Šta je novo?

Koridor 10

E Mrka je jos gori, njemu nov AP izgleda ravno ko njegovo lice...
AP od NS ka SU je vec na vise mesta krpljen! I na jednoj celoj deonici je potpuno ispucan. Predvidjam da ce izdrzati jos samo ovu sezonu bez ozbiljnijih radova (deo koji je ispucao).
Iskreno se nadam da ce odgovarati za kvalitet i burazersku politiku pri izvodjenju radova na k10 i k11
 
Ne znam da li je pisano,radi se uveliko naplatna na iskljucenju Nis centar...
Uradjeni temelji i one betonske barijere izmedju naplatnih traka.
 
Snimio sam vam put od Sremske Mitrovice do granice sa HR. Sutra kacim video, mnogo los put u Srbiji. Razlika izmedju autoputa u Srbiji i Hrvatskoj je ogromna. U Srbiji cak i imigranti pretrcavaju autoput, imam i to snimljeno, sutra dobijete sve. Ima puno neravnina i dzombi od Sremske Mitrovice do granice sa HR. Cak i ovo novo sto su uradili ima talasanje i neravnine. Ali kad se udje iz Hrvatske u Srbiju prvih 8 Km je lepo sredjeno, autoput izgleda odlicno, ali onda odjednom ogranicenje 60 km/h i covek se zbuni zasto samo 60, kad odjednom ogromna dzomba. U svakom slucaju jako nam je zapusten autoput u Srbiji, sav je iskrpljen nekom gumom ili cime vec jer je ispucao. Nema ni na jednom delu da je tipa 10 km odlican da nema ni jedne jedine pukotine. Jedino onaj deo kad se ide od centra ka aerodromu. U Hrvatskoj je odlican put, u Sloveniji jos bolji.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
^Tacno. Taj autoput je katastrofa. Iskrpljen je kao da je seoski.Ocigledno je da poslednjih decenija nije ulagano u njega.To ogranicenje od 60 je na deonicama koje se renoviraju, a ima ih bas dosta koje su pod rekonstrukcijom.
Put u Hrvatskoj jeste bolji, ali ono sto mi se svidja na deonici koja pocinje u Srbiji jeste ta da branici izmedju traka "blokiraju" svetla od automobila iz suprotnog smera
 
Snimak?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!! :D
 
Слике од данас. Више од половине шипова је постављено, раде се и шипови са друге стране, значи она страна ближе десној траци аутопута

IMG-e44defecb209cb6425541ee3232d036c-V.jpg


Шипови се повезују арматуром и "шолују"

IMG-11672f9fc411525228e1adf559be4860-V.jpg


IMG-a0ed059b40a2c6b1c030fa88294101ae-V.jpg


IMG-c8df7ba3d09a8151f1cda0aa2a378989-V.jpg


НА овој слици се лепо види како постављају хоризонталну арматуру, значи припрема се кров галерије полако

IMG-2999eb3b89d580d34830ac1384ed3f7e-V.jpg


Дали су гас, јер ту је сада и трећа машина за шиповање, ова на којој пише B300xp

IMG-55afcbfa5cc8aa9308c307694f229c88-V.jpg


IMG-8ac6f1b06204a8fcee54bf6e920c52ff-V.jpg


Интеграл ради косину нешто више од месец дана, али ни Сале ни ја као лаици не можемо да проценимо колико им треба да заврше шиповање на обе стране галерије. После тога иде кров галерије, па онда се питамо да ли она страна галерије уз косину треба да се затвори зидом и простор између косине и спољне стране галерије попуни. Такође колико ће требати времена да се галерија осветли (не знам шта у Грделици галерија има од електро-машинске опреме). За само чишћење косине (фаза cut) ће им бити потребно око 10-так дана, јер им је требало толико да уклоне насип код Просека између мостова пре неколико месеци, а после иде асфалтирање недостајућег асфалта. Молим Цариброда за коментар.

