tanjug, Komentari: 0
Mrkonjić otvorio još 13 kilometara autoputa na severu Koridora 10 od Srbobrana do Siriga i najavio da će do 5. septembra biti otvorene sve preostale deonice na autoputu od Horgoša do Novog Sada.

Ministar za infrastrukturu i energetiku Milutin Mrkonjić otvorio je još 13 kilometara autoputa na severu Koridora 10 od Srbobrana do Siriga i najavio da će do 5. septembra biti otvorene sve preostale deonice na autoputu od Horgoša do Novog Sada.

Otvorena je deonica autopouta od 85. do 98. km računajući od mađarske granice prema Novom Sadu tako da je na trasi Koridora 10 od Horgoša do Novog Sada u saobraćaj uključeno ukupno 73 km.

Mrkonjić je čestitao graditeljima na obavljenom poslu najavljujući da će poslednja deonica autoputa od Horgoša do Novog Sada biti otvorena biti otvorena 5. septembra, a krak do Kelebije na Koridoru 10 do novembra.

Ministar je istakao da će od 15. septembra građani SRbije moći od Horgoša do Beograda da se voze autoputem i pređu taj potez za sat i dvadest minuta.

Mrkonjić je rekao da će sutra na nOvom mostu kod "Beške" biti obavljena prva test vožnja, odnosno, prvi automobili će preći preko mosta, dok će taj objekat biti otvoren za saobraćaj do 15. septembra.

Direktor "Koridora Srbije" Mihajlo Mišić je rekao da će sledeća deonica autoputa na severnom kraku Koridora 10 od Bačke Topole do Feketića biti otvorena 15. avgusta, zatim od Feketića do Srbobrana 25. avgusta i poslednja u blizini Srbobrana u dužini od pet km, 5. septembra.

Na trasi Koridora 10 od Horgoša do Novog Sada 2009. su već su izgrađene dve deonice od po 10 km od Bikova do Žednika i od Siriga do Novog Sada.

Direktor Mišić je rekao da je ranije bilo najavljeno da će autoput od Horgoša do Novog Sada bitie potpuno završen do kraja avgusta, ali da je zbog problema sa putarima "Nibens grupe" taj rok pomeren.

Predstavnici Koridora Srbije su rekli da vrednost izgradnje severnog kraka od Novog Sada do Horgoša i Kelebije iznosi oko 10 milijardi dinara.

U izgradnji deonica od Srbobrana do Siriga bila su angažovana preduzeća "Putevi Užice" i "Borovica transport".

Trasa je uključila izgradnju mosta na 92. km mosta preko Jegričke reke, kao i rekonstrukciju osvetljenja na naplatnoj rampi "Sirig".

Predstavnici izvođača radova i nadzora su istakli da je autoput kvalitetno urađen po najvišim standardima.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=66930&kategorija=Ekonomija
 
Неће бити урађен аутопут од Хоргоша до Београда у скорије време.

Неће ни до Новог Сада, и даље ништа од оног дела преко пруге.
 
"Predstavnici izvođača radova i nadzora su istakli da je autoput kvalitetno urađen po najvišim standardima."

Haha.... verovatno su mislili da su zvucne barijere, elektronska signalizacija, SOS telefoni, odmorista i slicne standardne stvari obavezno instalirane, tako da ja jedva cekam da vidim sta jos ulazi u te najvise standarde...

Koja komedija...
 
Ako je ostatak uradjen kao novije deonice od BG do NS onda je to super, posto je taj deo odlican za voznju.

Elektronska signalizacija i ostale stvari mogu da se dodaju i kasnije - who cares - to ionako nije nesto bez cega se ne moze ziveti, niti je (el. singaliacija) preterano korisna stvar.
 
Erysimum Cheiri":2d22170g je napisao(la):
...niti je (el. singaliacija) preterano korisna stvar.

To je isto kao kada bi rekao da je lakse da olovkom prepravis tekst (slova) napisan na papiru nego onaj otkucan u Wordu.
 
Ne nego to znaci da sve to lepo mozda izgleda, ali upotrebna vrednost nije preterano velika - prikazuje trenutnu temperaturu i preporuku o smanjenju maksimalne brzine koju ionako niko ne postuje... Po Nemackoj ti prikaze jos i podatke o saobracajnim guzvama... Nista sto vec nemam u kolima na ugradjenom GPS-u sa TNC i 7" ekranom :)

Nisam primetio da su nesto postavili gomilu te signalizacije po Nemackoj, Spaniji, Francuskoj i Engleskoj... Ali posto kod nas sve rade po onoj "videla zaba konj se potkiva, pa i ona digla noge" najavili su video nadzor na celom autoputu, pa ce verovatno da stave i tu led signalizaciju...

