...
Od velikog pločastog propusta do C26 izgleda da su završili zamenu podtla u levoj i sad mogu da rokaju slojeve do asfalta i asfalt
i onda sve čuvenija C26, gde su u desnoj posadili 1. BNS
a u levoj mislim da je čak i 2.
finišer zapunjuje zaustavnu sa 0-31 i bio je pri kraju, tako da se može biti do danas možda već i zacrnio 2. BNS
čak je i razdelni pojas sređen i čeka Čačane
špajski nadvožnjak, jedini na trasi i nov(ij)i potporni, nznm, meni laiku deluje potpuno stabilno, a gledao sam i one posrnule kod Progona i Sarlaha
i tako je 1. BNS u desnoj sa sve ivičnjacima i zapunjenom zaustavnom sve do žućka ispred
veliki, najveći propust ima hidroizolaciju, a između leve i desne je odrađen i odvodni kanal
u desnoj kreće kratko parče od ~150m odavno na 2. BNS (spojiće ga brzo s obe strane), čak ni leva ovde nije u grdnom stanju
evo ga to parče pre C27, ali i dokaz da će u levoj morati još da se nasipa...
i onda kod C27 je (još uvek bio) 1. BNS u desnoj,
kao i kod potpornog
evo i "krivaca" za ovo stanje, spremnih za 2. BNS
ali treba prvo Robokap da završi ivičnjake, a očigledno je i on pri kraju
ovo nije za brigu, ovo je devijacija i svakako se razbucava, da bi se spojio lot 2 sa levim mostom
više je za brigu ovaj mučeni most
ali valjda će izolateri da ubodu recepturu iz trećeg pokušaja...
Da reMIziram lot 2...
Desna:
završni - SMA 1,2 km+betonski kolovoz u tunelu 800m+još 1,5km SMA = 3,5 km ende, još bele linije...
2. BNS - od ispred odmorišta Veta do kraja, osim:
- 500m kod C17 gde je stabilizacija,
- 300m kod C22-23, gde je 1. BNS i
- ~1,5km od C26 do kraja (minus 150m na 2. kod bazilike), gde je 1. BNS.
Dakle, 3,5km sa završnim slojem, i 7,3km na 2. BNS 2,3km sa 1. BNS ili 0-31.
Ali finišeri su svud po trasi i mislim da se ova računica menja u korist SMA i 2. BNS iz sata u sat tokom ovih dugih i relativno suvih dana!
Ne znam, mislim da do 10. jula cela desna može biti sa belim linijama i ogradama, opremljenim tunelom i korekcijama kod Terne...
Sad da li će je parcijalno pustiti, pa levu nastaviti pod saobraćajem, to ne bih znao ni da pretpostavim. Svakako, ako hoće - moćiće!
Leva:
Završni sloj je samo 800m u tunelu
Na 2. BNS je do tunela 1,2km, pa od B2 skroz do C17 dobrih ~3km, pa još ~2km kroz Glogovac, 150m kod C23, malo više kod C26, ukupno oko 6,5km.
Ostalih oko 6km je u raznim fazama: zatrpano - C6 i C17, 1. BNS posle Glogovca, stabilizacija kod C25, tampon raznih etapa na ostalim mestima.
Pustili - ne pustili desnu, za levu će im trebati još 2 meseca da to dovedu do kraja, osim:
- galerija ili štagod na C6 + EM opremanje leve cevi,
- C17, nemam pojma šta će se tu dešavati
- spoj na kraju, to tek kad puste desnu, pa razbucavanje ne tako male devijacije, pa tek onda "pravljenje" leve
Na C26 izgleda tek predstoje obimni radovi, ali po svemu sudeći pod saobraćajem i samo pored trase, nešto kao Gradinje sada.
Nakon svega viđenog glasam da čim završe desnu, sredinom jula odmah odvrnu saobraćaj u nj i progone Turke na buljuke iz Sićevačke!
Tih 12km smaranja rešiće se zaustavnom, gde sporiji može da te propusti, a neće ko zna koliko usporiti dalje radove u levoj.
Štaviše, moćiće odmah da rade spoj i u levoj, za izlazak na trasu osim na početku i kraju ostaje im kod C23, u Glogovcu takođe...
Krajem avgusta ili početkom sptembra, mogli bi da završe komplet pun profil, do tada i 3 niške naplatne rampe i da to najzad bude kasvetno.
Smorih se od pametovanja, ostatak (paralelni pre svega) možda tek sutra...