Канал изнад тунела се бетонира

IMG-3a29768f202603101055f61af98b0deb-V.jpg


А сад вести са косине 7. Базен за опскрбу тунела изгледа при крају

IMG-0ff709dae6eed773a4499eb7e3df4929-V.jpg


али то није толико битно. Оно што је оставило најјачи утисак на мене је што опасно раде изнад тунелских цеви код косине 7

IMG-d5fa7ca90be02d44981c751975afdaf2-V.jpg


Погледајте како огољавају леву цев тунела и како наносе земљу даље од улаза. Ценим да планирају да смање количину земље око улазних цеви и смање угао косине, јер је земља врло незгодног састава, али то је предпоставка. Молим поново Цариброда за коментар
 
Stefan BB":148xxw5t je napisao(la):
Snimak?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Evo sada upravo uploadujem, cim budd zavrseno postavim link


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kao sto sam i obecao evo ih snimci. Samo nisam migao sve odjednom da snimam nego iz 3 dela. Snimao sam ono najzanimljivije.

Deo prvi

https://youtu.be/KpoU-8nWMJE

Deo drugi

https://youtu.be/Kk6jJAq6ffE

Deo treci

https://youtu.be/qvajcH30Y4U

Ovo sto je snimamo je nekih zadnjih 20 km do granice se HR. Na drugom snimku ima jedan deo kad imigrant pretrcava autoput. Ima isto i jedan deo kad nas neki lik pretice iz zaustavne trake jer smo vozili po ogranicenju 60 km/h, tu je bio put zaista los ali on je morao da prodje nekih 100 na sat, na kraju nista nije dobio jer je na granici cekao isto kao i mi. Ima tu par i nekih mojih komentara ovako o kvalitetu puta.



Imigrant dok pretrcava autoput, drugi snimak.

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Prvi deo

,,...raspadnuti delovi, mi samo šutimooo..."

Svaka cast i hvala! :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651822#p651822:3qxpiyyg je napisao(la):
мајстор » Čet Avg 22, 2019 11:23 pm[/url]":3qxpiyyg]Интеграл озбиљно ради. Браво!
Pašće ,,svetlo na kraju tunela"...! :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651876#p651876:252frz15 je napisao(la):
Stefan BB » Pet Avg 23, 2019 2:58 am[/url]":252frz15]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651822#p651822:252frz15 je napisao(la):
мајстор » Čet Avg 22, 2019 11:23 pm[/url]":252frz15]Интеграл озбиљно ради. Браво!
Pašće ,,svetlo na kraju tunela"...! :mrgreen:
Зар може другачије, код нас! :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651825#p651825:6s0znmjf je napisao(la):
Markoni1 » Čet Avg 22, 2019 11:25 pm[/url]":6s0znmjf]Kao sto sam i obecao evo ih snimci. Samo nisam migao sve odjednom da snimam nego iz 3 dela. Snimao sam ono najzanimljivije.

Deo prvi

https://youtu.be/KpoU-8nWMJE

Deo drugi

https://youtu.be/Kk6jJAq6ffE

Deo treci

https://youtu.be/qvajcH30Y4U

Ovo sto je snimamo je nekih zadnjih 20 km do granice se HR. Na drugom snimku ima jedan deo kad imigrant pretrcava autoput. Ima isto i jedan deo kad nas neki lik pretice iz zaustavne trake jer smo vozili po ogranicenju 60 km/h, tu je bio put zaista los ali on je morao da prodje nekih 100 na sat, na kraju nista nije dobio jer je na granici cekao isto kao i mi. Ima tu par i nekih mojih komentara ovako o kvalitetu puta.



Imigrant dok pretrcava autoput, drugi snimak.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sto se tice dela na snimku broj 3 deo gde vozac kaze: "Sta su oni radili ovde kad se ovde i dalje talasa.." Na osnovu mog iskusvta, mislim da tu nije uradjen zavrsni sloj dokle god su uradjene zute trake. Vidi se na kraju gde pocinju bele isprekidane da auto poskoci kao da se popeo na visi nivo.
Slicno imam iskustvo na deonici Ruma - Irig koju su rekonstruisali nedavno. Uradili su nov asfalt celom sirinom puta i obelezili zute linije. Asfalt je delovao kao zavrsini sloj i lepo odradjen ali je i dalje bilo "talasasto" pri brzini od 80km/h (vozim auto koji je malo nizi i sa malo tvrdjim ogibljenjem koji bolje lezi na putu i oseca svaku rupu :) ) Isti sam imao kometar i bio razocaran da ne mogu da urade ravno a rade kompletnu rekonstrukciju. Ali onda su jeda dan uradili jos jedan sloj i obelezili bele linije. Taj sloj je toliko ravan da je osecaj kao da se vozi po staklu. Nema razlike izmedju 80km/h i 120km/h.Kasnije sam primetio da donji sloj ima malo krupnije kamenje od zavrsnog. Mislim da je i ovde slicana situacija.
Sad, da li taj dolnji sloj treba da bude toliko neravan nije mi jasno.
 