Hrvati su postavili po autoputu sve i svasta posto je to bila dobra prilika da se mazne koja kinta sa strane... Prelistaj tekstove o WC-ima od 80k eura, signalizaciji najskupljoj na svetu ili tunelima farbanim po nekoliko puta po suludim cenama... Naravno, ni danas nemas dovoljno pumpi od Novske do Slavnoskog Broda, pa ces redovno videti inostrane automobile koje slepaju do pumpe... Dalmatinu necu ni da komentarisem - tamo nema uopste pumpi u dovoljnom broju, iako je sam put uradjen solidno (izuzev deonice kod Sv. Roka)...

Vise bih cenio kada bi kod nas, kada zavrse ovo sto je sada prioritet, seli u auto i popisali sta sve od tabli na autoputu treba da se menja i da se postavi nova signalizacija tog tipa - nesto kao sto su poceli na obilaznici. I jos da promene zastitne ograde oko puta na pojedinim deonicama i to je to.

Svakako nije resenje da se uzme 10 milijardi eura kredita i da se stavljaju led znakovi pored puta kao sto su to uradili Hrvati. To je prica za Nemce - oni to sebi mogu da priuste.
 
Kod nas treba ukinuti vertikalnu signalizaciju koja se nalazi pored puta na autoputu, jer redovno table izdrze par dana od postavljanja do grafitiranja :bash:
 
Koridor X-deonica Preševo-Levosoje-jedna manja reportaža trenutnog stanja.


Odmah posle granice suženje-prelazimo na novu traku, stara je zatvorena.
img0146ng.jpg


U dužini od oko 1-2 km na staroj traci nema nikakvih radova-ostala je 1+1.
img0147z.jpg


Početak prvih radova na zaustavnoj traci na oko 2 km od granice
img0150wxn.jpg


Put je proširen i počelo je nasipanje
img0151ni.jpg


Prelazak na drugu stranu-vidi se da na nekim segmentima skidaju sve i prave "pun" poluprofil umesto starog puta.
img0153jb.jpg


Kamioni PuUž samo donose tucanik za podlogu.
img0154sm.jpg



Preševska petlja-isključenje u kontra smeru je suludo napravljeno pošto se ide preko tucanika i jarkova.
img0156he.jpg


Nasipaju se i nove uzlazne rampe sa te strane.
img0157zyj.jpg


Radovi na novim mostićima koji se prave od početka za pun poluprofil.
img0163r.jpg


I još malo nasipanja nove zaustavne trake na staroj polovini.
img0166c.jpg


Rade se mostići, prave novi ispusti.
img0167jl.jpg


Približavamo se Bujanovcu-ovd nedostaje još nekoliko mostića i ispusta.
img0169re.jpg


Na jednom se spremaju da počnu sa postavljanjem nosača.
img0169re.jpg


Opet jedna deonica gde se sve radi i nasipa iz početka.
img0172m.jpg


Približavamo se Levosoju-ovde ima nešto više radnika i mašina koje rade po putu.
img0173yz.jpg


Ili se "prevoze" :)
img0174fi.jpg


I evo nas na kraju kod Levosoja-i ovde na početnom delu oko 0,5 km straog puta nema ništa.
img0176fx.jpg


Desno od puta se vidi kuda će ići deo puta na trasi Levosoje-Srpska Kuća, ali tu nema vidljivih radova.
img0177pn.jpg
 
Koridor X-valjda poddeonica Srpska kuća-Donji Neradovac (u suštini počelo je sa zemljanim radovima na par km od Bujanovca do na par km pre Vranja). :D

Početak je par km posle Bujanovca, a pre Ristovca-početak zemljanih radova na novoj traci.
img0179ea.jpg


Deluje kao poluprofil, a izgleda da su krenuli i na ovaj brežuljak sa leve strane.
img0180qf.jpg


Ovde je zanimljivo pošto pored nove trake sa desne strane, izgleda da odmah izvode i zemljane radove na zaustavoj traci, za razliku od Preševa.
img0181fw.jpg


Sad su radovi prešli na drugu stranu.
img0182v.jpg


Za sad su samo zakopali ove brežuljke sa leve strane.
img0183y.jpg


Kopa se i nasipa-ali postoje prekidi na mestima gde su kuće pored puta-valjda je to rešeno... :rolleyes:
img0184zf.jpg


Pribljižavamo se Vranju-ovde ima više radova-a nakuplja se i tucanik za nasipanje.
img0185qm.jpg


I to je to sa radovima-staju ovde kod ovog sela pre Vranja-valjda je to taj D. Neradovac.
img0186yr.jpg
 
Vrh