Šta je novo?

Koridor 10

naravno, par divljih uključenja se podrazumeva :)

nego, kako vam se sviđa ono isključenje sa "gradskog autoputa" kod Dušanovca (tamo gde je ona Forma ideale robna kuća)... došli ljudi i iscrtali isključenje sa autoputa pod uglom od 90 stepeni... a odozgo naviru ljudi koji se sa Autokomande uključuju na AP...

Horror je tamo, ruski rulet svaki dan...
 
искључење код Фудекса? то постоји од како мене служи сећање. не знам што је руски рулет, ту стоји лепо зауставна трака, никада нисам видео ни један проблем ту. чак је некада то искључење боље од Душановца и Аутокоманде, поготово када је шпица
 
način na koji je to isključenje napravljeno je horor sam po sebi, to nema veze sa autoputem, isključenje tog tipa ne postoji nigde. Ne sme se takvo isključenje praviti na autoputnoj infrastrukturi, to je direktan atak na bezbednost saobraćaja.
 
да, али кроз Београд није ауто-пут, то је булевар Франша Д'Епереа
 
И даље је аутопут, тзв аутопут кроз насеље, за који важе иста правила као и за сваки други аутопут, осим што је ограничење брзине 80...
 
Jedno pitanje od mene pesaka :)

Sta mislite o nekoj petlji u Kaludjerici?
 
То је имени пало на памет, да се направи укључење код надвожњака у ВМЛ.
 
Свакако да мора. Толико насеље без излаза на аутопут, а уз њега је.....дефинитивно треба излаз.
 
Zato i kazem,i da oslobode malo smederevski put i Bulevar od saobracajnog opterecenja.
 
Петља је код надвожњака за ВМЛ већ планирана као веза СМТ и аутопута из правца севера (из правца југа је петља код Ласте). Калуђерица ту не би могла директно да се привеже на аутопут јер су све улице које воде низбрдо сувише уске.

petljakaludjerica.jpg
 
Кад већ причамо где недостаје приступ аутопуту, то је између Пожаревачке и Плањанске петље. Мислим да је тај део аутопута највећи између две рампе у Србији, 30 км. Ту се налазе велика села са по 2000 до 5000 становника. У Ласти Паланка су прорачунали да би петља код мотела "Лозовичка чесме" смањила трајање аутобуске вожње од Смедеревске Паланке до Београда са 1 сат 30 минута на 1 сат 15 минута.

petljalozovik.jpg
 
Trasa obilaznice i mostovi kod Dimitrovgrada do maja 2012.

DIMITROVGRAD - Trasa obilaznice oko Dimitrovgrada sa sedam mostova, na Koridoru 10 biće izgređena do maja 2012., a deonica Dimitrovgrad-Sukovo-Pirot (Istok) do oktobra sledeće godine, najavila je austrijska „Alpina“.

Na ta četiri lota istočnog kraka Koridora 10, prema bugarskoj granici, obavljaju se zemljani i betonski radovi, kao i izmeštanje elektroinstalacija, izjavio je Tanjugu predstavnik „Alpine“ Predrag Topalović.

Topalović je podsetio da je „Alpina“ na tenderu dobila posao izgradnje obilaznice bez tunela.
„Očekujemo da će naš deo obilaznice biti završen u toku aprila ili maja iduće godine, a gradnja tuneli još nije ni počela“, naveo je Topalović.

Izgradnju obilaznice oko Dimitrovgrada sa mostovima, bez tunela, finansira Svetska banka sa oko 30 miliona evra.
Za izgradnju tunela je u toku tenderska procedura izbora izvođača, a najnižu cenu od 3,83 milijarde dinara ponudila je grčka „Terna S.A“.

Cela obilaznica oko Dimitrovgrada do graničnog prelaza biće dugačka 8,6 kilometara (km) - 5,7 km je trasa, 1,2 km mostovi i dva tunela dužine 700 i 1.100 metara.
Trasa budućeg autoputa od Dimitrovgrada prema Pirotu, gde radove takođe izvodi „Alpina“, podeljana je na dva lota, Pirot-Sukovo u dužini oko šest km i Sukovo-Dimitrovgrad oko 8,4 km, rekao je Topalović.

„Gradnja deonica je počela, međutim imamo problema sa materijalom. Oko milion i 300 hiljada kubika materijala nam je potrebno za te dve deonice“, rekao je predstavnik „Alpine“.
Topalović je rekao da će zbog toga biti malo kašnjenja i da bi svi radovi trebalo da gotovi u toku septembra ili oktobra 2012. godine.

Posao finansira Evropska banka za obnovi razvoj sa oko 30 miliona evra.
Istočni krak Koridora 10 kroz Srbiju, od Proseka kod Niša do Dimitrovgrada odnosno bugarske granice, dugačak je oko 83 km.

Ministar za infrastrukturu i energetiku Milutin Mrkonjić je ranije najavio da će ceo autoput na Koridoru 10 kroz Srbiju biti završen do polovine 2013. godine.
 
Мислим да је у питању пун профил.
 
Алпина се јавила. Сада ћемо да видимо колико држе до изјава. Или их је због дугог боравка у Србији захватио "Мркоњићизам надувитис".
 
