Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630920#p630920:2akuk76p je napisao(la):
geovuk » Pon Jun 17, 2019 2:32 pm[/url]":2akuk76p]Drobnjak reče da je kod Crvene teke klizište duboko 30m. Biće tu more šipova po 35m.
Шта то конкретно значи ?? Нисам гледао тог великог стручњака?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630922#p630922:1fmc81zh je napisao(la):
Niko Kažanegra » Pon Jun 17, 2019 2:35 pm[/url]":1fmc81zh]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630920#p630920:1fmc81zh je napisao(la):
geovuk » Pon Jun 17, 2019 2:32 pm[/url]":1fmc81zh]Drobnjak reče da je kod Crvene teke klizište duboko 30m. Biće tu more šipova po 35m.
Шта то конкретно значи ?? Нисам гледао тог великог стручњака?

Pomenuo je da je kod Bancareva veliko i dugačko klizište dubine 30m, a mi znamo da je to c26. To znači da će morati dosta dubokih šipova da se uradi u više redova. Ne verujem da će raditi dodatne šipove i zid nad njima pored same trase, ali će raditi iznad i ispod trase. Ne bi trebalo da ti radovi ugroze puštanje deonice.
 
Idemo redom... Na naplatnim, pa i na Pirot istok ostalo uglavnom da se postave kabine i da se to poveže



a i kuće i hangari bidućeg centra za održavanje izgledaju sve završenije iz svih uglova





stvarmo ne znam šta se više čeka s levim tunelom, odskora radi i portal



portali, malo su preterali sa ovih 130 neposredno pre tunela



za sada svi u desni /na slici levo/



rasveta je tu, semafori...



a asfaltirali su i pomoćni put uz desnu skroz do potpornog



kod petlje PZ radi se i dalje regulacija Nišave, bez uticaja na saobraćaj

,

i u tunelu Sopot aktivna samo desna cev



bajate fotke sa km65, bio "samo" 2. BNS





a bile tu i neke oplate sad ih više nema



ovo im je naj-cool potpis do sada



već je bilo spremno za SMA



a trokraka ka paralelnom kod Staničenja je ukinuta



na prilasku lotu 2 pre mosta kamionska guma, al nemam vremena da to sklanjam kao Mladen



na desnom mostu kod Crvene reke prepravka izolacije hiljaditi put, bio sam ubeđen da sam uslikao onog što baca plamen



finisher&co kod C27, ka Nišu su fotke u sunce pa ću ih izbeći što više mogu



ovo je kratki deo u desnoj sa 2. BNS, između C26 i C27, pre i posle je 1.



...
 
...

leva ovde poprilično zaostaje, mada generalno spoj leve na kraju ide tek kad puste desnu i razbucaju devijaciju kod velikog mosta



ima jedno parče od cca 200-300m u levoj duž 1/2 potpornog, koji je na 2. BNS + sređen razdelni, dok je desna tu na 1. i sređuje se zaustavna



posle je deo između C25 i 26 gde je rađena zamena podtla u levoj, ali su sad tu "normalni" slojevi



ka C25 bi trebalo da krenu sa stabilizacijom u levoj do velikog propusta, na kome su ovi sveži trotoari



u desnoj je 2. BNS, ali još je aktivan ovaj prilaz gornjem delu C25, koji bi morali da ukinu pre SMA



ovo je levi B3, odatle bi mogli da krenu stabilizaciju pa da spajaju skroz do C26, lepo bi bilo da to odrade do kraja meseca



veliki propust sa krilcima - i na njemu trotoari, ka B3 ivičnjaci, a ka C23 spreman materijal za nasip u levoj, desna je opušteno na 2. BNS



trebaće malo više dok se ne uzravnja sa desnom



leva je malo zaostala kod C20-21, praktično od C21 do kraja samo je 2x100-200m asfalta i mislim da tu sledi malo jači napad



dok je od C20 ka početku lota potpuno obrnuto, sve je pod asfaltom osim kod C17, čak i kod C6 je asfalt, al je zatrpan



odmorišta će naknadno, ali ovo desno kod Glogovca je spremno za završne radove



I na B2 u Glogovcu su odradili trotoare



Prelazimo na C17



kao što rekoh jedino parče desne koje se ne crni, ali su reklo bi se odradili stabilizaciju i čekaju se finisher&co.



ali me ne raduje što su baš ovoliko nasipali levu uz potporni i sad malo liči na C6



sa leve pogled na desnu, koja je sa ivičnjacima i stabilizacijom, možda se danas i tu već crni



famozna C17, nije da se sad to vidi, ali tako je pisalo na pločici, baš ih je namučila



odmah posle C17 ka Nišu je 2. BNS i desno i levo, a finišer spremno čeka za preostali asfalt u desnoj kod C17



a i Čačani su brzo uradili svoj domaći - ograde su uz desnu sa obe strane sve do Bancareva



narednih 2-3 km prilično je dosadno - 2. BNS i levo i desno i čeka se finisher&co. za SMA, mada hejteri i ovde kritikuju da "nema nikoga". Koga?





