Šta je novo?

Koridor 10

Prvo hvala Vukiju i Saletu na fotkama istočnog kraka.
Ja sam Vuki laik kao što ste i vas dvojica, možda samo sa malo više iskustva u praćenju gradilišta.
Da bih dao odgovore morao sam da iščitam 271/271 konkursne dokumentacije na tenderu koji je "dobio" Integral:

http://www.koridorisrbije.rs/site/c...01_ Konkursna dokumentacija - JN 1 3 3_19.pdf

Kod C7 nemam pojma, sigurno je želja da se izlazni portal tunela malo uredi i rastereti!
Na C6 - na galeriji ima zatvorenog (liči na tunel, tj. njegov nastavak) i poluotvorenog dela.
Na zatvorenom delu preko šipova će ići armirani beton da se napravi prava kocka, faktički je to tunel.
Na poluotvorenom se šipovi peskare, jer će između njih biti vazduh, tj. moćićemo da gledamo one iz suprotnog smera kroz rešetke.
Na ono što si pisao treba dodati grede odozgo koje treba da spoje šipove, pa tek onda ide "krov" galerije, tj. ploča, pa preko nje zemlja.
Katovaće možda i za manje od deset dana koliko si prognozirao, ali će im dosta trebati za zidove i sređivanje stubova.
Ne verujem da će neka bogznakakva EM oprema da se ugrađuje osim svetala i ponekog znaka, a i ipak je to 167m, delimično i poluotvorenih.

I za kraj:
бг Кулата = en. The Tower = sr. Kula
бг Кула = en. Tower = sr. Kula

kao što je:
бг Слънчев бряг = en. Sunny coast (a ne Sunny beach kako su ga Bugari sami preveli, to bi bilo бг. Слънчев плаж) = sr. Sunčana obala (a ne Sunčani breg, što bi bilo бг. Слънчев хълм, en. Sunny hill(s)). Al ajd sad ti to objasni srpskim i svetskim agencijama i Alvirovićima...

P.S.
Sutra bi trebalo da izbacim slikovnicu, na kojoj ćete moći da vidite prvi SMA u levoj na, za mene, potpuno neočekivanom mestu, sve kontra...
 
Цариброд, очигледно си недостајао овој теми, унапред се радујемо прилогу! :vops: :vops: :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652708#p652708:22vs2lhv je napisao(la):
мајстор » Ned Avg 25, 2019 8:18 am[/url]":22vs2lhv]Следеће године биће штошта јасније. Ајд да прво видимо крај радова код Источног крака.

Upravo tako.
 
Auto-put Niš-Beograd posle petlje Paraćin. Zavrsili su presvlacenje tog dela koji je bio katastrofa. Ravnoća asfalta korektna, medjutim u delovima gde su presvukli samo sporu traku ima podrhtavanja. Sada je najgori deo ovog auto-puta izmedju Aleksinca i Al. Rudnika i deo ispred Pojata, ostalo tu i tamo ok.
Nisam sve slikao jer je najezda Nemaca sa Bosfora koji voze nenormalno a vozio me početnik.
Pogledajte prilog 1
 
Сигурно је неко пролазио оним тандр тандр тандр делом код Батроваца наравно на нашој страни, јесу ли то испеглали или чекамо још коју деценију ??
 
Krećemo iz Pirota sa 259, kod mosta blizu petlje još se radi na regulaciji Nišave, al je pri kraju



Petlja Pirot zapad - 2 ulazne, 2 izlazne i 1 mešovita, biće vrv iz svakog pravca po jedna samo za ENP



Evo ih nove kuČice



Greškom izađoh na AP, htedoh na paralelni, iznad koga je deo sa večnim odronom, a na njemu su napravili kaskade i neke odvode gore



i pravac lot 2, ovde se baš crni



mada bih rekao da je na samom kraju lota još uvek 2. BNS



špajski nadvožnjak, jedini na trasi lota 2



posle njega novina su stubovi za mrežastu žičanu ogradu na C26 iznad leve



i onda asfalterski radovi u levoj kod C25



po debljini i organoleptički osnovano sumnjam da je SMA, a ovde je bogme još od poslednjeg snimka dronom 06.08. bilo na 2. BNS



finisher&co. su kod C25, zaista nisam očekivao da će odavde početi SMA u levoj



i na C25 iznad leve su stubovi za ogradu



i bitumenski premaz je skoro do C23, ergo do sutra-preksutra biće 2-3km na SMA i u levoj



e ovo je nešto što me nerviralo, sad su konačno rešili ovu jednačinu sa više nepoznatih na potpornom zidu C23, sad su i tu pri kraju...



evo šta je bila cela nauka na gornjem spratu



ovo je kod C20



levo odmorište fino nasipano,



a desno je spremno za asfaltiranje - i finišer je tu, više mi liči da će biti asfalt nego betonski kolovoz, kao na ostalim, možda i jedno i drugo



budući bukobrani kod Glogovca



tu je i neka armatura i rupe, nastaviće bukobran



...
 
