Слике од данас. Више од половине шипова је постављено, раде се и шипови са друге стране, значи она страна ближе десној траци аутопута
Шипови се повезују арматуром и "шолују"
НА овој слици се лепо види како постављају хоризонталну арматуру, значи припрема се кров галерије полако
Дали су гас, јер ту је сада и трећа машина за шиповање, ова на којој пише B300xp
Интеграл ради косину нешто више од месец дана, али ни Сале ни ја као лаици не можемо да проценимо колико им треба да заврше шиповање на обе стране галерије. После тога иде кров галерије, па онда се питамо да ли она страна галерије уз косину треба да се затвори зидом и простор између косине и спољне стране галерије попуни. Такође колико ће требати времена да се галерија осветли (не знам шта у Грделици галерија има од електро-машинске опреме). За само чишћење косине (фаза cut) ће им бити потребно око 10-так дана, јер им је требало толико да уклоне насип код Просека између мостова пре неколико месеци, а после иде асфалтирање недостајућег асфалта. Молим Цариброда за коментар.
Канал изнад тунела се бетонира
А сад вести са косине 7. Базен за опскрбу тунела изгледа при крају
али то није толико битно. Оно што је оставило најјачи утисак на мене је што опасно раде изнад тунелских цеви код косине 7
Погледајте како огољавају леву цев тунела и како наносе земљу даље од улаза. Ценим да планирају да смање количину земље око улазних цеви и смање угао косине, јер је земља врло незгодног састава, али то је предпоставка. Молим поново Цариброда за коментар