...
 
...

Ovo će biti desno parkiralište 031+770 - Veta



i posle njega ka Nišu malo vožnje bitumenom premazanim preko 2. BNS



i pogled na svež SMA u desnoj duž spusta, gde se leva širi na 3+1



nisam hteo da im gazim oranje (posle jesam), ali neko drugi jeste: Mikelanđelo - simbol brzine odvijanja radova na lotu 2 do pre 2 godine



ograde su posvuda oko desne, a voziti se levom tamo gde je 3+1 kao taksiranje po aerodromskoj pisti



ove kosine je radio Kedepozidis, što se da primetiti, pri kraju su





ovi na desnom B1 mislim da rade dilatacije, drugo ništa nije ni preostalo



i da demantujem sam sebe - rupa bez asfalta u levoj ostala je i duž C7, nekih stotinak metara do tunela



sudeći po markerima i to će brzo popuniti, pogled i na kuću koja se privršava i debeli asfalt - sva tri sloja u desnoj



Posle tunela ka Nišu, što napisa neko - pesak u levoj kod C6 i dalje



i onda uživancija - vožnja po pisti SMA u desnoj na 3+1



i pogled na levu, koja je čini mi se do ovog servisnog prelaza premazana bitumenom preko 2. BNS, tu će svakako biti devijacija zbog galerije na C6



lepo su spojili habajući sa Terninim lot1, sad je razlika samo u belim linijama



malo opravki sa lota 1 - gadna kosina, koja je pojačana gabionom - tu su pri kraju



i čuvena rupa između dva mosta na početku lota 19+300, koja to više nije



mislim da sad na scenu stupaju finišeri i valjci, tj da su dogurali do cementne stabilizacije, koju sad neko treba da im zamesi kao na 65



ovo usnimih jer po krovnom dokumentu ovde: samostalna obostrana smaknuta parkirališta – desno i levo (km 020+025)



ja ovde u narednih stotinak metara i dalje ne videh ništa osim skretanja za nekadašnji HQ gradilišta, možda će baš tu da nikne nešto



i pogled na novo skretanje za Kunovicu sa IIb427 ("put preko Ploče"), ojačano gabionima



Nastavak večeras...
 
Vau!!! Komentari su i ovog puta pobednički. Samo se nadam da na "rupi koja to više nije", neće čekati "Mikelanđela" da im "zamesi cementu stabilizaciju". :) :) :)
 
Hvala Care....drago mi je kad vidim SMA kao da je za mene...samo da ne iskilave tu galeriju gore i oprema za tunel...
 
Evo par fotografija od Batrovaca do petlje Šid. Naizmenično se radi malo leva, malo desna traka.
Kvalitet asfalta je odličan, što se mene tiče, zanimljivo je da se kod Šida rade potpuno novi nadvožnjaci.
6d4cb8d1673bdd541b2f8aeb4211dd77.jpg
791604b9d693cc0f69ac3421d5779285.jpg
25e7dde01be96d75ef11785d7b04bc59.jpg
3797119037178b4dc1718c9cab799c6c.jpg
f47f3026fac88289fd6aaac535ce2280.jpg
f66832b77f30de960bddb141d333bf06.jpg
94dddcf47973ce0b9f7dcfc550b3da62.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Odlican u odnosu na sta? U odnosu na staru deonicu sigurno, mozda je i kvalitetan ali ravan nije sigurno
 
Jeste ravan.

Zabunu verovatno unosi činjenica da su na nekim deonicama puštali u saobraćaj površine bez završnog/habajućeg sloja, i da su radovi neverovatno spori. To znači da su dugo u prometu bile baš te nedovršene deonice sa blagim talasima. Nanošenjem habajućeg sloja i horizontalne signalizacije nove deonice jesu sasvim pristojne.
 