Prilaz na C17



Preko puta C17 se buše rupe pored - ili za bukobrane ili za ogradu - videćemo



C17 - i tu je više od jednog krana, čini se da su došli do kraja - ka C18 u pravcu Glogovca



ovo je nastavak potpornog skroz kod brdašca koje je štrčalo, onaj iza je moguće i na drugom redu, koji će se raditi kad se skloni brdašce iz leve



posle C17 ponovo stubovi za ogradu pored leve, s tim što je ovde razapeta i mreža



odmorište Veta, desno i lokalni put ispred njega koji se gradi



odmorište Veta je dosta veće od onog kod C20, a na desnom se rade poslednji slojevi nasipa pre asfalta



nasip se radi i na levom odmorištu, koje je usečeno u brdo, gde je rađena korekcija kosine, gore je razapeta i mreža



tu i tamo radi se beton, peglaju se mahom odvodi pored i oko kosina



a Čačani rade elastoodbojne ograde i pored leve, jako su dobro organizovani



Ova kosina konačno deluje gotovo



Pravac ka tunelu, moram da priznam da sam ovde gde je 3+1 očekivao prvi SMa u levoj, al su kanda krenuli kontra



C7 i svašta na njoj, nov je ovaj odvodni kanal ka mostu, nije ga bilo 06.08., nadam se da su ga spustili do dole, to me isto dugo dugo iritiralo



tunel, koriguju malo izlazni portal ka C7, pretpostavljam Aktor, iako bi trebalo da je to posao Subterra-e



A kao što sam i pretpostavio Azvirt nesmetano radi u desnoj cevi, iako nemaju izlaz sa druge strane - zatrpao Integral



Evo ga Integral - uveliko su na unutrašnjem redu šipova - ka desnoj, trebalo bi da su ka brdu završili



sad sam tek provalio šta su radili oni planinari na 1. spratu kosina C1-C5 - bušili rupe za ogradu



međa lotova 1 i 2



C2 sa razapetom mrežom



evo planinara na C4, gde još noje razapeta mreža



...
 
Kad na kraju posta stavim tri tačke znači da ću kačiti još fotki, a slobodnu procenu o dinamici dobićeš na kraju reportaže. Kao i uvek kod mojih "slikovnica"! Jeste da si nov, ali računam da znaš pošto si za 38 dana ispalio 366 postova (skoro 10 dnevno) - svaka čast. Ako nisi evo kažem ti - kad na kraju posta imam ---> ili ... znači da ću još kačiti. Ovako se jednorednim upisima prekine kontinuitet slika, pa sad ti ja odgovaram plus gubim vreme umesto da kačim, pa možda i ne završim večeras.
Hvala unapred!
 
Jedno možda glupo pitanje. Očekuje se u narednim godinama da niknu benzinske pumpe uz auto-put. Zar nije logično (lakše) da se sada pripreme parcele gde će biti pumpe pa se onda one prodaju najboljim ponuđačima.
 
Dule, deonica od Niša pa do pred Leskovac je sagrađena negde otprilike 1989. Bila je jedna pumpa neko vreme, pa se zatvorila. I sve do Predejana - ništa. A i Predejane nije uz put...

Sad je problem što su stare pumpe, pa i drugi objekti, poput motela, na južnom kraku ostali u zoni Leskovca i Vranja uz stari put (nova trasa je znatno dalje od gradova). Nekako sporo ide njihova 'selidba' na novi autoput, tj. ne ide nikako.
 
Šta ja znam, ali 10-ine kilometara novih auto-puteva su mi prosta biznis ideja za pumpu, jer mi prava odmorišta sa prodavnicom nemamo.