2015 ja rok zvanicno dat od kreditora i tako ce biti.Ovo urade,ali fali tunel,ondak dok zavrse tunel i 2015 je godina...
 
Ајде да се мало подсетимо шта је далеке 1998. године писала Експрес (Политика) о овој деоници Ниш-Димитровград. Можемо да упоредимо, колико се садашњи пројекат "држи" старог пројекта ?





Јако мало !
 
Pregledom (na brzaka) bih rekao da nema velikih razlika... Osim oko Dimitrovgrada.
 
Надам се да је коначно и држави дошло из задњице у главу !


Penali za kašnjenje

Tenderska komisija još nije donela odluku o izboru izvođača radova na četiri deonice južnog dela Koridora 10.

Ali kako za „Novosti“ kaže Milutin Mrkonjić, ministar za infrastrukturu, ukoliko grčka firma „Terna“, koja je ponudila najnižu cenu, ispunjava i ostale uslove tendera, ne postoji nijedan razlog da joj posao ne bude dodeljen, svidelo se to domaćim putarima ili ne.

Ministar, međutim, najavljuje i da ubuduće izvođačima neće biti tolerisano probijanje rokova. To važi za domaće, ali i za strane firme. Dakle, država će naplaćivati penale u slučaju kašnjenja na gradilištima, odnosno aktiviraće sve mogućnosti koje joj daje ugovor, bez obzira na to što je to uglavnom prilično komlikovana procedura.

- Nema damping cena - kaže ministar.
- Nema ni korupcije na poslovima izgradnje Koridora 10. Sve uređuje tržište i ko da povoljniju ponudu dobija posao. Pravila tendera su jasna, a radi se po procedurama, koje predviđaju kreditori, odnosno međunarodne finansijske institucije, koje su i odobrile zajmove od 1,1 milijardu evra. Naše firme moraju da se prilagode uslovima tržišta. Osposobljene su za velike poslove zahvaljujući severnom kraku Koridora 10, gde im je poverena izgradnja. Sada su im ponude prihvatljivije pa su tako na tri deonice na jugu Koridora 10 drugi po ceni.

Mrkonjić ističe da nema bojazni da će izvođači radova koji su dali najniže ponude u jednom trenutku obustaviti radove. Preduzeće „Koridori Srbije“ je sada dobro organizovano, prati situaciju na terenu i iskoristiće sva pravna sredstva ako bude bilo kakvih problema na izgradnji najvažnijeg putnog pravca u zemlji.

http://www.poslovnojutro.com/details&id=29072
 
15. 07. 2011. 14:36h | Beta| foto: Beta
Pustili u saobraćaj deonicu autoputa dugu 28 kilometara

Deo autoputa na Koridoru 10, od Horgoša do Bikova, dužine 28 kilometara pušten je danas oko podneva u saobraćaj, saopštilo je Ministarstvo infrastrukture Srbije.

Kako se navodi u saopštenju, puštanju te deonice prisustvovao je i srpski ministar infrastrukture Milutin Mrkonjić koji je najavio skoro završevanje kompletne deonice tog autoputa od Novog Sada do Horgoša.

Ističe se da je puštanjem u saobraćaj novih 28 kilometara autoputa od Horgoša ka Novom Sad počelo sukcesivno puštanje u saobraćaj nekoliko deonica u ukupnoj dužini od 88 kilometara.

Vrednost izgradnje autoputa od Horgosa do Novog Sada sa "ipsilon" krakom, ne računajući već završene dve deonice po 10 kilometara kod Subotice i Novog Sada, iznosi oko 10 milijardi dinara.

Novac je obezbeđen iz budžeta, a radovi su počeli u maju prošle godine. Kao se navodi, početkom septembra bi mogao biti kompletiran severni krak Koridora 10 - od granice sa Madjarskom, preko Novog Sada i mosta "Beška" na Dunavu, do Beograda - ukupne dužine 200 kilometara.

2011 © - blic.rs
 
Mrkonjić: Slagao sam za jedan rok, pa šta!


BEOGRAD - Najveći uspeh ove vlade je u tome što je izgradnju koridora 10 prepoznala kao prioritet i što ne ulaže u putiće i puteljke kao prethodne vlade, kaže za “Blic” Milutin Mrkonjić, ministar infrastrukture i energetike. Za rokove gradnje koridora 10, koji su često bili probijani i menjani, kaže da ih postavlja sam sebi i onima koji rade, te da ne mora da bude tačan baš svaki rok. On takođe ističe da će koridor biti završen do avgusta 2013. godine i da zbog toga želi još jedan mandat. Finiš gradnje magistralnog puta ne želi da prepusti bilo kome drugom.

I ranije ste govorili da koridor mora da bude završen do polovine 2012. Opet pomerate rokove?

- Da, i vi odmah napišete „slagao Mrka“. Pa šta ako sam slagao za jedan rok? Kada dajem rok, dajem rok za sebe i za one koji rade, ne mora da bude tačan svaki rok.

Opširnije u štampanom izdanju.

http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/265974/Mrkonjic-Slagao-sam-za-jedan--rok-pa-sta
 
Небитно је да ли је лагао. Гласачима његове странке то не смета, и гласаће опет за њих. Посебно за ПУПС, у који учлањују пензионере практично аутоматски у удружењима пензионера.
 
Vrh