Svaka cast i veliko hvala na slikama.... Nadam se da ce do polovine oktobra da se sve zavrsi
 
Nadam se da si podigao pare već 2. jula 1984, jer je inflacija tad verovatno već bila oko 100% godišnje.
 
:D :D :D

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652064#p652064:crn8wr56 je napisao(la):
Пантограф » Pet Avg 23, 2019 3:40 pm[/url]":crn8wr56]Nadam se da si podigao pare već 2. jula 1984, jer je inflacija tad verovatno već bila oko 100% godišnje.

Jok , sve pare uložene i stoje. Da šibnem jedan mail Srbija putu pa da razmotrimo neku kompenzaciju. :D :D :D
 
Нема нам Цариброда , некако фале његови коментари! :dil:
 
Svrnuh da pohvalim novi put. Stigli sinoc iz Grcke. Od Soluna do Kumanova...I od Preseva do Beograda, to je kao da si usao iz Przogrnaca u Ameriku. Da ne pricam o boljoj organizaciji nase policije na granici. Eto, malo pohvale iz prve ruke :gobb:
 
Isti utisak, pre dve nedelje. Preko Prohora Pčinjskog još veći kontrast.

Inače, Grci su šampioni besmisla: već delom imaju potpuno prazan motoput sa 4 trake bez zaustavne ka gradu Kilkis i (sporednom) graničnom prelazu Dojran, a deo upravo grade. I stići će uskoro do Soluna.
Sa druge strane, ka glavnom prelazu Evzoni i dalje vodi onaj put za samoubice, 1+1 plus 2 zaustavne. Pa se obilaze šleperi sa 120, dok se onaj iz suprotnog smera sklanja udesno.
I ono malo (zaraslog i propalog) autoputa do granice počeli da naplaćuju...
Balkan u rangu Albanije (i Makedonije).

Dakle, savet svima: pri povratku sa Halkidikija, vozite preko Kilkisa i Dojrana. Odvajanje sa solunskog Ring roada, prvo za Kavalu i Stambol, a onda ubrzo za Kilkis. Od Dojrana do Đevđelije je prihvatljiv put, a u selu Mrzenci čeka i po jagnjetini i teletini nadaleko čuvena kafana Javor-Džoko.
 
Пантограф":8kmjldjs je napisao(la):
Isti utisak, pre dve nedelje. Preko Prohora Pčinjskog još veći kontrast.

Inače, Grci su šampioni besmisla: već delom imaju potpuno prazan motoput sa 4 trake bez zaustavne ka gradu Kilkis i (sporednom) graničnom prelazu Dojran, a deo upravo grade. I stići će uskoro do Soluna.
Sa druge strane, ka glavnom prelazu Evzoni i dalje vodi onaj put za samoubice, 1+1 plus 2 zaustavne. Pa se obilaze šleperi sa 120, dok se onaj iz suprotnog smera sklanja udesno.
I ono malo (zaraslog i propalog) autoputa do granice počeli da naplaćuju...
Balkan u rangu Albanije (i Makedonije).

Dakle, savet svima: pri povratku sa Halkidikija, vozite preko Kilkisa i Dojrana. Odvajanje sa solunskog Ring roada, prvo za Kavalu i Stambol, a onda ubrzo za Kilkis. Od Dojrana do Đevđelije je prihvatljiv put, a u selu Mrzenci čeka i po jagnjetini i teletini nadaleko čuvena kafana Javor-Džoko.
Po povratku sa Halkidikija idite kroz Bugarsku! Vrlo mali deo nije autoput ali zato je mnogo bolje i bezbednije!

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
 
Pa, zasad još ne. Ipak imamo auto-put kroz Grdeličku klisuru i kroz celu MK, a ka Sofiji ne, tako da sigurno nije bezbednije sa tolikim Turcima u Sićevačkoj. Kad se sve završi, biće OK, razlika je 60-ak km, što nije ništa posebno.
 
Vrh