Kao Grci koji od skretanja za Jonsko more ne znam da li imaju jednu pumpu uz sam novi auto-put (sećam se samo one jedne gde moraš da siđeš sa auto-puta, pa jedno kilometar ideš do pumpe)

Razumem da se ka Makedoniji ne isplati graditi pumpe jer svi toče u Makedoniji. Ne znam kakva je cena goriva u Bugarskoj, ali moraće neka pumpa i tu da se napravi.
 
Dule brt, a i ostali - ajd pustite me pls da završim...
Glede pumpi na istočnom kraku, one idu na odmorištima, koja su uglavnom na nekoj fazi, neće nicati tek tako random pored puta... Konkretno na istoku su Bela Palanka i Jerma, koja su na nivou zemljanih radova. Pisao o tome. Tu treba "samo" da se izabere najbolji ponuđač. Ova dva na lotu 2 su parkirališta i tu će biti samo klupice i toi-toi, kao što je odmorište Sinjac i odmorište Barje na obilaznici Pirota. Ima i ono pre petlje Pirot zapad.

Parkirališta:
– samostalno jednostrano smaknuto parkiralište – levo (km 016+025); - virtuelno
– samostalna obostrana smaknuta parkirališta – desno i levo (km 020+025); - virtuelno, tamo nema ničega
– samostalna obostrana smaknuta parkirališta – desno i levo (km 031+770); - Veta
– samostalna obostrana smaknuta parkirališta – desno i levo (km 035+620); - C20
– samostalna obostrana smaknuta parkirališta – desno i levo (km 055+500); - Sinjac
– samostalna obostrana smaknuta parkirališta – desno i levo (km 076+000); - Barje
– samostalno jednostrano smaknuto parkiralište – desno (km 087+830); - Jerma - liči na odmorište
– samostalno jednostrano smaknuto parkiralište – levo (km 090+145). - Jerma - takođe

Odmorišta:
– samostalna obostrana smaknuta odmorišta – levo i desno ,,Niš 1” (km 008+650); - Eko desno, levo nema ničega
– samostalno jednostrano smaknuto odmorište – levo ,,Niš 2” (km 016+150); - wtf, ima još jedno 125m ranije koje takođe ne postoji
– samostalna obostrana smaknuta odmorišta – levo i desno ,,Bela palanka” (km 046+600);
– samostalno jednostrano smaknuto odmorište – levo (km 067+500); - između tunela Sopot i petlje Pirot zapad
– samostalno jednostrano smaknuto odmorište – desno (km 068+000); - isto kao prethodno
– samostalna obostrana smaknuta odmorišta – levo i desno ,,Pirot” (km 073+840) - u nivou Blue petrola, ali tamo za sada nema ničega pored samog AP

Uslužni centar:
U koridoru autoputa E-80, deonica Niš – granica Bugarske predviđen je jedan uslužni centar ,,Dimitrovgrad–Gradina” na km 104+400. Njegov položaj je neposredno pre držane granice sa Bugarskom na mestu gde se sustiču DP IA–A4, Magistralna jednokolosečna železnička pruga broj 5: Niš – Dimitrovgrad – državna granica – (Dragoman) i DP IIA–259. Preko DP IIA–259 uslužni centar ,,Dimitrovgrad–Gradina” ostvaruje vezu sa širim gravitacionim područjem preko državnih puteva DP IIA–221 i DP IIB–429.
Tu je recimo OMV desno, AMSS levo, King koji je postao turski restoran (bivši Kompasov lokal), novi carinski terminal itd.
 
C6 se bolje vidi na Vukijevim (Saletovim) fotkama odozgo i iz drona, ovo je iz žablje perspektive



mislim da je ovaj skroz levo još na levom redu šipova uz brdo, al je generalno šipovanje pri kraju



ovo je već desni red, ka desnoj strani AP, biće zanimljivije kad krenu grede, ploča i posle otkopavanje



pno crveno što štrči je deo koji se lepi na tunel



posle tunela kuća sa bazenom



i još jedna koja se sređuje unutra, spolja je ok



i deo između tunela i B1 je na 2. BNS, al to nisam usnimio, na spustu je to odavno



iskreno sa ovde najpre očekivao finišere sa SMA u levoj, za sada još štrče slivnici i finalno se sređuju kosine



levo Čačani, a desno na 1000m pre parkinga se uveliko radi servisna, lokalna saobraćajnica



Čačani i znak koji raduje, mislim da je ovo trenutno jedini na novoizgrađenom delu istočnog kraka, ostalo je 120, 100, 80



Ekipa koja betonira



ograde pored leve kod levog odmorišta Veta



desno odmorište i lokalni servisni put pored njega u izgradnji



interesantno da odmorište "počinje" kad se malo skrene udesno sa autoputa



pored leve ograda



pored desne deponija koju sad koriste i za agregat za ovaj lokalni put



još malo ograde na C16



još drži, pozdrav za brata Eartha, uvek ga se setim kad tuda prolazim



i onda C17, cimanje mi je da se pentram gore, samo im još ja falim... A i pristup je zaheban



Dobra vest je da su počeli gredu, kojom povezuje šipove, kao i ovaj gore koji se



...
 