Prve dve fotografije je završeno do kraja, to je prva deonica koju su počeli da rade. Nema nikakvih talasa, ne trese na 130 km/h

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Mora da sam onda bio u pogresno vreme tamo :D Ali znam da autobus nije stajao ravno kao u SLO ili ITA nego se ljuljao napred-nazad...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631263#p631263:17n3ocpk je napisao(la):
GOJE » Uto Jun 18, 2019 4:12 pm[/url]":17n3ocpk]Jeste ravan.

Zabunu verovatno unosi činjenica da su na nekim deonicama puštali u saobraćaj površine bez završnog/habajućeg sloja, i da su radovi neverovatno spori. To znači da su dugo u prometu bile baš te nedovršene deonice sa blagim talasima. Nanošenjem habajućeg sloja i horizontalne signalizacije nove deonice jesu sasvim pristojne.

Mogu da potvrdim. I verovatan razlog i krajnji rezultat.
 
Idemo dalje sa suncem u leđa, u "pravom" smeru tj. po rastu stacionaže, pa ću manje da brkam levu i desnu, I hope. Šta Terna treba da opravi za 2-3 nedelje?



Ovde ništa, tu kreću 5km u desnoj sa 3+1, 3,8 Terninih i 1,2 Aktorovih.



ovu rupicu u zaustavnoj i krajnjoj desnoj voznoj svakako, nije strašno to mogu i s malim suženjem pod saobraćajem



doterali su svež materijal i sad zapunjavaju, msm da će to intenzivirati kad krenu asfaltni slojevi na čuvenoj rupi između 2 mosta, 10-ak dana po meni



dalje, kosinu sa visećim 427 iznad i novim gabionima posred kosine ispod, to sad izgleda daleko bolje nego pre par meseci kad se "izlila" po levoj



ne deluje da im je ostalo bogzna koliko, mislim da sama trasa i nije nešto oštećena, kosina se završno pegla



i desni most 9 i to mislim da je onaj koji je klizište zatrpalo, pa su pravili drugi par desetina metara dalje gde sad prolazi 427 ispod - 9a



tu je izgreban asfalt i mislim da i tu treba očekivati finalizaciju kad krene asfalt i na rupi kod Proseka



izolaciju skoro sigurno neće menjati jer čak nije ni celom širinom izgreban, samo asfaltne slojeve



kraj lota 1 - ovo ste već videli



lepotinja!



nisam uspeo da dočaram da je i leva do ovog spoja premazana bitumenom i čeka SMA



pojavila se i "vertikalna signalizacija" na lotu 2



C6 i habajući u desnoj



u levoj i dalje samo "pesak" preko asfalta, ni naznaka od šipova



a kuća kod ulaznog portala Bancareva skoro gotova, završenija od 2 na izlaznom



i ovde sam precenio telefon, sad samo oni sa izoštrenim vidom mogu da iznad narandžastog uoče ventilator, znak da se EM opremanje bliži kraju



ove 2 kuće na izlaznom portalu malo manje završene od one na ulaznom



zaštita na C7 im radi, pa voda (za sada) ide gde treba - kroz česmice, umesto svuda okolo



oduševljava me ovaj debeljko asfalt sa sva 3 sloja, stoga još jedna fotka istog



...
 
...

Posle B2 je sve 1/1 - desna SMA, leva 2. BNS, oko desne ograde, još signalizacija i...



sad kad vidim ovo pomislim: vredelo je čekati... E pa nije! Trebalo je ovo odavno da završe!!!



Kedepozidis finalno glanca ovu kosinu



prelaz sa SMA na bitumenom premazani 2. BNS, do danas možda (skoro sigurno) na SMA



test za gume, ne znam gde se zagubio Mikelanđelo



na levom odmorištu Veta nema više gomile materijala, samo sofisticirana tehnika



desno će još i da dobije neki oblik



strma kosina drži, kao i Uniprometove ograde



i onda manje-više sve zastaje kod C17



gde je leva porasla malo više no što bi trebalo i bojim se da malčice podseća na onaj pesak kod C6



Kod C17 je u desnoj 0-31 stabilizacija, vidi se po visini nasipa, a do današnjih dana verovatno je i tu popunjeno asfalta



Dva pogleda na preraslu levu





dalje je sve OK, ivičnjaci, čak je i leva proširena do potrebne širine, neki target itd.



i posle propusta je u desnoj posle 1. do 2. BNS



tipujem da će i ovde uskoro nići ograde, to kod Glogovca je sledeće i poslednje gde je 2. BNS u obe



C18 ili 19, savladana od Kedepozidisa



B2 sa svežim trotoarima



na izlasku iz Glogovca još uvek 2. BNS i u levoj



i tako je sve do podvožnjaka kod kuće sa zastavama



...
 
...

Na velikoj deponiji mašine, a onaj dole se zavuko i radi kanal



desno parkiralište na 035+620 neće skoro



i onda kod C20 prestaje i 1. BNS u levoj, u desnoj i dalje 1.



tačnije na km 36+434



ulazak na kompleks C21-23 gde je u desnoj 2. BNS, a na levoj će baš morati da porade...



kod C21 i nije tako loše u levoj



kod C22 treba da uvaljaju ovaj materijal



i onda kod C23 kratki prelazak sa 2. na 1. BNS u desnoj, ali je uvaljana zaustavna pa će ovih dana leći i 2., možda već jeste



čak je spreman i materijal za levu



gornji sprat potpornog napreduje sporije nego na 65, što je i razumljivo, ali grejder uliva nadu što se trase u levoj tiče



I na C23 kao na C7 ima česmica, a ovde bome i dosta materijala za trasu



povratak na 2. BNS u desnoj



od C23 do ovih stubića je kratko i u levoj 2. BNS, nekih 100m



odnosno do ovog "divljeg" izlaska na trasu sa lokalnog puta CR-Glogovac



i podvožnjačić sa krilcima ima trotoarčiće



posle njega duž C24 i leva ima koliko-toliko pristojan oblik, desna je na 2. BNS sve do C26, to znate...



B3 sa trotoarima i levi sa AB izgleda



od B3 ka C25 leva u boljoj kondiciji nego pre B3



usek C25



od B3 do velikog propusta i u levoj bi moglo da se zacrni, možda već ove nedelje



...
 
...

Od velikog pločastog propusta do C26 izgleda da su završili zamenu podtla u levoj i sad mogu da rokaju slojeve do asfalta i asfalt



i onda sve čuvenija C26, gde su u desnoj posadili 1. BNS



a u levoj mislim da je čak i 2.



finišer zapunjuje zaustavnu sa 0-31 i bio je pri kraju, tako da se može biti do danas možda već i zacrnio 2. BNS



čak je i razdelni pojas sređen i čeka Čačane



špajski nadvožnjak, jedini na trasi i nov(ij)i potporni, nznm, meni laiku deluje potpuno stabilno, a gledao sam i one posrnule kod Progona i Sarlaha



i tako je 1. BNS u desnoj sa sve ivičnjacima i zapunjenom zaustavnom sve do žućka ispred



veliki, najveći propust ima hidroizolaciju, a između leve i desne je odrađen i odvodni kanal



u desnoj kreće kratko parče od ~150m odavno na 2. BNS (spojiće ga brzo s obe strane), čak ni leva ovde nije u grdnom stanju



evo ga to parče pre C27, ali i dokaz da će u levoj morati još da se nasipa...



i onda kod C27 je (još uvek bio) 1. BNS u desnoj,



kao i kod potpornog



evo i "krivaca" za ovo stanje, spremnih za 2. BNS



ali treba prvo Robokap da završi ivičnjake, a očigledno je i on pri kraju



ovo nije za brigu, ovo je devijacija i svakako se razbucava, da bi se spojio lot 2 sa levim mostom



više je za brigu ovaj mučeni most



ali valjda će izolateri da ubodu recepturu iz trećeg pokušaja...



Da reMIziram lot 2...
Desna:
završni - SMA 1,2 km+betonski kolovoz u tunelu 800m+još 1,5km SMA = 3,5 km ende, još bele linije...
2. BNS - od ispred odmorišta Veta do kraja, osim:
- 500m kod C17 gde je stabilizacija,
- 300m kod C22-23, gde je 1. BNS i
- ~1,5km od C26 do kraja (minus 150m na 2. kod bazilike), gde je 1. BNS.
Dakle, 3,5km sa završnim slojem, i 7,3km na 2. BNS 2,3km sa 1. BNS ili 0-31.
Ali finišeri su svud po trasi i mislim da se ova računica menja u korist SMA i 2. BNS iz sata u sat tokom ovih dugih i relativno suvih dana!
Ne znam, mislim da do 10. jula cela desna može biti sa belim linijama i ogradama, opremljenim tunelom i korekcijama kod Terne...
Sad da li će je parcijalno pustiti, pa levu nastaviti pod saobraćajem, to ne bih znao ni da pretpostavim. Svakako, ako hoće - moćiće!
Leva:
Završni sloj je samo 800m u tunelu
Na 2. BNS je do tunela 1,2km, pa od B2 skroz do C17 dobrih ~3km, pa još ~2km kroz Glogovac, 150m kod C23, malo više kod C26, ukupno oko 6,5km.
Ostalih oko 6km je u raznim fazama: zatrpano - C6 i C17, 1. BNS posle Glogovca, stabilizacija kod C25, tampon raznih etapa na ostalim mestima.
Pustili - ne pustili desnu, za levu će im trebati još 2 meseca da to dovedu do kraja, osim:
- galerija ili štagod na C6 + EM opremanje leve cevi,
- C17, nemam pojma šta će se tu dešavati
- spoj na kraju, to tek kad puste desnu, pa razbucavanje ne tako male devijacije, pa tek onda "pravljenje" leve
Na C26 izgleda tek predstoje obimni radovi, ali po svemu sudeći pod saobraćajem i samo pored trase, nešto kao Gradinje sada.