Kad ovu naglavnu gredu završe do kraja, sledi otkopavanje, nznm da li će raditi zavesu, ali bi trebalo da krenu dole i asfaltne slojeve



ovo su zid produžili skroz do ulaza u Glogovac, a mislim da su taj prvi red išipovali do kraja



evo Čačana - samo ograda ili i bukobrani - pitanje je sad!



ovaj izgleda završio posao na prvom redu, šipovi su skoro do asfalta u levoj (2.BNS), ako nastave SMA kako su krenuli, ovde će morati da prikoče



pogled na Kedepozidisov parking u Glogovcu, za zapisnik da se put za Vetu (pored desne) još ne crni



wtf???



najava za malo parkiralište na km 035+620



armature i bukobrani u Glogovcu





još jedna velika deponija - "odlagalište", ispod koje se vide ograde i pored desne



evo ograda sa razapetom mrežom dole



ja ovde tipujem na asfalt



ovo je Aktorov finišer, za odmorište je ok, za SMA nedobog



levo se još nasipa, pa mora da se opere prašinčina



C21-C23, ovde je pre godine bila rupa, zbog koje smo svi sumnjičavo vrteli glavom...



C23 i potporni zvani viša matematika



evo koliko im je ostalo (možda su i završili, pa samo treba da razmontiraju ove skelice)



ovde se dobro vidi dokle je premazan bitumen preko 2. BNS u levoj - do "divljeg" ulaza na gradilište sa puta CR - Glogovac



C24



C25 i još jedan divlji ulaz na autoput, ovde se upada u desnu...



Nastavak i rezime sutra uz jutarnju kafcu...
 
Na C25 na desnoj, većoj strani useka (na prethodnoj slici je levi deo useka) su zasadili nešto rastinja, da bi bolje držalo





Verujem da imaju valjan razlog što su SMA krenuli odavde ka Nišu, iako je tu 2. BNS postavljan relativno skoro





Na 30+ Celzijusa ni voda nije na odmet



Na famoznoj C26 iz žablje perspektive ništa novo, osim što se vidi da su nasipali ovaj agregat odozgo



pored leve su ograde



u poslednje vreme su mu ga dali po ogradama pored - i to je jedan od pokazatelja brzog završetka, ovo je desno posle nadvožnjaka za Špaj



i tako je sa ogradom skroz do C27, poslednje kosine posle koje je most i završena deonica Crvena reka - Čiflik



C27, ali je mnogo važnije šta će biti dalje sa levom, to je nekih 150-200m koji će baš morati da se nasipaju, jer je kopano za devijaciju



evo dokle je stigao agregat, nadalje će morati da zatrpavaju, vrv će ipak zatvarati i odvrnuti saobraćaj na petlju Bela Palanka



pre nego što će puštati desnu, a raditi pored, a evo i "zapadnoevropskih tranzitnih turista" sa Bosfora



ovo je nadajmo se konačno završeni (iz trećeg pokušaja) desni most preko Nišave, pruge i 259 kod Crvene reke, ali zašto ovaj znak?



mutne slike novih kabina na petlji Bela Palanka





i sad paralelnim - ništa zanimljivo do iznad Ljubatovice, gde je i dalje semafor



sanacija kosine potpornim zidom, armature iz šipova štrče na sve strane





bogami se ovaj potporni baš odužio



zahvata još jednu krivinu



i ide skroz do narednog potpornog iza ove krivine, mislim da će ovo biti jedan od najdužih potpornih zidova u Srbiji, pa još i u krivinama



...
 