Nakon svega viđenog glasam da čim završe desnu, sredinom jula odmah odvrnu saobraćaj u nj i progone Turke na buljuke iz Sićevačke!
Tih 12km smaranja rešiće se zaustavnom, gde sporiji može da te propusti, a neće ko zna koliko usporiti dalje radove u levoj.
Štaviše, moćiće odmah da rade spoj i u levoj, za izlazak na trasu osim na početku i kraju ostaje im kod C23, u Glogovcu takođe...
Krajem avgusta ili početkom sptembra, mogli bi da završe komplet pun profil, do tada i 3 niške naplatne rampe i da to najzad bude kasvetno.
Smorih se od pametovanja, ostatak (paralelni pre svega) možda tek sutra...
 
Caribrode, svaka cast! Vec dugo pratim tvoje postove i snimke i uvek me iznova odusevis detaljnim reportazama. Sada sam se i registrovao da ovo napisem. Da je ovo normalna drzava ti bi ovo radio za koridore ili rts, a ne iz hobija.

P.S.
Hvala i ostalim forumasima, a narocito KrCanu , Earth-u.. na svom trudu koji ulazu da nas informisu o toku radova, Kad oni koje za to placamo ne smeju ili nece da rade svoj posao.
 
Лети у гужвама и онако идемо у колони, тако да тих 12 км не представља ништа страшно. Добијамо нову деоницу аутопута, а и неки удес мање јер ту неће претицати сигурно као кроз Долац и Црвену Реку. Једва чекам да је пусте и да испуним своју жељу да одем бициклом из Пирота у Ниш кроз клисуру.
 
Ja kod BNS Bela Palanka, što pitaš :laugh:
Da zaokružim priču sa istočnog kraka. Bočna naplatna Bela Palanka na manje-više istom stadijumu kao i Pirot istok i zapad - kabine i povezivanje



i onda paralelnim, II259, gde su na izlasku iz Ljubatovice - radovi u najavi



i ups - semafor na mestu gde se samonapravio ležeći policajac usled klizišta



biće šipova



poduže se čeka na zeleno, otvorena je samo jedna traka



drugu su zaposele mašine za sanaciju kosine, dosta armature za šipove, raspala se ozbiljno ta kosina, sad je rade



semafor sa suprotne strane je dosta dalje, skoro na prevoju ka Sinjcu



kosine Osmakovo i Crnoklište su valjda sanirane





ograničenja brzine na sve strane...



Trokraka kod Staničenja A4/259 definitivno ukinuta



pogled na 65-icu koja nekad beše na 2. BNS



i radio se potporni



mislim da su i na starom mostu Nišava 2 i u starom tunelu Sopot presvukli asfaltom, ne najsrećnije, ali presvukli



posle zatvaranja trokrake ovaj mučeni Nišekspres, a i ostali busevi u prigradu osuđeni na paralelni



nadvožnjak 259/221 koji bi trebalo da menja staru sopotsku - ni u najavi



desno odmorište takođe status quo



kod odrona očišćene obe trake i saobraćaj se koliko-toliko normalno odvija, bar do prve kiše



trebalo bi da bar bace neku mrežu, mada mislim da imaju još nešto malo radova na sanaciji i posle ide peglanje ograde pored



za kraj pogled na tunel Sarlah i serpentine iznad potpornog



Ovo je u terminalnoj fazi i biće za koju nedelju, koji mesec potpuno bez građevinskih mašina, uključujući i 65.

KRAJ!
 
Ja meraka!!! Kad jutro zapocinje uz Caribrodove reportaze!!! Po starom dobrom obicaju :sesir:
 
Vrh