Auuu, bre Caribrode dizes nas iz mrtvih...
Reportaze su ti svetske. Puno ti hvala za ulozeni trud :sesir:
 
Ovekovečio sam i ovu kosinu iznad paralelnog kod Crnoklišta, valjda je gotova



bivša trokraka kod Staničenja konačno ukinuta i rekultivisana





pogled na dugo zidanu tvrđavu na km 65



baš su dodatno izidali i sa strane paralelnog



asfaltiirali su i parče koje ide do šumice, tu je bilo razbucano zbog promene trase paralelnog



jedna od dobrih stvari je zamena asfalta na starom magistralnom između 2 deonice paralelnog



stari tunel Sopot će vrv zauvek ostati neosvetljen, ali sad em nema saobraćaja em je konačno asfalt, a ne polumakadam



kod odrona su ove jersey barijere izgleda trajne, ne štrče na put i nema znaka za suženje - dakle to je to



a gore su radili etaže neke i betonske kanale, čekam sledeće proleće - kiše i otapanje snega da vidim rezultate njihovog rada



Regulacija Nišave kod petlje Pirot zapad je pri kraju - ovo u sredini obično prepuste rečnoj eroziji



Posle par neuspelih fotki oko Pirota, evo nas na petlji i naplatnoj rampi Pirot istok



gde su nove kabine za naplatu



ovde sam 100x prošao i nikako da slikam, a ni sad nisam zablistao - skretanje za Držinu, posebna traka za levo - ovako haotično obeleženo



desno odmorište Jerma 087+830, ima ih dosta, kao i na levoj, rade nasip al nikako da dođu bar do kote autoputa...



Rezime je za lot 2 pre svega - kritične tačke počev od najkritičnije pa nadalje:
Galerija na C6 - zvanični rok Integralu je nominalno 5 meseci, ali se nadam da do 15.9. udare ploču (krov), a i posle ima još mesec dana posla.
Uklapanje na kraju lota sa razbucavanjem devijacije <200m, za to treba oko mesec dana do SMA, pa je značajno kad će započeti, nadam se što pre.
EM opremanje - počeli su levu, nisam ulazio, ali verujem da za max mesec-mesec i po mogu da završe, valjda će Azvirt da razvlači kablove i u galeriji.
C17 - budući da su počeli gredu odozgo tu mislim da će do 15.9. očistiti levu i da će početi da se rade tih 500m asfaltnih slojeva u levoj.
SMA, završni u levoj - to su krenuli i sad im treba 2 nedelje laganog tempa da završe sve osim kod C6, C17 i na kraju, al to je sve skupa oko 1,5km.
Ograde, signalizacija - ograde Unipromet radi odlično, incl. i malobrojne bukobrane, bele šušteće linije takođe im neki podizvođač brzo radi.
C26, C17 - te dodatne šipove potporne zidove radiće pod saobraćajem, kao što sad rade Gradinje, isto je i za odmorišta, ako ih do tad ne završe.
Ostale kosine - sve je čini se pri kraju, u pitanju su baš samo detalji, tako da to nije nešto što bi odložilo otvaranje.

Ostalo:
Ovo pored oko Pirota i Gradinja se privršava, čak i odmorišta, koja nisu bila, verujem da će i to do sredine oktobra biti 99,9% završeno.
Bočne naplatne - verujem da ne treba više od nedelju-dve da se sve to poveže na ove 3, pa i na Komrenu problem su preostale 4 na jugu i istoku.
Bojim se da će morati da uvode privremene na Niš jug, Merošini, malčanskoj i matejevačkoj, jer nisu ni počete, a ukinuće Nais i Doljevac.

Rok koji se čuo na otvaranju A2 - "najkasnije 15.10." je realan, ali zavisi vrv isključivo od galerije (i možda EM opremanja), ostalo lagano do tada...
Tako da će se moći voziti bez zastoja u punom profilu na A4, ostaće da se rešava "pored i ispod" i pre svega zatvaranje sistema naplate.

KRAJ!
 
TO je jako dobra vest, da je rok 15.10. realan. Hvala za trud!
 
Благодарим Цариброд. Треба са Таре до Пирота да идем, видећу да сачекам крај радова ако је могуће!
 
Oni su još davnih dana nešto rčkali na raskrnici, nekih 800m pre ulaza u Malču iz pravca Niša. Da li je to bilo planirano za buduću naplatnu ili su hteli da Izleveluju tu raskrsnicu...pitaj Boga. Uglavnom to je sada sve zapušteno, ali cenim ga da će tu negde da postave naplatnu nema gde.
 
Tu negde treba da udenu i nastavak 259, koji će kad odvrnu autoput na lot1, završavati u nigde...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Caribrode, vidim armaturu za šipove kod Glogovca. Da neće da rade neki potporni ispod desne trake?
 
Vrh